Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kysynpä vaan sitä nyt että haittaako se mitä jos pelissä on halkeama ja se pyörii koneesssa onko siitä haittaa koneelle voiko se vaurioittaa pleikkaria?
Kyllä voi. Haljennut levy voi lohjeta pyörityksessä palasiksi ja siten pahimmillaan särkeä koko laitteen. Enkä tiedä, miten takuukaan suhtautuu tilanteeseen, jossa Pleikalla on tietoisesti käytetty fyysisesti rikkinäistä levyä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hirveen väännön jälkeen meni Veteranilla läpi.. (Ainakin se Heart of Reich oli tunteita herättävä!) Ja sitten huomaan että vaikka sain kaikki Veteraniin liittyvät pronssitrophyt, peli ei anna mulle kuuluvia kahta hopeista ja kultaista trophyä.. Väittää vain tehtävänvalinnassa että olen suorittanut 5 vikaa tehtävää.

Kellään muulla ollut vastaavaa mäihää?

Itse yksinpeli oli taas samaa tottuttua puurtamista. Sarja kaipaa kyllä virkistystä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hirveen väännön jälkeen meni Veteranilla läpi.. (Ainakin se Heart of Reich oli tunteita herättävä!) Ja sitten huomaan että vaikka sain kaikki Veteraniin liittyvät pronssitrophyt, peli ei anna mulle kuuluvia kahta hopeista ja kultaista trophyä.. Väittää vain tehtävänvalinnassa että olen suorittanut 5 vikaa tehtävää.

Kellään muulla ollut vastaavaa mäihää?

Itse yksinpeli oli taas samaa tottuttua puurtamista. Sarja kaipaa kyllä virkistystä.

Minulla ainakin tässä taannoin nollautu yksinpeli kokonaan vaikken savea poistanut. saattoi lähteä uuden map packin myötä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Uutta Map Packia pukkaa kesäkuulle. :)

Activision and Treyarch announced today the next call of Call of Duty: World at War map pack (Map Pack 2). Watch for three new multiplayer maps, along with one new Nazi Zombie map. Here are the details from Activision:

"Online, players will compete in "Banzai," and fight for control of a tall, river bridge, deep within enemy territory; face down foes in a shattered Russian train yard in "Corrosion"; and struggle to control a bombed-out submarine base in the close-quarter map, "Sub Pens." In "Shi No Numa" (Zombie Swamp), Imperial Zombies rise from misty swamps in an all new co-op experience, with a level that features a mix of traps, flaming Hell Hounds, Perk machines and the deadly, new Wunderwaffe DG-2, as well as 10 new Xbox 360 Achievements/PS3 Trophies that can be earned along the way."

-N4G.com

N4G.com : Call of Duty: World at War Map Pack 2 coming in June
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

JABADABADUU!!! Ja alennusta niille jotka osti map pack ykkösen ;)

Ei vaan map pack 1:stä jaetaan sen jälkeen tietenkin ilmaiseksi. Toivottavasti ainakin pack 1:sen hinta tippuu nii vois ostaakkin toisaalta nyt kun päässyt mw:een tutustumaan nii tuskin palaan waw:iin.;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

HUIPEETA!!!
tollon viimeistää saisivat korjata paskan matsinhaku-zydeemin :mad:

Mä luulen, (HUOM! luulen) että kyseessä on vika joka ei vaivaa jenkkejä. Muutenhan se olisi fixattu jo aikoja sitten.

Kiitettävästi kyllä luovat lisäsisältöä tähän. Siitä propsit.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

älä saatana Maxi manaa!! :p
...vaik hyvinki voit olla oikees...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Äsken vedin veteranilla viimeisen kentän yksinpelissä tuli siitä trophy mutta ei tullut sitä hardened war hero trophyä???? Nyt on kaikki paitsi se ja mulla on kaikkien kenttien veteran trohpyt mutta ei silti tullut tota.:confused::confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Terve!

Etsin klaania tai vain pelaajia joiden kanssa pelata cod: waw peliä. Olen pelaillut cod 4:sta noin puoli vuotta ja nyt hankin uudemman pelin joten olisi mukavaa löytää porukkaa joiden kanssa pelailla :) Jos kiinnostaa niin lisätkää mut frendeihin.


PSN: Finnish_Shooter
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Terve!

Etsin klaania tai vain pelaajia joiden kanssa pelata cod: waw peliä. Olen pelaillut cod 4:sta noin puoli vuotta ja nyt hankin uudemman pelin joten olisi mukavaa löytää porukkaa joiden kanssa pelailla :) Jos kiinnostaa niin lisätkää mut frendeihin.


PSN: Finnish_Shooter

Eikös yleensä vaihdeta waw:sta MW:een?! :D Btw. löytäisit varmaan paremmin vastauksen online puolelta. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Terve!

Etsin klaania tai vain pelaajia joiden kanssa pelata cod: waw peliä. Olen pelaillut cod 4:sta noin puoli vuotta ja nyt hankin uudemman pelin joten olisi mukavaa löytää porukkaa joiden kanssa pelailla :) Jos kiinnostaa niin lisätkää mut frendeihin.


PSN: Finnish_Shooter

Pelailen melko paljon vielä, joten mielelläni kavereita otan mukaan. Lisäilen sut frendiks tai sitte voit lisätä mut. En pääse pleikalle vasta kun maanantaina. psn on iCayn_FIN
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Harvinaisen ärsyttävää pelata WaW:ia publicilla, koska heti kun hostaaja kuolee, päättyy peli. Aina hosti endaa gamen. Alkaa pikku hiljaa keittää kun koko päivä joutunu ettii aina uutta serveriä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Harvinaisen ärsyttävää pelata WaW:ia publicilla, koska heti kun hostaaja kuolee, päättyy peli. Aina hosti endaa gamen. Alkaa pikku hiljaa keittää kun koko päivä joutunu ettii aina uutta serveriä.

Paska säkä... Mut eihän se servu siitä mihkään kaadu, tai ei ainaka pitäs :confused:
eiks se vaa heitä muut ukot takas aulaan ja eti uuden hostin?!?!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Minkäköhän takia noiden mappien pitää aina olla noin synkkiä? Eihän sota mikään iloinen asia ole, mutta eiköhän toisessa maailmansodassakin joskus aurinko paistanut. Toki joukkoon jokunen poikkeuskin (kuten erinomainen Knee Deep) mahtuu, mutta hieman tuntuu olevan vanhan toistoa noissa. Sub Pens näyttäisi lähes identtiseltä Stationin kanssa ja vastaavasti tuo Corrosion on kuin ilmetty Roundhouse.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No ei lol täyz kopio toi yks mappi rounhousesta niikun yläpuolella jo mainittiinkin. :mad:
 
Ylös Bottom