Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty [PSN]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty [PSN]

Tää ei voi kyllä olla todellista. Veteranilla ylitsepääsemättömäksi esteeksi osoittautui sen "Eder Dam" -tehtävän jälkeen oleva tehtävä, jossa pitää ensin suojata kaveria joka käy räjäyttämässä sillan, ja sen jälkeen paeta ja ampua autosta takaa-ajavia nazeja, joilla on Panzerhaustit. Alennuin sitten pudottamaan vaikeustasoa hardenedille, ja pääsinkin suunnilleen vasemmalla kädellä juosten, ja jäin jumiin samaan kohtaan! Se oli ihan yhtä epätoivoisen vaikeaa kuin veteranillakin. No, tässä kohtaa sitten otin ihan total raget ja vaihdoin regularille. Taas pelailin pari tuntia siinä muun tekemisen ohessa, pääsin sen pirulaisen tehtävänkin parilla yrityksellä läpi... JA JÄIN JUMIIN SEURAAVAAN TEHTÄVÄÄN:mad::mad: Eli siihen missä ollaan siellä lentokentällä, pitäisi ampua niitä nazien pommikoneita, kun samalla sivusta tulitetaan joukolla kohti. Nyt tosiaankin tekisi mieli paiskata ohjain seinään ja repiä verhot alas! En tosiaankaan enää edes jaksa yrittää ja pettyä! Todella ottaa päähän tällaiset kohdat, koska peli oli ennen näitä hetkiä veteranillakin todella nautittava, haastava mutta palkitseva. Ei vaan enää jaksa!

Hieman kärsivällisyyttä. Onkohan se nykymaailman meininkiä kun peli osoittaa vähän haastetta niin jos ei homma mene hetkessä läpi, annetaan periksi. Tuo autotehtävä on tosiaan se pahin koko pelissä, mutta kun jauhat sitä muutaman kerran epäonnistuen niin tulet varmaan huomaamaan missä vaiheessa sitä panzerfaustia (vaimikäsesinkonytoli) kannattaa käyttää. Itsellä tuohon meni puolisen tuntia, ja kuitenkaan pelaajana en normaali poropeukaloa kummallisempi ole. Eli jatka sitkeää yrittämistä äläkä turhaudu, kyllä se suht nopsaan läpi menee.

EDIT nopealla tsekkauksella tuohonkin peliin löytyy youtubesta apua, jos esim. se lentokenttäkohta osoittautuu vaikeaksi. Poimit vuorotellen ne katolla olevat kaverit omalla kiväärilläsi ja sen jälkeen palaat ampumaan lentokoneita, ei sen pitäisi hirveän paha kohta olla. Kärsivällisyyttä!

PS1-aikoina pelasin tämän varmaan normi-tasolla, mut nyt hardened kiinnostais. Onko miten vaikea noin yleisesti?

PS1 aikoina? No se hardened on varmaa se järkevästi haastava vaikeustaso, eli ei pääse ihan juoksemalla vaa pitää vähä yrittääkki, mut ei mikää mahdoton kuitenkaan. Jos joku tehtävä tuntuu mahdottomalta ja oot tahkonu sitä 30 kertaa eikä millään onnistu, ni pieni vinkki kuinka selvitä siitä: Pistät kahvee tippuu, meet tupakille(jos poltat), otat kupin kahvia ja kokeilet uudestaa. Toimii lähes aina ainakin mulla;) Mut joo kannattaa käyttää järkeä ku tätä pelaa ja taktikoida, toisin ku näis uusis codeis menee iha juoksemalla.

Ah, perhana, sekoitin nyt tämän ekan CoD:in jostain syystä ekaan Medal of Honoriin.. My bad. En nyt yhtään muista tuliko tätä aikoinaan pelattua PC:llä.. Noh nyt ainakin pääsee pelaamaan.

Jos joku tehtävä tuntuu mahdottomalta ja oot tahkonu sitä 30 kertaa eikä millään onnistu, ni pieni vinkki kuinka selvitä siitä: Pistät kahvee tippuu, meet tupakille(jos poltat), otat kupin kahvia ja kokeilet uudestaa.

Hyvä neuvo. Tiukat paikat menevät yleensä läpi, kun vähän pitää breikkiä välissä.

Ah, perhana, sekoitin nyt tämän ekan CoD:in jostain syystä ekaan Medal of Honoriin.. My bad. En nyt yhtään muista tuliko tätä aikoinaan pelattua PC:llä.. Noh nyt ainakin pääsee pelaamaan.

Joo 2003 vuonna julkastii pc:lle eka cod ja mun muistaakseni sillon oli ps2 jo myynnis ellen ihan väärin muista eli varmaa oli juu toi MoH mikä oli ps1:llekin

Tämä peli veteranilla vai mikä se vaikein taso nyt olikaan, oli kyl haastavin peli/vaikeustaso mitä mun ps3 historian aikana oon pelannut. Itelleni osoittatui kaikkein vaikeimmaksi tehtäväksi se talo missä piti sillä isolla pyssyllä ampua niitä panssarivaunuja ja sen jälkeen ootella jotain apujoukkoja oliko se 2min, samalla sisään juoksee lauma vihollisia. Yritä siinä sit selvitä, nurkasta toiseen siinä tuli mentyä ja välillä kökin jossain nurkas eikä tuntunut oikee mistään löytyvän sitä hyvä suojapaikkaa, valehtelmatta jotain 2h sen tehtävän parissa meni.

