Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

saat kaikki custom aseluokat avattuu... eipä tosta muuta irtoo!
tosin neljännen prestigenkin jälkeen jo 7? custom-classii auki...muistaakseni!

Ok. Tätä minäkin eli en aio lähteä juuri kun lähes kaikki tehtävät suoritettu. Eikö cod mw:ssa saa kultaset aseet jossain vaiheessa. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ok. Tätä minäkin eli en aio lähteä juuri kun lähes kaikki tehtävät suoritettu. Eikö cod mw:ssa saa kultaset aseet jossain vaiheessa. :confused:

Kultasiin aseisiin ttarttee vetää kaikilla sen aseluokan aseilla 150 heduu. Assaulteista kultaseks saa AK:n, smg:stä Mini-uzin, LMG:stä M60,auotmaattihaulikon ja snipuista Dragunovin.

E:savulohi :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nuo prestiget pitää itelläni pelihaluja yllä, ompahan jotaa suoritettavaa vaikka tekeekin sen 11 kertaa. Saas nähä väheneekö pelaaminen kun saa sen ruman 10 prestigen merkin, tuskin vaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ihme juttu kun samaa ei olla sovellettu tähän peliin. :(

Toisessa maailmansodassa vähemmän noita camoja oli. Toistaalta onko niitä nykyäänkään sinistä ja punaista ym? Mutta silti tuntuu että enemmän ne kuuluu nykyaikaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toisessa maailmansodassa vähemmän noita camoja oli. Toistaalta onko niitä nykyäänkään sinistä ja punaista ym? Mutta silti tuntuu että enemmän ne kuuluu nykyaikaan.

No miksei sit vaikka ruosteisia jos ne kuulus sit ww2 aikaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mikäköhän taas mättää kun ei meinaa porukalla päästä pelailemaan muuta kuin mappackia? Connectaa ja connectaa muttei liity / alota peliä. Tää paska alko viimosen patchin jälkeen.

En löytäny mitään asiaan liittyvää threadia tässä kahvitauolla kun yritin ettiä. Toivottavast korjaavat tilanteen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mikäköhän taas mättää kun ei meinaa porukalla päästä pelailemaan muuta kuin mappackia? Connectaa ja connectaa muttei liity / alota peliä. Tää paska alko viimosen patchin jälkeen.

En löytäny mitään asiaan liittyvää threadia tässä kahvitauolla kun yritin ettiä. Toivottavast korjaavat tilanteen.

Perjantaina oli mulla myös samanlaista ongelmaa tunnin aikana meitin party pääs ehkä 3 peliin joista kahessa vain yksi punanen tolppa ja yhessä sit täydet 4 tolppaa....Tän pelin into loppuu noihin huonoihin yhteyksiin....

Kiva ampuu vihuu, tyhmin juttu mikä viikonloppuna sattu oli et yritin ampuu vihua yhen lippaallisen ja se vaan juoksi...ei ku perään ja lataus, uus lipasi vihuun...ja se vaan juoksee ja menee talon sisään.....sit tulee se ihmeellenen..... se kuoli? Mä olin tappanu sen (vaikka en ollu edes enää samassa paikassa ku se, jäin jälkeen ku se juoksi sisälle :confused: ja mun ukkeli ehti ladatakki taas uudelleen ennen ku se saakelin vihu kuoli :confused: Kuitenkin se kuoli niin nopeesti et ei voinnu olla last standissäkään. HITTO MIKÄ PELI!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vois kysyä itekki yhden jutun kun mietityttää.. Mitä siitä saa jos pelaa 10 prestigelle saakka, saako esim uusia aseita tai jtn muuta hienoa. :eek: Kun oon nyt lvl 65 ja mietin että onko mitään järkeä lähteä prestigelle.

Itse lähden prestigeen puhtaasti sen takia, että muuten peli jää ikäänkuin paikalleen, kun korkein taso on jo saavutettu. Mitään suurempaa hyötyähän tuosta ei ole, mutta jos jäät level65:lle, niin varmasti harmittaa, mikäli päätät myöhemmin lähteä prestigeen, etkä tehnyt sitä heti. Ja jos tuo alkaa kaduttamaan, niin melko nopeastihan siinä saavuttaa ihan kiitettävän tason uudestaan. Aloitin juuri prestigen ja yhdessä illassahan siinä saavuttaa jo melkein 20. levelin.
Lisäksi hyvä puoli tuossa on se, että tulee käytettyä paljon eri aseita ja perkkejä, kun taas siellä loppupään leveleissä aikalailla ainakin minun tuli jumahdettua pelaamaan samalla setillä koko ajan.

