Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Voisivat pistää kunnon HC moodin peliin. Eli osumista ei kerrottaisi ampujalle (nyt näkyy raksi + kuuluu ääni) ja kuolemista ei tarttis kertoa myöskään (pisteet + saldo kasvaa. second chance ja last standi olis mielekkäämpiä noin). Ja sitten ne lippaat voisi olla tasan ne jotka alussa saa. Jos vaihtaa lippaan kun siellä on vielä patruunoita niin ne patruunat saisi sitte mennä haaskiin (tai vaihtoehtoisesti viimeisen täyden jälkeen tulisi vajaat). Olis HC:eempää :D

Oho oho! Nyt joku alkoi puhua järkeä tässä ketjussa! Lippaanvaihto on muutenkin turhan nopea varsinkin sillä perkillä. Lippaanvaihto on oikeasti saakelin hidasta puuhaa, varsinkin kun oot rähmälläs jossain mättäällä ja lipas ei meinaa millää irrota sieltä "taskusta", tai mistä sitä nyt kaivaakaan. Mut en kyllä nää mitää järkeä, että sitä toimenpidettä hidastettaisiin. Kunhan nyt tuli vaan mieleen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

On tämä Treyarchiin kohdistuva viha surkuhupaisaa. Kun tekevät karttapaketteja ja lisää pelattavaa yhteen tämän hetken suosituimpaan nettipeliin= rahastusta ja k*sipäitä tekijöitä. Jos eivät tekisi mitään= k*sipää rahastajia, kun eivät enää panosta peliin sen jälkeen kun se on hyllyihin saatu.

Teki niin tai näin, aina menee väärinpäin ainakin joidenkin mielestä.
Eiköhän kyseessä ole kuitenkin sen verran suuri lafka, että miestyövoimaa riittää sekä karttapaketteihin, että mahdolliseen uuteen Codiin vuodelle 2010.

Et oo tosissas waw on nii arsesta että! Kartoilla vaan rahastetaan teitä ja te uskotte että trayarch tekee ne vartavasten teille. :D

Reality check. Kaikki pelintekijät tekevät pelejään/sisältöään saadakseen rahaa, niin Treyarch kuin itse pelintekijöiden äiti Teresa - Infinity Ward.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kokeilitko tallennusta etten vain katsonut kenttä listaa? Mulla ainakin tallenus toimi vielä ja pääsin jatkamaan pelaamista.

Siis kyllä mä sain jatkettua siitä mihin jäin, mutta peli näytti etten oo menny mitään kenttää läpi ja ettei mulla oo yhtään deathcardia.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo niin on, varsinkin asetasapainon osalta. Ja sitte noi sniput on WaWissa toooosi hyviä! :p C'mon, mistä toi hiotumpi nyt tuli? Kentät on isoja ja komeita, siitä olen samaa mieltä. Mut kenttäsuunnittelu ja "ylisynkkä" väripaletti tekee niistä mielestäni suurelta osin vastenmielisiä. Ja sitte noihin aseisiin. STG, thats all u need! hohhoijaa.......

Noin sanot vain koska asut Kouvolassa ja kouvolan väripaletti on juuri toi.

Mitä vikaa kenttäsuunittelussa on, nykyään tykkään jopa domesta. Wawissa on minun mielestä hyvät kentät ja jos selataan monta sivuu taaksepäin niin joku sanoi että ww2 oli "suht.koht" synkkää ja musta/ruskea/harmaa teema sopii siihen hyvin.

Ainahan tällää väännetään asioista, jotkut tykkää kissoista ja jotkut koirista...

Sitä paitsi wawissa normi ja tdm on juuri niin erilaiset kuin pitääkin olla, normissa kaikki käyttää mp40/tuplalipas ja mahdollisesti steadyaim ja juoksee ympäri ämpäri kuin päätön kana joka on ihan hauskaa jos on pitkään pelannu hc:tä missä taas "taktikoidaan" enemmän eli periaatteesas kaikki istuu ja odottaa kunnes joku tulee ohi, sekin on ihan hauskaa jos on pitkään pelannu normia.

Kyse ei ole siitä että "onpas huono peli koska kaikki käyttää mp40 ja lonkalta ampuu" ei ole pakko ampua lonkalta koska pärjää muutenkin.

nyt mä en keksiny mitään enään...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

On tämä Treyarchiin kohdistuva viha surkuhupaisaa.