Mulla tämä myös vauhdissa ja pääosin ok old school -menoahan tuo on. Vaikka pelaan ihan normi-tasolla, niin välillä tulee kinkkisiäkin kohtia kun pääsin brittien kampanjaan.

Tuossa "Lorry Escape" kohdassa kuolin jo useamman kerran (piti lähteä duuniiin, kesken jäi), joten voin kuvitella millaista painajaista se on veteranilla. Padon sisällä on myös varmasti mukavaa ilman health paketteja.. ;)

Menetettyä healthia ei saa takaisin mitenkään, ja tallennuspisteitä on kerran puolessa tunnissa, jos silloinkaan.

Tämä voi olla ihan yleistä tietoa, mutta käsittääkseni tallennuspisteissä täytyy olla ainakin n. 33% health:iä jäljellä, että peli tallentaa (näin olen lukenut).. Ei välttämättä auta asiaan, mutta ehkä selittää jos niitä pisteitä ei tunnu millään tulevan. Mutta en sinänsä pysty veteran-tasoa pahemmin kommentoimaan.

Tämä voi olla ihan yleistä tietoa, mutta käsittääkseni tallennuspisteissä täytyy olla ainakin n. 33% health:iä jäljellä, että peli tallentaa (näin olen lukenut).

Kiitos tiedosta! Mä kun olen tällainen "nuoremman polven pelaaja", joka aloitti oikeastaan Modern Warfaresta, niin mulle tuli jopa pienenä järkytyksenä se, että voi olla räiskintäpeli missä ei healthi palaudu:eek:

...niin mulle tuli jopa pienenä järkytyksenä se, että voi olla räiskintäpeli missä ei healthi palaudu:eek:

Niin, siis eihän tässä ekassa CoD:issä health varsinaisesti "palaudu" millään vaikeustasolla (=täytyy kerätä paketteja) ja veteranilla taitaa tosiaan puuttua kokonaan nuo health-paketit.

Tarkennuksena siis tarkoitin sitä, että jos pelaa veteranilla ja sinnittelee todella vähällä health-määrällä eteenpäin, niin voi olla ettei peli tallenna joka checkpointeilla (näin olen ainakin lukenut). Mutta *en itse voi varmistaa* tätä.

Tämä peli veteranilla vai mikä se vaikein taso nyt olikaan, oli kyl haastavin peli/vaikeustaso mitä mun ps3 historian aikana oon pelannut. Itelleni osoittatui kaikkein vaikeimmaksi tehtäväksi se talo missä piti sillä isolla pyssyllä ampua niitä panssarivaunuja ja sen jälkeen ootella jotain apujoukkoja oliko se 2min, samalla sisään juoksee lauma vihollisia. Yritä siinä sit selvitä, nurkasta toiseen siinä tuli mentyä ja välillä kökin jossain nurkas eikä tuntunut oikee mistään löytyvän sitä hyvä suojapaikkaa, valehtelmatta jotain 2h sen tehtävän parissa meni.

Helpoiten tossa pärjää jos kerkee hypätä ulos sieltä talon päädystä ja mennä se yhen muurin taakse, venata kaksi minsaa ja tappaa ne vihut mitä vielä jäljellä on.

Niin, siis eihän tässä ekassa CoD:issä health varsinaisesti "palaudu" millään vaikeustasolla (=täytyy kerätä paketteja) ja veteranilla taitaa tosiaan puuttua kokonaan nuo health-paketit.

Tarkennuksena siis tarkoitin sitä, että jos pelaa veteranilla ja sinnittelee todella vähällä health-määrällä eteenpäin, niin voi olla ettei peli tallenna joka checkpointeilla (näin olen ainakin lukenut). Mutta *en itse voi varmistaa* tätä.

Ite panin merkille että pitää olla vähintään 50 % healthia että saa checkpointin veteranilla. Sinäänsä vaikee, mut toisaalta helppo jos jaksaa pari kertaa grindata,viholliset spawnaa aina samoihin paikkoihin.

Trophyt oli taaas vaihteeks typerästi suunniteltu, kun joutuu joka vaikeustason erikseen pelaamaan, ois voinu riittä että vetää veteranilla ja ne muut tulee siinä sivussa.

Ite panin merkille että pitää olla vähintään 50 % healthia että saa checkpointin veteranilla.

En tiedä onko tästä mitään apua (että voi verrata), mutta ainakin itse sain (normi-tasolla) checkpointin siinä lentokenttä-kentän alkupuolella, kun saa ne kaksi ekaa pakua pois kimpusta (eli yleensä tuhottua). Health-palkki oli kohtuu korkealla.

Samoin tuli checkpoint, kun pääsi ylös (kahdet portaat) sieltä laivan uumenista. Taisi olla keltaisella health, mutta yli puolet kuitenkin.

EDIT: Checkpoint tuli myös siinä Pavlov's House -kentän lopussa, missä kello raksuttaa 4 tai 5 minsaa. Checkpoint tuli siinä kohdassa, kun aikaa oli jäljellä 2 minsaa. Healthiä oli n. puolet.

Sain muuten ihan normi-vaikeustasolla tosissaan vääntää siinä "lorry escape" -kohdassa, eikä se lentokenttä-pätkä ollut sekään ihan läpijuoksu. Nostan kyllä hattua jos pojjaat veteranilla pelin läpi pääsee. Tuo Jenkki-osuus oli helpompi kuin tämän brittien vastaava, se on aivan selvää. Mutta homma jatkuu..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom