Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja kaikenlisäks noista dominicaneista moni ei ole edes mikään hyvä loppuenlopuks kun pari kertaa sattunu samalle servulle. Just näitä nuubituubi tappoja etc. paljon. Ja totta kai ne on sitten vielä oppinu jo muita enemmän niitä reittejä kun niillä sitä peliaikaa vaikka muille jakaa:)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vaik ois kuinka kova pelaaja niin joka jätkä tottelee lagia!!! Kyl taas eilen huomas kuinka menee rundit laidasta laitaan ihan pelkän lagin takia. Välillä jotain päälle 30 tappoo ja pari kuolemaa ja sit seuraavassa rundissa puukottelee seiniä kaverin kill camin mukaan, prkl!!!!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onnistuuko teillä kaveri kutsut? Mua on pyydetty pelaamaan useita kertoja mutta kertaakaan ei ole onnistunut liittymään peliin prkl.....
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onnistuuko teillä kaveri kutsut? Mua on pyydetty pelaamaan useita kertoja mutta kertaakaan ei ole onnistunut liittymään peliin prkl.....

Ei onnistu myöskään mulla. Samaa ongelmaa oli myös 4:ssa. En ymmärrä mistä johtuu, kun muissa peleissä kaikki ok ja liittymiset onnistuu. NAT on 2 ja XO:llakin näyttää Openia. Ilmeisesti pitäisi jotain portteja alkaa availemaan, mutta ei jaksaisi askarrella.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onnistuuko teillä kaveri kutsut? Mua on pyydetty pelaamaan useita kertoja mutta kertaakaan ei ole onnistunut liittymään peliin prkl.....

Täs pelissä partyn kasaaminen on välillä tuskaa. Mut mene välillä pois multiplayeristä, ni sit voi taas päästä... auttaa välillä ainakin minulla. Välillä taas ei pääse mukaan ollenkaan ja kun joku toinen tekee partin niin onnistuu.... joidenkin kutsuihin ei pääse ikinä, mut samasta partystä ku toinen heittää kutsun ni siihen voi taas päästä... AIKA SEKOPÄISTÄ... niin kuin tää viestikin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Täs pelissä partyn kasaaminen on välillä tuskaa. Mut mene välillä pois multiplayeristä, ni sit voi taas päästä... auttaa välillä ainakin minulla. Välillä taas ei pääse mukaan ollenkaan ja kun joku toinen tekee partin niin onnistuu.... joidenkin kutsuihin ei pääse ikinä, mut samasta partystä ku toinen heittää kutsun ni siihen voi taas päästä... AIKA SEKOPÄISTÄ... niin kuin tää viestikin.

Kannattaa tehdä niin että jos olet jo partyssa ja joku ei pääse mukaan, niin käy sen epäonnisen partyssa pyörähtään ja menet takas siihen aikasempaan partyyn ja laitat tälle epäonniselle invin. Toimii, ainakin itsellä aika hyvin tuo kikka.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onnistuuko teillä kaveri kutsut? Mua on pyydetty pelaamaan useita kertoja mutta kertaakaan ei ole onnistunut liittymään peliin prkl.....

Luulen että ongelma on silloin jos kaveri on pelissä tai peliaulassa ja lähettää kutsun. Jos siihen ei ehdi vastaamaan ennenkuin peli on täynnä (ja yleensä täyttyy tosi nopeasti) saa vain virheviestin.

Itsellä onnistuu partyn tekeminen nykyisin 'aina' kun on itse siinä valikossa missä lukee mm. 'Find game' ja lähettelee sieltä frendikutsuja (eli painaa kolmiota 'Friends' ja sitten X:ää 'Send invite') ja vasta sitten kun party on kasassa lähtee metsästää pelejä mihin liittyä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

hei missä vika tällä kertaa yritän pelata zombi modea online.. mutta kun etin peliä ei löydä mitään ikinä!! ja nyt oon noin 30min ootellu täs waiting for 1 more player.... ????
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olipas kovia pelaajia tänään netissä. Mm. Dominican-Show:ia ja Dominican-Killer:iä vastaan tuli väännettyä. Tuloksen saattoi jotenkin arvata, ne vei ihan 6-0 :)
Täytyy muistaa, että näiden kahden leaderboardsien kärkipään nimien takana ei seiso vain kaksi henkilöä.
Tuli tää Killer-kaveri eilen illalla papparinkiä vastaan myös. Jos ei olis kiväärikranaatilla vetänyt puolta sakkia spawnilta nurin, niin olisi luvut olleet ihan erilaiset. Tarpeeksi kun vittuiltiin, niin tyyppi pisti naatit kaappiin, kun halusi näyttää. Parin rundin jälkeen lähti kotia kun ei enää pärjännyt. Ton jälkeen tuli samaan lobbyyn uudestaan, mutta häipyi paikalta kun näki ketä vastassa.

Menipä vähän oman jopon imemiseksi, mutta pointti on ettei noi Dominicaanit ole niin hyviä kuin leaderboardsit sanoo. CallOfDuty.comin foorumeillakin tuli vastaan video, jossa vetivät Dominationia porukalla siten, että ottivat keskilippua haltuun vuoronperään ampumatta ketään tai mitään. Kyllä tolla expaa kertyy kun illat vääntää. On noista osa varmasti kuitenkin keskivertoa parempia, ihan vaan pelituntien perusteella.