On kyllä. No eihän se ole meiltä WaWin pelaajilta pois kun joittenkin "periaatteet" estää tukemasta Treyarchin peliä. :D Valinnanvapaus on hieno asia tietenkin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

On tämä Treyarchiin kohdistuva viha surkuhupaisaa. Kun tekevät karttapaketteja ja lisää pelattavaa yhteen tämän hetken suosituimpaan nettipeliin= rahastusta ja k*sipäitä tekijöitä. Jos eivät tekisi mitään= k*sipää rahastajia, kun eivät enää panosta peliin sen jälkeen kun se on hyllyihin saatu.

Reality check. Kaikki pelintekijät tekevät pelejään/sisältöään saadakseen rahaa, niin Treyarch kuin itse pelintekijöiden äiti Teresa - Infinity Ward.

Ei mulla olisi mitään tota vastaan mutta kartat huononevat paketti paketilta! Ainoastaan zombie mapit ovat hyviä... Toisin sanoen pitää maksaa 10€ per 1 hyvä mappi :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei mulla olisi mitään tota vastaan mutta kartat huononevat paketti paketilta! Ainoastaan zombie mapit ovat hyviä... Toisin sanoen pitää maksaa 10€ per 1 hyvä mappi :mad:

Saati sitten kun map packittomien pitää kärsiä treyarchin puuhista, päätinpä kerran koittaa tätäkin uudestaan nii eiköhän se mene matsiin missä on map packin kartta.. eihän siinä vielä mitään kun kaikki skippasivat sen mutta perään tuleekin uus map packin mappi jolloin skippaus ei ole enää sallittu. Pelit kaatuu aina ton takia, yksi syy lisää pelata mw.tä.

HC76: Ei vai tarvitse?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Saati sitten kun map packittomien pitää kärsiä treyarchin puuhista, päätinpä kerran koittaa tätäkin uudestaan nii eiköhän se mene matsiin missä on map packin kartta.. eihän siinä vielä mitään kun kaikki skippasivat sen mutta perään tuleekin uus map packin mappi jolloin skippaus ei ole enää sallittu. Pelit kaatuu aina ton takia, yksi syy lisää pelata mw.tä.

HC76: Ei vai tarvitse?

Just ton takia ostin map pack 1:n kun sen mappeja tuli joka serverissä. Sitten kun oli packki ladattu niin ei ole näkynyt niitä karttoja kertaakaan vaikka lataamisesta on jo 2 vko... :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Damn ajattelin pelata taas zombi modia (jtn hyvää tässäkin pelissä jos ei tolkuttomia seinään jumitus bugeja lasketa...) mutta alkoi lataamaan 175 megan kokosta päivitystä! :eek: just pari viikkoa sitten asentelin 200 megan kokoista päivitystä kun tein uuden accon se sentään toi makinin päivä version, eikai tää päivtys vaan ole ainostaan map pack 3:sta varten jos on nii terve! muutenkin kovo tila vähissä..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

P-Hazelle pari sivuu taaempaa:

Jotain käyttäjäpohjaista 'infoa'..
1.Main Menu now has 6 clickable options:Solo; Copoerative Campaign; Nazi Zombies; Multiplayer; Options & Credits.
2. Message of the day has changed; It now says "Map pack 3 coming soon! Map packs 1 and 2 available in the Playstation Store!
3.map pack list contains new maps but we can't access yet.

Kaippa se valmistelee tuohon uuteen mappipakettiin eikä mitään kummempaa..?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

call of duty 4 modern warfare oli iso harppaus eteenpäin mutta call of duty 5 on harppaus taakse päin muuten hyvä:):)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Aijai! kohta ladannu map pack 3! ei muutaku moro mä lähen vetää der rieseä :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

On kyllä aivan loistava toi Der Riese :cool: Uusia kivoja juttuja ja kenttäkin on melko iso. Jopa niin iso, että seikkailin siellä sun täällä, ja joku jenkki/britti/muumaahörhö ei enää jaksanut kattella mun touhujani, ja alkoi sitten v!ttuilemaan mulle viesteillä, aika tylyä :D Loistava paketti kyllä taas ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

On kyllä aivan loistava toi Der Riese :cool: Uusia kivoja juttuja ja kenttäkin on melko iso. Jopa niin iso, että seikkailin siellä sun täällä

ju.
ite kävin kerran yksinäni kikkaileen ja tutkii paikkoja, aika hämmentävä kokemus :eek:
mut josko sitä tänää si kerkeis enempi tutkiskeleen....

EDIT: paa Huzko viestii vaik plösöl, jos tartteet seuraa...ni ihmetellää vaiks yhes :p
 
Ylös Bottom