Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]
Huomio?
Noniin arvon Cod-veteraanit ja alokkaat. Mennäänpä Suoraan asiaan. Minusta tämä Cod:Waw on hieno peli, mutta kaukana esim. muista FPS-nettipeleistä. Puhun siis täysin nettipelistä (multiplayer).
Olenko ainoa, jonka pelisessio oli ennen noin 6-8h ja nyt lähinnä vain 1-2h. Syy on yksinkertainen. Jatkuvat ongelmat.
- Yhteys Houstiin on heikko - peli katkeaa
- Lagia, Lagia, Lagia, Punaista ja keltaista ai niin kaunista - pelaaminen vaikeutuu
- Party is no longer active - jaahas ja peli katkeaa
- Peli on 350-360 ja Host ended game - ja peli katkeaa
- Mute all tai toisin sanoen missä on MUTE ALL nappi - ja hermot menee kaikkien huutaessa lobbyssa
- jatkanko????????????
- Apua! Vaara maan alla, olen jo nyt todistanut kentissä Castle, Makin ja Seelow piilevästä vaarasta, joukkoja maanalla..
- huoh.. Bugeja Bugeja Bugeja.... - ja peli kärsii..
Empä tiedä... kaverit kutsuvat negatiiviseksi valittajaksi, mutta kun..... En valita enää, mutta katsonkin nykyään mielummin Elokuvan kun menen rääkkäämään itseäni nettipeliin. Muutenkin viime aikoina ollut paljon pelejä, joissa esim. 4vs5 perus 6vs6 tilassa, ei siinä mitään, mutta jos 4-hengen porukka esim. Outskirt kentässä, vai mikä se nyt oli - - - kämppää jossain, niin tiedätte varmaankin,,, no enemy no war - mikä toisaalta on maailman rauhan kannalta hyvä asia, mutta kun tosiaan puhun 5-10milj. kopiota myyvästä suositusta netti-räiskinnästä, niin huoh..
Tuntuu siltä, että tiimi päivittää salaa peliä jatkuvasti, mutta onnistuukin vain heikentämään sitä. Noin 3-4vk sitten omat Cod kokemukseni olivat ihan hienoja, mutta tänä päivänä olen reservissä ja ihan omasta halusta.. Tuonne rintamalle tavallaan haluaisin, mutta luulenkin sinne suuntaavani vasta hamassa tulevaisuudessa joskus vuonna 2300 Killzone 2 "pelin" merkeissä.
Uljaat ja niin mukavat suomalaiset taistelutoverit. Kertokaapa omia mielipiteitänne ja yksi varoituksen sana. En hyvällä tahdollakaan halua loukata tätä peliä/tiimiä... tässähän on enimmäkseen paljonkin hienouksia, mutta kun esim. Livessä, joku Halo 3 nettipeli toimii kuin silkki, niin miksiköhän PS3 nettimaailma on niiiiiiin jäljessä.
Buginen, Laginen ja nyt mä oon jo vihainen ???