Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kymppi sinne tänne. En viittis kyllä ruikuttaa, jos ei halua ostaa nii ei osta. Tuon lisäosan tekemiseen ei varmasti päivä eikä kaks riitä, kuluja tulee. Ei se ole pölijä joka pyytää, vaa se joka maksaa. Ja miehän maksan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Koko store kaatunut? EI pääse ollenkaan... "an error has occured e0r8gyae8ryghaëhrvfa0"
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mikä se periaate on sitten? Ihan vaan se että "ne pitäis olla ilmaisia"? Voisitko selittää tämän teorian jotta minäkin ymmärtäisin, logiikan markkinatalouden takana ymmärään ainakin osittain mutta tämä "pitäisi olla ilmaista" logiikan en ymmärrä, jos pitäis olla ilmaista niin tuutko siivoomaan mun kämpän tänään, voisit myös pestä autoni koska minun mielestä semmoiset palvelut pitäisi olla ilmaisia, ihan periaatteen vuoksi.

Tietenkin he saavat pyytää rahaa siitä että he uhraavat aikaa kenttien tekemiseen, se on tuote niin kuin kaikki muutkin.

Uhraavat aikaa :D jos ne käyttäis aikaa niiden mappien tekoon niisä ei vois exploittaa kentän alle.
Kyllä ne pitäisi olla ilmaisia jos on jokerran ostanut pelin joka ei ollut valmis, ei pitäisi joutua maksaa siihen tulevista korjauksista. Ajattele jos pitäis maksaa patchistä aina kymmppi. Ei se on täysin sama asia. Jos et ymmärrä niin voi voi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Varmistanpa vielä täältä ennenkuin lähden turhaan ostelemaan karttapakettia:

Eurostoren karttapaketti vaatii siis pelin tuotekoodilla BLES-00354. Oma käytettynä ostettu pelini näkyy olevan BLUS-30192. Viittaako tuo US tai U koodissa siihen, että kyseessä olisi jenkkijulkaisu, ja näin ollen karttapaketti pitää ostaa jenkkistoresta toimiakseen?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sehän on vaan hyvä jos host tulee itelle, onpahan hyvä pingi vai onko sulla paska yhteys tjsp.?
Ei yhteydessä pitäisi mitään vikaa olla.
Se on ne muut pelaajat jotka aiheuttavat ainakin mulle ongelman siinä vaiheessa kun joutuu hostiksi, eli joka kerta kun erä päättyy.
Ei tarvitse kuin yksi tyyppi olla keltaisella tai punaisella pingillä niin loppuu mun kuulista teho. Killcamia katsottaessä viholliset ovat laskeneet muhun jo lippaallisen siinä vaiheessa kun itse näen niiden ilmestyneen nurkan takaa.
Jokin siinä mättää.
Ohessa tänään PS3:lla koeponnistettu speedtest tulos.
hghg_001.jpg

Ei toi 13ms vielä luulisi niin paha olevan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Uhraavat aikaa :D jos ne käyttäis aikaa niiden mappien tekoon niisä ei vois exploittaa kentän alle.
Kyllä ne pitäisi olla ilmaisia jos on jokerran ostanut pelin joka ei ollut valmis, ei pitäisi joutua maksaa siihen tulevista korjauksista. Ajattele jos pitäis maksaa patchistä aina kymmppi. Ei se on täysin sama asia. Jos et ymmärrä niin voi voi.

Tämä ei ole patch, vaan DLC-paketti. Yhdestäkään patchista ei Treyarch ole minulta veloittanut senttiäkään. Eli kenelläköhän tässä nyt on puurot ja vellit sekaisin? Jos ostat puhelimen ja siihen tulee päivitys, se ei yleensä maksa mitään. Jos siihen tarjotaan lisäominaisuutta, se yleensä maksaa. Sama homma tässä.

Treyarch muutenkin reagoinut glitcheihin ja muihin bugeihin kiitettävästi. Lisäksi ovat kuunnelleet päivityksiä tehdessään selvästi käyttäjäkuntaa ja tästä propsit Treyarchin pojille ja tytöille. Eniten kiitän siitä upeasta 15. sekunnin hiljaisuudesta jokaisen HC S&D -rundin alussa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tämä ei ole patch, vaan DLC-paketti. Yhdestäkään patchista ei Treyarch ole minulta veloittanut senttiäkään. Eli kenelläköhän tässä nyt on puurot ja vellit sekaisin? Jos ostat puhelimen ja siihen tulee päivitys, se ei yleensä maksa mitään. Jos siihen tarjotaan lisäominaisuutta, se yleensä maksaa. Sama homma tässä.

Treyarch muutenkin reagoinut glitcheihin ja muihin bugeihin kiitettävästi. Lisäksi ovat kuunnelleet päivityksiä tehdessään selvästi käyttäjäkuntaa ja tästä propsit Treyarchin pojille ja tytöille. Eniten kiitän siitä upeasta 15. sekunnin hiljaisuudesta jokaisen HC S&D -rundin alussa.

