Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja sitten se ehkä kaikkein vaikein, aikaa ja ammattitaitoa eniten vaativa uudistus... LOBBYMUTE! (miten voi olla mahdollista että tällaista pientä ominaisuutta ei saada peliin, en vaan voi ymmärtää?) Ensin odotettiin monta kuukautta että neloseen saatiin mute, sitten se tuli mutta ei tietenkään toiminut lobbyssä. Sitten tulee treyarse eikä edelleenkään saada lobbymutea peliin. On se vaikeeta. Nyt joutuu viskaamaan headsetti lattialle peliä odotellessa, ja keräillä se sieltä kun peli alkaa. Turistit kun ei oikeasti osaa olla hiljaa vaan tahallaan ärsytetään muita mölyämällä.

Noi seikat kun vielä saadaa kuntoon ni ei ainakaan mulla ole paljoa valittamisen aihetta.

Ite oon sanonu jo nelosesta asti että paras vaihtoehto minkä voisi saada olisi ns. automute jonka voisi laittaa ON/OFF ja se vaikuittaisi kaikkiin muihin paitsi niihin ketkä ovat samassa partyssa/squadissa. Olisi paras päivitys koskaan mutta tuskimpa tulee :/ .

Ite laitan joskus kuulokkeet pois päältä lobbyssa (mulle siis tulee kaikki äänet kuulokkeisiin) ja sitten kun peli alkaa taas päälle ja neliötä naputtamaan. En kyllä ymmärrä sitä että miten jotkut mikit voi "vinkua" niin paljon ja toiset ei.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

- host migraatio kuntoon (yhdellä bingobangolla on 4 palkkia ja toimii hostina ja muilla pelaajilla 2, miten voi olla?) -> aluekohtaiset servut?
- partyn kasaaminen (invien lähetys/vastaanotto) kuntoon
- kiffenadet huitsin helvettiin HC S&D moodista (ei tosin tule ikinä tapahtumaan) Tai edes 10sec delay ennenkun niitä voi käyttää.

Ja sitten se ehkä kaikkein vaikein, aikaa ja ammattitaitoa eniten vaativa uudistus... LOBBYMUTE! (miten voi olla mahdollista että tällaista pientä ominaisuutta ei saada peliin, en vaan voi ymmärtää?) Ensin odotettiin monta kuukautta että neloseen saatiin mute, sitten se tuli mutta ei tietenkään toiminut lobbyssä. Sitten tulee treyarse eikä edelleenkään saada lobbymutea peliin. On se vaikeeta. Nyt joutuu viskaamaan headsetti lattialle peliä odotellessa, ja keräillä se sieltä kun peli alkaa. Turistit kun ei oikeasti osaa olla hiljaa vaan tahallaan ärsytetään muita mölyämällä.

Noi seikat kun vielä saadaa kuntoon ni ei ainakaan mulla ole paljoa valittamisen aihetta.

No ei ainakaa juurru se headset päähän kiinni ku ei oo lobbymutea ;)

Ittee ainaki helpottaa ottaa se headset päästä pois matsien jälkee. Tuskin sitä lobbyssä tarvii kamujen kanssa ees jutella ku ei niitä kuitenkaa kuule :)

Tosin olisi se lobbymute aina välillä kiva. Jos ei tuo headset ole kiinni konsolissa niin olisi ihan kiva että ne äänet saisi pois. (Tosin siihenki on TV:n oma mute nappula keksitty)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nii, sais olla sellanen nappula kun "mute all" (paitsi oma squad). Ois mielettömän hieno.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onkos muilla ollu nyt sit tälläst bugii ku mulla on ollu jo jonku aikaa... en nää leaderboardeja ollenkaa statsit tallentuu kai? levelit tallanetuu mut en nää et paljo tuli xp paljo on seuraavaa levelii ja toi leaderboards. aattelin eka et joku pikku bugi et lähtee pois ku buuttaa mut ei ja tät on ollu ny jo jonku aikaa.:o
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onkos muilla ollu nyt sit tälläst bugii ku mulla on ollu jo jonku aikaa... en nää leaderboardeja ollenkaa statsit tallentuu kai? levelit tallanetuu mut en nää et paljo tuli xp paljo on seuraavaa levelii ja toi leaderboards. aattelin eka et joku pikku bugi et lähtee pois ku buuttaa mut ei ja tät on ollu ny jo jonku aikaa.:o