Outo, erilainen, idiootti, hylkiö, reilu jätkä, ihan sama. En silti, jos olisin pelintekijä, pyytäisi pennin yeniä kolmesta mp mapists ja yhdestä zombie mapista. Se oli/on rosvousta ja pyramidi huijausta.
Siinä syy, miksi sinun ei kannata lähteä yrittäjäksi. En oikein tiedä, että ovatko nämä todella onnettomia provoja vai oletko aikeasti Matti-Antero Orimattilasta joka ihan tosissaan seisoo näkemystensä takana.
Resistance 2:seen tuli useampi lisäosa samaan aikaan kuin tuo mappi-paketti, yksikään niistä ei tainnut olla ilmainen, Fifa09 sai myös maksullisen lisäosan. Insomniac Games, Treyarch ja EA, mitäpä ****** nuokin bisneksestä tietäisivät.
Pyramidihuijauksen (on muuten yhdys sana) asiantuntemukselle toki vahvaa myötätuntoa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Siinä syy, miksi sinun ei kannata lähteä yrittäjäksi. En oikein tiedä, että ovatko nämä todella onnettomia provoja vai oletko aikeasti Matti-Antero Orimattilasta joka ihan tosissaan seisoo näkemystensä takana.
Resistance 2:seen tuli useampi lisäosa samaan aikaan kuin tuo mappi-paketti, yksikään niistä ei tainnut olla ilmain

No en "aikeasti" rupeis lukiohäiriöiselle opettaa yhdys sana sääntöjä jos ei itselläkään oikein kirjoitus suju.

En oo Orimatillasta mut tunne pari jätkää siltä suunnalta.

Fifa09 EA peli = Rahastusta, R2 on sonyn takia makusulinen kaupallinen roska.

En rupee yrittäjäksi kun siitä on niin paljon vaivaa saada jo kaikki paperityöt tehtyä, rahoituksesta ja itse yrityksen pyörittämisestä puhumattakaan.

Ja hei muuten mul on kuluttajasuojalaki printattuna. Jotenki uskon et halusit tietää niin jaoin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ihme juttu kun samaa ei olla sovellettu tähän peliin. :(

Jossain luki Treyarchin kommenttii, että ne aseskinit veivät muistia niin käyttivät sen muistin mielummin johonkin muuhun pelissä. Sit toisekseen ei noita maalauksia käytetty kovin ahkerasti WW2-aikoihin vielä. Tietysti aseita naamioitiin lakanoilla ja maalilla tms. (talvikäyttö) mutta tuollaisia viidakko- tai aavikkomaalauksia tms. ei käytetty niinkuin nykyään. Eihän silloin ollut osalla joukoista edes lumipukuja talvella!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No en "aikeasti" rupeis lukiohäiriöiselle opettaa yhdys sana sääntöjä jos ei itselläkään oikein kirjoitus suju.

En oo Orimatillasta mut tunne pari jätkää siltä suunnalta.

Fifa09 EA peli = Rahastusta, R2 on sonyn takia makusulinen kaupallinen roska.

En rupee yrittäjäksi kun siitä on niin paljon vaivaa saada jo kaikki paperityöt tehtyä, rahoituksesta ja itse yrityksen pyörittämisestä puhumattakaan.

Ja hei muuten mul on kuluttajasuojalaki printattuna. Jotenki uskon et halusit tietää niin jaoin.

Mitäs se kuluttajansuojalaki kertoi näistä maksullisista lisäosista, jolla saadaan lisää pelattavaa ilmestymisen jälkeen? Ei ilmeisesti Karpoa kannata vielä soittaa paikalle?
ps. TE-keskuksessa työskennelleenä voin paljastaa ettei yrityksen perustamiseen mene puolta tuntia kauempaa ja tmi on jo pystyssä, eli siitä vaan kun tietotaitoa tuntuu riittävän alalta kuin alalta.

Mutta asiaan, olen huomannut saman että nettikoodi ottanut päivityksen jälkeen reilun askeleen taaksepäin. "Connect to host lost"ia pukkaa n. joka kolmannessa pelissä, kun pari viikkoa sitten toimi vielä mainiosti. Melko p*rs**stä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä on. Etenkin Knee Deep ja Nightfire!

Treyarch kirjoitteli, että KneeDeep olisi snaipperimappi. Vaikuttimena Overgrown nelosesta. Mulla ihmettyttää miksi ihmeessä Treyarchin pitää tukkia joka paikka niin täyteen tavaraa, ettei oikein ole sellaisia pitkiä, selkeitä ampumalinjoja? KneeDeep on niin täynnä aitoja, mökkejä yms. että taistelut ovat melkein aina käsikähmää. Odotin/toivoin avoimempaa mappiarkkitehtuuria kun sniper-mappia luvattiin.

Ei sillä, ihan kiva pelata uusia mappeja. Tuo jatkuvuutta peliin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Totta höpiset Ahmatti. Mutta tuosta puutteesta huolimatta Knee Deep on mainio kartta. Ja kyllä siellä muutama pitkäkin linja löytyy, joskin porukka osaa jo varoa niitä. Overgrowniin vertaaminen kyllä ontuu juurikin tuon ylenpalttisen puuston ja rakennusten määrän takia.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nyt on sitten eka prestige auki, en muistanutkaan kuinka *askoja aseita aluksi saa avattua. :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Siis mitä? Alussa saa melkeen ne parhaimmat auki. SVT-40, G43, MP40, Springfield, BAR jne...
 
Ylös Bottom