Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja koska pelissä on turhia perkkejä jotka epätasapainottaa peliä ei pelaaminen enään tunnu kivalta. Flack Jacket: Naatti kun naatti niin kyllä sen tyypin kuolla pitäisi. Fire Proof, tekee molotoveista vielä järjettömän idean. Flamethrower, sanomattakin aika overpower. Pelissä on sellaisia perkkejä että niitä on turha käyttää, mutta jos joku käyttää niin sit ollaan ihan äimänkäkenä ku se ei tunnu kuolevan millään.

Mistä sinä oikein höpäjät? Perkithän on just niin tehty että ota tämä, niin joudut luopumaan tosta. Jos otat Juggerin niin et saa Camoflagee etc etc. Jos otat bettyt et saa Bomb Squadia. Ideahan on noita voi vaihdella pelityylin mukaan jolloin voit tehdä tiettyjä asioita mutta toisista asioista joudut luopumaan. Ja jos joku perkki tuntuu "turhalta" ni herravarjele älä käytä sitä.

Hyvä systeemi ja kaikille sama.

Giffenade on ainoa todella surkea ominaisuus tässä pelissä. Pilaa HC S&D pelit kun ampuvat spawn 2 spawn.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

On muuten loppuenlopuks perseestä että joka asialle on valinta ehto haasteessa. Parempi ois että kaikki turhuudet olis vaan kokonaan bannittu ja kaikki pelaisivat samoilla säännöillä.

Jos olisi kuten ehdotat niin olisi parempi että laddereita olisi erilaisia niin että jokainen klaani voisi valita mieleisensä. Kuten normiladderi, HC-ladderi, No Perks -ladderi jne. Esim. HC on mulle se ainoa pelimuoto, mutta ymmärrän hyvin pelaajia jotka valitsevat ennemmin normi moden. Ei me kaikki olla samasta muotista, joten hyvä vain että pelin säännöt ovat muokattavissa. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jos olisi kuten ehdotat niin olisi parempi että laddereita olisi erilaisia niin että jokainen klaani voisi valita mieleisensä. Kuten normiladderi, HC-ladderi, No Perks -ladderi jne. Esim. HC on mulle se ainoa pelimuoto, mutta ymmärrän hyvin pelaajia jotka valitsevat ennemmin normi moden. Ei me kaikki olla samasta muotista, joten hyvä vain että pelin säännöt ovat muokattavissa. :)

No siis toki hc ja normi ladderi pitäs olla eriksee tai valinta sille mutta muuten kaikki bettyt sun muut pitäs olla täys bannissa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Giffenade on ainoa todella surkea ominaisuus tässä pelissä. Pilaa HC S&D pelit kun ampuvat spawn 2 spawn.

Tää on kyl niin sieltä ja syvältä. SD:ssä varmaan puolessa mapeista pystyy ampuu spawnilta spawnille. Pahimmat Upheaval ja Dome. Dome on muutenkin ihan älytön mappi kokonsa puolesta (vrt. Shipment) ja Upheavalissa on vielä ne molemmissa päissä spawnin läheisyyten sijoitetut autot varmistamassa, että jos et kuole suoraan siihen tuubiin niin sitte ainakin räjähtävään autoon :mad:

Ja mikä tää "no-perks" villitys on? Ne kuuluun tähän peliin ja antaa oman mausteensa. Mikään niistä ei ole niin ylivoimainen tms., että pitäs bannia. Jos ne bettyt vituttaa käytä bomb squadia, jos juggeri ni käytä stopparia. Ei tässä kukaan mitään ylivertasta classia pysty rakentaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No siis toki hc ja normi ladderi pitäs olla eriksee tai valinta sille mutta muuten kaikki bettyt sun muut pitäs olla täys bannissa.

Miksi ihmeessä pitäisi? Eikö se että olisi se No perk -ladderi riittäisi? Miksi tahtoisit kieltää muilta ne mistä et itse pidä? Eihän sun tarvitisi silloin pelata matsia jos niissä on bettyjä tai muita mielestäsi turhia extroja. Toki myönnän etten ole vielä No perk -ladderiin törmännyt, mutta näkisin mielummin ratkaisun joka mielyttäsi mahdollisimman runsaslukuista joukkoa, kuin sääntöä joka karkoittaisi suuren osan pelaajista kokonaan. Minä osaan jakaa hiekkalaatikkoni. ;)

EDIT: Krittiikisäni kiffenadeja kohtaan en ollut ehdottamassa totaalibannia. Kiffenaditon S&D olisi vain suotava uudistus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistä sinä oikein höpäjät? Perkithän on just niin tehty että ota tämä, niin joudut luopumaan tosta. Jos otat Juggerin niin et saa Camoflagee etc etc. Jos otat bettyt et saa Bomb Squadia. Ideahan on noita voi vaihdella pelityylin mukaan jolloin voit tehdä tiettyjä asioita mutta toisista asioista joudut luopumaan. Ja jos joku perkki tuntuu "turhalta" ni herravarjele älä käytä sitä.

