Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]
Ite oon sanonu jo nelosesta asti että paras vaihtoehto minkä voisi saada olisi ns. automute jonka voisi laittaa ON/OFF ja se vaikuittaisi kaikkiin muihin paitsi niihin ketkä ovat samassa partyssa/squadissa. Olisi paras päivitys koskaan mutta tuskimpa tulee :/ .
Ite laitan joskus kuulokkeet pois päältä lobbyssa (mulle siis tulee kaikki äänet kuulokkeisiin) ja sitten kun peli alkaa taas päälle ja neliötä naputtamaan. En kyllä ymmärrä sitä että miten jotkut mikit voi "vinkua" niin paljon ja toiset ei.
Ja sitten se ehkä kaikkein vaikein, aikaa ja ammattitaitoa eniten vaativa uudistus... LOBBYMUTE! (miten voi olla mahdollista että tällaista pientä ominaisuutta ei saada peliin, en vaan voi ymmärtää?) Ensin odotettiin monta kuukautta että neloseen saatiin mute, sitten se tuli mutta ei tietenkään toiminut lobbyssä. Sitten tulee treyarse eikä edelleenkään saada lobbymutea peliin. On se vaikeeta. Nyt joutuu viskaamaan headsetti lattialle peliä odotellessa, ja keräillä se sieltä kun peli alkaa. Turistit kun ei oikeasti osaa olla hiljaa vaan tahallaan ärsytetään muita mölyämällä.
Noi seikat kun vielä saadaa kuntoon ni ei ainakaan mulla ole paljoa valittamisen aihetta.
Ite oon sanonu jo nelosesta asti että paras vaihtoehto minkä voisi saada olisi ns. automute jonka voisi laittaa ON/OFF ja se vaikuittaisi kaikkiin muihin paitsi niihin ketkä ovat samassa partyssa/squadissa. Olisi paras päivitys koskaan mutta tuskimpa tulee :/ .
Ite laitan joskus kuulokkeet pois päältä lobbyssa (mulle siis tulee kaikki äänet kuulokkeisiin) ja sitten kun peli alkaa taas päälle ja neliötä naputtamaan. En kyllä ymmärrä sitä että miten jotkut mikit voi "vinkua" niin paljon ja toiset ei.