Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä on. Etenkin Knee Deep ja Nightfire!

Jees, kävin vähän testailemas jo noita ratoja ja ihan hyviltä vaikutti. Se uus Verrückt zombie mappi oli kyl tosi siisti ;) Ihan kaikkial en kerennyt käymää mut oli tosi siistii menoo netin puolella. Iso rata ja se tuo vähä vaihtelua. Kalja-automaatti on kyl huikee ja sit se cola olli automaatti!

Kyllä ehti jo niin kyllästyä siihen ensimmäisee zombi rataa et tota uutta varmaa jaksaa hakata nyt jonku aikaa :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sain Markkinoinista, Asiakaspalvelusts ja Taloushallinnosta muistaaksen 5 kaikista.

Olen sit kai sen verran vaativa asiakas että en ostais teidän softaa.

Jos tekisin pelin map pack, chara packit yms. olisivat ilmaisia.

Mutta se on oikeasti jännä kun kritisoi jotain peliä ja sen tekiöitä niin aina teitä löytyy muutama ja rupee menemään ns. "henkilökohtaisuuksiin" En oikeastoi ymmärrä et mitä ---tua.

Kelaa nyt oot jos oisit tekemäs noit map packei tekisit v-----itusti töitä yli pitkää päivää ja et sais siitä ees palkkaa ja jakaist niit kaiken maailman nörteille ilmasiks ja sen jälkee lähet sossun luukulle itkee ku ei ois varaa elää. Ja eiköhän nää tekijät tee näitä pikkusen innokaammin ku tietää että saa tulospalkkioita!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kelaa nyt oot jos oisit tekemäs noit map packei tekisit v-----itusti töitä yli pitkää päivää ja et sais siitä ees palkkaa ja jakaist niit kaiken maailman nörteille ilmasiks ja sen jälkee lähet sossun luukulle itkee ku ei ois varaa elää. Ja eiköhän nää tekijät tee näitä pikkusen innokaammin ku tietää että saa tulospalkkioita!
Hehee edelleen pointti mennyt ohi.

Tekisn mapit ilmases kosks oon saanu joi itse pelin tekemisestä ja myynnistä rahaa. Ja sen lisäks ei siinä mee kauheen montaa viikkoo tehä 4 mappia.

Mutta joo toisilla on Roopen luonto ja toiset on reiluja jätkiä ja loput rosvoja.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hehee edelleen pointti mennyt ohi.

Tekisn mapit ilmases kosks oon saanu joi itse pelin tekemisestä ja myynnistä rahaa. Ja sen lisäks ei siinä mee kauheen montaa viikkoo tehä 4 mappia.

Mutta joo toisilla on Roopen luonto ja toiset on reiluja jätkiä ja loput rosvoja.

Sinä nyt taidatkin olla vähän outo... Kyllä minäkin laittaisin kaiken maksamaan jos kerran ollaan valmiita maksamaan vaikka sitten jostain typerästä puvusta vaikkapa zombielle. Tottakai kannattaa pyytää ja sehän se tyhmä on joka maksaa;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ilmaisia karttapäivityksiä on tullut ja tulee varmasti jatkossakin myös konsoleille. Ei kaikkea maksullisuutta tarvitse näin pelaajan näkökulmasta olla aina heti puolustamassa, vaikka siellä taustalla olisi kuinka erinomainen studio/peli takana. Näillä päivityksillä saavat tilaa mediassa, joka puolestaan lisää itse pääartikkelin myyntiä tai tukee muutoin työn alla olevaa.

Lähtökohta pitäisi olla kaiken lisäsisällön kuuluminen osaksi sitä hintaa, mitä itse pelistä on maksanut kaupan kassalla. Varsinkin verkkopelaajalle muu on enemmän tai vähemmän kiristystä. Kyllä, hymyssä suin näitä silti maksellaan, mutta periaatetasolla näin.

Epic on yrittänyt jo muutaman viikon tässä tuoda ilmaista karttapäivitystä pleikkarin vuoden vanhalle UT3:lle. Sisältää 16 täysin uutta mappia ja hinta on pyöreä nolla euroa. Siitä esimerkkiä myös muille.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ihan hyviltä mapeiltahan nuo uudet vaikuttivat parin tunnin testaamisen jälkeen.

ja mitä tohon hintavääntöön tulee, ni itse olen valmis maksamaan lisä"osista" jos niikseen on.
tosin Treyarchin & WaWin tilanteessa olis toivonut ilmaisia mappeja tai edes jonkunlaista alennusta hintoihin, johtuen "pikku" säädöstä mappien julkaisussa ja pelin bugisuudesta pitkän aikaa...

mut mapit tuli hommattuu ja joku päivä tarttee ottaa kunnon testiin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sinä nyt taidatkin olla vähän outo... Kyllä minäkin laittaisin kaiken maksamaan jos kerran ollaan valmiita maksamaan vaikka sitten jostain typerästä puvusta vaikkapa zombielle. Tottakai kannattaa pyytää ja sehän se tyhmä on joka maksaa;)

Outo, erilainen, idiootti, hylkiö, reilu jätkä, ihan sama. En silti, jos olisin pelintekijä, pyytäisi pennin yeniä kolmesta mp mapists ja yhdestä zombie mapista. Se oli/on rosvousta ja pyramidi huijausta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hehee edelleen pointti mennyt ohi.

Tekisn mapit ilmases kosks oon saanu joi itse pelin tekemisestä ja myynnistä rahaa. Ja sen lisäks ei siinä mee kauheen montaa viikkoo tehä 4 mappia.

Mutta joo toisilla on Roopen luonto ja toiset on reiluja jätkiä ja loput rosvoja.


