Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toimi ainakin COD4 karttapaketin sharetus, annoin omani kolmelle kaverille ja ei ollut ongelmia. Mä joudun tänään varmaan sharettaa karttapaketin yhelle HeeBoolle ja jos se toimii niin laitan viestiä.

Toimii se kunhan käyttäjä tilejä ei ole nillä koneilla enempää ku 5 yhteensä. Tai siis silloin se toimii aika varmasti.

Vanhemmalla pojallani ja mulla on omat pleikat. Maksoin sen kerran ja nyt se on ladattuna kumpaankin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tänään illalla HC SD privaa uusien mappien muodossa kaikki messiin tutustumaa usii mappeihi !
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kymppi, pakko sanoa, että mulle on ihan sama maksaisko kaks euroa vai kympin. Kymppi on hyvinkin kohtuullinen tuosta paketista. Toisaalta taustoja en tiedä ja voihan se olla että jos ainoat tulot ovat viikkoraha ja naapurin sedältä saadut lumikolausrahat, niin ehkä sitten kohtuuton, joten hyvä että "omistat" PC:n.

Oman karttapaketin lunastukseni tapahtuu vasta tänään kun saan uuden salasanan playstation networkiin, sisään olen aina kirjautunut automaattisesti ja nyt ongelmaksi kehittyi sellainen, että minulla on uusi luottokortti ja sen tietojen päivittämiseen pleikkarille, tarvitsee tuota salasanaa, jota en muistanut edes turvakysymyksen avulla.

Tuplapisteiden loputtuakin (ei enää niin paljon käyttäjiä onlinessa) on itseäni häirinnyt se, että pelit kaatuvat paljon aiempaa useammin.

Onko se yöllinen Makin-kenttä poistunut kokonaan, sillä sitä ei ole enää tullut vastaan? Mutta ilman karttapakettiakin sitä päiväversiota pääsee tahkomaan.

Kyllä se yöllinen makin siellä vielä ainakin yöllä oli.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

:)

Elämä on. Jätä pari kaljaa juomatta ens kerralla baarissa.
Tuskinpa käy baarissakaan muutamasta oletetusta syystä. Sitäpaitsi narikkoineen baariin voi maksaa lähemmäs 10 sisään, kun taas pussikaljaa voi tuolla pakkasessa lipitellä ilmaiseksi.


Niihin mielipiteisiin yhdyn kyllä, joiden mukaan näitä karttapaketteja voisi tulla useamminkin. Melko hyvä aikajana olisi pelin ilmestymisen jälkeen 3-4 kuukautta ja uusi paketti ja siitä 2-3 kuukautta ja taas uusi.
Itse olen sillä kannalla, että uuden pelin ilmestyttyä ei vanhaan enää kannata lisäosia tehdä. Tosin Cod-pelisarja on siinä mielessä poikkeus, että joka toinen peli on nykyaikaan ja joka toinen historiaan sijoittuvaa, eli tässä on kyse niin erilaisista peleistä.

Itselläni Cod4 ei ole konsolissa käynyt Cod5:n ilmestymisen jälkeen ja kysyisinkin jos joku joka pelaa näitä molempia, osaisi kertoa paljonko yleensä arki-iltaisin Cod4:ssa on porukkaa onlinessa? Tässä uudessahan luku pyörii usein 80 000 kieppeillä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Oisha se kiva kokeilla uusia mappeja, mut ei store anna siirtää rahaa "lompsaan"...

Kaikki tiedot päivitetty ja ovat oiken..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ehkä tällä pelillä olis edes jotain mahdollisuuksia olla hyvä mutta toi pelaajahost pissii pahasti.
Yhden pelin pystyy pelaamaan jos onnistuu liittymään kesken pelin.
Seuraavaa erää odotellessa se host sitten napsahtaa itselle ja ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pamauttaa tauluun se mahtava "Host ended game" teksti.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sehän on vaan hyvä jos host tulee itelle, onpahan hyvä pingi vai onko sulla paska yhteys tjsp.?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toi hostin vaihtuminen jenkkkien eduksi on ihan käsittämätön homma! Eilen tämä nähtiin monesti. Riittää hyvällä mäihällä yksikin Holopaisen Jorma (John Holmes) ja hosti meni jenkkilään. Tolle pitäis saada vielä korjaus niin ois tosi mainio online experience.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Seuraavaa erää odotellessa se host sitten napsahtaa itselle ja ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pamauttaa tauluun se mahtava "Host ended game" teksti.
Jos pelaisit erän loppuun ja sitten vasta lähtisit?
Ei pahalla, mutta kyrsii aina kun hostit loikkaa pelistä kun eivät itse pärjää. Menisvät vaikka neppaamaan..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pitäis joutuu pelaa seuraavat rundit mekko päällä jos lähtee tappiota karkuun. "Kattokaa jätkät! Tuolla on illan upein daami, ei oo helppoo olla hyvännäköinen. Tahtoo ampua tuota tyttöä!" :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pitäis joutuu pelaa seuraavat rundit mekko päällä jos lähtee tappiota karkuun. "Kattokaa jätkät! Tuolla on illan upein daami, ei oo helppoo olla hyvännäköinen. Tahtoo ampua tuota tyttöä!" :D

