Muutama matsi tuli eilen illalla pelattua, ja fiilikset ovat vähän kaksijakoiset. Peli näyttää ja tuntuu hyvältä, mikä oli porukan Alpha-avautumisten jälkeen positiivinen yllätys. Kokonaisuuden rakentuminen Modern Warfaren moottorin päälle ei jää yleisilmeessä ja alun asetuntumassa huomaamatta. Avattavat ovet sekä tuplasprintit ovat jälleen mukana. Lisäplussaa rikottavista seinistä ja kulkureiteistä: hieman päälleliimatusta toteutuksestaan huolimatta piristävät kaivatusti menoa.
Hotel Royalissa oli jopa vallan hupaisaa metsästää rikottavien kattolasien kautta alla viilettäviä vihollisia, kun suurimmalla osalla ei ollut aluksi hajuakaan mitä tapahtuu. Muutoinkin kyseinen kenttä nousi omaksi suosikiksi pyöritettävästä kolmikosta, ja hotellin tulituksessa hajoava irtaimisto näytti vakuuttavalta. Sen sijaan trooppisiin maisemiin sijoittuva kartta herätti toistaiseksi lähinnä inhotusta pahvisten kasviensa, snipereille pyhitettyjen pitkien kyttäyskäytäviensä sekä ennen kaikkea epämääräisesti toteutettujen spawn-pisteidensä vuoksi. Liian usein kuolo korjasi suoraan selän takaa. Talvinen itänaapurin kaduille keskittyvä kaupunkikompleksi oli näiden välimaastossa tuntuen toistaiseksi ihan pätevältä ja perinteiseltä COD-menolta.
Silti ainakin eilisillan perusteella jokin koukku tästä tuntuisi puuttuvan. Ehkä kyse on vain betasta, mutta tällä hetkellä ei herätä samanlaisia "yksi matsi vielä" -fiiliksiä kuin Cold War tai Modern Warfare, joihin on tullut paasattua yhteensä näemmä yli 6 vuorokautta elämästään. Muistelisin kyllä että myös viimevuotinen Cold Warin beta jätti hieman kylmäksi (hihii), joten toivoa on vielä.
Sen voin kyllä jo todeta, että 2. maailmansodan meiningille alkaa tässä vaiheessa oma mitta täyttyä. Kun parissa pelissä pääsi jo modernin sotimisen makuun, niin ainaisten 40-luvun teemojen kierrätys ei oikein enää maistu. Toki koirajengin paluu kllstreakeissa on aina plussaa.