Sullekkaan tullut mieleen että 3 mappia ja joku zompi mappi vois yhtä hyvin lahjoittaa ilmaiseksi kun kiskoa kympin kun ei patcistäkään tarvii maksaa. Eri asia jos ois kunnon paketti mitä ei olis yhessä illassa hutastu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sullekkaan tullut mieleen että 3 mappia ja joku zompi mappi vois yhtä hyvin lahjoittaa ilmaiseksi kun kiskoa kympin kun ei patcistäkään tarvii maksaa. Eri asia jos ois kunnon paketti mitä ei olis yhessä illassa hutastu.

Nyt taidat kyllä kärjistää ja yksinkertaistaa asioita hieman liikaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sullekkaan tullut mieleen että 3 mappia ja joku zompi mappi vois yhtä hyvin lahjoittaa ilmaiseksi kun kiskoa kympin kun ei patcistäkään tarvii maksaa. Eri asia jos ois kunnon paketti mitä ei olis yhessä illassa hutastu.

What? :D Kiskoa? Ei tämä ole mikään pakollinen maksullinen paketti. Hintakin on sopiva. Mapit ovat kunnollisia ja varsinkin Knee Deep on suorastaan herkullinen lisä peliin. Ehkäpä koko pelin paras kartta.

I rest my case...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Uhraavat aikaa :D jos ne käyttäis aikaa niiden mappien tekoon niisä ei vois exploittaa kentän alle.
Kyllä ne pitäisi olla ilmaisia jos on jokerran ostanut pelin joka ei ollut valmis, ei pitäisi joutua maksaa siihen tulevista korjauksista. Ajattele jos pitäis maksaa patchistä aina kymmppi. Ei se on täysin sama asia. Jos et ymmärrä niin voi voi.

En tiedä paljonko sinä ymmärrät softabisneksestä mutta patchi on korjaus ja mappipakki on lisäkenttiä peliin ja ne ovat kaksi eri asiaa, korjaukset ovat tietenkin ilmaisia mutta lisäosa ei.

Sullekkaan tullut mieleen että 3 mappia ja joku zompi mappi vois yhtä hyvin lahjoittaa ilmaiseksi kun kiskoa kympin kun ei patcistäkään tarvii maksaa. Eri asia jos ois kunnon paketti mitä ei olis yhessä illassa hutastu.


Tämä on sattuma mutta olen itse softaalalla töissä ja voin vaikka selittää miten nämä päivitykset toimii.

Jos ostat meidän ohjelman ja huomaat että siinä on bugi niin teemme korjauksen ja päivitämme järjestelmän ja se ei tietenkään maksa yhtään mitään sulle, tämä korjaus + päivittäminen voi kestää päivän, mutta jos haluat lisäominaisuden ohjelmaan niin se maksaa, ja vaikka tämä lisäominaisuus päivittäminen kestää ainoastaan tunti niin se maksaa silti.

Eli miksi saisit lisäominaisuuden ilmatteeksi vain siksi että sait korjauksen ilmatteeksi? Kannattais varmaan sinunkin tutustua markkinatalouden abc:hen jotta ei tule yllätyksenä että tuotteet/palvelut yleensä maksaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sullekkaan tullut mieleen että 3 mappia ja joku zompi mappi vois yhtä hyvin lahjoittaa ilmaiseksi kun kiskoa kympin kun ei patcistäkään tarvii maksaa. Eri asia jos ois kunnon paketti mitä ei olis yhessä illassa hutastu.

Mulle tuli mieleen, että suurin osa pelaajista jotka map packin ostavat, kuluttuvat sen sisältöön luultavasti rutkasti enemmän aikaa kuin monien pelien saman hintaisiin exspansion osiin (kuten asian osuvasti ilmaiset). Ne kun tapaavat yleensä kestää 2-5h pelistä riippuen (GTAIV taitaa olla poikkeus, ja siinäkään ei uusia alueita pelattavaksi), eikä jälleenpeluuarvoa ole.

Omalla kohdalla uusia kenttiä on tullut jo tuo pari tuntia hakattua ja nyt harjoitukset jatkuvat. Mutta kiitokset hyvistä nauruista.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Varmistanpa vielä täältä ennenkuin lähden turhaan ostelemaan karttapakettia:

Eurostoren karttapaketti vaatii siis pelin tuotekoodilla BLES-00354. Oma käytettynä ostettu pelini näkyy olevan BLUS-30192. Viittaako tuo US tai U koodissa siihen, että kyseessä olisi jenkkijulkaisu, ja näin ollen karttapaketti pitää ostaa jenkkistoresta toimiakseen?