Hyvä systeemi ja kaikille sama.

Giffenade on ainoa todella surkea ominaisuus tässä pelissä. Pilaa HC S&D pelit kun ampuvat spawn 2 spawn.

okei, tehään tässä sitten ihan lista noista perkeistä!
<> merkki niiden välissä jotka tasapainottaa toisensa. En ruvennu miettii kranujen, aseiden jne efektiä perkkeihin. Toki esim. camouflagella on vastineena UAV jne. Mutta listasin nyt kaikki perk vs perk

Special Grenades x3
Satchel Charges x 2 <> Bomb Squad
M9A1 Bazooka x 2
Bomb Squad <> Bouncing Betty x 2
Bouncing Betty x 2 <> Bomb Squad
Bandolier
Primary Grenades x 2
M2 Flamthrower <> Fireproof ja Juggernaut (jännää eikö?)

Stopping Power <> Juggernaut
Fireworks <> Flak Jacket ja Juggernaut (tässä hieno esimerkki tasapainosta GJ treyarch)
Flak Jacket <> Fireworks
Gas Mask
Juggernaut <> Stopping power
Comuflage
Sleight Of Hand
Shades
Douple Tap
Overkill

Deep Inpact
Extreme Conditioning
Steady Aim
Toss Back <> Martyrdom
Second Change (mikäs se tässä on? hmm.. ei taida olla tasapainotusta tälle.)
Martyrdom <> Toss Back
Fireproof <> Flamethrower
Dead Silence
Iron Lungs
Rocnnaisance

Jos missasin jonkin vastineen ni ilmota toki :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itse jos jotain peliin äkkiseltään lisäilisin:

1. Second chancessa se paskaks ammuttu lyijyä täynnä oleva maahan kaatunut jantteri ampuisi kuin tabun gasin vaikutuksen alaisena, tai ainakin selkeästi heikennetyllä tarkkuudella / tulinopeudella. Nelkussa kun last stand kesti huomattavasti lyhyemmän aikaa, eikä jantteria voitu herättää, niin pistoolitoiminnan tehokkuus ei ollut niin vaikuttava tekijä.

2. Riflekranu pois sd:stä.


Täällä kun jengi avautuu pelin ominaisuuksista, niin olis niin kovin mukavaa jos vähän kertois mitä pelimuotoa pelaa ja hc/normi. Esim smg ylivoimaisuus on normipuolen 'ongelma', kun taas rifle/camp/stg-44 on hc puolella. Mitä tulee snipujen toimivuuteen, niin hc puolella m1 garandiin tienattu scope toimii varsin tehokkaasti, jos ei snipailu onnistu, niin henk.koht. kyynel. Normipuolen nopeatempoisempi rynnimishenkinen pelityyli suosii nopeita lähiaseita, mikä mielestäni on hyvä juttu. Typerää jos hc ja normi oliskin sama asia eri nimellä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja mikä tää "no-perks" villitys on? Ne kuuluun tähän peliin ja antaa oman mausteensa. Mikään niistä ei ole niin ylivoimainen tms., että pitäs bannia. Jos ne bettyt vituttaa käytä bomb squadia, jos juggeri ni käytä stopparia. Ei tässä kukaan mitään ylivertasta classia pysty rakentaan.

" no-perks villitys " on sitä, että taidon määrää halutaan korostaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

" no-perks villitys " on sitä, että taidon määrää halutaan korostaa.

niinnoniin, voi tässäki "taitoo" korostaa, vaikka ottamalla perkeiks bandolier, shades & recoinnance(vai mikä se oli?) :p merkittävää hyötyä ei mielestäni noilla perkeillä saa. ja mitä itse peliin tulee, ni pistää harmittamaan, ku peiKiss onnistuu aina tappaan meikäläisen, oltiin sitte eripuolella tai niinku yleensä, samalla puolella. perkeistä en sen enempää ala enää valittamaan, näillä mennään, ei voi mittää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Zombie-modest kahestaa kaverin kaa päästii 15... aika tiukkaa settii saa kyl olla jos haluu 30.. mut onks helpompaa nelistää ka kahestaa, vai korreloiko se jotenki pelaajien määrän? mut aseistahan toi on kii.. Tuuripeliä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Zombie-modest kahestaa kaverin kaa päästii 15... aika tiukkaa settii saa kyl olla jos haluu 30.. mut onks helpompaa nelistää ka kahestaa, vai korreloiko se jotenki pelaajien määrän? mut aseistahan toi on kii.. Tuuripeliä

Nelistään ollaan päästy 24 levuun saakka. Ei se paljoa vaikeampaa siinä mielessä että jokaselle löytyy 1 paikka vartioida :)

Kuhan ei avaa tuota yläkertaa niin hyvim pitäisi pärjätä.

Yläkerrassa kun on max 5 sisääntulo paikaa (jos kummatkin alakerrat on auki. Eikä siellä yläkerrassa ole mitn jännää. Kranut aika turhia.

