Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sanoisin että omaan makuuni lonkalta ampuminen on turhan tehokasta. Pitäisin parempana tähtäämisen kautta tapahtuvan balanssoimista, ainakin nyt tuntuu että kukaan ei taida tähtäillä ellei oo sitten kämppimässä.

Kun kiikarikivääreilläkin ammutaan lonkalta niin se menee jo tahattoman huumorin puolella. Mutta eipä silti, hauskaa on näinkin. Varsinkin kun Socom ei tainnut tällä kierroksella olla onnistunut. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sori OT mutta wawissa jos missä ammutaan järkyttävästi lonkalta ja järkyttävän ylitehokasta puuhaa. Kaikilla se pirun mp40 ja steady aim ja pumpum...hedari?!?! Ei tää vaan yksinkertaisesti pärjää neloselle. Itse olin ennen kuin peli ilmesty aika täpinöissä, koska alko vaikuttaan jo hyvältä ja muutama eka pelituntikin tuntui makoisalta, mutta sitten alkoi aivot toimia ja "oikea" codi siirtyi koneeseen takasin. Tyhmää muutenkin kun pelejä vaihdetaan konsoleilla tiuhaan tahtiin, mutta kai se sit jää kun todellinen helmi löytyy. Mutta itse ainakin vedän nelosta KZ2 ja CoD6 ilmestymiseen asti, varmaan socominkin jopa ostan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eeppinen alku tällä pelillä= Hakaristi ruutuun ja kuuluu: Sieg Heil! Sieg Heil!

Mutta asiaan erittäin hyvä yksinpeli ollut tähän mennessä, japseja on kyl kivempi mättää ku noita natseja. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kävin tossa dominationia pelaamassa jotta sais Kar98k:hon tähtäimen ni Castle pamahti heti ekaksi. Parhaimmillaan 4-5 vihua oli sahaamassa muurin kulmaan jotta pääsis mapin alle. Alle puolen välin erää oli 25 tappoo ammuttu + pommitukset ja koirat päälle.

Ihme pakko päästä näköjään sinne.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tyhmä kysymys varmaan mutta mikä on kun pelaa yksin peliä ja siinä tulee semmonen kohta kun pari ukkoo juoksee tykkien luo ja siinä meren ranta näkyy sen jälkee ei tapahdu mitään???:confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tyhmä kysymys varmaan mutta mikä on kun pelaa yksin peliä ja siinä tulee semmonen kohta kun pari ukkoo juoksee tykkien luo ja siinä meren ranta näkyy sen jälkee ei tapahdu mitään???:confused:

tarkoitatk sitä kun ollaan rakennuksessa missä on tykkejä ikkunoiden edessä? Ainakin siinä kohtaa minulla tarvi vaan kävellä sen toisen ikkunan luokse ja sitten se hyppäsi "animaatioon" suoraan. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Minulla ei tapahdu mitään vaikka kuinka juoksee ikkunoitten edessä:confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nyt olen pelin läpäissyt tais olla toka helpoimmalla:p mutta tässä mietteitäni
Peli alkaa lupaavasti hakaristi ruutuun ja kuuluu: Sieg Heil! Sieg Heil! ja sitten näytetään Japanilaisten keisaria ja jotain Banzai sotilasta--> Päästään peliin alkuintron ja japanise territory kohan jälkeen, grafiikka on aika hyvää, pelissä veri lentää(ei heikkohermoisille). Kun olin päässyt pelin puoleen väliin oli ollut todella hauskaa pelata (paria natsien listimiskohtaa lukuunottamatta). Mutta kun Amerikkalaisilla pelaaminen oli loppunut, Venäläisillä pelaaminen oli tuskaa, vielä "Hitler's Dead" kohdan jälkeenkin sota jatkui. Siinä sitten odottelin että koska tämä p*ska loppuu(ZOMBIE MODIA himoitessani) ja sitten Chernov kuoli ja piti ottaa lippu ja ihan yllättäen natsi tuleekin rappusissa ampumaan minua ja sitten peli loppuu ja Dimitri selviytyy.

Lopputulos 8+
Kampanja -peli 8-
Lisäominaisuudet(Zombie mod) 9-
Moninpeli 8
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pistetääs tänää peliä pystyyn! Mieluusti zombeja mutta muukin käy. psn: iCayn_FIN
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Minulla ei tapahdu mitään vaikka kuinka juoksee ikkunoitten edessä:confused:

Kävele rauhassa sinne "muitten sotilaitten luokse" (tais olla kolme) jolloin se laittaa aseen alas ja ne alkaa puhumaan jtn, jos ei toimi puhutan erikohdasta tai sitten sulla on tullut joku bugi että jtn tyyppiä ei saa tapettua/ oot jättänyt jonkun tappamatta. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei voi muuta sanoa kun että lyhyt yksinpeli oli meni 2 päivässä läpi. :rolleyes: No vielä on jäljellä moninpeli ja sitten zombie mod mitä en ole ehtinyt vielä ees koittaa. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Yksinpeli on aika tylsä. Loppuispa se äkkiä niin pääsi zombimättöihin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllähän peli on taas loistava näyte COD sarjasta, ja uusin on toki aina paras. ;)

Itseäni hermostuttaa nuo ikuiset tankit jotka täytyy tunkea. CODin ajoneuvo politiikka ei ole oikein sytyttänyt pelaajia (verraten esim BF) ja sarja olisikin antoisampi ilman niitä. Kyllä se silti markkinoilla pärjäisi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hei mitä olis jengi mieltä jos laitettais CoD5 ladderit pystyyn tonne CB?

Tiedän että Fedurren kanssa juteltiin jo asiasta. Mut meikäläisellä vaan ollu aikaa moiseen tuolloin.

Ei kyllä ole nytkään mutta ei tunnu muu toimivan. Pistetään CoD5 laddut pystyy ja saadaan crew kasaan. MEikä sit hoitaa molempia ladduja CoD4 ja CoD5 :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Usko nyt..kaikki on jo muissa laddereissa enempi tai vähempi aktiivisesti.Panosta siihen tulevaan codiin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Usko nyt..kaikki on jo muissa laddereissa enempi tai vähempi aktiivisesti.Panosta siihen tulevaan codiin.

ei tässä voi panostaa tulevaan codiin kun ei oo mitn tietoa siitä. Seki mitä on sanottu MW2:sta oli vaan lipsahus activisionin tyypeltä eika mikään varma julkasu ees.

En voi lähtee minnekkään tulevaisuutta miettimään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No sitten pelaa ja anna asian olla.Jos sinne clanbaseen ois haluttu,ois sinne tultu.Jos sinne ois haluttu ne ladderit OIKEESTI, niin ne ois ollu jo ajat sitte siellä(lue=heti kohta nelosen julkasun jälkeen).
 
Ylös Bottom