Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eli eikö eilen tehdyt tallennukset olekkaan toimivia? Pelasin eilen meinaan 5 kenttää läpi veteran tasolla ja jos ne ei ole jäänyt talteen niin tämä peli lähtee välittömästi pois mun pelivalikoimasta, sen verran hermoja vievää hommaa se single veteran tasolla.

Voihan noita kenttiä jatkaa eteenpäin valitsemalla kenttä kerrallaan, niin minä ainakin tein ku pelasin tuon läpi veteraanilla.

Mulla on enää 45 zeroa tiputtamatta Black Cats tehtävässä. Se tuntuu mulle mahdottomalta.... 37 konetta on paras suoritus tähän mennessä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Häh, onks tässä joku yksinpelikin? :eek:



:p Onlinepäivitystä odotellessa. Kylläpä kestää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Huomio?

Noniin arvon Cod-veteraanit ja alokkaat. Mennäänpä Suoraan asiaan. Minusta tämä Cod:Waw on hieno peli, mutta kaukana esim. muista FPS-nettipeleistä. Puhun siis täysin nettipelistä (multiplayer).

Olenko ainoa, jonka pelisessio oli ennen noin 6-8h ja nyt lähinnä vain 1-2h. Syy on yksinkertainen. Jatkuvat ongelmat.

- Yhteys Houstiin on heikko - peli katkeaa
- Lagia, Lagia, Lagia, Punaista ja keltaista ai niin kaunista - pelaaminen vaikeutuu
- Party is no longer active - jaahas ja peli katkeaa
- Peli on 350-360 ja Host ended game - ja peli katkeaa
- Mute all tai toisin sanoen missä on MUTE ALL nappi - ja hermot menee kaikkien huutaessa lobbyssa
- jatkanko????????????
- Apua! Vaara maan alla, olen jo nyt todistanut kentissä Castle, Makin ja Seelow piilevästä vaarasta, joukkoja maanalla..
- huoh.. Bugeja Bugeja Bugeja.... - ja peli kärsii..


Empä tiedä... kaverit kutsuvat negatiiviseksi valittajaksi, mutta kun..... En valita enää, mutta katsonkin nykyään mielummin Elokuvan kun menen rääkkäämään itseäni nettipeliin. Muutenkin viime aikoina ollut paljon pelejä, joissa esim. 4vs5 perus 6vs6 tilassa, ei siinä mitään, mutta jos 4-hengen porukka esim. Outskirt kentässä, vai mikä se nyt oli - - - kämppää jossain, niin tiedätte varmaankin,,, no enemy no war - mikä toisaalta on maailman rauhan kannalta hyvä asia, mutta kun tosiaan puhun 5-10milj. kopiota myyvästä suositusta netti-räiskinnästä, niin huoh..

Tuntuu siltä, että tiimi päivittää salaa peliä jatkuvasti, mutta onnistuukin vain heikentämään sitä. Noin 3-4vk sitten omat Cod kokemukseni olivat ihan hienoja, mutta tänä päivänä olen reservissä ja ihan omasta halusta.. Tuonne rintamalle tavallaan haluaisin, mutta luulenkin sinne suuntaavani vasta hamassa tulevaisuudessa joskus vuonna 2300 Killzone 2 "pelin" merkeissä.

Uljaat ja niin mukavat suomalaiset taistelutoverit. Kertokaapa omia mielipiteitänne ja yksi varoituksen sana. En hyvällä tahdollakaan halua loukata tätä peliä/tiimiä... tässähän on enimmäkseen paljonkin hienouksia, mutta kun esim. Livessä, joku Halo 3 nettipeli toimii kuin silkki, niin miksiköhän PS3 nettimaailma on niiiiiiin jäljessä.

Buginen, Laginen ja nyt mä oon jo vihainen ???

Tossahan se koko totuus pelistä on tällä hetkellä. En lopeta pelaamista vielä mut jotain parannuksia/päivityksiä sais jo pikku hiljaa tulla... tai that´s it :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

En tarkoita tuota vaan mahdollisuutta tallentaa kesken kentän... Kesken kentän tapahtuva tallennus ei toimi...tai sitä kenttää ei voi jatkaa myöhemmin!

