Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Epäaitous ärsyttää, tosin. Ei siellä toisessa maailmansodassa tuolla lailla juoksenteltu ratapihalla ympäriinsä etsien _riistaa_. Moinen fiilinki sopii paremmin moderniin erikoisjoukkotaistelemiseen, ei WWII:hin.

Nykypäivänä juoksentelua harrastetaan vielä vähemmän jos ollenkaan, ja CoDia nyt ei voi sanoa oikeastaan millään tavalla realistiseksi, joten vähän turha valituksen aihe mielestäni :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ei kyllä hyvältä nyt vaikuta. Negatiivisia asioita vaan pukkaa lisää, mitä enemmän tästä lukee netissä.
Ensinnäkin silencerit, mitä vattua? Ei kyllä sovi tommoset tähän ajanjaksoon. Ja sitten vielä täydelliset vastineet Red Dot:lle ja AGOC:lle. Ei siis, ei näin. Menee maku pelistä ennen kuin se on edes julkastu. Ja todelliset skilliaseet, eli kaikki riflet, on haukuttu netissä aika pahasti heikoiksi ja epäkäytännöllisiksi. Ja Thompsonistakin saa oikein kätevästi "sniper riflen" lukemani perusteella. Siinä sitten vaan spreijaat ja sniputtelet samalla aseella oikein mallikkaasti silun ja Rainbow Camon kanssa.

Ja mitä hiton järkeä on siinä, että AGOC:n aseeseen kiinnittämällä tekee siitä tehokkaamman? Ei.......

Ja eniten haukuttu ja parjattu on tuo pelin spawn-systeemi. Eli pelaajat spawnailevat randomilla ympäri kenttää. Tapat jonkun jantterin ja sitten se spawnaa heti sun kylkeesi, jees.
Ja juggernautista ei nyt tarvitse sen tarkemmin edes saarnata. Ja PPSh on varmasti uus P90.

E: Yhtää Ja:ta koko posti :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Treyarch ei vissii uskaltanu muuttaa nelosen menestysreseptiä ollenkaan. Harmi sinänsä sillä pikku muutoksilla pelistä olis saanut paljon paremman.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ärsyttää muakin himputisti noi silut ja red dotit, mutta spawnisysteemistä ei luulis olevan haittaa s&dssä :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Treyarch ei vissii uskaltanu muuttaa nelosen menestysreseptiä ollenkaan. Harmi sinänsä sillä pikku muutoksilla pelistä olis saanut paljon paremman.

Joo itekkin katoin että mitä helvettiä perkit pelattavuus kaikki on kuin CoD4 ite pidän enemmän CoD4 :P
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ja mitä hittoa UAV tekee tässä pelissä? :D Acogit, Uav:t, Red dotit sun muut nykyajan härpäkkeet pilaavat kyllä tuon WW2-teeman täydellisesti..

E: Tossa vähän Gameplayta niille, jotka eivät ole youtubea vaivautuneet selailemaan: http://www.youtube.com/watch?v=9RMZsLyp9xA&feature=related

Ei oo red dottia, eikä UAVta. Recon Plane, pikkasen eri asia. Enkä noita härpäkkeitä mitä aseissa on kiinni kutsuisi "nykyaikaiseksi", toi on todella kaukana red dotista tuo tähtäin, tarkkuuskin on mitä sattuu. Kannattaa kokeilla ennenkuin tekee päätöksiä, varsinkin kun päätelmät menee metsään. Tämä on kyllä COD4n tuntuinen, vain hyvin tuunattu sellainen.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ei ole kyl mitään jakoja tällaisella keskiverto pelaajalla tuos betas(xbox).taitaa olla jostain cod all stars ryhmästä kaikki pelaajat. Ehkäpä oikeasti olen vain niin huono. :D en osta koko versiota koska ei eroa niin paljon cod 4:sta että kannattaisi.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ei kyllä hyvältä nyt vaikuta. Negatiivisia asioita vaan pukkaa lisää, mitä enemmän tästä lukee netissä.
Ensinnäkin silencerit, mitä vattua? Ei kyllä sovi tommoset tähän ajanjaksoon. Ja sitten vielä täydelliset vastineet Red Dot:lle ja AGOC:lle. Ei siis, ei näin. Menee maku pelistä ennen kuin se on edes julkastu. Ja todelliset skilliaseet, eli kaikki riflet, on haukuttu netissä aika pahasti heikoiksi ja epäkäytännöllisiksi. Ja Thompsonistakin saa oikein kätevästi "sniper riflen" lukemani perusteella. Siinä sitten vaan spreijaat ja sniputtelet samalla aseella oikein mallikkaasti silun ja Rainbow Camon kanssa.

