Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miten hel**etistä jotkut saa nimensä siinä aulassa vilkkumaan eri kirjain väreillä ja yhdelläkin oli selannen liikkuva teksti. :eek: Yhden nimimerkki oli [RAIN]jamesbond jne.

Oho sainkin sen toimiin jo piti laittaa just toi ylhäällä oleva RAIN klaani tagiks, kuka näitä oikeen vääntää? :O
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

mikäs tässä oikein on ku puolenyön jälkeen ei taho nettiin päästä pelailee. Latailee settingsejä kokoajan, mutta mitään muuta ei tapahdu :/
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miten hel**etistä jotkut saa nimensä siinä aulassa vilkkumaan eri kirjain väreillä ja yhdelläkin oli selannen liikkuva teksti. :eek: Yhden nimimerkki oli [RAIN]jamesbond jne.

Oho sainkin sen toimiin jo piti laittaa just toi ylhäällä oleva RAIN klaani tagiks, kuka näitä oikeen vääntää? :O

lue toi mun edellinen viesti....
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Montako tehtävää jäljellä? Olen aloittamassa tehtävää Heart of the Reich.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nuo kaikissa sateenkaaren väreissä vilkkuvat nicknamet rupeavat pikkuhiljaa kyrsimään. Sama homma kuin CoD4:ssä aikoinaan. Toivottavasti tuollainen pelleily tehdään mahdottomaksi jossakin päivityksessä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nuo kaikissa sateenkaaren väreissä vilkkuvat nicknamet rupeavat pikkuhiljaa kyrsimään. Sama homma kuin CoD4:ssä aikoinaan. Toivottavasti tuollainen pelleily tehdään mahdottomaksi jossakin päivityksessä.

Haha, kiva lisä varmaankin peliin :D "joo, kyl me bugeja korjataan kovasti, mut hei tässä on teille nää sateenkaarivärit siksi aikaa. Enjoy!"
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Samat ongelmat kun aiemmin; host migration ei toimi vaan pistää partyn hajalle. Samoin jäätyy ikkuna muutamaksi sekunniksi. Onneks lapsia varten on jotain uutta; hlvetin ärsyttävät vilkkuvat ja värikkäät nimen modaukset lobbyssä. Säälittävää.

Killzoneeeeeeee!!!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onneksi noi tagissä olevat sateenkaarivärit ja liikkuvat pallukat näkyvät vain lobbyssä, eikä itse pelissä, toisin kuin nelosessa aikoinaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kannattaa napata vielä sitä ennen SOCOM sieltä jenkkistoresta, ellei jo tehty. Siinä on sitä jotain, kulunutta sanontaa käyttäen :D

Ei siinä mua varten ollut oikein mitään, kun betaa testailin. Kyllästyin aina ennenkun se ukko hitaasti tepsutteli jostain kentän laidalta sinne missä tapahtuu. Olen toki vanha ja hidas mutta kaipaan kuitenkin vähän enemmän vauhtia. Eikä tässä ehtis kunnolla paneutumaan, KZ2 julkasu on jo melko lähellä.

:p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kokeilin eilen wawia mutta kyllästyin yksin pelaamiseen. Kokoajan heitti keskeneräseen peliin jossa ollaan häviöllä tyyliin 0-3 tai 1-3 ja kaiken lisäksi kaks palkkia yhteys niin JES. Toivottavasti tänään saa jonkunlaisen suomipartyn kasaan tai jotai.

Niin joo ja kokeilin myös veteraanilla tuota Blowtorch & Corkscrew mutta meni hermot kun checkpointtiin on niin pitkä matka tuossa alussa ja kokoajan kuolee. Kai se on pakko jossai vaiheessa kyykkiä kentän alussa 30min että tekoälytpelaajat tappaa vihut ja mennä eteenpäin sitten. Sitten taas alkuun kyykkimään että tekoälypelaajat tappaa vihut. Ei siellä sotimassa voi olla kun 10 kranaattia lentään jalkojen juurelle.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onneksi noi tagissä olevat sateenkaarivärit ja liikkuvat pallukat näkyvät vain lobbyssä, eikä itse pelissä, toisin kuin nelosessa aikoinaan.

Nuo värit rupeavat ottamaan järkeen jo nyt... Suurin osa noita käyttävistä jenkkipelaajista luulevat olevansa pirun kovia jätkiä verrattuna ihan kunnon clan tagia käyttäviin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nuo värit rupeavat ottamaan järkeen jo nyt... Suurin osa noita käyttävistä luulevat olevansa pirun kovia jätkiä verrattuna ihan kunnon clan tagia käyttäviin...

Ei se kenestäkään kovaa jätkää tee vaikka kuuluis mihin huippu claaniin, ite pidän move ja sateenkari efectiä ihan vaan sen vuoksi että on hauskan näköinen. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei se kenestäkään kovaa jätkää tee vaikka kuuluis mihin huippu claaniin, ite pidän move ja sateenkari efectiä ihan vaan sen vuoksi että on hauskan näköinen. :)

Muokkasin vähän viestiä, koska tarkoitin lähinnä jenkkipelaajia...
 
Ylös Bottom