Jos yrittää jatkaa kesken kentän olevaa tallennusta niin ainakin minä saan ilmoituksen, että tallennettu versio on väärä.... luulen että tuo johtuu juuri päivityksestä, kun ennen päivitystä pystyin jatkamaan pelejä jotka olin tallentanut kesken kentän.

kyllä sama juttu kentittäin tallentuu. pelihän päivittyi heti kun sen tyrkkäsin koneeseen ostettu 31.12.
mutta sen jälkeen se on kyllä välillä päivittänyt, nyt viimeisimmissä kentissä ei enää tallentanut kun lopetin kesken pelin esim cccp metro kenttä.
mutta hyvä tietää asia ei tule lopetettua kesken kentän :-)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jos yrittää jatkaa kesken kentän olevaa tallennusta niin ainakin minä saan ilmoituksen, että tallennettu versio on väärä.... luulen että tuo johtuu juuri päivityksestä, kun ennen päivitystä pystyin jatkamaan pelejä jotka olin tallentanut kesken kentän.

Jostain päivityksestä voi johtua muttei ihan tuoreesta, mulla toi ilmoitus tuli 'jatkuvasti' joitakin viikkoja sitten. Kuitenkin ilmoituksen jälkeen pystyi jatkaa peliä keskeltä kenttää, siinä tuli joku kysymys johon piti vastata ei taimitäsenytoli ja sitten yrittää uudelleen taimitensenytoli :) joka tapauksessa homma toimi kikkailen, kannattaa kokeilla kerran ennen tositoimia.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jostain päivityksestä voi johtua muttei ihan tuoreesta, mulla toi ilmoitus tuli 'jatkuvasti' joitakin viikkoja sitten. Kuitenkin ilmoituksen jälkeen pystyi jatkaa peliä keskeltä kenttää, siinä tuli joku kysymys johon piti vastata ei taimitäsenytoli ja sitten yrittää uudelleen taimitensenytoli :) joka tapauksessa homma toimi kikkailen, kannattaa kokeilla kerran ennen tositoimia.

Mulla ei kylläkään tullut mitään kysymyksiä. Muutaman kerran yrittäny tallentaa peliä kesken kentän ja kaikki näyttää menevän hyvin. Ongelma tulee ku lataa kesken kentän tallenttua peliä. Peli alkaa lataamaan oikeaa kenttää, sit tulee ilmoitus et versio on väärä ja sit kenttä lataantuu uudelleen ja alkaa alusta.

Noin se ainakin mulla toimii.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mulla ei kylläkään tullut mitään kysymyksiä.

Heh, joo varmaan muistan väärin enkä lähde nyt arvailemaan lisää mitä tein mutta pointti oli kuitenkin se että kesken kentän voi poistua ja pääsee samaan kohtaan takaisin, ainakin silloin kun pelasin. Muistan sen koska pelaisin veteraaneja ja ekalla kerralla kun tuo ilmoitus tuli jouduin aloittaa alusta jonkun kentän ja hermot meinas mennä, sen jälkeen jonkin aikaa pidin sitten pleikkaa/peliä päällä taukojen aikana ja mietin ettei tää näin voi jatkua ja sitten kokeilin jotain mitä en nyt muista ja homma toimi, selkeetä vai mitä ?-)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuommoinen olisi nyt lisätty kaikille CoDW@W faneille! Sääntöjä voi lähteä myöhemmin muokkailemaan jos tulee suuria oikkuja :rolleyes:

Alkulima sanoi:
There have been Call of Duty World at War ladders for PC in ClanBase for some time. Now we have decided to open CoD WaW ladders to both Playstation 3 and Xbox 360 too. We have opened a Search & Destroy and S&D Hardcore ladder for both platforms. Read inside for more details... Clanbase News

Sori englanti. :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olen lvl 26 kohta 27 koska saan garandille sen marksman iv (1000expaa)