Kuhan avaat "Help" oven ja kaikki sinää kämppimään ni sujuu hyvin, ja jos nousee pulla kurkuun niin avatkaa yläkerta. Ja sit kaikki 4 jonekkin samaan nurkaa "odottamaan" kuolemaa :) paras nurkkaus on kranu nurkka :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Zombie-modest kahestaa kaverin kaa päästii 15... aika tiukkaa settii saa kyl olla jos haluu 30.. mut onks helpompaa nelistää ka kahestaa, vai korreloiko se jotenki pelaajien määrän? mut aseistahan toi on kii.. Tuuripeliä

Zombimäärä skaalautuu pelaajamäärän mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mikäs ton prestige moden pointti on ku kaikki tähän mennessä unlockattu katoaa? Se et saa challengeista bonarit uusiks vai mikä? Rank varmaan pysyy samana vaikka tohon lähtiskin messin. Eli onks tost prestigehommasta jotain hyötyä vai siis miks mä haluisin luopua aseista sun muista?

Tuli avattua prestige mode ja todellakin pelkästä virtuaalipippelin venytyksestähän tos on kyse. Ei oikeastaan oo mitään järkeä yrittää tehdä niitä challengeja vaan mahd. paljon vaan bojoja kasaan et pääsee seuraavalle levelille. Mä en tost tykkää vaan saan enemmän kiksejä esim. kaikkien boot camp tai killer challengejen suorittamisesta. Mut nythän siin ei sit oo järkeä ku ne nollaantuu aikanaan joka tapauksessa jos menee seuraavalle prestige levelille. Sotii mun ajatusmaailmaa vastaan. Vähän kun et tekis tietyt jutut et sais trophyn mut sit sen taas menettää. No, toisaalta sit taas ehkä lisää joillekin pelin ikää. Kuitenkin systeemi vois olla niin että jos on esim. boot camp challenget suorittanu niin ne säilyis jotenkin statseissa. Tuli meinaa molotovien kanssa hakattua päätä seinään jossain vaiheessa.

Alkuun pari ekaa leveliä olin aivan hukassa. Ihan ku ois ollu uus peli. Ei ollu niitä tuttuja turvallisia luokkia vaan aika random luokat valittavana. Mut äkkiä siit toisaalta pääs eteen päin ja alko pärjäämään parin rundin jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miksi ihmeessä pitäisi? Eikö se että olisi se No perk -ladderi riittäisi? Miksi tahtoisit kieltää muilta ne mistä et itse pidä? Eihän sun tarvitisi silloin pelata matsia jos niissä on bettyjä tai muita mielestäsi turhia extroja. Toki myönnän etten ole vielä No perk -ladderiin törmännyt, mutta näkisin mielummin ratkaisun joka mielyttäsi mahdollisimman runsaslukuista joukkoa, kuin sääntöä joka karkoittaisi suuren osan pelaajista kokonaan. Minä osaan jakaa hiekkalaatikkoni. ;)

EDIT: Krittiikisäni kiffenadeja kohtaan en ollut ehdottamassa totaalibannia. Kiffenaditon S&D olisi vain suotava uudistus.

No jos halutaan mahdollisimman monia viihdyttää niin ne kyllä varmasti lähtisi pois jos noita foorumeja sun muita hiukankin lukee. En sitten tiedä miksi cg yrittää aina miellyttää jokaista pelaajaa jolloin ladderiin tulee liikaa valinnaisia sääntöjä joka tekee matsien järjestämisestä ja itse matsista sekavaa pelleilyä. GameBattles on siinä mielessä hyvä että se sivusto pitää esim. sd:ssä lähes täysin vakio säännöt eikä joka asialle ole valintaa.

Itse en vain tajua vikä järki on jossain bettyssä. Silloin betyn asettajan ei tarvitse vartioida tiettyjä paikkoja ja voi keskittyä vaan yhteen pisteeseen. Claymoret vielä meni jotenkin muttei bettyt. Mutta tässä oma mielipiteeni ja pitäkää te omanne, ei tämä itseäni enää hirveästi koske koska tuskin peliä enää montaa kertaa pelaan. CoD4 tekee taas tuloaan ja pelaajia alkaa tulemaan takaisin. Uskon että IW ottaa nyt opiskeen CoD4:n pienistä virheistä ja esim. poistaa perkit kokonaan ja keksii jotain muuta nsaavutettavaa tai sitten poistaa vaikkapa 2. perkin jolloin pelissä ei esiiny laastareita sun muita turhuuksia. yksi mielenkiintoinen idea olisi että IW tekisi siihen jonkun klaanipelejä enemmän ajatellun modin, jossa servu asetuksia saisi väännettyä kunnolla ja esim. red dotit saisi poijes yms. ADJÖ!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hei mikä vaivaa! eilen kävin tämän pelin ostamassa..eilen vielä pääsin netissä muutaman minuutin kokeilemaan mutta nyt äsken ei löydä mitenkää pelejä tai niinku mitään jää vaan kokoajan siihen venaamaan et waiting 6 more people eikä kukaan tuu vaik tos 15min venasinki...
 
Ylös Bottom