Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

co-oppia varmaan vedetään heti alkuun, siitä saadut expat siirtyy mp puolelle. Mutta luulen että multiplayeria tulee myös vedettyä joka ilta. Single saa tällä kertaa odottaa kun toi co-op kiinnostaa kuitenkin enemmän.

Singleä tulee varmaan pelattua silloin, kun serverit on alhaalla... Toivottavasti ei kuitenkaan ensimmäisenä viikonloppuna, vaikkakin pahoin pelkään alkurynnistyksen tuomia serveriongelmia :(

Vastaus: Call of Duty 5: World at War [ps3 hype]

Mä en tule ikinä ostamaan yhtään WWII peliä, paitsi jos saan sen 2:lla ja siellä on pelkästään Intiaaneja, lumiukkoja sekä Inuitit...
Muussa tapauksessa on aivan ykshailee, et ketä ja minkämaalaisia hörhöjä pelistä löytyy :p

Mites on Timppa, onko mieli muuttunut vai jääkö codi kauppaa? ;)

Kaverilla olin pelaamassa PC versiota niin pakkoa sanoa että oli kyllä aika kauheata shittiä verratuna Call of Duty 4. Ei sitten yhtään iskeny tuo WWII.

Itse pelailin pc:llä betaa sen alkamisesta loppuun asti ja pidin kovasti. Peli tilattu ennakkoon ja perjantaina aletaan sitä urakoimaan. Kaikki ei varmaan tykkää mutta suosittelen lämpimästi.

Betaa pelailin minäkin ja pelin menen hakemaan heti perjantaina klo 8, ku kauppa vaan aukeaa. Oli se meinaan niin hyvä....

Onko tämän pelin trophyistä muuten mitään tietoa?Vai tuleeko tähän edes?

Alussa peli dissatiiin (ww2 takia), ja nyt tämä kuitenkin kiinnostaa kutakuinkin kaikkia. Näin vähän arvelinkin käyvän. :p
Niinpä, itsekkin huomasin tässä aiheessa hirveetä whinetystä vielä vajaa 1kk sitten tyyliin: WW2 > Puhki kuluttu enkä osta, paskan myivät...

Itselle on ollut itsestään selvyys tämän osto since 2007 kun ilmoittivat COD4 julkaisun aikoihin että jo vuoden päästä tulee COD5...

Eiku kaikki neljä jätkää pistää omat pelinsä kahteen pleikkariin, eli sä ja kaveris pistää kummatkin omat pelinsä sun koneesee ja toiset kaverit tekee samalla tavalla :p

hihi very funny guy :D

lähinnä kuitenkin hain tossa sitä et molemmil koneel sais split screenin ja netin yli yhdisetty samaan tilaan

Itseä ei kans noi ww2 aseet sinänsä haittaa ja on hyvää ja mukavaa vaihtelua kun en ikinä niillä oo pelannu oikee, paitsi jotain MoH:ita split scriinillä. Pitää kipasta perjantaina hakeen, päiväl ei oikeet ehi pelaa mut ilalla lähtee armoton mättö! Sitä odotellessa:cool:

Ite oon hypettäny tätä keväästä lähtien, TOIVON saavani jo torstaina omani, niinkun yleensä ennakkovaranneet Stopissa, Singleä tunti ja nettiin, singlen ehtii myöhemminkin pelata läpi ja onlinessa ounaa varmasti alusta lähtien koska betaa pääsin jyskyttämään boxilla.'

E: Huomenna on KESKIVIIKKO! sit tulee kai TORSTAI!? ja jos sillon ei tää vielä koneessa oo niin PERJANTAI!!! eää, aika matelee pahemman kerran.

Harmi, että tää on PS3lla vain 30fps:(

Peliä odotellaan kyllä kuumeisesti!
Ei vaan tottakai tämä on 60fps:D Sorry oon väsynyt

Harmi, että tää on PS3lla vain 30fps:(

Peliä odotellaan kyllä kuumeisesti!
Ei vaan tottakai tämä on 60fps:D Sorry oon väsynyt
Saatana täällä ei säikytellä tohon tyyliin! :D

Ton videon ajassa 1:41 kyllä niin brutaalia kuvausta sodasta etten ole ennen peleissä nähnyt. Kaveria osuu päähän ja kaatuu > takaraivo puuttuu ja aivot näkyy...
Huh miten "realistisen" omaista, kuin Talvisota tai Sotamies Ryan leffoista, joissa kuvataan "realistista" sotaa...

sweet mother of jésus, i need to get this one. näytti aikas hyvältä. Vielä kun pörssi kestäisi hankkia sen 46" litun ton 28"putkitöllöttimen tilalle.

Varsin hyvä peli. Ei Call of Duty 4:n tasolla, mutta toisaalta mikä olisi? Kampanjat ekat pari tehtävää ovat mainoita ja homma tuntuu paranevan pelin edetessä.

Nettimoninpeli toimi kolmen team deathmatch -session perusteella hyvin, joskin coop-tilassa en päässyt millään pelaamaan kenenkään kanssa.

Sarjassamme niitä pelejä jonka yksinpelikampajalla ei ole mitään arvoa. Sen pelaa läpi jos jaksaa sillon kun esim netti on alhaalla.

Huomenna pitää käydä kaupassa, jääkaappi hamstrattava täyteen safkaa + juomaa, ikkunat ja ovet naulaan umpeen ja kännykästä irrotan akun viikonlopun ajaksi.

Ylös Bottom