Tankkeja on vain WAR pelimuodossa, ja siinäkin vaan isoimmissa mapeissa.
Hardcore-peleissä tankkeja on TDM:ssä ja Warissa. Muissa ei ole. Ja noissa ne ei haittaa, koska on respawn-pelimuotoja kuitenkin. Muutenkin tankkien elinikä on nykyään aika lyhyt, kun sakki hoksannut laittaa ekaan perkkiin bazookan tai kasapanokset. Varsinkin jälkimmäisillä riittää kaksi peräpeiliin sijoitettuna. Vaatii vaan tarkkaa ajoitusta. Yhdellä lähtee jos saa paukautettua siten että tankki on suoraan panoksen päällä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miten ootte saanu noita trophyja pelaamalla veteran tasolla läpi? Onko jotain hyvää taktiikkaa...? Ja saako muuten niitä trophyja pelaamalla co-oppina? (Tais kyllä lukea että only solo...)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miten ootte saanu noita trophyja pelaamalla veteran tasolla läpi? Onko jotain hyvää taktiikkaa...? Ja saako muuten niitä trophyja pelaamalla co-oppina? (Tais kyllä lukea että only solo...)

outo kysymys. :p silleenhä ne trophyt tulee, kun tekee niin ku ohjaissa käsketään :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuli tää Killer-kaveri eilen illalla papparinkiä vastaan myös. Jos ei olis kiväärikranaatilla vetänyt puolta sakkia spawnilta nurin, niin olisi luvut olleet ihan erilaiset. Tarpeeksi kun vittuiltiin, niin tyyppi pisti naatit kaappiin, kun halusi näyttää. Parin rundin jälkeen lähti kotia kun ei enää pärjännyt. Ton jälkeen tuli samaan lobbyyn uudestaan, mutta häipyi paikalta kun näki ketä vastassa.

Menipä vähän oman jopon imemiseksi, mutta pointti on ettei noi Dominicaanit ole niin hyviä kuin leaderboardsit sanoo. CallOfDuty.comin foorumeillakin tuli vastaan video, jossa vetivät Dominationia porukalla siten, että ottivat keskilippua haltuun vuoronperään ampumatta ketään tai mitään. Kyllä tolla expaa kertyy kun illat vääntää. On noista osa varmasti kuitenkin keskivertoa parempia, ihan vaan pelituntien perusteella.
Tämä on kyllä totta. Dominican:in nuubi tuubista sai eilen kyllä päähän useat. Ilman nuubi tuubia tapot jäävät nollille...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itellä on muuten myös kysymys noihin trophyihin liittyen: tässä pelissä kun on trophy mis pitää mennä kenttä kuolematta kertaakaan, ja myös semmoinen että menee veteran tasolla läpi kuolematta, niin jos menee veteran tasolla kuolematta niin saako samalla 2trophyä?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Moro, vois porukat kertoo että millä aseilla yleensä vetää. Tai siis lemppari aseita yleensäkkin, ja niitten hyvyydet ja huonoudet. Itse otin pari asetta ylös.

STG-44 [Rifle]

Todella hyvä rifle kauko/lähi ammuntaan, yleensä ammun pienissä sarjoissa jolloin vastustajaan osuu paremmin. Myös mukava lippaan koko, minun listalla siinä sijalla 2.

FG-42 [Machine-Gun]

Mainio ase lähi taisteluun, myös saa tiputettua vastustajia kauko etäisyydeltä. Ainut huono puoli että aseessa on vähän panoksia ja lippaan koko. Mutta silti tykkään tästä aseesta eniten, eli minun listalla numero 1.

MP40 [Submachine Gun]

MP40 on mainio ase, se on paras SMG:sta ja on todellinen tehoase. Todella sopivan kokoinen lipas ja käy hyvin sniperin 2. aseeksi. Eli tähän tarkoitukseen hyvä ase, listallani sija on 3. paikkeilla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miten ootte saanu noita trophyja pelaamalla veteran tasolla läpi? Onko jotain hyvää taktiikkaa...? Ja saako muuten niitä trophyja pelaamalla co-oppina? (Tais kyllä lukea että only solo...)

väistelet kranaatteja joita vihuilla tuntuu olevan loputtomiin, ammut takas ja meet eteenpäi ei oo paljo kierto reittejä
on pari cooppi trophyy
voi saada monta trophyy kerralla
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sama täällä. Parin kaverin kutsuihin en pääse ikinä :(

Luulen että kaverisi on lähettäny kutsun ja sitten serveri on menny täyteen niin sinulle ei enään ole ollut tilaa, tai jotain vastaavaa. Itsellä on invitet pelannut hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Luulen että kaverisi on lähettäny kutsun ja sitten serveri on menny täyteen niin sinulle ei enään ole ollut tilaa, tai jotain vastaavaa. Itsellä on invitet pelannut hyvin.

Luulet väärin. Tuota mitä Erkille tapahtuu, tapahtuu muillekin. Vaikka partyssa ei olisi kuin se yksi jonka kutsuilla en pääse, niin en pääse. Joskus päävalikossa käynti auttaa mutta harvemmin. Itsellänikin on pari kaveria joiden kutsuilla en pääse ja pari kaveria jotka ei pääse mun kutsuilla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

outo kysymys. :p silleenhä ne trophyt tulee, kun tekee niin ku ohjaissa käsketään :p

Hehe, sen verran englanninkielitaitoa löytyy, että saa käännettyä trophyn hankintatavan suomeksi... Ymmärrän vitsisi mutta en ihan tarkottanut tuota... :D
 
Ylös Bottom