Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

kyl trophyt pitäs tippuu, ku vedätte VETERANILLA ;)
ja co-op campaign ei toimi, ku pari tehtävää "joutuu" vetää soolona.

Eli ymmärränkö nyt oikein:

Jos pelataan (co-op) *veteraanilla* kentät läpi, niin jokaisesta napsahtaa aina trophy kentän jälkeen.

Mutta jos pelataan hardilla kenttiä läpi, niin jokaisesta ei tule omaa trophya + ei voi saada "kampanja läpi"-tyylistä trophya, koska kaikkia tehtäviä ei voi pelata co-oppina? Eilen läpäistiin muutama kenttä (co-op) hardilla..

Tuota save-bugia en ihan ymmärrä?

Kiitokset.

Eli ymmärränkö nyt oikein:

Jos pelataan (co-op) *veteraanilla* kentät läpi, niin jokaisesta napsahtaa aina trophy kentän jälkeen.

Mutta jos pelataan hardilla kenttiä läpi, niin jokaisesta ei tule omaa trophya + ei voi saada "kampanja läpi"-tyylistä trophya, koska kaikkia tehtäviä ei voi pelata co-oppina? Eilen läpäistiin muutama kenttä (co-op) hardilla..

Tuota save-bugia en ihan ymmärrä?

Kiitokset.

Muistaakseni niissä veteran trophyis lukee "solo only" eli ei saa jos vetää cooppina.

Muistaakseni niissä veteran trophyis lukee "solo only" eli ei saa jos vetää cooppina.

Jahas, noh pikkaisen sitten kiinnostus laski, koska olen jo "boksilla" vetänyt pelin läpi ja nyt olisi voinut saada muutaman trophyn sitten ns. "kakkoskierroksella".

Ei mene jakeluun se, miksi peliä ei voi vetää kunnolla alusta loppuun co-oppina ja napata samalla edes ne perus-trophyt mukaan ("peli läpi", "hard/veteran" ym). Noh, minkäs teet. Jokainen co-op tuntuu vain olevan hieman erilainen.

Vieläkös tätä muut pelaa? On tuo zombien lahtaus vaan vieläkin hieno laji ja ylipäänsä koko moninpeli!! :D

Kyllähän zombieta (Der rieseä) tulee tahkottua suomi porukalla harva se päivä, mukaan vaan :)

Itselle pitäisi huomenna tulla kyseinen peli :D Joten ainakin minä pelaan :rolleyes:
Zombie kenttiähän on itse pelissä vain yksi, loput 3 saa ostettavista Map Packeista. Käytännössä kannattaa ostaa vain viimeisin koska tuolla onlinessä pelataan vain MP3:ssa tulevaa isoa, teleportein sekä päivitettävien aseiden omaavaa Der Riese kenttää.

Map Packit 9.95e/kpl. Kaikki 3 MP:tä oli ainakin vielä joku viikko sitten 'kimppa-paketissa' tarjouksessa 24.95e.

Ite olen hakannut nyt tuota Nacht der Untotenia. Kertokaapas vinkkejä, mitä kannattaa aukoa ja mitä ei? Yleensä jätän sen ekan portaikon kiinni. Ylhäältä saa sit porukalla nakella kranaatteja alas, niin jää sit niitä jalattomia..

Mitenkäs muut tätä pelaa/ on pelannut? :D

Mä pelaan siten että avaan eka sen help doorin eli randombox huoneen ja sitten ne suorat portaat.
Kun oon avannut ne suorat portaat ni meen sinne huoneeseen missä on yks ikkuna ja ne kierreportaat.

Mä pelaan siten että avaan eka sen help doorin eli randombox huoneen ja sitten ne suorat portaat.
Kun oon avannut ne suorat portaat ni meen sinne huoneeseen missä on yks ikkuna ja ne kierreportaat.

Just, eli samalla periaatteella. Yleensä random porukassa on mukana joku sellanen, joka sooloilee yksin sielä alotushuoneessa..:rolleyes:

Eilen olin neljäntenä mukana, kun tyypit jätti avaamatta help doorin, mutta avas portaat. Sitten 2 piti yläkertaa ja 2 alakertaa. Molemmat porukat kuitenkin suorien rappujen lähellä..päästiin kyllä aika pitkälle, mut olihan siinä kiire..:D

Mun mielestä täytys yrittää jättää niitä jalattomia sinne harhailemaan. Mut joka pirun kerta, ku kranaatilla sellasen sinne hoidan, niin menee 5s ja joku innokas sen tappaa. Siinä ehtii käydä hyvin boxilla ja käydä naputtaan lautoja..:D

Pelasin ite myös sitä kaverin kanssa kaksin samalla tavalla, että Help doori ekana ja sit suorat portaat ja sinne kierreporrashuoneen nurkkaan kämppiin. Tais olla sillä tyylillä (kaksin peli) ennätys lvl 17. Sitten koitettiin toista tyyliä, että mentiin kierreportaat ja suorat portaat, mutta jätettiin Help doori kiinni. Ja sitten tehtiin, niin että toinen pitää ikkunat ja sen onkalon ja toinen tappaa portaikosta tulevat. Taidettiin päästä lvl 19, mutta sitten minä kuolin ja kaveri otti random boxista trench gunin ja lähti juokseen sitä ympäri. Oli huvittavaa, että sen perässä on vajaat 100 zombia, eikä ne saanut tapettua sitä :D Olis varmaan mennyt loppuun asti, mutta kaveri innostu hakeen insta killiä ja jäi pussiin :(

Mitäs hyötyä on käydä ampumassa ne "nallet" Der rise kentässä. Sen jälkeen kun on kuulunut se "let´s play hide and seek" :confused:

Jos nyt oikein ymmärsin niin nallella tarkoitat sitä kun random laatikko tuhoutuu? Ei niiden ampuminen taida kyl mitään vaikuttaa, joudut etsii sen laatikon uudesta paikasta jokatapauksessa.

Mitäs hyötyä on käydä ampumassa ne "nallet" Der rise kentässä. Sen jälkeen kun on kuulunut se "let´s play hide and seek" :confused:

Itekki oon samaa miettiny..

Jos nyt oikein ymmärsin niin nallella tarkoitat sitä kun random laatikko tuhoutuu? Ei niiden ampuminen taida kyl mitään vaikuttaa, joudut etsii sen laatikon uudesta paikasta jokatapauksessa.

Et ymmärtäny oikein :)

Löytyykö suomiporukkaa zombimättöihin? :D

Suomi pelaajia löytyy kyllä ainaki tohon der rieseen jota pelataan lähes päivittäin..

mm. tästä löytyy aktiivi der riesen hakkaajia http://www.konsolifin.net/bbs/plays...50-call-duty-modern-warfare-peliseuraa-3.html

Itsellä ollut vähän hiljasempaa lähiaikoina (muutenki ei oo hirveesti pleikkaa tullu pelattuu viimeaikoina), mutta kai sitä vähä pelii vois ottaa tossa joku päivä. Lisää ihmeessä niin aina pimeinä hetkinä on kiva päästä ampumaan zombei.

<<

Nyt taidettiin tarkoittaa sitä Fly Trappia eli ammutaan upgradetetulla aseella siihen nappiin mikä näkyy siellä kentän ulkopuolella..

Ylös Bottom