Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [ps3 hype]

On kyllä pienoinen pettymys tuo paluu menneisyyteen..
..Varsinkin kun nykymaailmassa olisi niin paljon erilaisia mahdollisuuksia sotia, vaikka ihan keksittyjäkin sotia olisivat.

Aseistukseksikin olisi paljon enemmän mahdollisuuksia moderneissa maailmoissa niiden tuttujen ww2-pyssyjen sijaan.
Toisaalta, eiköhän tämä peli ihan ole tehtykin sillä silmällä, että saadaan kamaa myyntiin sillävälin kun IW puuhastelee uuden pelinsä parissa..jossainhan taisi olla puhetta että noita codeja alkaa tulemaan vuorovuosin treyarchilta ja infinityltä.

Jos nuo tekijät haluavat tehdä viidakkosotaa, niin mikseivät he voineet valita aiheeksi vaikka Vietnamia? Tottahan tuota olisi mukava pelata jotain muutakin Vietnam-aiheista fps-peliä kuin Vietcongia. Muutenkin tuo sarja on rämpinyt noissa MS II:n mutavelleissä jo mielestäni tarpeeksi. No tämän pelin jälkeen tekijöiden on jo pakko vaihtaa tuota sotaa, koska eikös näissä peleissä ole tämän jälkeen koluttu kaikki tuon suuren sodan näyttämöt?

Jää kyllä tämä peli hyllyyn.... Osasin huhujen perusteella odottaa paluuta menneisyyteen, toivoin kuintekin nykypäivää tai tulevaisuutta. Harmiksi ei sitä tullut joten meni kiinnostuskin aika hätäseen.

Tosin jos tämä osa floppaa pahasti alkavat varmaan koodarit huomata ettei porukalle enää maistu menneisyys.

Cod4 laatuinen tulevaisuusmättö olis varmasti ihan hauskaa myös. bf2142 löytyi ihan hyviä ideoita toteutus oli kuitenkin hieman vaisu...

Et usko tuota itekkään. Ostat kuitenkin.

Todellakin uskon, oon ostanu monia WWII pelejä ja heti pelin koneeseen pistäessä olen pettynyt pahemman kerran, ja miksi ostaisin jotain wööld woor 2 peliä, kun on jo COD4 ja kohta Bätlfield...
Sitä paitti, mä haluan peleiltä edes jotain realistia, COD 4:ssa on aikakausi ja aseet, Bätlefieldissä on aseet ja aikakausi, COD5:ssa ei oo mulle mitään realistia, ennemmin pelkkää historiikkiä... koettua sellasta...
Maksan satasen niille jotka väittää mun ostavan COD 5 ja huomaa mun ostaneeni sen pelin... paitti jos se ei olekkaan WWII vaan nykyaikaa ;) :p

Ei taas Toista Maailmansotaa. Jos menneisyyteen piti palata, niin olisi voitu mielummin suunnata Vietnamin viidakoihin. Sinne vaan kasvillisuuden ja mudan sekaan sissejä etsiskelemään bunkkereista ja kylistä. Siihen vielä synkkä ja vainoharhainen tunnelma, niin ai että.... Noh, ehkä sitten joskus...

Todellakin uskon, oon ostanu monia WWII pelejä ja heti pelin koneeseen pistäessä olen pettynyt pahemman kerran, ja miksi ostaisin jotain wööld woor 2 peliä, kun on jo COD4 ja kohta Bätlfield...
Sitä paitti, mä haluan peleiltä edes jotain realistia, COD 4:ssa on aikakausi ja aseet, Bätlefieldissä on aseet ja aikakausi, COD5:ssa ei oo mulle mitään realistia, ennemmin pelkkää historiikkiä... koettua sellasta...
Maksan satasen niille jotka väittää mun ostavan COD 5 ja huomaa mun ostaneeni sen pelin... paitti jos se ei olekkaan WWII vaan nykyaikaa ;) :p

No hemmetti, mahdollisuus helppoon sataseen tai siihen että Timppa ei tule onlineen, joten mä väitän että sä ostat tän pelin.

Niin ja eikös historia ole realistista jos jokin on?

Kuulostaa oudolta että dissataan peli sen ajoittuvan aikakauden takia? Mitään muuta pelistä ei tiedetäkkään, mutta kauppaan jää! :D Mitä väliä vaikka seikkailtas Jeesuksen kanssa, kunhan peli on hyvä ja onlinepuoli koukuttaa.

Kuulostaa oudolta että dissataan peli sen ajoittuvan aikakauden takia? Mitään muuta pelistä ei tiedetäkkään, mutta kauppaan jää! :D Mitä väliä vaikka seikkailtas Jeesuksen kanssa, kunhan peli on hyvä ja onlinepuoli koukuttaa.

Mutta kun se aikakausi on niin hemmetin kulunut, ennemminkin voisi tehdä seuraavat 7peliä tätä nykyhetkeä kuten COD4 on, siinä sitä oiskin erilaisuutta, ku tehtäs ympärimaailmaa olevia sotia peliin ;) :)
Mutta mitäs mä saan, jos mä en osta peliä :rolleyes:

? Joitain ei vain kiinnosta nämä menneet sodat sitten tippaakaan, minua mukaanlukien. Pitääkö sitä jotenkin syvällisemmin selittää?
Sitäpaitti ennemminkin seikkailisin jeesuksen kanssa squadissa mikit korvilla vihuja ampuen kuin pelaisit WWII-peliä

? Joitain ei vain kiinnosta nämä menneet sodat sitten tippaakaan, minua mukaanlukien. Pitääkö sitä jotenkin syvällisemmin selittää?
Sitäpaitti ennemminkin seikkailisin jeesuksen kanssa squadissa mikit korvilla vihuja ampuen kuin pelaisit WWII-peliä

Kuten minäkin, se olisi jotain mahtavaa kanssa ja ennen näkemätöntä :rolleyes:

Jesus, I'm hit! Heal me! :D Who needs an airstrike if you have Jesus on your side? :D

Mä olen säästynyt aika hyvin WWII tuubalta, kun olen pelaillut FPSiä vasta nyt kunnolla. Sen näkee sitten kun peli tulee, mutta on tällä rintamalla aika kovaa tuo kilpailu...

