Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War (Wii)

Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Voinko tässä laittaa jotain inviteä vai miten kavereitten kanssa voi yhdessä pelata? Pitänee ite levuttaa että pääsen teidän kanssa HC:ta pelaamaan. Laittelen myöhemmin tänne oman kaverikoodini.

Invitellä kutsutaan kaverit partyyn ja sitten party leader valitsee mitä pelataan (hc, veteran..). Vain party leaderin täytyy olla levelillä 14 ja itse en sattuneesta syystä tällä hetkellä ole :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Spelailinpa taas aikani kuluksi codia. Tapoin varmaan 4 koiraa puukolla yhteen putkeen. Mikä teidän mielestä on paras tapa harventaa susilaumaa? Meinaan pakko joku HYVÄ keino keksiä, muuten menee aina roundi pilalle jos joku saa marsut avuksi tappopuuhiin.

Onpas paljon uusia ja kovia pelaajia tullut parissa viikossa langoille!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Spelailinpa taas aikani kuluksi codia. Tapoin varmaan 4 koiraa puukolla yhteen putkeen. Mikä teidän mielestä on paras tapa harventaa susilaumaa? Meinaan pakko joku HYVÄ keino keksiä, muuten menee aina roundi pilalle jos joku saa marsut avuksi tappopuuhiin.

Onpas paljon uusia ja kovia pelaajia tullut parissa viikossa langoille!

Liekinhetin, bouncing bettyt tai joku hyvä kämppimispaikka, monessa kentässä pääsee paikkaan johon voi mennä vain tikkaita pitkin ja veteen koirat eivät ole ikinä tulleet ainakaan minua tappamaan
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Nyt vasta tajusin, että prestigenkin tehneenä pääsee HC:hen.. Ehdin jo pelkäämään pahinta :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Onko wii-versiollakin tupla xp-viikonloppu?

Call of Duty: World at War - double XP weekend coming to Wiior is it today?

This is a pretty confusing story. I dont know which way to go with itso Ill just tell you both sides of the story.

- We hear that Call of Duty: World at War on the Wii is going to have a double XP weekend soon

- our reader CoffeewithChess tells us that he is playing CoD:WaW and gaining double experience right now

Wellyou guys can take your pick!

Lähde GoNintendo.
No itse aion kohta ottaa siitä selvää :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Kertoiskos joku tarkan määrän montako nettipelikenttää tässä on ?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Itelläkin on on CoD vitonen, ja varmaa paras peli ikuna mitä on ilmestynyt wiille!
Oon pelannu parisen kk nimimerkillä Julius.
Kaverikoodi on: 0517-1325-5397
Lisätkää!
PS. Kerran olin jo 65lvl, ja nyt olen 1prestige 18lvl, kun tuli mahdollisuus nollata tatsit 65 levelin jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Tuli tässä eilen ihmeellinen bugi nettipelissä. Puolivälissä matsia kun olin tappanut 6 ja kuollut 6 kertaa, kuolin ja peli jäi siihen ja sain katsella viisi minuuttia ruumiita. Aina kun jossain räjähti niin eri ruumis tuli kuvaan :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Kohta taas pelaamaan.

Oletteko törmänneet servereihin joissa on yli kahdeksan pelaajaa? Tornihuhuja sellaisista liikkuu, on varmaan testailua tulevaisuutta varten. Peli on myynyt jenkeissä jo 870 kipaletta, ja luulen että maailmanlaajuisesti on menty reippaasti yli miljoonan kappaleen. Eli pidän kyllä varmana modern warfare 2:sen tulemista wiille, mikä on tosi hyvä juttu. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Tapahtuuko nettipelissä lagisuutta tai matseista putoilua?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Kohta taas pelaamaan.

Oletteko törmänneet servereihin joissa on yli kahdeksan pelaajaa? Tornihuhuja sellaisista liikkuu, on varmaan testailua tulevaisuutta varten. Peli on myynyt jenkeissä jo 870 kipaletta, ja luulen että maailmanlaajuisesti on menty reippaasti yli miljoonan kappaleen. Eli pidän kyllä varmana modern warfare 2:sen tulemista wiille, mikä on tosi hyvä juttu. :)

Sellaiseen en kyllä ole törmännyt, mutta oon nähnyt 6vs2 matsin. Varmaan joku bugi :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Tapahtuuko nettipelissä lagisuutta tai matseista putoilua?

Alussa putoili silloin tällöin pois pelistä, mutta nykyään en ole törmännyt tuohon ongelmaan. Lagia ei ole häiritsemiseksi asti, joku joskus lagaa selvästi mutta lie aina kyse pelaajan liittymästä. Sanalla sanoen toimii.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Peli on myynyt jenkeissä jo 870 kipaletta, ja luulen että maailmanlaajuisesti on menty reippaasti yli miljoonan kappaleen. Eli pidän kyllä varmana modern warfare 2:sen tulemista wiille, mikä on tosi hyvä juttu. :)

Aika vähän Jenkeissä myyty :p

Vielä kun Modern Warfare 2 toisi mukanaan ladattavat lisäkentät.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Aika vähän Jenkeissä myyty :p

Vielä kun Modern Warfare 2 toisi mukanaan ladattavat lisäkentät.

:mad:



Ja itsekkin toivon että pelissä olisi ladattavaa lisäsisältöä, sillä se pidentää hyvän pelin ikää entisestään. Eikä se olisi edes hankalaa toteuttaa.
 
Ylös Bottom