Ja mitä hiton järkeä on siinä, että AGOC:n aseeseen kiinnittämällä tekee siitä tehokkaamman? Ei.......

Ja eniten haukuttu ja parjattu on tuo pelin spawn-systeemi. Eli pelaajat spawnailevat randomilla ympäri kenttää. Tapat jonkun jantterin ja sitten se spawnaa heti sun kylkeesi, jees.
Ja juggernautista ei nyt tarvitse sen tarkemmin edes saarnata. Ja PPSh on varmasti uus P90.

E: Yhtää Ja:ta koko posti :D

Vastataan nyt tuplasti. Nettiwhinettäjiä on yleensäkin turha kuunnella koska niillä on kalsarit aina väärinpäin jalassa ja kaikesta revitään itkua.

Tuo "täydellinen vastine red dotille", sillä rautatähtäimellä on huomattavasti tarkempi ampua, eli kaukana red dotista edelleen. Bolt action riflet menee ihan yhtälailla snipuina miten COD2ssakin, jos ei noilla saa äijää alas on turha alkaa itkemään aseiden heikkoutta. HCssa tippuu yhdellä ihan varmasti, ja tippuu muuten tuossa perusmuodossakin jos osuu hyvin eikä oo Juggernaut käytössä. Noita silujakaan ei voi verrata COD4n, kun ne on erittäin "alkeellisia" versioita. Et ehkä näy kartassa mutta jos vihuja on lähialueella niin varmasti kuulee aseen äänen.

Spawnisysteemissä en näe mitään eroa edelliseen, pelattu on yli 8h tuota betaa ja ihan samanlainen se on kuin aiemmin. Jos oman tiimin äijät jää samaan kulmaan nyhjäämään jatkuvasti, niin tuleehan siitä spawnitappamista toviksi. Ihan kuin COD4ssä.Ja kyllä sitä joskus spawnaa ikävään paikkaan, sitähän ei ikinä tapahtunut COD4ssä eihän?

Turhaa whinetystä, helvetin hyvä peli.

EDIT Sumu, noihin vanhoihin tykkeihin kestää hetki tottua, ampuu niin erinlailla kuin uudet aseet. Parissa tunnissa sitä äijää kaatuu kyllä aika samaan tyyliin kuin COD4ssä.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Pääasia ei ollu noiden härpäkkeiden tuomat ominaisuudet, vaan se että ne yleensäkkin ovat tässä pelissä. Kaikki tuo romu olisi pitänyt jättää pelistä pois, eivät ajankuvaan todelakaan sovi vaikka olisivat kuinka antiikkista versiota tahansa. Treyarch vaan valitsi turvallisemman linjan pelin tekoon ja päättivät tehä siitä ihan liikaa CoD4:sta muistuttavan. Massoja tuolla palvellaan kyllä, mutta kaikki eivät todellakaan siitä pidä. Kaikki nuo extrakamat vaan vie sen WW2:n tunnelman IMO.

Pelin aion ostaa kyllä, kun tuo CoD4 on niin puhkipelattu lätty, että keskinkertainenkin tekele peittoaa sen. Loppuvuodesta kyllä ilmestyy paljon laatupelejä ja CoD WaW saa kyllä toden teolla taistella peliajastaan.

Ja CoD4:n spawnisysteemi on kyllä ihan retuperällä joskus.

Samuel6, Saako tässä noihin rifleihin silun?

Eniten kyllä häiritsee juuri nuo äänenvaimentimet. Niitä kun ei ollut tarpeeksi hyvin toimivia WW2:n aikana muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Esim. OSS:n yleisesti käyttämä äänenvaimennettu pistooli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Itseäni ehkä eniten ärsyttävä ominaisuus on se, että ACOGit tekevät kivääreistä tehokkaampia. :confused: Tämä tieto siis nettilähteistä kaivettua. Eli raudoilla 2 osumaa ja henki pois, scopella 1 ja henki pois. Voisiko joku betan omistava vahvistaa/kumota tämän tiedon. Toivottavasti tuo on pelkkää shaibaa.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Muistakaa nyt taas että kyseessä on beta, ei lopullinen versio. Antakaa beta-testaajien pelata ja raportoida ongelmista. Sen takiahan niitä järjestetään.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Muistakaa nyt taas että kyseessä on beta, ei lopullinen versio. Antakaa beta-testaajien pelata ja raportoida ongelmista. Sen takiahan niitä järjestetään.