Kuten minäkin, se olisi jotain mahtavaa kanssa ja ennen näkemätöntä :rolleyes:

Haha, sitäpä juuri, eipä monen studion mielessä ole käynyt räiskintäpeli jota tähdittäisi itse pelaaja ja Jeesus : DD
Muttaniin, jos tähän ei oikeasti mitään mullistavaa tuu niin jää suosiolla kaupan hyllylle.

Aseet on niin alkeellisia WW2, että ei sitä jaksa enää. Vaikka japanilaisia vastaan soditaan, ei se poikkea paljonkaan CoD 3:sta. Jää kaupan hyllyyn.

Laatuaikaa itsellesi. Muut pelaa kuitenkin CoD5:sta :D
Ja väitän myös, että ostat ko. pelin eli pistähän jo säästäen..tulee kallis syksy/talvi.

No hienoa, laatuaika aina passaa, voin sanoa, että silti porukka pelaa myös COD4:sta sekä Bätlefieldiä, varsinkin kun tajuavat, että ei toi WWII enään nappaa :p

Toivottavasti seuraava CoDi on sitten taas nykyhetkeen / lähitulevaisuuteen(esim 2015) sijoittuva... Ja maat voisi olla USA / EU vs Venäjä / Lähi-Idän koalitio / militarisoitunut terroristiryhmä. Juonena raakaöljyn ja puhtaan veden puutteen aiheuttamat selkkaukset eri puolella maailmaa(USA öljyn perässä, LI-koalitio veden perässä)
Toiveita:
-isommat mapit, ei kuitenkaan BF tasoa
-Kevyitä ajoneuvoja, kuten Hummer tai buggy
-Raskaat ajoneuvot tilauspohjalta, kuten CoD4:n airstrike/kopteri. Esim. tilauksesta tankki tulisi mapin omaan päähän ja ampuisi johonkin taloon pari isoa ja sarjoja KK:lla
-Hajoavat ympäristöt
-yökenttiä
-talvikenttiä Venäjän metsissä lumiasut päällä
- Isompien kenttien myötä pelaajamäärää ylöspäin. Tietty myös kaikista kentistä tarvittaessa pienemmät versiot(vrt. BF2)
- Haavoittumis-mode vaihtoehdoksi, eli jos osuu jalkaan niin ei juoksu onnistu ja taas jos osuu käteen nii tähtäys kärsii
- Perkit saisi pysyä ja vielä enemmän aseita.
- Täysin vapaa hahmoeditori, tietyillä rajoituksilla tietenkin ettei sekoitu vastustajiin. Jokaiselle puolelle mahdollisuus tehdä itse hahmo.

Siinä pari CoD6:een:p
Ei taida mennä mullakaan CoD5 suoraan ostoon, ellei sitten pääse testaa jossai ja rakastu siihen tai että muu fps tarjonta on Hazen tasoista..eiku ala-arvoista.

Toivottavasti seuraava CoDi on sitten taas nykyhetkeen / lähitulevaisuuteen(esim 2015) sijoittuva... Ja maat voisi olla USA / EU vs Venäjä / Lähi-Idän koalitio / militarisoitunut terroristiryhmä. Juonena raakaöljyn ja puhtaan veden puutteen aiheuttamat selkkaukset eri puolella maailmaa(USA öljyn perässä, LI-koalitio veden perässä)
Toiveita:
-isommat mapit, ei kuitenkaan BF tasoa
-Kevyitä ajoneuvoja, kuten Hummer tai buggy
-Raskaat ajoneuvot tilauspohjalta, kuten CoD4:n airstrike/kopteri. Esim. tilauksesta tankki tulisi mapin omaan päähän ja ampuisi johonkin taloon pari isoa ja sarjoja KK:lla
-Hajoavat ympäristöt
-yökenttiä
-talvikenttiä Venäjän metsissä lumiasut päällä
- Isompien kenttien myötä pelaajamäärää ylöspäin. Tietty myös kaikista kentistä tarvittaessa pienemmät versiot(vrt. BF2)
- Haavoittumis-mode vaihtoehdoksi, eli jos osuu jalkaan niin ei juoksu onnistu ja taas jos osuu käteen nii tähtäys kärsii
- Perkit saisi pysyä ja vielä enemmän aseita.
- Täysin vapaa hahmoeditori, tietyillä rajoituksilla tietenkin ettei sekoitu vastustajiin. Jokaiselle puolelle mahdollisuus tehdä itse hahmo.

Siinä pari CoD6:een:p
No siinä peli jonka ostaisin! :D
Etenkin lumiasut päällä lumisissa metsissä olis aika stnan jees.

No siinä peli jonka ostaisin! :D
Etenkin lumiasut päällä lumisissa metsissä olis aika stnan jees.

Jees, tollasen mäkin voisin ostaa ihan mielelläni :)
Lumi oiski sellanen mitä on nykypeliin kaivattu sotatantereena :rolleyes:

Ylös Bottom