Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ite en tykkää multiplayerista niin paljoa mutta singleplayer on ihan jees. Voishan noi pokaalit napata.

Itse en nyt hirveästi suositelisi ostamaan CODeja pelkän yksinpelin takia, koska mikään COD 4 ja 5 ei kumpikaan ole hirveä riemu voitto yksinpelin takia. Mutta kaikki tykkää mistä tykkää. Siis eihän tuo nyt mikään huono ollut tuo yksinpeli, mutta tuon nettipelin ohella jää aika pahasti varjoon.

Mun mielestä Call of Duty world at war multiplayer co-op on erittäin hyvä pelimuoto pelattiin tossa kolmestaan muutamaa kenttää, mutta se olisi erittäin hyvä jos kaverit olisivat paremmin tolkussaan.
Ettei tarvitsisi koko ajan jarruttaa ja elvytellä siellä, mutta silti oli mukavaa pelata.

Mun mielestä Call of Duty world at war multiplayer co-op on erittäin hyvä pelimuoto pelattiin tossa kolmestaan muutamaa kenttää, mutta se olisi erittäin hyvä jos kaverit olisivat paremmin tolkussaan.
Ettei tarvitsisi koko ajan jarruttaa ja elvytellä siellä, mutta silti oli mukavaa pelata.

Juu tuo on todella hauskaa pelailla... Vielä kun joskus pääsis ihan kunnon suomiporukalla tuota pelailemaan (tai Nazi zombieta), kun ei noi ulkomaalaiset aina ihan messissä ole :D

Uusi päivitys tullut. v1.07 ja reilu 170Mb oli kokoa.
Ainakin map-packeihin oli lisää pelimuotoja tullut sekä HC CTF ja HC HQ muodot normi Online pelaajille, noin oli 'Message of the Day' palkissa mainittu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei perkele kun on noita pelaajia kadonnut tuolta. Tänään tossa 11-12 aikaa pelailin niin oli vaan 10 000 pelaajaa ku ennen MW2 oli normisti sellanen 20 000-70 000 pelaajaa.... No peleja löytyy vielä ihan hyvin niin ihan hyvä...

mahtaakohan johtua tosta päivityksestä vai pelaajien vähentymisestä kun nazi zombie kentät löytää muita pelaajia samantien eikä oo edes minkäänlaisia virheilmotuksia tullut enää :) alko hiukan hymyilyttää kun pisti pleikan päälle ja katto ystävät listaa 20 tyyppiä pelaamassa ja kaikilla menossa MW2 :) kaipa se on pakko itekkin ostaa.

Ainakin 22:00-01:00 löyty ihan hyvin core tdm:stä jengiä vielä, vaikka kylläkin samoja pelaajia olikin, mutta ei tarvinnu yhtään venailla, että pääsis pelaamaan. Tänään kyllä taitaa mennä hankintaan toi Cod : MW2, kun olne ny treenaillu täällä Waw: issa. Lista ykkösenä yleensä siellä pyörin, kuin ennen aina vikana 2 tappoa 14 kuolemaa, kun nykyisin jo melkeen toistepäin. MP40 on aika voittamaton kylläkin, mutta kohta aukee se STG-44 niin helpottuu taas pelaaminen.

Uusi päivitys tullut. v1.07 ja reilu 170Mb oli kokoa.
Ainakin map-packeihin oli lisää pelimuotoja tullut sekä HC CTF ja HC HQ muodot normi Online pelaajille, noin oli 'Message of the Day' palkissa mainittu.

Hieno ele isolta T:ltä että päivittävät peliä vieläkin, tässä olisi IW:llä opettelemista!

Eiköhän tässä MW2:n alkuhuuman jälkeen tule palattua WaW:n pariin.

Ainakin 22:00-01:00 löyty ihan hyvin core tdm:stä jengiä vielä, vaikka kylläkin samoja pelaajia olikin, mutta ei tarvinnu yhtään venailla, että pääsis pelaamaan. Tänään kyllä taitaa mennä hankintaan toi Cod : MW2, kun olne ny treenaillu täällä Waw: issa. Lista ykkösenä yleensä siellä pyörin, kuin ennen aina vikana 2 tappoa 14 kuolemaa, kun nykyisin jo melkeen toistepäin. MP40 on aika voittamaton kylläkin, mutta kohta aukee se STG-44 niin helpottuu taas pelaaminen.

