Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Voihan kele.. ite olin et ei jaksa ostaa uutta vanhaa codia mutta ton videon nähtyäni..ääää..
pitäisköhä vaihtaa cod4 cod5:seen. :D

Samaa itse olen miettinyt. Pitääpi soittaa ja kysyä paljon COD4:sta saa GameStopissa.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Tässä kun on tullu Brothers In Arms:ia hakattuu, niin on pakko sanoo et kyl se tuntuu mukavalle taas paahtaa WWII:ssa...

Jotenki jääny kaipaamaan jo M1 Garand:ia ja Tommy gun:ia(Thompson)... :D

Mut toisaalta, oli erittäin hienoo käydä mutkin nyky ajassakin...
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Puuh Ww2. Eikös CoD4:n aikaan tullut semmonen kommentti että "Emme tee enää yhtään peliä joka sijoittuu toiseen maailmansotaan. Nielivät sanansa.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Puuh Ww2. Eikös CoD4:n aikaan tullut semmonen kommentti että "Emme tee enää yhtään peliä joka sijoittuu toiseen maailmansotaan. Nielivät sanansa.

Vitonen tuleeki eri lafkalta. Ei Infinity ward ainakaan vielä ole syönny sanojaan.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ai että peli ilmestyisi lauantaina..? Olis aikas harvinaista ja saattais jäädä ekan päviän myynnit hieman pieneksi :)
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ite laitoin tän ennakkoon konsolinetistä tossa päivemmällä.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Olen jo varannut ja maksanut kyseisen pelin Puolenkuunpelit kaupasta Espoossa.

En usko, että viidennestä osasta tulee yhtä hyvä kuin Call of Dutyn ensimmäisestä, toisesta ja neljännestä osasta. Silti aijon sen ostaa, koska uskon että se on silti hyvä.

Uskon, että viides osa saa 7-8 arvosanoja kriitikoilta.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ja toivottavasti peli ei tule kohtaamaan mitään ennakkoasenteita. Taitaa olla kuitenkin mahdotonta välttyä niiltä.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Ja toivottavasti peli ei tule kohtaamaan mitään ennakkoasenteita. Taitaa olla kuitenkin mahdotonta välttyä niiltä.

Huonosti on läksyt luettu.. Kuinka monta olikaan, kun sanoi että "WW2, ei enää kiitos!" :)
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Jos tää peli ois tullut viime syksynä ennen cod4sta niin vastaus ois ollu "WW2, ei enää kiitos!", mutta nyt suorastaan himottaa noi ww2 aseet. :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Olen päässyt pelamaan moninpeliä eilisestä asti ja suosittelen tämän hankkimista. Ainakain jos pitää CoD4:sta.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Japanin ja Amerikan välinen sota ei kuulosta niin hyvältä, kuin itse suomen Talvi- ja Jatkosota!

- Call of Duty: Winter War olisi niin mahtavaa.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Olen päässyt pelamaan moninpeliä eilisestä asti ja suosittelen tämän hankkimista. Ainakain jos pitää CoD4:sta.

PS3:lle ei Betaa pidetä? X0 eller PC? Ääh itse migratetasin CharlieOscarDelta accountin liian myöhään, niin saan saan vasta tänään seuraavassa aallossa koodin... Nooh parempi nyt kuin vasta ens viikolla :p
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Olisi todella mielenkiintoista pelata Call of dutya, että siinä olisi talvi. Onhan parissa ollutkin, mutta sillä nyky grafiikalla se olisi nannaa.
 
Ylös Bottom