On se kiväärikranaatti hieno ase (en pommita sillä spawni paikkoja) kiva hoidella sillä thompson ja mp noopei
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nyt tartteis apua. Onko muilla ollut ongelmia yksinpelissä ns. saada vietyä kenttä loppuun. Eli väänsin tuossa Veteranilla muutaman hetken tällaista kenttää, jossa ensin raivataan japsien anti-tank-alueita ja sitten lopussa rynnitään tyhjentämään luolasto. Kenttä päättyy, tai pitäis päättyä, siihen kun Roebuck pyytää porukan kokoon katselemaan merellä olevia laivoja jne. Meitsipä ei nyt pääse sitten tästä eteenpäin lainkaan vaikka kaikki viholliset on tapettu, objective completed jne. Fiilistelymusat lähtee soimaan mut mitään ei jumaliste tapahdu! Ei mulla muuta mut oisin halunnu vääntää joskus sitä Zombie-settiäkin...:mad::confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nyt tartteis apua. Onko muilla ollut ongelmia yksinpelissä ns. saada vietyä kenttä loppuun. Eli väänsin tuossa Veteranilla muutaman hetken tällaista kenttää, jossa ensin raivataan japsien anti-tank-alueita ja sitten lopussa rynnitään tyhjentämään luolasto. Kenttä päättyy, tai pitäis päättyä, siihen kun Roebuck pyytää porukan kokoon katselemaan merellä olevia laivoja jne. Meitsipä ei nyt pääse sitten tästä eteenpäin lainkaan vaikka kaikki viholliset on tapettu, objective completed jne. Fiilistelymusat lähtee soimaan mut mitään ei jumaliste tapahdu! Ei mulla muuta mut oisin halunnu vääntää joskus sitä Zombie-settiäkin...:mad::confused:

Siinä pitää mennä ihan siihen tykin viereen seisomaan, ainakin mulla on niin että jos en mene siihen ihan tykin viereen, siihen kalliossa olevan reiän viereen seisomaan niin ennen sitä ei mene eteenpäin. Luulen että olet varmaan siinä jokapaikassa jo ehtinyt pyöriä mutta en muuta ainakaan keksi... :eek:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

1. Mitenhän lipunryöstössä määräytyy respawn aika?

2. Joskus kun moninpelissä juoksentelet niin yhtäkkiä tulee ilmoitus, että oletkin tappanut jonkun :D Vaikka ei ole edes ampunut ketään lähiaikoina. Onko tää bugi vai mistä tämä johtuu?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joko ne juoksee sun miinaan, minkä varmaan tajuaisitkin, tai sitten olet ampunut jonkun second chanceen mutta hän ei ole kuollut = räimii pistoolinsa kuivaksi ja kuolee hetken kuluttua = saat tiedon vasta silloin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

voin kertoo: second chance on suoraan saatanasta!!!!! ...ei mitää järkee: palttiarallaa puol tuntii ukkeli siä perseellään ja si tulee joku ja "pelastaa" :mad: last stand viä kestettiin, mut tää......EI NÄIN.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

voin kertoo: second chance on suoraan saatanasta!!!!! ...ei mitää järkee: palttiarallaa puol tuntii ukkeli siä perseellään ja si tulee joku ja "pelastaa" :mad: last stand viä kestettiin, mut tää......EI NÄIN.

Ei muuta kun viimeistelet sen tai jäät oottaa josko joku tulis piikittää ni niittaat molemmat :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

voin kertoo: second chance on suoraan saatanasta!!!!!

Joo, toi oli hauska perkki alussa, nyt se vaan viduttaa kun se on 98% kaikilla käytössä. Jäänyt tolkuton määrä tappoja saamatta kun vihu lentää perseelleen johonkin kiven/seinä/aidan jne taakse ja kaveri tulee laastaroimaan. Yllättävän usein kuolee itsekkin downissa olevan luotiin (jopa mapin toiselle laidalle).
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toi Second Change ois pitäny toteuttaa silleen että kun siihen joutuu niin tähtääminen ois paljon vaikeempaa jne.Itsekkin sitä yleensä käytän SD pelimuodossa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toi Second Change ois pitäny toteuttaa silleen että kun siihen joutuu niin tähtääminen ois paljon vaikeempaa jne.Itsekkin sitä yleensä käytän SD pelimuodossa.

Komppaan täysin. Sillä helvetin pistoolilla on jopa helpompi ampua downissa kuin seisaaltaan ja sehän siinä mua eniten ottaa päähän. Voisi edes heilua se tähtäys kuten snipulla ammuttasessa ja enemmän. Ja lisäksi vois tulla kunnon blurri, että edes tuntisi olevansa vakavasti haavoittuntunut. Ja pistooleiden tehoa alas, kunnolla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja konepistoolleille enämmän rekyyliä (heiluisivat enemmän=tarkkuus kärsisi) + pulttilukkoisille jotain etuja se jolla on konepistooli tappaa melkein aina pulttilukkoisen

+Kun olet ampunut jonkun ja sillä on second chance ja jos joku muu tappaa sen se saisi vai assisten (tappaa silloin kun se on maassa)
 
Ylös Bottom