Turhaan odotat stg:tä jos kerran normia pelaat, mp 40 on normissa paljon parempi kuin stg.

Sain juuri avattua Magnumin. On muuten perkeleen hyvä. Pelaako enään yksikään suomalainen klaani tätä?

Itse en nyt hirveästi suositelisi ostamaan CODeja pelkän yksinpelin takia, koska mikään COD 4 ja 5 ei kumpikaan ole hirveä riemu voitto yksinpelin takia. Mutta kaikki tykkää mistä tykkää. Siis eihän tuo nyt mikään huono ollut tuo yksinpeli, mutta tuon nettipelin ohella jää aika pahasti varjoon.

Mun mielestä WaWin multiplayer on niin buginen, että en jaksa pelata sitä. Tietysti MW:ssä ja MW2:ssa tykkään enemmän nettipelistä. No, se nyt on makuasia tykkääkö Treyarchin Codeista vai Infinity Wardin.

Minun kai täytyy olla melkoinen puusilmä, sillä minä en ole havainnut yhtään bugia Cod4:ssa tai WaW:ssa, joka haittaisi pelaamista niin paljon että pelaaminen ei tunnu enää järkevältä. Itse asiassa en pysty mainitsemaan yhtään bugia kummastakaan teoksesta, niin voisitko vähän valoittaa kantaasi??

Huh.... Haluisikos jotkut 3 tulla pelaamaan tänään vähän Nazi Zombieta siihen ekaan kenttää? En ole vieläkään päässyt yli level 20 :( Kaverin kanssa silloin (Xboxilla) päästiin level 19, mutta nykyinen ennätys omalla pleikalla on vain 17. Yleensä jos olen kavereitten kanssa pelannut splitsceerinä (2p) tai netissä (4p) niin ollaan käytetty sellaista taktikkaa, että sitten kun kaikkilla on päälle 2000 rahaa niin avataan hell. Hellin avaa se jolla nyt on eniten rahaa. Sitten ollaan ala kerrassa niin kauan, että kaikki saa suht koht hyvät aseet. Sen jälkeen avataan hellin puolelta portaat yläkertaan ja mennään sinne nurkkaan sielä toisien portaiden vasemmalla puolella. Sitten ollaan vaan siellä ja ammutaan zombit. Ne joilla on huonot aseet lähtee sitten aina ostamaan tauolla uuden. Kertokaa omia strategioita :)

tota strategiaa on tullut tähän mennessä käytettyä ennätys on lv18. tänään kokeilin yksin niin että alakerrassa avasin help oven ja yläkertaan menin ekan huoneen portaista ja seuraavan huoneen perälle joka kierroksella jätin yhden ryömijän ja kävin lyömässä kaikki reiät umpeen oli todella helppoa kunnes kierroksella 12 sain paniikkikohtauksen ja ammuin itteni raygunilla :mad: tolla taktiikalla pärjää todennäköisesti kevyesti ainakin siihen asti kun ne vielä yhdellä laukauksella raygunilla kuolee eli johonkin lv30:neen. on vaan todella vähän tota kenttää pelannu oma suosikki on shi no numa siinä ennätys yksin lv43.

Minun kai täytyy olla melkoinen puusilmä, sillä minä en ole havainnut yhtään bugia Cod4:ssa tai WaW:ssa, joka haittaisi pelaamista niin paljon että pelaaminen ei tunnu enää järkevältä. Itse asiassa en pysty mainitsemaan yhtään bugia kummastakaan teoksesta, niin voisitko vähän valoittaa kantaasi??

Näin juuri! En ole 26h pelailun jälkeen huomannut vielä yhtään suurempaa bugia. Kerro toki lisää!

Eihän tuo ole bugi vaan se johtuu ihan lagista... Eli nettinopeuksista/hostista ja tällein. Kyseessä ei ole bugi. Ja kumma kun itellä ei ikinä viivästy.

Ja ette ole huomanneet koskaan bugeja? Öhöm...

Cod 4 sniper bugi, korjattiin myöhemmin. Bugiplantit nelosessa. Dominationin bugicaptured. Glitchit.

Klo.20 Der Riese pelaajia?

Btw, Der Riesessä ei ole glitchaajia tullut vastaan.

Ylös Bottom