Sä siis varmaan tekisit ylitöitä ilmaseks? Ku sähän olet jo saanu palkan normi tunneista ja ei ylitöitä varmaan montaa viikkoa tarvi tehä... ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo eiköhän ne koodiapinat, jotka isolla lössillä näitä pelejä pakertaa oo ihan tuntipalkoillisia, kuten normaali tehdastyöläinenkin. Ymmärrän tässä kinattavan asian molempia osapuolia. Emmäkään töissä tekis ilmasiks ylitöitä. Mutta toisaalta voisin tehdä kenttiä vaikka ihan huvikseni. Se on katos niin eri juttu onko töissä tehdäkseen rahaa, vai töissä sen takia että siitä tykkää. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Se oli/on rosvousta ja pyramidi huijausta.

Ai että ekat saa packin ilmaseks ja loput ei saa koko map packia, mut joutuu maksaan niitten ekojenkin osan? :D

Sori OT

Kyllähän map packeista pitää maksaa. Täytyyhän tekijöiden saada palkkansa, varsinkin, kun pelin moninpeli on muuten täysin ilmaista. Ja kun porukka maksaa kympin pari tästä, niin se tukee pelintekijää, jotta tekijä pystyis tekemään uusia hyviä pelejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Limputtaja vois lopettaa limputuksensa ja muut provosoitumisen. Pointti tuli perille, kaiken pikulisän pitäs sun mielestäsi olla ilmasta. Sitten kun olet hyödyntänyt opintojasi 20v työelämän parissa, ymmärrät paremmin miksi kaikki ei aina ole ilmaista.

Yleensä kun joku on "ilmaista" siihen on joku syy, PC puolella kilpailu verkkoräiskinnän aurinkopaikoista voi olla kovempaa tai maksujärjestelmien pystyttäminen mahdollisen alhaisen myynnin peloissa ei ole järkevää (vrt. piratismi). Pelitalojen kannalta mikään ei ole ilmaista.

Treyarch on kiitettävästi pätchännyt peliään paremmaksi, nyt on sitten rynniminen kunniassa kun noobtube alku poistettiin. Harmi, ehdin jo oppia väisteleen noobituubeja kohtuullisesti ja nyt ottaa rynnijät pattiin. :D

Uusista mapeista ainoastaan station tuntuu huonolta, ja taktisia valintoja vähän. Toisaalta myös nightfire alkaa tuntua pikamäpiltä jossa alussa käydään kovat kähinät muutamasta avainkohdasta. Tässä suhteessa Knee Deep vetää pisimmän korren.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tämä ketju on taas sitä tasoa että riitti tämän seuraaminen hetkeksi. No, onneksi kfinissä on paljon näitä ketjuja niin ei tarvitse tyytyä tähän.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

monesti te oletta pelanneet jo nettipelin 65 ylenemis asteeseen ja kuinka monesi sen voi pelata, alkaako aina aseitten keruu alusta??
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

monesti te oletta pelanneet jo nettipelin 65 ylenemis asteeseen ja kuinka monesi sen voi pelata, alkaako aina aseitten keruu alusta??

10 kertaa voi pelata 65lvl.Joo kaikki aseet pitää kerätä uudestaan,sama myös challengeissa että ne lähtee.Mutta statsit ei nollaannu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

10 kertaa voi pelata 65lvl.Joo kaikki aseet pitää kerätä uudestaan,sama myös challengeissa että ne lähtee.Mutta statsit ei nollaannu.

Vois kysyä itekki yhden jutun kun mietityttää.. Mitä siitä saa jos pelaa 10 prestigelle saakka, saako esim uusia aseita tai jtn muuta hienoa. :eek: Kun oon nyt lvl 65 ja mietin että onko mitään järkeä lähteä prestigelle.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vois kysyä itekki yhden jutun kun mietityttää.. Mitä siitä saa jos pelaa 10 prestigelle saakka, saako esim uusia aseita tai jtn muuta hienoa. :eek: Kun oon nyt lvl 65 ja mietin että onko mitään järkeä lähteä prestigelle.

saat kaikki custom aseluokat avattuu... eipä tosta muuta irtoo!
tosin neljännen prestigenkin jälkeen jo 7? custom-classii auki...muistaakseni!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vois kysyä itekki yhden jutun kun mietityttää.. Mitä siitä saa jos pelaa 10 prestigelle saakka, saako esim uusia aseita tai jtn muuta hienoa. :eek: Kun oon nyt lvl 65 ja mietin että onko mitään järkeä lähteä prestigelle.

Et saa mitään uutta vaikka ootkin pelannu 10 kertaa 65lvl.Eli aika turhia noi prestiget.

edit: jouco ehti ensin :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

10 kertaa voi pelata 65lvl.Joo kaikki aseet pitää kerätä uudestaan,sama myös challengeissa että ne lähtee.Mutta statsit ei nollaannu.

Oikeestaan pystyy pelaan 11 kertaa, joska eka ei oo prestige.

Ja nevarille,, 10 prestigellä saa kaikki 10 customslottia(omat aseluokat) käyttöön, muuta eroa ekaan 65lvl ei oikeestaan oo. Tietysti ns. arvomerkki on hienompi(joidenkin mielestä).

Eli kun oot kerran vetäny ittes 65lvl:seksi ja alotat prestigen, niin sen jälkeen sulla on sama merkki siinä nimen eessä seuraavaan 65lvl asti. Got it? :D:D

E: Suurentaahan se virtuaalikalua kun on mättäny sen 11 kertaa prestigen läpi ja pelitunteja on päälle 15d :)
 
Ylös Bottom