Sulla nyt on kummiski ihan liikaa pisteitä. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mulla on semmoinen ongelma, että en etene ollenkaan. Reilusti yli kuukausi sitten olin lvl 41 ja hirveän tahkoamisen jälkeen olen vasta 48:D

Mä haluun sen yhden submachine gunin jonka saa lvl 53 muistaakseni. Tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus.:(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mulla on semmoinen ongelma, että en etene ollenkaan. Reilusti yli kuukausi sitten olin lvl 41 ja hirveän tahkoamisen jälkeen olen vasta 48:D

Mä haluun sen yhden submachine gunin jonka saa lvl 53 muistaakseni. Tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus.:(

Riippuu vähän mitä pelimuotoa pelaat jos noin hitaasti etenet.Pelaa SD ni pitäs tulla pisteitä paljon.Tai sitten CTF saa myös paljon.Eikä se PPSh mikää nii kovin hyvä oo.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Saisi niitä uusia mappejakin ilmestyä pian! :D Alkaa noi samojen mappien hakkaaminen jo kyllästyttämään.. pelottavaa. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja kun ottaa huomioon ettein noissa nykyisissä mapeissä nyt kovin montaa oikeesti hyvää löydy!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ne poisti Castlesta yhen reitin mapin alle, ois ny korjannu sen toisenkin. Cliffsidessä pääsee vielä snipupaikalle jne...

Koskakohan ne puuttuu bayonet jumpiin, tarvis fiksausta sekin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tulipas taas pitkästä aikaa pelattua tätä. Ihan mukavaa tuo oli pitkästä aikaa niittaa porukkaa helmi pulttilukoilla ja ''pepsillä''. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olipas kauhea pelata tätä tossa päivällä. Tuntuu, että nettikoodia on jossain vaiheessa vaan huononnettu. Ihan normaali 3 palkin yhteys ja kehenkään ei osunut, kun ampui päin. Piti vaan lykätä nappi pohjaan ja ampua randomisti vihun lähelle, että sai osumaa. Olihan se alussakin samalla tavalla, mutta ei nyt sentään noin pahasti. Noh, onneksi treyarch ei näitä codeja enää tee, niin ei tule vahingossakaan hankittua.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No niin parin päivän päästä pääse itekkin pelaa, toivottavasti nettipeli on hyvä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Aikasemmin ku tossa pelailin ni ihmeen hyvin jengi lakos mun Mosin Nagantin eessä ja ilman scopea kun piti saada se 25 tappoa kiikariin. En tiiä sukkasko vihut vai oliko vaan mun aimi kohillaan :)

Nyt oon tuskaillu noitten perkien kanssa ku ei meinaa oikeen löytyä sopivia. Yleensä pelailen sub machine guneilla, perkkeinä bomb squad (S%D), stoppin power ja second chance(?) mutta sopisiko steady aim tohon viimeiseen?

Mitä ootte yleensä käyttäny snipun kanssa?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Aikasemmin ku tossa pelailin ni ihmeen hyvin jengi lakos mun Mosin Nagantin eessä ja ilman scopea kun piti saada se 25 tappoa kiikariin. En tiiä sukkasko vihut vai oliko vaan mun aimi kohillaan :)

Nyt oon tuskaillu noitten perkien kanssa ku ei meinaa oikeen löytyä sopivia. Yleensä pelailen sub machine guneilla, perkkeinä bomb squad (S%D), stoppin power ja second chance(?) mutta sopisiko steady aim tohon viimeiseen?

Mitä ootte yleensä käyttäny snipun kanssa?

Itellä aika vakiona ykkösperkkinä satchel tai betty, kakkosessa kun normia pelaa stoppari ja kolmosessa conditioning tai steady aim, steady aim ainakin toimii smgn kanssa hyvin.

Snipulle aika perus on bettyt (tottakai ne pitää olla kun kämpitään ;)),stoppari ja deeppari.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itse käytän snipun kanssa betty, stopping power, iron lungs. StG44 kanssa Bandolier, Stopping power ja Deep impact.
 
Ylös Bottom