Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Oli kyllä taas Da:n pojilla kovat zombimätöt. Round 28:lle päästiin ja homma kaatui Ray Gunin kutien puutteeseen. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitenköhän monta noita lvl mahtaa olla tossa zombi jutussa?Ite en oo ku vasta kerran pelannu sitä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko mitään väliä kerääkö ne deathcardit yksinpelissä vai cooppissa jos haluu sen trophyn?

Luullakseni ei ole väliä. Kaverin kans pelasin eilen co-oppina ja löysin vahingossa yhden deathcardin.. Tänään sitte vedin saman tason yksinpelinä, ja samalla tarkistin mahtaako sitä deathcardia olla, mutta eipä enää ollu. Joten luulisi trophyn tulevan sama että pelaako yksin vai kaverin kanssa. :D Tosi selkeästi selitetty mutta koita ymmärtää siitä jotain.. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Luullakseni ei ole väliä. Kaverin kans pelasin eilen co-oppina ja löysin vahingossa yhden deathcardin.. Tänään sitte vedin saman tason yksinpelinä, ja samalla tarkistin mahtaako sitä deathcardia olla, mutta eipä enää ollu. Joten luulisi trophyn tulevan sama että pelaako yksin vai kaverin kanssa. :D Tosi selkeästi selitetty mutta koita ymmärtää siitä jotain.. :cool:

no mä mietinki miks siinä trophyssa lukee solo only. tänään yksinpelissä hain yhen cardin ja menin sinne coop barrackseihin ja se oli siellä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo eli zombi video tulossa kohta lvl 25 asti johon kuoltiin sitten. Juhako tossa sanokin että heidän ennätys on 28, ite en ollu mukana joten siitä ei valitettavasti tule videota. Tästä lähin voisin koittaa nauhoittaa aina kun olen ite mättäämässä jotta näkee vähän milla vauhdilla päästään korkeimpiin levuihin. Voin jo nyt sanoa että en kauhean hyvää mättöä saa aikaiseksi kun mulle on annetu vastuuksi vain yhen ikkunan varma pitäminen ja tarvittaessa paikkaaminen :D. Mutta teen jonku lyhytvidin tosta jossa ne parit riehumiset tulee ja ne levut. Ja saa tosta jotkut varmaan jotain tipsejäkin :)

EDIT: @ M-Arkku: Kyllä, sieltä saa sädepyssyn, jota ilman ei tuu myöhemmistä levuista mitään. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olen tässä nyt pari päivää pelaillut, peli on loistava mielestäni, paitsi että, nettipelin tankit on kyllä niin nyyppämäisiä, että järki lähtee. Mitä skilliä vaatii istua tankissa ja ottaa 5 bazookan ammusta enne ku räjähtää samalla tappaen kaiken mitä näkee? Tankkien merkitys muutenkin olematon... ei haittaisi vaikka olisi kokonaan pois.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo haha nythän tätä pelaa iha mielellään ku tuli OSK riflet. En sit tiiä ovatko lisänneet tehoja vai parantaneet servuja? Ku boxilla ja PC:llä käsittääkseni riflet oli jo alusta asti OSK.
Tehottomuus (tm) riflet boxillakin alun perin. Nyt siis OSK sielläki puolella, kuten pitääkin.
FTW!

Ihan sivuheittona: myös polttopill..pulloihin on tullut vähän lisää tehoa ja hyvä niin. Nytkin tarpeeksi turhia. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tehottomuus (tm) riflet boxillakin alun perin. Nyt siis OSK sielläki puolella, kuten pitääkin.
FTW!

Ihan sivuheittona: myös polttopill..pulloihin on tullut vähän lisää tehoa ja hyvä niin. Nytkin tarpeeksi turhia. :D

sori ot, mutta ootko kännissä? :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No eipä se muuta tainnut tehdä kuin korjata sen verran peliä, että voi pelata samassa porukassa useita pelejä putkeen ilman kaatumista (vaikka ollessaani itse hosti, peli edelleen jäätyy ja paiskoo porukkaa ulos) ja ilmeisesti roundhouse-glitchi on korjattu.

Edit: ilmeisesti myös haulikon "lipasta" on pienennetty ja zombie-moodin joku glitchi on korjattu. En ole itse kumpaakaan käyttänyt, joten en voi varmistaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

huhhuh nyt on yksinpeli vedetty vihdoin läpi.. Ei voi muuta kun sanoo että en oo pitkään aikaan pelannu yhtä paskaa pelii! Voi v*ttu että oli yhtä pakkopullaa alusta loppuun, piti vaan sen zombie jutun takii kestää..

Ei kyllä jättäny mitään hyvää sanottavaa ainakaan tuo yksinpeli kampanja... Uskomatonta miten voi olla vielä vuonna 2008 mahdollista että vihuilla ei oo pätkääkään tekoälyä ja muutenkin peli on niin putkimainen kuin olla ja voi! Ja kaiken kruunaa se että sulla on vain ja ainoastaan yksi ainut tapa millä mennä eteenpäin! Eli pitää vaan rynnii tussarit laulaen sen maagisen linjan yli että vihut ei enää spawnaa loputtomiin seuraavan laatikon taakse ja että omat älyävät edetä...

