Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

no lol. Tosta vois sit varmaa Treyarch:lle mennä jutteleen. Meinaa ihan jos maalaisjärjellä ajattelee niin sen pitäis sit toimii.

Maalasijärjellä ajateltuna ei pelissä pitäisi glitchejäkään olla...
Itsellä ainakin saa peli olla hyllyssä päivitykseen saakka.
Olen kuollut jo riittävän monesti maan alta tulleeseen luotiin.
Codin omalla foorumilla lupailivat päivitystä helmikuun alussa, jos kaikki menee hyvin...:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Maalasijärjellä ajateltuna ei pelissä pitäisi glitchejäkään olla...
Itsellä ainakin saa peli olla hyllyssä päivitykseen saakka.
Olen kuollut jo riittävän monesti maan alta tulleeseen luotiin.
Codin omalla foorumilla lupailivat päivitystä helmikuun alussa, jos kaikki menee hyvin...:rolleyes:

Ja sit ne viel ihmettelee miks Ps3:lle pitäisi BETA saada. :D
Betat on sitä varten että osataan varauta glitcheille ja muille ja opitaan sen konsolin asetuksista.

Koska CoDW@W:lla ei ollu Ps3 puolella BETA:a niin ne saa nyt sit otsa hiessä sielä paiskoo töitä patchin eteen kun ei tiedä miten patchi "asennetaan" Ps3:lle.

Tässä Treyarch:lle opetus jonka IW on jo oppinut (ehkä):

"Laittakaa se BETA molemmille konsoleille niin ei tulis tällaisia viivästyksiä."

EDIT: Ite en paljoa peliä pelaile. Kun kuulen että patchi on tullut niin käynpi sitten kokeilemassa jos olis vaikka hieman parempi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Glitch- ja kämpperi-ääliöiden vihaajille vinkki ettei tarvi jättää tätä loistavaa peliä hyllyyn pölyttymään, pelatkaa Dominationia!

Yli 2 pv Domination online-peliaikanani olen vain kerran nähnyt killcamista että joku on jossain maan alla, johtunee varmaan siitä ettei sieltä saa lippuja vallattua :eek: :). Lisäksi kämppääjätkin voivat mun puolesta kämpätä, ei ne saa pidettyä yhtä lippua enempää ja kaksi riittää voittoon ja voittopisteisiin : D Toki kun jommalla kummalla on 3 lippua alkaa omakin kämp-vaihe mutta se kuuluu vain sodankuvaan (mitäs ovat niin huonoja tai kuten yleensä, kämpäävät!!) ja varsinkin sitten tarvitaan yhteistyötä Total Domination-lukon purkamiseen :cool:

EDIT: lisättäköön vielä että nuubituubeja ei myöskään käytetä, olen 'törmännyt' niihin 2 kertaa (+oma 1 krt. kun suoritin sen jonkun challengen), pelejä takana >400. Ja tankit voivat myöskin mun puolesta puksuttaa edes takaisin, niilläkään ei peliä voiteta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja sit ne viel ihmettelee miks Ps3:lle pitäisi BETA saada. :D
Betat on sitä varten että osataan varauta glitcheille ja muille ja opitaan sen konsolin asetuksista.

Koska CoDW@W:lla ei ollu Ps3 puolella BETA:a niin ne saa nyt sit otsa hiessä sielä paiskoo töitä patchin eteen kun ei tiedä miten patchi "asennetaan" Ps3:lle.

Tässä Treyarch:lle opetus jonka IW on jo oppinut (ehkä):

"Laittakaa se BETA molemmille konsoleille niin ei tulis tällaisia viivästyksiä."

EDIT: Ite en paljoa peliä pelaile. Kun kuulen että patchi on tullut niin käynpi sitten kokeilemassa jos olis vaikka hieman parempi.

Boksin puolella tässä pelissä on ihan samat paskat mokat. Aina jossain vaiheessa joku idiootti ampuu sut maan alta. Yhtä paskasti tämä peli on tehty molemmille koneille, ei se beta mitään auttanut. Tätä samaa tapahtui betassa ja tapahtuu vieläkin. Infinity ward takaisin!!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko yksikään peli saanut näin paljon kommentteja täällä jos otetaan huomioon, että 99% palautteesta in negatiivista.:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Boksin puolella tässä pelissä on ihan samat paskat mokat. Aina jossain vaiheessa joku idiootti ampuu sut maan alta. Yhtä paskasti tämä peli on tehty molemmille koneille, ei se beta mitään auttanut. Tätä samaa tapahtui betassa ja tapahtuu vieläkin. Infinity ward takaisin!!

