Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kyl trophyt pitäs tippuu, ku vedätte VETERANILLA
ja co-op campaign ei toimi, ku pari tehtävää "joutuu" vetää soolona.
Eli ymmärränkö nyt oikein:
Jos pelataan (co-op) *veteraanilla* kentät läpi, niin jokaisesta napsahtaa aina trophy kentän jälkeen.
Mutta jos pelataan hardilla kenttiä läpi, niin jokaisesta ei tule omaa trophya + ei voi saada "kampanja läpi"-tyylistä trophya, koska kaikkia tehtäviä ei voi pelata co-oppina? Eilen läpäistiin muutama kenttä (co-op) hardilla..
Tuota save-bugia en ihan ymmärrä?
Kiitokset.
Muistaakseni niissä veteran trophyis lukee "solo only" eli ei saa jos vetää cooppina.
Muistaakseni niissä veteran trophyis lukee "solo only" eli ei saa jos vetää cooppina.
Vieläkös tätä muut pelaa? On tuo zombien lahtaus vaan vieläkin hieno laji ja ylipäänsä koko moninpeli!!
Zombie kenttiähän on itse pelissä vain yksi, loput 3 saa ostettavista Map Packeista. Käytännössä kannattaa ostaa vain viimeisin koska tuolla onlinessä pelataan vain MP3:ssa tulevaa isoa, teleportein sekä päivitettävien aseiden omaavaa Der Riese kenttää.Itselle pitäisi huomenna tulla kyseinen peli Joten ainakin minä pelaan
Mä pelaan siten että avaan eka sen help doorin eli randombox huoneen ja sitten ne suorat portaat.
Kun oon avannut ne suorat portaat ni meen sinne huoneeseen missä on yks ikkuna ja ne kierreportaat.
Mitäs hyötyä on käydä ampumassa ne "nallet" Der rise kentässä. Sen jälkeen kun on kuulunut se "let´s play hide and seek"
Jos nyt oikein ymmärsin niin nallella tarkoitat sitä kun random laatikko tuhoutuu? Ei niiden ampuminen taida kyl mitään vaikuttaa, joudut etsii sen laatikon uudesta paikasta jokatapauksessa.
Löytyykö suomiporukkaa zombimättöihin?
Jos nyt oikein ymmärsin niin nallella tarkoitat sitä kun random laatikko tuhoutuu? Ei niiden ampuminen taida kyl mitään vaikuttaa, joudut etsii sen laatikon uudesta paikasta jokatapauksessa.