Kylläpä pisti välillä ihan vihaks pelatessa, sen verran p*rseestä ja hermoja raastava kokemus :mad:

Peli on kyllä muuten multiplayerin osalta mainio, ja innolla odotan zombien lahtaamista ;)

Edit: Nyt testasin tota zombie hommaa ja se on kyllä aivan loistava!!! Mielettömän viihdyttävä ym. Tämmöstä oon kyllä oottanukkin sitten Timesplitters ykkösen ja kakkosen!! Huh yksin pelailin ja pääsin lv 5 asti :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nonii, niille ketkä halusivat nähdä sädepyssyn ja korkeempi levelillä olevia zombeja niin tässä on vid: http://uk.youtube.com/watch?v=04c2wk3ms9s ja kattokaa High Qualityn kanssa.

Lähinnä tommonen nopea missä näkyy, että ottaa aika paljon iskua tuolla myöhemmässä päässä :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

huhhuh nyt on yksinpeli vedetty vihdoin läpi.. Ei voi muuta kun sanoo että en oo pitkään aikaan pelannu yhtä paskaa pelii! Voi v*ttu että oli yhtä pakkopullaa alusta loppuun, piti vaan sen zombie jutun takii kestää..

Ei kyllä jättäny mitään hyvää sanottavaa ainakaan tuo yksinpeli kampanja... Uskomatonta miten voi olla vielä vuonna 2008 mahdollista että vihuilla ei oo pätkääkään tekoälyä ja muutenkin peli on niin putkimainen kuin olla ja voi! Ja kaiken kruunaa se että sulla on vain ja ainoastaan yksi ainut tapa millä mennä eteenpäin! Eli pitää vaan rynnii tussarit laulaen sen maagisen linjan yli että vihut ei enää spawnaa loputtomiin seuraavan laatikon taakse ja että omat älyävät edetä...

Kylläpä pisti välillä ihan vihaks pelatessa, sen verran p*rseestä ja hermoja raastava kokemus :mad:

Peli on kyllä muuten multiplayerin osalta mainio, ja innolla odotan zombien lahtaamista ;)

Edit: Nyt testasin tota zombie hommaa ja se on kyllä aivan loistava!!! Mielettömän viihdyttävä ym. Tämmöstä oon kyllä oottanukkin sitten Timesplitters ykkösen ja kakkosen!! Huh yksin pelailin ja pääsin lv 5 asti :D

Millä tasolla pelasit? Itse olen alottanut suoraan Veteranilla, ja sillon kuolee paljon helpommin ja viholliset huomaavat pelaajan helpommin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Millä tasolla pelasit? Itse olen alottanut suoraan Veteranilla, ja sillon kuolee paljon helpommin ja viholliset huomaavat pelaajan helpommin.

Toi on totta, mut ei se vaikeustaso mun silmissä ainakaan tuo AI:tä lisää. Vihut tekee vaan enemmän damaa. Vaikeammalla tasolla korostuu just toi että tietyn linjan jälkeen ne vihut katoaa, sillä normitasolla sitä ei edes huomaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nonii, niille ketkä halusivat nähdä sädepyssyn ja korkeempi levelillä olevia zombeja niin tässä on vid: http://uk.youtube.com/watch?v=04c2wk3ms9s ja kattokaa High Qualityn kanssa.

Lähinnä tommonen nopea missä näkyy, että ottaa aika paljon iskua tuolla myöhemmässä päässä :D

Minkälainen työnjako teillä oli ikkunoiden suhteen? Tuossa näytti yhdessäkin ikkunassa olevan tekemistä ihan tarpeeksi. Meinaan vaan, että jos yläkertaa ei avaa niin silti sisääntulopaikkoja on kahdeksan. Aika hurjaa menoa oli.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Millä tasolla pelasit? Itse olen alottanut suoraan Veteranilla, ja sillon kuolee paljon helpommin ja viholliset huomaavat pelaajan helpommin.

Sillä normalilla vai mikä nyt olikaan... En kyllä toista kertaa pelaa ellei joku osota haulikolla ohimoon... Tarpeeks hyvinhän nuo ököt nytkin ammuskeli ja kuten Wixxer sanoikin jo niin en usko et se tekoäly paranee piirunkaan vertaa vaikeimmalla... Yksinpeli kampanjasta antasin pisteet 2/10! Luulin jo että Ps2:n MoH:eista oisivat jotai oppinu mutta ku ei niin ei
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nonii, niille ketkä halusivat nähdä sädepyssyn ja korkeempi levelillä olevia zombeja niin tässä on vid: http://uk.youtube.com/watch?v=04c2wk3ms9s ja kattokaa High Qualityn kanssa.

Lähinnä tommonen nopea missä näkyy, että ottaa aika paljon iskua tuolla myöhemmässä päässä :D

Hyvä kipalekkin löytynyt zombimättöön.

Nyt olen yrittänyt tässä jo varmaan 2 tuntia Reicstag-kenttää Veteranilla ja kuollut kohta varmaan 200 kertaa. Kaikista vittumaisinta on kyllä tuo naattisade. Vähän aikaa kun on paikoillaan niin alkaa satamaan kranaattia penteleesti. Ja sitten, kun yrittää väistellä naatteja, niin vihulaiset poimii parilla osumalla.
Meinasin jo päästä läpi, mutta kuolin ensin siinä lopussa, kun pilari kaatuu hiekkasäkkimuurin ja minun päälle. :D
Seuraavaksi osasin varoa pilaria, mutta kuolin siihen kohtaan, kun lipunkantaja saa fleimeristä. Fleimeri ilmeisesti jotenkin maagisesti ylitti kantamansa ja kuolin siihen. Voi niitä ärräpäiden määrää mitä tämäkin maa on tämän parin tunnin aika tullut.

E: Heti ekalla yrityksellä tämän vuodatuksen jälkeen sitten pääsinkin läpi. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom