Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hei mikä vaivaa! eilen kävin tämän pelin ostamassa..eilen vielä pääsin netissä muutaman minuutin kokeilemaan mutta nyt äsken ei löydä mitenkää pelejä tai niinku mitään jää vaan kokoajan siihen venaamaan et waiting 6 more people eikä kukaan tuu vaik tos 15min venasinki...

riippuu aika paljon suomen ajasta noi yhteydet. Klo: 21.00 jälkeen (jos ei aiemminkin) rupee USA heräileen ja alkaa servujen lakupoksuminen joka kestää taas johonkin aamu 9.00 saakka.

Sit voit taas rauhassa pelailla kivoilla servuilla. Tosin tossa W@W:ssa on myös enemmän syitä servun kaatumiselle kuin aiemmassa versiossa..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

riippuu aika paljon suomen ajasta noi yhteydet. Klo: 21.00 jälkeen (jos ei aiemminkin) rupee USA heräileen ja alkaa servujen lakupoksuminen joka kestää taas johonkin aamu 9.00 saakka.

Sit voit taas rauhassa pelailla kivoilla servuilla. Tosin tossa W@W:ssa on myös enemmän syitä servun kaatumiselle kuin aiemmassa versiossa..

No eipä ole ollut klo21 jälkeen ongelmaa.Ihan hyvin itsellä on nettipeli toiminut,lukuunottamatta ekaa viikkoa julkasun jälkeen.Mutta eipä se nelosenkaan nettipeli alussa mikään mullistava ollut:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen, ja yöllä pelattiin kaverin kanssa joku 10tehtävää yksinpeli kamppanijasta. On kyl ihan mahtava peli. paljon parempi, kuin CoD4, ja ihanan raaka peli :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olen kuullut ja saanut sellasen ymmärryksen että tätä peliä voi vetää netissä co op elikkä vaikka team deathmatchii jne, mutta kun nyt hommasin pelin ni ei paljon siltä näytä.. vai ?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olen kuullut ja saanut sellasen ymmärryksen että tätä peliä voi vetää netissä co op elikkä vaikka team deathmatchii jne, mutta kun nyt hommasin pelin ni ei paljon siltä näytä.. vai ?
vastatkaa hei plz! nopeesti!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

netis cooppina voi pelaa storyy (yksinpeli tehtäviä melkein kaikkia ainakaan vendettaa ei pysty) ja zombi modee
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itse en vain tajua vikä järki on jossain bettyssä. Silloin betyn asettajan ei tarvitse vartioida tiettyjä paikkoja ja voi keskittyä vaan yhteen pisteeseen.

No, itsehän vastasit oman ihmettelyysi. Siinä se järki on että voi keskittyä tulilinjaan ja selkään kiertäjät varmistaa bettyillä. Joku sanoo camppimiseksi, minä sanon taktiikaksi :D Kerta bomb squad on tasapainottava perkki tuolle bettylle, jollei sitä käytä niin se on oma murhe.

Mutta, tosi on että bettyjä voi käyttää hyväksi niiden miltei näkymättömyyden takia, eli pistää TDMssä sama vaikka minne niin saa aika helposti tapon. Tuosta mistä puhuin aiemmin, niin viittasin sillä S&D pelimuotoon.

Ps. myäs minun oma mielipide, kuten sinunkin oli tuo kommenttisi ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

S&D; hyökkäysvuoroon Bomb Squad, puolustusvuoroon Bettyt.

*peukku*
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

S&D; hyökkäysvuoroon Bomb Squad, puolustusvuoroon Bettyt.

*peukku*

juurikin näin, HC76 on jumala(kerran tappanu, ku oli omalla puolella) :p (onneks ees joku tunnustaa ajattelevansa samalla tavalla kuin meikäläinen, kaikkien postien perusteella.)
tätä mun ei pitäny tehä, mut menköön, ( ja ottakaa huomioon: ihan TÄYSIN imo):
CoD 4 vs WaW:
-ei nappaa nelosen sarjatuliaseet vs wawin pulttilukot/wanhat vehkeet = jonkinlaista nostalgiaa
-mielestäni wawin mapit parempia kuin nelosessa (jotenkin enemmän koukkumahdollisuuksia/vaihtelua vs. nelosessa kaikki lähes samalla teemalla/pieniä)...turha tulla ripittään MEIKÄLÄISTÄ tänne nelosen/wawin pelaamattomuudesta....tiiätte kyllä...
-otetaan ny se lonkalta ampuminen: mun mielestä se ei erotu kummassakka,(tosin wawissa ylitehokkaat/-tarkat smg:t, valitettavasti) mutta lähes samanlailla pärjäs nelosessa: p90 kouraan, bandolier, joku kakkosperkki & steady aim! eikä ees tartte olla p90, kaikki ajaa saman asian...imo.
-nelonen on se "oikee" codi meikäläisellekki, mut jaksan jauhaa waw:ia, koska se on sentään vanhaa kunnon sotimista, munakkailla aseilla, eikä millään ihmeen sarjatuli-hoomoilasilla. (pakko tosin myöntää, HC S&D-jauhajana, riflegranut välillä onnistuu totaalisesti pilaamaan peli-ilon,kuten myös nelosen nuubituubit....)
otetaas miinuksia vähä mukaan:
-wawissa ihan turhat härpäkkeet aseissa:joko rauta tai pulttilukkoihin sniperscoope, muut aivan turhia
-perkit, molemmissa ihan liikaa/"turhia" perkkejä
-nelosen kentät huonompia(yllä mainittu)

ja sitten tietysti ainainen valitus: HC vs. normi.....(WaW)
-ikuinen mielipide-kysymys, johon ei tod.näk. vastausta löydetä....esim. bolt action rifle normissa ei toimi---testaa HC
-liian hidasta peliä(lähinnä HC)--- testaa normi....

