Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Voihan se olla, että ei pysty antamaa yhtä hyviä fiiliksii mut ite kyl haluun päästä taas vaihteeks vetää II maailmansotaa. :rolleyes: Toi nazizombie moodi kyl kuulostaa tosi hyvältä..
Ootteko te jo muut päässy kokeilee mättää noit natsizombei?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Täytyy vain toivoa, että online toimii kunnolla ilman lagia tai muita yhteysongelmia. Mitä nyt olen lueskellut niin joillain on ollut jotain häikkää, mutta suurin osa on tyytyväisiä.
COD4:ssakin oli alussa ongelmia Online, toivottavasti ovat oppineet ja tää "vitonen" on lagitonta heti alusta asti.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Ei ole ollut lainkaan lagi ongelmia. En ole nähnyt toistaiseksi yhtään alle kolme pykäläistä pelaajaa ja pari tuntia olen jo pelannut.

edit: voin sanoa että koirat ovat pelissä aivan perseestä kun neljästä suunnasta tulee koiria puremaan. hienoa ei voi tehdä mitään

No onneks niitä ei voi SD:ssä periaatteessa saada ja privaservun asetuksista ne saa varmasti bannittua.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Mulla taitaa mennä tää jouluksi ostoon koska FC 2 ja Fallout 2 on ollut aika pettymyksiä. Kyllähän tuo hyvältä näyttää ja tuo CoD 4 nettipelikin on mukana. Mulle uus alue tää WW2 koska olen vain Medal of honor Rising Sunnia pelannut pari vuotta. Joulua odetellessa . Onneksi on Pes 2009:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Olen vähän pettynyt Call of Duty World at Warin, mutta te muut saatatte pitää siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Noninoni...nyt sais sitten ne joilla peli on niin kertoa hyviä ja huonoja puolia online pelistä. Sen tiesin jo etukäteen että koirat tulee oleen vittumaisia, mutta eiköhän niihinkin joku kikka ole. Voisko joku vaikka kokeilla sd modea ja antaa vähän informaatioo esim. että onko pläntti ja defuse ääniä ollenkaan jne. Kokeilkaa myös tehä vaikka joku priva servu ja testailkaa sielä kaikkee mahollista.

Eläkä muuten Fazang sano peliä paskaks jos se ei oikeesti ole ettei muut pelästy :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Mielestäni mapit ovat liian pieniä. Ei ole kauheen hyviä sniper spotteja. Koirat ovat perseestä. ja muitakin vittumaisia asioita löytyy.

pelissä on kumminkin hyviäkin puolia mutta mielestäni ei ole nelosta parempi.

mielipide vain.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Onko ne mapit paljonkin pienempiä kuin CoD4? Videoissa, joita oon katellu, niin on näyttäny että ne koirat on erittäin helppoja tappaa, vaikka puukolla. Näin ei siis taida olla?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Kyllä ne mapit tuntuvat olevan aika pieniä + koirat eivät ole oikeastaan niin vaikeita jos niitä tulee 2-3 mutta niitä tulee usein paljon enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Ok, on vaan aina näyttäny tulevan 1 tai 2 koiraa kerralla:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Kyllä mä uskon että pitäisitte tästä uudesta pelistä, mutta muhun se ei oikeen iske...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Thänk gaad mapit ovat suht pieniä. Jos ovat hyvinkin samaa luokkaa kuin cod4:ssa niin tosi hyvä juttu. Ei tässä mitään bäfä mappeja haluais olevan ja ihan varmaan kyllä alkaa niitä snipu paikkoja löytyyn kun vaan pelailee nyt aluks. Cod4:ssä on muutama (abaut 5-6) tosi hyvää mappia ja jos ovat juurikin samaa koko luokkaa niin yks asia ainakin jo mun mieleen. Kokeilkaa nyt ihmeessä Search and Destroyta kun sielä niitä koiriakaan ei pitäs tulla.:cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Suurin ongelmani tällä hetkellä on se, että kun yritän päästä nettiin pelamaan niin tulee Downloading Game Settings... ja siitä se ei enää muutu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Suurin ongelmani tällä hetkellä on se, että kun yritän päästä nettiin pelamaan niin tulee Downloading Game Settings... ja siitä se ei enää muutu.

Toi oli kans tietääkseni cod4 alkuaikoina ja lueskelin tuolta cg foorumilta niin sitä on kaikilla ongelmana. Eli se korjaantuu varmasti ajan kuluessa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Noi helvetin koirat tappaa mut koko ajan ja vituttaa :D

Ammu ne koirat.

Koko ajan tulee "Downloading game settings" eikå pääse pelaamaan. Ihan kuin Cod4 betassa. Kiskoo! Auttaisikohan jos poistaisi itseltä savetiedoston? Muistaakseni aiemmassa Codissa saattoi auttaa tuo...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Entäs tuo split screen co op. Montas kaveria saa samalle koneelle pelaamaan? En oo tota mistään varmuudella löytäny.
 
Ylös Bottom