Aika jännä kun ajattelee että peliin tuli boxilla patchi jo joskus pari viikkoa sitten. Tai näin olen ymmärtänyt että boxille on tullut patchi jossa korjattiin kait Castle katto glitchit ja kai Roundhouse maan alle oleva tie.

En tiedä onko samainen patchi tullut jo ps3:lle kun peliä en tosiaan oo pitkään aikaan pelaillu. Mutta kyllä jengi sai sitä odottaa Ps3 puolelle.

Eikä siinä mielestäni voi olla mikään muu syynä kun se että ei tullu BETA:a Ps3:lle. Tottahan se on että BETA on nykyään vaan simmosta "hupia" eikä testaamista. Mutta kyllä luulis että Treyarch olisi Ps3:sta jotain oppinu tuon BETa:n aikana ja ei olisi tuo patchi myöhästynyt.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Raha siinä on syynä. Mikkisofta on lyöny paalua pöytään että esim beta tehään vain boxille.Syitähän on helppo selitellä mutta money talks&bullshit walks.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Aika jännä kun ajattelee että peliin tuli boxilla patchi jo joskus pari viikkoa sitten. Tai näin olen ymmärtänyt että boxille on tullut patchi jossa korjattiin kait Castle katto glitchit ja kai Roundhouse maan alle oleva tie.

En tiedä onko samainen patchi tullut jo ps3:lle kun peliä en tosiaan oo pitkään aikaan pelaillu. Mutta kyllä jengi sai sitä odottaa Ps3 puolelle.

Eikä siinä mielestäni voi olla mikään muu syynä kun se että ei tullu BETA:a Ps3:lle. Tottahan se on että BETA on nykyään vaan simmosta "hupia" eikä testaamista. Mutta kyllä luulis että Treyarch olisi Ps3:sta jotain oppinu tuon BETa:n aikana ja ei olisi tuo patchi myöhästynyt.
Kyllä ne samat virheet, jotka havaittiin boxin betalla, ovat luonnollisesti myös PS3:lla. Ei se olisi mitään muuttanut jos beta olisi PS3:lle tullut. Samat pelit, samat virheet.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Aika jännä kun ajattelee että peliin tuli boxilla patchi jo joskus pari viikkoa sitten. Tai näin olen ymmärtänyt että boxille on tullut patchi jossa korjattiin kait Castle katto glitchit ja kai Roundhouse maan alle oleva tie.

En tiedä onko samainen patchi tullut jo ps3:lle kun peliä en tosiaan oo pitkään aikaan pelaillu. Mutta kyllä jengi sai sitä odottaa Ps3 puolelle.

PS3-versioon on tullut samainen päivitys.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Glitch- ja kämpperi-ääliöiden vihaajille vinkki ettei tarvi jättää tätä loistavaa peliä hyllyyn pölyttymään, pelatkaa Dominationia!

Rankkihuarana domination ei sovi mulle, tulee liian vähä pojoja :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eikä siinä mielestäni voi olla mikään muu syynä kun se että ei tullu BETA:a Ps3:lle. Tottahan se on että BETA on nykyään vaan simmosta "hupia" eikä testaamista. Mutta kyllä luulis että Treyarch olisi Ps3:sta jotain oppinu tuon BETa:n aikana ja ei olisi tuo patchi myöhästynyt.
Vai olisikohan syy kuitenkin se, että eri alustojen päivityksiä ei todellakaan kehitetä rinta rinnan, ja myöskin Sonyn ja MS:n QA-verifiointiprosessit eroavat toisistaan hyvin paljon? Mitään päivityksiä kun ei voi päästää julkiseksi ennen kuin ne on myös Sonyn/MS:n puolelta testattu.

Eli ei Pleikkaversion betan puuttuminen mielestäni selitä tilannetta suuntaan taikka toiseen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vai olisikohan syy kuitenkin se, että eri alustojen päivityksiä ei todellakaan kehitetä rinta rinnan, ja myöskin Sonyn ja MS:n QA-verifiointiprosessit eroavat toisistaan hyvin paljon? Mitään päivityksiä kun ei voi päästää julkiseksi ennen kuin ne on myös Sonyn/MS:n puolelta testattu.

Eli ei Pleikkaversion betan puuttuminen mielestäni selitä tilannetta suuntaan taikka toiseen.

