Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No nyt se map pack sitten sinne on tullut.

Edit. Tietääkö oku miksi ei pysty tilaamaan playstation storesta? Valittaa jotain erroria.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tietääkö oku miksi ei pysty tilaamaan playstation storesta? Valittaa jotain erroria.
Se jokin virhe on aika yleinen. Olen kuullut, että joillakin tapahtuu samoja asioita esim. tehdessään joitain muita juttuja jossakin.

Vihje: kannattaa kertoa, mikä se virheilmoitus tarkalleen on!

jos yritän varmistaa oston tulee: ''An error has occurred (80023102)''

jos yritän varmistaa oston tulee: ''An error has occurred (80023102)''
No niin, pikagooglaus tuolla 80023102-virhekoodilla selvitti heti tilanteen; korttitiedoissasi on jotain väärin. Käy siis katsomassa, että korttisi ei ole esim. vanhentunut ja että osoite- yms. tiedot ovat oikein. :)

Update! Kannattaa myös kokeilla, josko näistä ohjeista olisi apua.

Juu osotteissa yms. jotain vikaa kun ei saa mitään tehtyä. Täytyy taas aamulla yrittää.

Juu, samaa erroria pukkaa. Poistin kaikki visa tiedot tuolta sivulta ja yiritin täyttää uusiksi mutta:

" The credit card information cannot be updated."

Aika per***st* kun yrität mennä peliin niin jos tulee vaikka jokin map packin kartta ja et ite omista sitä ja kukaan ei äänestä pois sitä nii "potkitaan" ulos pelistä, nyt ainakin servut kaatuu yhä useammin omalta osalta. :mad:

Ostin map pakin, asensin sen ja kuin meen peliin ja kohtaan map pack niin se valittaa ettei mulla ole sitä enkä pysty pelaamaan uusia mappeja, on se vain hienoo, onkohan tämä joku ominaisuus että saa ostaa kympillä tavaraa mitä ei pysty käyttämään?

Onko muilla ollut tämä ongelma?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ostin map pakin, asensin sen ja kuin meen peliin ja kohtaan map pack niin se valittaa ettei mulla ole sitä enkä pysty pelaamaan uusia mappeja, on se vain hienoo, onkohan tämä joku ominaisuus että saa ostaa kympillä tavaraa mitä ei pysty käyttämään?
Peruskysymys tässä kohdassa lienee, että olihan pelisi euroversio (olettaen, että Euroopan Storesta ostit)?

Update! Meillä myytävä karttapaketti sopii yhteen vain tuotekoodilla BLES-00354 olevan pelin kanssa. Tarkista tuo siis esim. pelin kotelosta.

Peruskysymys tässä kohdassa lienee, että olihan pelisi euroversio (olettaen, että Euroopan Storesta ostit)?

Update! Meillä myytävä karttapaketti sopii yhteen vain tuotekoodilla BLES-00354 olevan pelin kanssa. Tarkista tuo siis esim. pelin kotelosta.

Hahah, kiitos, omaa tyhmyyttäni tämä oli, ostin pelin täältä ja olihan myynti ilmoituksessakin "jenkkiversio" (Kiitos siitä TommjiR) mutta enhän minä sitä huomannut. :)

Ainoa vaihtoehto on ostaa jenkkistoresta kait uus pakki? Miten muuten jos kirjaan omilla tunnuksilla kaverin pleikkaan niin voiko hän ladata tämän eu versio mappipakin , meinaan tuntuu tyhmältä maksaa kahdesta pakista muuten?

Ainoa vaihtoehto on ostaa jenkkistoresta kait uus pakki? Miten muuten jos kirjaan omilla tunnuksilla kaverin pleikkaan niin voiko hän ladata tämän eu versio mappipakin , meinaan tuntuu tyhmältä maksaa kahdesta pakista muuten?
Valitettavasti joudut tosiaan ostamaan Jenkkistoresta sikäläisen karttapaketin. Sitä en tiedä, toimiiko noiden DLC-juttujen sharetus. Omalla vastuulla voit sitä tietysti kokeilla, mutta mitään takuuta toimivuudesta ei voi antaa. Kerro joka tapauksessa, miten kävi, niin tiedetäänpä jatkossa. :)

Kymmpi MAP PACKISTA, jonka saa pclle ilmaseks, no thank you.

Kymppi, pakko sanoa, että mulle on ihan sama maksaisko kaks euroa vai kympin. Kymppi on hyvinkin kohtuullinen tuosta paketista. Toisaalta taustoja en tiedä ja voihan se olla että jos ainoat tulot ovat viikkoraha ja naapurin sedältä saadut lumikolausrahat, niin ehkä sitten kohtuuton, joten hyvä että "omistat" PC:n.

Oman karttapaketin lunastukseni tapahtuu vasta tänään kun saan uuden salasanan playstation networkiin, sisään olen aina kirjautunut automaattisesti ja nyt ongelmaksi kehittyi sellainen, että minulla on uusi luottokortti ja sen tietojen päivittämiseen pleikkarille, tarvitsee tuota salasanaa, jota en muistanut edes turvakysymyksen avulla.

Tuplapisteiden loputtuakin (ei enää niin paljon käyttäjiä onlinessa) on itseäni häirinnyt se, että pelit kaatuvat paljon aiempaa useammin.

Onko se yöllinen Makin-kenttä poistunut kokonaan, sillä sitä ei ole enää tullut vastaan? Mutta ilman karttapakettiakin sitä päiväversiota pääsee tahkomaan.

Kymppi, pakko sanoa, että mulle on ihan sama maksaisko kaks euroa vai kympin. Kymppi on hyvinkin kohtuullinen tuosta paketista. Toisaalta taustoja en tiedä ja voihan se olla että jos ainoat tulot ovat viikkoraha ja naapurin sedältä saadut lumikolausrahat, niin ehkä sitten kohtuuton, joten hyvä että "omistat" PC:n.

Onko se yöllinen Makin-kenttä poistunut kokonaan, sillä sitä ei ole enää tullut vastaan? Mutta ilman karttapakettiakin sitä päiväversiota pääsee tahkomaan.

Olen samaa mieltä, maksan mielellään 10 (tässä tapauksesas 20) aina sillloin tällöin jos vaan saan lisää tavaroita hyvään peliin, voi kuin vain olisivat päästäneet lisää map pakkeja neloseen niin sitäkin jaksais pelata. Toivottavasti tulee lisää tavaraa waw:iin eikä tämä jää tähän yhteen map packiin.

Jos mennään sillä mentaliteetillä että "minä en halua maksaa mitään mistään" niin mikähän on lopputulos?

Tietenkin jos et näe että tuote on 10 arvoinen niin et varmaan osta mutta jos syy on se että pc:llä sen saa ilmatteeksi niin saathan vapaasti pelata sitä pc:llä.

Valitettavasti joudut tosiaan ostamaan Jenkkistoresta sikäläisen karttapaketin. Sitä en tiedä, toimiiko noiden DLC-juttujen sharetus. Omalla vastuulla voit sitä tietysti kokeilla, mutta mitään takuuta toimivuudesta ei voi antaa. Kerro joka tapauksessa, miten kävi, niin tiedetäänpä jatkossa. :)
Toimi ainakin COD4 karttapaketin sharetus, annoin omani kolmelle kaverille ja ei ollut ongelmia. Mä joudun tänään varmaan sharettaa karttapaketin yhelle HeeBoolle ja jos se toimii niin laitan viestiä.

Ylös Bottom