Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli saatua varmaan tuossa viikonlopun aikana 5 rankkia ylöspäin ja lauantaina en pelannut juuri yhtään, koska olin kipeä. Eniten varmaankin sai XP:tä HQ ja Domessa.
HC.
Tuossa S&D:ssä sekä uudessa HQ:ssa saa tuhottomasti XP:tä. War modessa saa paljon tappoja, mutta ei xp:tä. S&D:ssä saa paljon xp:tä mutta ei tappoja. HQ siis ylivoimaisesti paras mode siihen jos haluaa päästä nopeasti leveleitä ylöspäin. Ihmetyttääkin toi ettei niistä oo tehty enemmän "tasapuolisia" pelimuotoja tuon xp:n suhteen. HQ on kyllä esim. Dome kentässä aivan aivotonta mälläämistä. Liian pieni kenttä siihen, että äijiä syntyy "kokoajan" jokapuolella.
Ei tosiaan ole paras muoto HQ leveliden nostoon, vaan ehdottomasti s&d siinä kun saa randomeja vastaan helposti 10 tappoa ja pari planttia per matsi niistä tuleekin sitten jo xp:aa yhteensä jotakuinkin ~1200
Eikö tosiaan olen siis aivan pihalla? Kyl se ny kakkosena tulee ainakin. Se että vedät HQ:ssa 20-50 killiä per runi niin saat nopeammin ne challenget ku s&d:ssä. S&D on muutenkin tylsempää. Mutta mitäs sillä on väliä, jokanen pelaa sitä mistä eniten pitää. Ite pelaan eniten waria, vaikka siitä saakin vähän expaa. Prestigen loppua kohden pelaan muita, jotta saisin enemmän expaa. Kaikki aseet on myös tarkotus pelata, sekä parina viime prestigenä STG:hen 150 hedaria. Kaveri pelaa ainostaan Free For Allia ja istuu nurkissa. Kukin tyylillään.
HQ on kyllä esim. Dome kentässä aivan aivotonta mälläämistä. Liian pieni kenttä siihen, että äijiä syntyy "kokoajan" jokapuolella.
HQ on kyllä Domessa loistava. S&D en ole ikinä pelannut Domessa, mutta uskoisin että se olisi aika kuraa. HQ Domessa on mahtavaa etenkin kun sulla on koirat niin sulla vaan tulee jatkuvasti niitä tappoja. Domessa on myös helpoin challengi, tiput vaan sinne kuiluun.
Itse asiassa Dome toimii hyvinkin S&D:ssa. Ja mitä sä niistä challengesita hyödyt?
Itse asiassa Dome toimii hyvinkin S&D:ssa.
No toimii ihan ok sitä alun granaatinheitto kisaa lukuunottamatta. Shotgun challenget on ylivoimasesti helpointa hoitaa HC HQ Domessa.
Etkö Purle Haze pelaa muka niitä challengeja?
Oma suosikki challenge on se missä pitää ampua satcheleita tappaakseen vihuja.
Hehe.. Tykitin just tossa 1h sitten ton yksinpelin läpi ja sitten heti väitti, että en ole vetänyt jotain 6 ekaa tehtävää läpi. Ei trophyjakaan tippunut. No ei se nyt niin haittaa, mutta hieman silti. Voisi ne sitten joskus vetää, että nekin olisi vedetty.
Ei niitä trophyjä saakkaan erikseen tehtävistä ellet sitten pelaa veteranilla, otitko ton huomioon?
En tee challengeja, ei tässä muuta tarvii kuin mp 40 ja springfieldin.
Saa siitä kultasen pokaalin jos pelin menee läpi
Näin juuri ja saa myös 4 hopea pokaalia. No ei niillä niin väliä ole.