Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War (Wii)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Nykyään käytän tälläsiä classeja:
Gewehr rifle kranuilla
Browning-konekivääri bipodilla :p
Perk 1: Rifle kranut
Perk 2: Overkill :p
Perk 3: Second chance

Ja toinen class jota käytän:
PTTRS-41 :p <- Typotin 99% todennäköisyydellä, se on se viimeinen snipu
PPSH- round magazinella :P En muista numeroa
Perk 1: Bouncing betty
Perk 2 Overkill
Perk 3: 2nd Chance

Edit: Ja Don_Aki, toimiiko netti vieläkään?

Gewehr on kyl poikaa :)

Pitäs saada kyl suomimatsit kehiin. Jos ens viikonlopuks koitettais saada jtn aikaan? Jooseppi et oo ilmeisesti viel lisänny mun fc:tä kun lukee friend rosterissa sun nimen kohalla "pending" :(

Edit: Milläs levelillä se rohkea nykyään pelaa?

Gewehr on kyl poikaa

Pitäs saada kyl suomimatsit kehiin. Jos ens viikonlopuks koitettais saada jtn aikaan? Jooseppi et oo ilmeisesti viel lisänny mun fc:tä kun lukee friend rosterissa sun nimen kohalla "pending" :(

Edit: Milläs levelillä se rohkea nykyään pelaa?

61, enää alle tuhat exp:tä niin pääsen 62 levulle. Kohta pääsen kertomaan tänne liekkäristä :D Ja kyllähän suomimatsit mulle passaa

OT: Walmari: avatar Brawlin kannesta? Pelaatko sitä netissä?
Edit: Äkkiä viikonlopux liekkäri kehiin ja täytyy toivoa että ette laita sitä Fireproof perkkiä käyttöön :D

61, enää alle tuhat exp:tä niin pääsen 62 levulle. Kohta pääsen kertomaan tänne liekkäristä :D Ja kyllähän suomimatsit mulle passaa

OT: Walmari: avatar Brawlin kannesta? Pelaatko sitä netissä?

Pelasin, vein sen vaihtoon vähän aikaa sit kun oli rahasta pulaa. Ostan sen varmaan lähiaikoina jostain käytettynä.

Alkaa mennä aika offtopiciks :D

Onkos kukaan vielä alkanut käyttämään Rifle kranuja vastusten tappamiseen? Itse unlockasin ne Gewehrille pari viikkoa sitten ja eilen aloin niitä käyttämään, hyvin tulee tappoja.
Muuten Jooseppi.. Walmari menee kohta leveleissä ohi, eilen tilanne oli 37-40

Riflekranut on kyl kivoja, mut on aika vituttavaa joutua sellasen uhriksi. :rolleyes:

Tapoin hangarissa roundin alussa koko vihollistiimin yhellä riflekranulla, ne oli kivasti kasassa.

Riflekranut on kyl kivoja, mut on aika vituttavaa joutua sellasen uhriksi.

Tapoin hangarissa roundin alussa koko vihollistiimin yhellä riflekranulla, ne oli kivasti kasassa.

Onhan kyl ihan kivoja juu, itsehän niistä sulle vihjasin ;)
Nyt sitä mennään tasolla 64 :p

Oli tossa äsken kunnon riflekranusodat castlessa ja domessa.. Peli oli täynnä (8) ja kaikki räiski riflekranuilla. Domessa kuoli (ja tappoi) aika mukavasti. Onnistuin kuitenkin selviämään plussan puolella :)

Millainen peli tämä on pelata verkossa. Peli oli testissä minulla ja itse en vakuuttunut ohjauksesta. Vaatii ilmeisen paljon harjoittua ainakin minulla.

Millainen peli tämä on pelata verkossa. Peli oli testissä minulla ja itse en vakuuttunut ohjauksesta. Vaatii ilmeisen paljon harjoittua ainakin minulla.

Kyllähän se ihan mukavaa on. Sen takia peli kannattaa hommata ja jos siihen ei ole mahdollisuutta niin se syö pelin ikää huomattavasti. Olen nyt pelannut jotain 30-40 tuntia ja kaikki aseet ja perkit on nyt unlockattu, (Vielä jotain weapon attachmenttejä puuttuu,) ja siitä se vasta alkaa. :D

Ite en oo vielä ees campaignia ehtinyt kokonaan pelata läpi, ku on nettipeli vienyt ajan.. Niin ja Zack & Wiki siinä ohella. :)

Ite en oo vielä ees campaignia ehtinyt kokonaan pelata läpi, ku on nettipeli vienyt ajan.. Niin ja Zack & Wiki siinä ohella. :)

Ite oon menny yhen kentän amerikkalaisilla ja yhen venäläisillä. Sen enempää campaignia en ole jaksanut

Ite oon menny yhen kentän amerikkalaisilla ja yhen venäläisillä. Sen enempää campaignia en ole jaksanut

Itse olen pelannut koko pelin läpi campaignissa, nyt on ollut pieni tauko nettipeleistä. Ja sen kyllä huomasi, tuli turpiin oikein olan takaa...! Suosittelen edelleen peliä kaikille, on sellaisen pc-räiskinnän tuntua pelissä ja nettipeli on erittäin addiktoivaa. :)

Lisäsin Walmarin listoille.

Itse olen pelannut koko pelin läpi campaignissa, nyt on ollut pieni tauko nettipeleistä. Ja sen kyllä huomasi, tuli turpiin oikein olan takaa...! Suosittelen edelleen peliä kaikille, on sellaisen pc-räiskinnän tuntua pelissä ja nettipeli on erittäin addiktoivaa. :)

Lisäsin Walmarin listoille.

Siis, oletko taas alkanut pelaamaan? Ei olla vielä kertaakaan oltu samassa matsissa :D

Vissiin ens viikolla

Aattelin huomenna illalla pelata ihan ajan kanssa :)

Liekinheitin on aika pahis, kele. Ja sinko mitä minä inhoan kaikkein eniten. Saahan sillä tappoja jonkin verran mutta kunnolliset killstreakit jäävät tekemättä. Eli pelkät uuvatit tuota käyttää mun mielestä.

Ylös Bottom