Mutta mielipiteitä on monia. Itse olen mennyt tälle tielle että Microsoft maksoi Activisionille BETA:n julkasusta. Joka nyt samalla vaikutti päivityksiin. Koska jos olisi ollut BETA pleikkarilla niin olisi varmaan Treyarch hankkinu työryhmäänsä PS3 systeemiä osaavia kavereita. Jolloin päivitykset eivät myöhästyisi.

Kai sitä tyhmäkin ymmärtää että jos on toisen kosolin BETA versio pelistä. Niin pelin tekijät keskittyy myös siihen ja varautuu enemmän. Tottahan se on että pelit julkaistaa täysin samanlaisilla glitcheillä ja muilla. Mutta kun mennään päivityksen kimppuun niin Treyarch:lla ei ole mitn kokemust siitä Playstation3 puolella. Siinähän tulee aika paljonkin viivästystä kun ruvetaan kääntää päivitystä boxilta pleikkarille. Aivan sama kun itse peleissä.

Mielestäni vasta tämän jälkeen (kun on valmis) päivitykset viedään julkaisialle (Activision) että onko hyvä. En ainakaa usko että kysyy jalkasialta päivityksestä vielä silloin kun ei ole päivitystä koko konsolille käännetty.

Mutta loppujenlopuksi tässä onkin periaatteessa julkasupäivän huono ilmoittaminen. Päivityksissä pitäisi olla kaikissa sama päivä. Jos toinen myöhästyy niin toista viivytetään sen verran.

Jaksa tästä nyt sen enempiä pälättää. Mielipiteensä kullakin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mielestäni vasta tämän jälkeen (kun on valmis) päivitykset viedään julkaisialle (Activision) että onko hyvä. En ainakaa usko että kysyy jalkasialta päivityksestä vielä silloin kun ei ole päivitystä koko konsolille käännetty.
Mutta kun tuon päälle on vielä konsolivalmistajan oma testausrumba, johon julkaisija ei voi vaikuttaa mitenkään, vaan siinä kestää sen verran mitä kestää. Asiaan vaikuttaa moni seikka, ja tässä tapauksessa haukutaan väärää puuta, jos syytellään esim. pelikehittäjien PS3-koodaustaidottomuutta tai betaversion puuttumista.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mutta kun tuon päälle on vielä konsolivalmistajan oma testausrumba, johon julkaisija ei voi vaikuttaa mitenkään, vaan siinä kestää sen verran mitä kestää. Asiaan vaikuttaa moni seikka, ja tässä tapauksessa haukutaan väärää puuta, jos syytellään esim. pelikehittäjien PS3-koodaustaidottomuutta tai betaversion puuttumista.

ok, en moista edes tiennyt että on vielä kolmas paikka missä pitäis testailla. Aina kuvitellu et pelin tekijät ja julkasija testaa pelkästään. :/

Hyvä se on tietää tämmänenkin fakta ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko kenelläkään muulla käynyt solo-kampanjassa niin että alkaa heittää herjaa

"save game data is incompatible with the current version of the game. You must start from the beginning of your most recent mission or exit to the menus."


kun yrittää jatkaa kampanjaa ? Eilen pelasin ekan kerran, asensin tarjotun päivityksen ja tekee nyt tätä. Peliä ei siis pysty jatkamaan viimeisestä checkpointista vaan mission alusta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko kenelläkään muulla käynyt solo-kampanjassa niin että alkaa heittää herjaa

"save game data is incompatible with the current version of the game. You must start from the beginning of your most recent mission or exit to the menus."


kun yrittää jatkaa kampanjaa ? Eilen pelasin ekan kerran, asensin tarjotun päivityksen ja tekee nyt tätä. Peliä ei siis pysty jatkamaan viimeisestä checkpointista vaan mission alusta.

Samalla tavalla toimii myös mulla päivityksen jälkeen. Kenttä pitää pelata läpi eikä sitä voi tallentaa kesken kentän. Oli kiva mennä peli läpi Veteranilla, ku kesken kenttää ei voinnu tallentaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Oliskohan se kovin vaikea juttu, jos päivitykseen asti sulkisivat Castlen ja Roundhousen, noissa tapahtuu eniten tuota virtuaalipippelin kasvattamista kartan alta käsin.

Lobbyssä kuulee oikein hurraa huutoja kun kartaksi lävähtää esimerkiksi tuo Castle, itse kyllä poistun pelistä samantien tai jos kesken peliä tuonne arpoo, niin sitten tulee käytettyä vain 50% kartan pinta-alasta, koska siellä tuosta ei joudu kärsimään.

Itse en ole koskaan kartan alla käynyt, mitenkäs on löytyykö joku täältä joka parantelee ratingiaan sieltä käsin?
 
Ylös Bottom