Eli tuo BLUS tarkoittaa:
B=Blu-Ray
L=3rd Party
U=US/Canada
S=Retail Release

Eli pelisi on rapakon toiselta puolelta, joten tuo map pack ei toimi pelissäsi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jos ostat meidän ohjelman ja huomaat että siinä on bugi niin teemme korjauksen ja päivitämme järjestelmän ja se ei tietenkään maksa yhtään mitään sulle, tämä korjaus + päivittäminen voi kestää päivän, mutta jos haluat lisäominaisuden ohjelmaan niin se maksaa, ja vaikka tämä lisäominaisuus päivittäminen kestää ainoastaan tunti niin se maksaa silti.

Eli miksi saisit lisäominaisuuden ilmatteeksi vain siksi että sait korjauksen ilmatteeksi? Kannattais varmaan sinunkin tutustua markkinatalouden abc:hen jotta ei tule yllätyksenä että tuotteet/palvelut yleensä maksaa.

Sain Markkinoinista, Asiakaspalvelusts ja Taloushallinnosta muistaaksen 5 kaikista.

Olen sit kai sen verran vaativa asiakas että en ostais teidän softaa.

Jos tekisin pelin map pack, chara packit yms. olisivat ilmaisia.

Mutta se on oikeasti jännä kun kritisoi jotain peliä ja sen tekiöitä niin aina teitä löytyy muutama ja rupee menemään ns. "henkilökohtaisuuksiin" En oikeastoi ymmärrä et mitä ---tua.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sain Markkinoinista, Asiakaspalvelusts ja Taloushallinnosta muistaaksen 5 kaikista.

Olen sit kai sen verran vaativa asiakas että en ostais teidän softaa.

Jos tekisin pelin map pack, chara packit yms. olisivat ilmaisia.

Mutta se on oikeasti jännä kun kritisoi jotain peliä ja sen tekiöitä niin aina teitä löytyy muutama ja rupee menemään ns. "henkilökohtaisuuksiin" En oikeastoi ymmärrä et mitä ---tua.

Joo, sori, väärä paikka, tämä keskustelu ei sinäänsä koske peliä tai tekijöitä ollenkaan enään vaan periaattetta että jotkut haluavat tuotteita ilmatteeksi kuin muut taas on sitä mieltä että tuotteista pitäisi maksaa.

Mutta, väärä foorumi tai ainakin väärä ketju, eli poistakaa vaikka nämä viimeiset viestit.

Jos sinun mielestä kirjoitin jotain pahaa niin pyydän anteeksi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitään kannata pyytää anteeks mikä on tapahtunut jo, siitä tulee huono itseluottamus ja maaentuu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei perhana, en saa vieläkään siirrettyä storessa rahaa "lompsaan"..

Ei varsinaisesti kuulu tänne codi topikkiin, mutta voisiko joku auttaa osaamatonta nyyppää tässä asiassa? :(

Kaikki kortin ja minun tiedot on laitettu oikein. Tilillä on katetta. Niin ja korttini on Visa Debit (ei luottoa). Aina kun painaa sitä "yes" nappulaa niin se miettii hetken ja sitten ilmoittaa että "The funds could not be added to your wallet"...

Ja jos painaa nappulaa "Confirm purchase" niin tulee "An error has occured. (80023102)" Mutta toi varmaankin johtunee siintä, ettei mun storelompsassa ole rahaa?

Perhana, että pistää ärsyttämään.. Joskus alkuvuonna ihan huvin vuoksi kokeilin isäni Mastercaedilla ostaa pelin storesta ja se onnistui heti. Nyt päivitin kyllä _minun_ omat tiedot sinne, ettei siellä ole niitä vanhoja isän tietoja kummittelemassa. Eikö tuo Visa Debit sitte käy tuonne?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei perhana, en saa vieläkään siirrettyä storessa rahaa "lompsaan"..

Ei varsinaisesti kuulu tänne codi topikkiin, mutta voisiko joku auttaa osaamatonta nyyppää tässä asiassa? :(

Kaikki kortin ja minun tiedot on laitettu oikein. Tilillä on katetta. Niin ja korttini on Visa Debit (ei luottoa). Aina kun painaa sitä "yes" nappulaa niin se miettii hetken ja sitten ilmoittaa että "The funds could not be added to your wallet"...

Ja jos painaa nappulaa "Confirm purchase" niin tulee "An error has occured. (80023102)" Mutta toi varmaankin johtunee siintä, ettei mun storelompsassa ole rahaa?

Perhana, että pistää ärsyttämään.. Joskus alkuvuonna ihan huvin vuoksi kokeilin isäni Mastercaedilla ostaa pelin storesta ja se onnistui heti. Nyt päivitin kyllä _minun_ omat tiedot sinne, ettei siellä ole niitä vanhoja isän tietoja kummittelemassa. Eikö tuo Visa Debit sitte käy tuonne?
Käy verkkopankissa laittamassa se nettimaksu päälle. Noi Visa Electronit sun muut vaatii sen. Luottokortit ei.

edit. Afterdawnissa joku sanoi käyttävänsä tota Debit korttia ja se toimii Storessa.
 
Ylös Bottom