Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

Mulla ois kaveriporukan kanssa klaani pystyssä. Nimi Elite Finnish Clan - [EFC] Jos kiinostaa, niin liity vaan. Tarkoituksena olisi pelata MW2:sta ainakin aluksi. Terveisin: FIN Player
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

Voitte lisäillä. Peli tuli hankittua jo heti ilmestymispäivä joten kokemusta ja sitä taitoakin löytyy jonkin verran : )
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

Olisiko väki kiinnostunut laittamaan klaania pystyyn?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

Etsiskelen (todella) hyvää klaania, koska itsekkin olen hyvä pelaaja (Kill ratio +4) Mulle voi lähettää viestiä täällä, mutta olen paljon useammin Ps3:n netissä, joten kannattaa ihmeessä lisätä: Bull3TinG
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

Olen keskivertopelaaja ja klaaniin olisi kiva päästä pelailemaan :) Jonkinlainen näyttöpeli mahdollisuus tietty :p Ikää on 23

siis MW2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pelaako tätä enään kukaan suomalainen? Itsellä on kiinnostus alkanut vähän laskemaan, koska ei ole ketään kenen kassa pelailla ja samalla jubailla mikkiin. Kertokaa tänne jos pelailette niin lisäillään. Muuten varmaan siirryn takaisin KZ2.

PSN: Heppux007
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Der Riesen pelailijoita lötyykö? Hiikerin kanssa varmaan kerran viikossa tullut tuota pelattua (äsken viimeksi). Mikit löytyy ja rennosti mennään. Perus meininkiä eli jalatton jätetään käydään hakee upgradet aseisiin ja sitten jossain vaiheessa teleportti juoksua, että pysyy hengissä. Parveke ja monttu varmaankin ahkerimmissä käytöissä. Lisäilkää pelailijat.

PSN: Heppux007
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itselläni ollut vähän hiljasempaa der riesen pelaamisen kanssa,mut jos sais suomalaisten kans vedettyä niin vois taas kokeilla.Heppux007 lisäiles bahrain12345 sun frendeihin,hiikerin kans on tullu pelailtuakin aika useasti.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itselläni ollut vähän hiljasempaa der riesen pelaamisen kanssa,mut jos sais suomalaisten kans vedettyä niin vois taas kokeilla.Heppux007 lisäiles bahrain12345 sun frendeihin,hiikerin kans on tullu pelailtuakin aika useasti.

Lisäillään. Nytten se sitten taphtuu, päästään vihdoin pelailemaan 4 suomalaisen voimin. Eli minä (Heppux007), IFK4EVER, Hiikeri ja nytten sitten bahrain12345. Jesh! On muuten nytten tullut pelailtua aikas paljon tätä. Mikit kanssa on kaikilla ja hauskaa on ollut. Pelaillaan arkisin tuossa 19-21 aikoihin ja pelit kestää yleensä sen 2h. Viikonloppusin ei hirveästi pelailla, tai itse kyllä viikonloppusin pelailen enemmän, mutta menee muiden pelien parissa. Tänään olisi illalla suunnitelmissa sitten pelaille. Eli tuleppa linjoille siinä jossain 20-22 aikoihin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Lisäillään. Nytten se sitten taphtuu, päästään vihdoin pelailemaan 4 suomalaisen voimin. Eli minä (Heppux007), IFK4EVER, Hiikeri ja nytten sitten bahrain12345. Jesh! On muuten nytten tullut pelailtua aikas paljon tätä. Mikit kanssa on kaikilla ja hauskaa on ollut. Pelaillaan arkisin tuossa 19-21 aikoihin ja pelit kestää yleensä sen 2h. Viikonloppusin ei hirveästi pelailla, tai itse kyllä viikonloppusin pelailen enemmän, mutta menee muiden pelien parissa. Tänään olisi illalla suunnitelmissa sitten pelaille. Eli tuleppa linjoille siinä jossain 20-22 aikoihin.

Joo helkkarin kivaa pelata suomalais porukalla tätä peliä.(ei ole niitä rasittavia jenkkejä yms.):D
Voi aluksi olla pikkasen hakemista kun ei ole tullut tosiaan pelattua 2kk.:).Pääsen tänään pleikalle 22-23 välillä.37 level taitaa olla ennätys mihin olen päässyt neljällä pelaajalla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

lisäilkää pelikaveriksi jos kiinnostaa zombi matseja hakata :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mut voi kans lisätä, ois kiva kokeilla kunnon pelaajien kanssa että miten siellä oikeasti pärjää :cool:

Ite en ole kovin pitkälle koskaan päässy johtuen random porukasta ja pelitaktiikoista..
mikki löytyy, Peli kokemusta löytyy reilu 21 päivää ja prestiget on käyty ja k/d ratio 1.96..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitään muutahan siis emme pelissä pelaa kuin Der Rieseä, että noilla online statseilla ei mitään merkitystä ole. Itsellä on nyt vähän MAG pelikuumetta, mutta kyllä sitä Zombiitakin ehtii silloin tälläin pelailemaan. Lisäilkää vaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tepäs ootte ykstoikkosia :) Mä kyllästyn yhen kentän jauhamiseen ja pelaan kaikkia mahollisia netti pelejä.. Mut mä lisäilen teitä eli kaveri pyyntöjä on tulossa muutamille..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

mut voi lisätä myös,mukavempaa ku kaikki ymmärtää toisten puheet.tulee pelattua melkein joka päivä.:D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

Hyvät Suomi pelit oli Der Riesessä. 2 peliä ja 5.5h meni.
Päästiin lvl 32 ja lvl 30.
 
Ylös Bottom