siinä ny pari esimerkkiä HC:n & normin eroista, IMO.
.....ja ihan viä lopuks voisin pyytää jotakin fiksua olentoa täällä selvittämään sanan/merkityksen sanalle kämppiminen.
ja palautteet voi osoittaa suoraan tähän ketjuun(jos asiallista) tai mulle privaan, vastaan mielelläni!
ja kyllä, mulla on ihan liikaa aikaa sunnuntai aamuna klo 7.30!
Kiitoksia mielenkiinnostanne!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

onko tarinassa ollenkaan normandian maihin nousua? olen nyt menossa siellä berliinin massiivisissa taisteluissa, ja pääsi sinne talon sisälle, jota natsit puolustivat.
siis kohta missä chernoville, vai mikä ny olikaan kävi huonosti
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

onko tarinassa ollenkaan normandian maihin nousua? olen nyt menossa siellä berliinin massiivisissa taisteluissa, ja pääsi sinne talon sisälle, jota natsit puolustivat.
siis kohta missä chernoville, vai mikä ny olikaan kävi huonosti

Onneksi tässä ei sitä Normandian maihinnousua nähdä :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onneksi tässä ei sitä Normandian maihinnousua nähdä :p

Tais olla joku Medal of Honour Finest Line missä viimeks näin tuommoisen normandian maihinnousu kohtauksen.

Nyt taitaa olla niin ettei kiinnosta muu tos 5 osassa kuin zombit.. 4 osaaki pitkäst aikaa alkanu pelailee vähän enemmä. Mut jos taas käy niin et kyllästyy ni sit vaa vuorottelee 4 & 5 osien kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eikö FF pojilla maistu enää socomi ku pitää tulla tänne muita pelejä lyttään. Vois lukee vähä Socom arvosteluja taas kerran ni sais nauraa vähä lisää partaansa, jos parta olis :( Nii ja taidettiin lykätä koko euroopan julkaisua taas kerran ku on niin helkkarin buginen, että sitä ei voi pelata. Onnea sinne.

Jos puhutaan skillistä niin COD4 > COD:WaW end of discussion. Tätä ei luulis kenellekkään tarvia selittää jos on peliä käynyt vetämässä. SMG käteen ja game over, pulttilukoilla ei tee hevon sitä kun aletaan tosissaan SDtä pelaan. Ehkä jotku kämppimoodit sitte erikseen, mutta niissä nyt ei voida edes skillistä puhua. Nelosen winter ladder alkaa piakkoin, tervetuloa muutkin suomiklaanit.

Fazang: Jos käsitin kysymykses oikein niin ei voi ainakaan muiden kanssa. 1v1 voi varmaan ottaa jaetulla ruudulla, mutta ei taida päästä muiden sekaan nettipeleihin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ootteko saanu sitä web stats koodia linkitettyä tuolla tuolla callofduty.comissa? Itte tein sinne äsken vartavasten tilin, mutta eipä vaan linkitys onnistu. Sanoo vaan, että "Unable to find Gamer ID with this VIP Code". Paskan möi :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itse kyllä yhdyn tohon, että tämä on netissä jollain lailla CoD4:sta helpompi, tai ainakin tuurilla on enemmän osaa pelissä. Itsellä oli CoD4:ssä K/D-ratio 1,9 pintaan, mutta tässä vai 1, joka johtuu uskomattomista munkkilaukauksista kyykystä kaikkien esteiden takaa ja lisäksi armottomasta kämppimisestä. Jatkuvasti tulee vastaan pelaajia, jotka ottaa kiväärin/kiikaritähtäimellä varustetun aseen ja pistää lähimpään kulmaan kyykkyyn. itse kun yrittää pelata kuitenkin liikkuvaa peliä, eikä jaksa kykkiä koko ajan, niin rassaa tommoset.
Aika monta kertaa meinannut jo ohjain lentää ja pari kertaa on tehnyt mieli pistää koko pelilevy hyvin pieniin osiin, mutta vielä ei ole mitään tapahtunut. Jos homma ei pikkuhiljaa ala toimia, niin peli päätynee vielä ennen joulua vaihtoon GameStopiin ja joululomaksi tulee joku muu peli, luultavasti Motorstorm 2...
Joo ei tätä pelii noin vakavasti kannata ottaa mutta niinku ode jo aikasemmi sanoki ni fiksumpaa pelaamista ni eiköhä se ratio sieltä nouse


PS. sanon tämän cod 4 2.20 ratiolla ja waw 2.97 ratiolla :D



Ootteko saanu sitä web stats koodia linkitettyä tuolla tuolla callofduty.comissa? Itte tein sinne äsken vartavasten tilin, mutta eipä vaan linkitys onnistu. Sanoo vaan, että "Unable to find Gamer ID with this VIP Code". Paskan möi
Joo mulla oli sama mutta mulla selvis sillä että olin laittanu väärin 0:ot nolliks tai sitte nollat ooks enny muista kuinka päin
 
Ylös Bottom