Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Yks suuri ero peleissä on mapit. Wawin mapit on kaikki harmaita ja suht ankeita, mikä tekee pelistä stressaavan ja masentavan pelattavan (ainakin välillä tulee sellainen olo). Nelosessa taas mapeissa on valoa ja maisemat (esim creek ja broadcast) on mukavan lepposia.

Niin ja tietysti camoflagit tuo hohtoa mappeihin.

Oon samaa mieltä, että World at Warissa mapit on tosi harmaita ja ankeita. Mun mielestä World at Warissa on muutenkin paljon huonommat mapit kun Modern Warfaressa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sotatantereellahan on aina valoisaa ja puhtoista. Hyvät perustelut pojat.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sotatantereellahan on aina valoisaa ja puhtoista. Hyvät perustelut pojat.

Sotatanteeterella käytetään myös increased healtia ja steady aimia :D.

No joo, kuitenkin vaikka koitetaan tehdä realistisia pelejä niin saa muitakin värejä käyttää kuin tumman ruskea ja harmaa-vihreää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miks pitäis olla ankeeta ja pimeää vaan sen takia että oikeasti on? Kyse on pelistä, ei mistään ***** simulaattorista.

Joka sijouttuu oikeaan aikaan ja paikkoihin, eri asia on, jos paikat olis fiktiota. CoD 4:n paikat ja ajankohdat on täysin fiktionaalisia.

Ja miksi sijoittaa peli tiettyyn sotaan ja ajankohtaan, jos ei meinaa tehdä siitä todenmukaista?

Kyl te poijaat ymmärrätte kuhan pääsette historian tunneilla tarpeeks pitkälle.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sotatanteeterella käytetään myös increased healtia ja steady aimia :D.

No joo, kuitenkin vaikka koitetaan tehdä realistisia pelejä niin saa muitakin värejä käyttää kuin tumman ruskea ja harmaa-vihreää.

Ei ollut kyse perkeistä vaan ulkoasusta, vai oliko. Ja eiköhän nuo mainitsemas värit ollu aikana vahvana tuolloin, joten miks pitäis muuttaa?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei ollut kyse perkeistä vaan ulkoasusta, vai oliko. Ja eiköhän nuo mainitsemas värit ollu aikana vahvana tuolloin, joten miks pitäis muuttaa?

Sun argumentti on ollut realistisuus, joten mun vastaus oli täysin "oikein", koska täysin realistinen tämä peli ei ole (tästä tuskin kukaan voi kiistellä) . Aseet ovat oikeat, tapahtumapaikka ja -aika ovat oikeat, tarkoittaako tämä, että sinne kenttää ei voi laittaa kirkkautta? Jos sun mukaan ei, niin ei siin sit mikhää.

Ihan sama se mulle on jos kentässä ei oo tarpeeks väriä, jos muut osa-alueet toimis mut ne failaa (ihan mukava peli tää on en sitä kiellä) niin siks olisin halunnut sitä väriä lisää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eli vaikka ulkoasun realistisuus tekisi pelistä paskemman, et saa valittaa siitä, koska oikeasti ulkoasu olisi ollut sellainen kun pelissä.

Selvä :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eli vaikka ulkoasun realistisuus tekisi pelistä paskemman, et saa valittaa siitä, koska oikeasti ulkoasu olisi ollut sellainen kun pelissä.

Selvä :D

Niimpä, ja koska ulkoasu on parempi, mutta epärealistisempi, peli on paskaa?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eipä tuota realistisuutta meille voisi verrata kuin ww2 -veteraani. Mutta tosiaan, WaWin ulkoasu on suttuisen oloinen. Muuten mulla ei ole valittamista ulkoasusta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko tullu joku päivitys? Vieläkö porukat levitoi esim. Outskirtissä?

Kyl ne apinat siel ylhääl välil on mut kuolee samantien. Eipä noita klitsailijoita hirveesti enää oo kun porukka tietää jo paikat ni ne on helppo tappaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitäköhän helvettiä tapahtu ku Seelowssa lähdin tankilla köröttelemään sieltä kentän matalammalta puolelta kohti raiteita ja kun olin siinä jonkun talon edessä niin lensin yhtäkkiä ulos tankista. Se tankki rullas siinä kyljellään ja saman tien pamahti paskaks ja henkihän siin meni sit kans. Kill cam:ia ei tullu eli peli bugas jotenkin muutenkin heti perään. Räjäyttiks joku mut maan alta ku ei oo ennen tullu tollasta vastaan tankin kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo kävi kiva juttu tänään pelaessa. Aloitin joskus pelaamaan totta singleplayeria veteran tasolla ja olin suurinpiirtein puolessa välissä(eilen pelasim viimeisen kerran). No tänään vedin muutaman mapin, mutta kun äsken menin takaisin niin oli vedetty mapit siihen saakka missä olen veteranilla mutta ne muutamat puoleen väliin saakka olevat mapit on siellä mutta niissä ei lue millä tasolla ne on vedetty vaikka olen veteranilla vetänyt....ja lopusta puuttuu siis pari viimestä mappia vaikka oon ne joskus vetänyt läpi ja zombie modekaan ei enää toimi :D? onse jännä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/4247/
Kuten uutinen kertookin Yeah!:rolleyes:

http://www.callofduty.com/intel/189

"Nightfire
In "Nightfire," players take to the streets of a war-ravaged Berlin with only the flames of the burning city to expose the enemy.

Station
"Station" offers a bombed out underground train station littered with hidden passageways and destroyed subway cars.

Knee Deep
"Knee Deep" takes place on the island of Peleliu in a once tranquil village turned chaotic Japanese command center.

Verrückt (Zombie Asylum)
The fan favorite 4-player co-op Nazi Zombies Bonus Mode returns with "Verrückt," a terrifying Zombie asylum featuring more weapons, perks via the addition of Perks-a-Cola machines, electroshock defenses and the endless zombie horde.

The team has been very quiet regarding details of our DLC until now, and we're so excited to let this content loose. DLC Map Pack #1 is due out in March of '09 for the Xbox 360, Playstation 3, and PC platforms. More details are soon to come, so be sure to check out CallOfDuty.com for all the latest news and updates regarding CoD:WaW!"
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

The team has been very quiet regarding details of our DLC until now, and we're so excited to let this content loose. DLC Map Pack #1 is due out in March of '09 for the Xbox 360, Playstation 3, and PC platforms. More details are soon to come, so be sure to check out CallOfDuty.com for all the latest news and updates regarding CoD:WaW!"

Todellakin toivon että tulee olemaan ilmainen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei varmaankaan oo, veikkaan karvan alle kympin maksavan.

No sitten en todellakaan tule ostamaan, kaikesta pitää sitten sitä rahaa saada eikö pelintekijöitä kiinosta tarjota pelaajille vaan jtn uutta? Tuntuu vaan että tämäkin tehdään vaan rahastuksen takia. :(
 
Ylös Bottom