Pastori ottaa nyt lääkkeensä. :D Sinänsä mainio idea kumminkin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo eilen illalla saatiin "oma" hosti mut eikös kun yankeesit tuli peliin, hosti siirty niille ja meillä oli 1-2 palkkia. Koita nyt pelaa siinä. Tosin, kun hostin vaihtumista tapahtuu, on ilo korvalle kuunnella quassimon raivoa :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kymppi, pakko sanoa, että mulle on ihan sama maksaisko kaks euroa vai kympin. Kymppi on hyvinkin kohtuullinen tuosta paketista. Toisaalta taustoja en tiedä ja voihan se olla että jos ainoat tulot ovat viikkoraha ja naapurin sedältä saadut lumikolausrahat, niin ehkä sitten kohtuuton,

Huoh se on MAP PACK ei exspansion pack, kaikki map packit pitäs olla täysin ilmasia kaikissa peleissä. IHAN PERIAATTEEN VUOKSI en osta yhtään add onina(map pack, character pack) mihinkään peliin, exspansion packeja voi ostaakin. Että kolaa vaan naapurin piha jos jaksat
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Huoh se on MAP PACK ei exspansion pack, kaikki map packit pitäs olla täysin ilmasia kaikissa peleissä. IHAN PERIAATTEEN VUOKSI en osta yhtään add onina(map pack, character pack) mihinkään peliin, exspansion packeja voi ostaakin. Että kolaa vaan naapurin piha jos jaksat


Mikä se periaate on sitten? Ihan vaan se että "ne pitäis olla ilmaisia"? Voisitko selittää tämän teorian jotta minäkin ymmärtäisin, logiikan markkinatalouden takana ymmärään ainakin osittain mutta tämä "pitäisi olla ilmaista" logiikan en ymmärrä, jos pitäis olla ilmaista niin tuutko siivoomaan mun kämpän tänään, voisit myös pestä autoni koska minun mielestä semmoiset palvelut pitäisi olla ilmaisia, ihan periaatteen vuoksi.

Tietenkin he saavat pyytää rahaa siitä että he uhraavat aikaa kenttien tekemiseen, se on tuote niin kuin kaikki muutkin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ihmetyttää nämä tyypit, joiden pitää saada kaikki ilmaiseksi. Tuonkin karttasetin tekoon on käytetty varmasti todella paljon aikaa ja rahaa ja ilomielin maksan tuon pikkusumman, jotta saan taas rutkasti uutta pelattavaa. Ilmaista lounasta ei ole eivätkä pelifirmat kauaa pysyisi pystyssä jos kaikki pitäisi ilmaiseksi antaa. Eilen ostin ja latasin karttapaketin ja jospa sitä tänään jo ehtisi tykinruoaksi :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

jos yritän varmistaa oston tulee: ''An error has occurred (80023102)''

Jep, eli tarkistappa korttisi voimassaoloaika. Jos on 4/2009 niin siinä voi olla syy. Mulla heitti ihan samaa herjaa ja soitto luottokuntaan selvensi asiaa. Uusi vuosikortti on tuloillaan ja tällä nykyisellä ei enää voi netistä ostella (kaupassahan toi skulaa edelleen).

Huoh se on MAP PACK ei exspansion pack, kaikki map packit pitäs olla täysin ilmasia kaikissa peleissä.

Miksi kukaan tekisi peleihin lisämappeja ilmaisiksi? Se olisi aika surkeeta bisnestä. Tollasten tekeminen ei kuitenkaan ihan ilmaista ole. 10e on ihan sopiva hinta uusista mapeista mun mielestä. Tosin oisin ne ostanu vaikka hinta olisi ollut tupla.
 
Ylös Bottom