Tuo on totta. Toivottavasti pelaajia nyt kuunnellaan. Nuo red dot ja acog tähtäimet häiritsee minua kaikista eniten. Pelkään kyllä, että ne tulevat lopulliseen versioon mukaan. Muuten kyllä edelleen peli kiinnostaa erittäin paljon.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

En ole muistanut kirjoittaa mitään, mutta pääsin pelailemaan betaa tästä ja täytyy sanoa etten kyllä ollut lainkaan pettynyt. Itse asiassa ei ole mitään huonoa sanottavaa. En tosin kokeillut acog ja red dot vastineita. Ei siis epäilystäkään ostanko pelin:)
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Garandilla napsii HC SD:ssä kuulemma ihan ylivoimasesti, täydellistä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Nyt en enää heittele hätäisiä mollaavia kommentteja mistään pelistä ennen kuin olen kunnolla tutustunut. Tätäkin tuli taas irvittyä mutta kas kummaa mä alan lämmetä tälle pelille. Saattaapi olla että tulee jopa ostettua boxi versio kun on nyt tottunu sen ohjaimella betaa pelaamaan. Mutta siis ei ollenkaan huono peli. Koukuttavuus aste 100%. :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Tähtäimistä vielä. Ei voi mitenkään verrata tämän pelin aperture tähtäintä cod4:n red dotiin. Ihan eri juttuja.cod 5:ssa Parempi ilman aperturea kun taas cod 4:ssa red dotilla osuu paremmin.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

No jos jotain oikeasti hyvää puolta etsii tästä pelistä, niin fiilis on todellakin katossa kun Jack Bauer huutaa "Outstanding, out FUCKING standing!!!!" :D

No sellainen kuka sanoo red dotia vastaavaksi sitä pikkulinssiä on aika hakoteillä. Pikkulinssi on nääs parempi! Se on täysin läpinäkyvä, ei heilu, keskellä on todella pieni ja tarkkaan kohteeseen osoittava ristikko + se ampuu tarkasti. Näinhän se pitäisikin olla, jos haluaa pelata hyvää peliä, mutta itse en ole vielä päässyt innostumaan tästä muussa mielessä. Samaa hemmetin raukkataktiikka / miinasotaa. Suomalaisia hyviä pelaajiakin on tullut vastaan ja niiden tapa on ollut yhdessä kämppimään meneminen paikkaan, mistä on helppo ampua vihuja mutta vihun on vaikea tappaa sua, laittaa parit miinat jokaiselle ovelle ja odottaa. Hermot meinaa mennä kun jopa openilla tuetaan näitä skebelitaktiikoita.

Aseista melkeinpä mikään muu kuin subit ei tunnu kivoilta. Riflet on skeidoja läheltä ja tuo turvattomuuden tunnetta, machine gunit on aivan liian hitaita käsitellä ja epätarkkoja lonkalta, snipuista en pidä muuten vaan ja haleksit on vaan pikkulisä pelissä kuin pelissä.

Kentät tukee juuri noita edellä mainittuja raukkataktiikoita. Jokaisessa kentässä on ns. liitoskohtia, mihin taistelu isoin osin painottuu ja sinne on hieman hankalaa lähteä hyökkimään. Kyllähän se jotenkin onnistuu, mutta heti kun on tappanut vihun, spawni onkin niin lähellä että sama jantteri tulee uudestaan vastaan niin ettei energiat ole edes kerinnyt palautua.

Haukuista huolimatta yksi parhaita räiskintöjä tällä hetkellä, mutta se ei ole paljoa sanottu koska ei ole olemassa melkein mitään hyviä räiskintöjä. Taitaa ainoat oikeasti todella omaan mieleen uppoavat räiskinnät konsoleilla olla Socom, UT, Halo 2, Resistance (osittain), Timesplitters ja Killzone 2. Ei paljon mitään muuta ainakan äkkiseltään tule mieleen. Ehkäpä tämä tulee kuitenkin ostettua, pitää nyt miettiä hieman... Onhan pelissä kuitenkin sentään vasemman käden ohjaukset \o/
 
Ylös Bottom