Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War (Wii)

Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

hmm.. olisikohan tässä wiin pölyttymisen estäjä. pitänee pari arvostelua lukea ja sitten tehdä päätös. jotenkin ei ainakaan pleikalle tekisi tätä mieli hankkia. viimeisin (ja ensimmäinen) wii peli mitä olen oikeasti tahkonut on zelda, muut eivät ole oikein säväyttäneet. vaikka onhan noitakin pelejä tuohon pari kappaletta kertynyt.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

peli kiinnostaa jo ihan sen takia ettei wiille nyt aivan liikaa ole hyviä tämän genren pelejä...toisaalta tuo maailmansota teema alkaa olla niin koluttu että...no koluttu on kuitenkin :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

peli kiinnostaa jo ihan sen takia ettei wiille nyt aivan liikaa ole hyviä tämän genren pelejä...toisaalta tuo maailmansota teema alkaa olla niin koluttu että...no koluttu on kuitenkin :)

Toinen maailmansota on esitetty sen verran raikkaasti uudella tavalla, että suosittelen hankintaa jos genre kiinnostaa. Itse olen mieltynyt peliin, ja arvostelua on odotettavissa viikonloppuna. Voitte sitten lukea minun mietteitä pelistä enemmänkin.

WSu69, kannattaa tosiaan katsella arvosteluita. Ohjauksesta sen verran, että on se parempi kuin metroidissa mutta ei ihan yhtä laajasti säädettävissä kuin mohhissa. Peli on vaan paljon parempi mitä moh. Niin offline kuin onlinessakin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Ohjaus parempi kuin Metroidissa? Sehän oli täydellinen :D

Mutta juu, tämä vaikuttaisi ihan hauskalta peliltä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Tilasinpas tämän sitten play.comista ja onpa kyllä todella hieno peli. Graafisesti ehdottomasti Wii:n parhaasta päästä. Vaikka tekstuurit on joskus vähän rujoja, yleisilme on kuitenkin hieno ja ruudulla on parhaimmillaan todella paljon toimintaa yhtäaikaa. Ei näytä miltään pikaporttaukselta. Äänipuoli on myöskin kunnossa. Kampanjaa on tullut pelailtua jonkin verran mutta tuo moninpeli on kyllä koukuttanut paremmin. Vaikka nyt zombie-moodit ym. puuttuvatkin, ei se haittaa pelaamista pätkän vertaa. Kaikki toimii sujuvasti. Omistan myös MOHH2:n ja kyllä tämä on parempi niin yksin- kuin moninpelinä vaikka pelaajia onkin vähemmän. Kontrollit arvioisin tässä saman tasoiseksi kuin MOHH2:ssa, siinä tosin pystyy räätälöimään vähän enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Meikäläisen KaveriKoodi on 3222-9237-0058. Äddäilkääs =)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Meikäläisen KaveriKoodi on 3222-9237-0058. Äddäilkääs =)

Lisäsin sinut. Minun kaverikoodi on sigussa.
Laitelkaapa muutkin nettipelaajat friend koodit jakoon :)

Edittiä: Tunnustautuuko kukaan nikiksi FinnishGuy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Defence ja Jooseppi, lisäsin teidät. Minun FC on 021644226325.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Defence ja Jooseppi, lisäsin teidät. Minun FC on 021644226325.

Lisäsin sut.

Edittiä: Onpas tullut paljon tätä pelattua.. No onneksi ei ole enää ajasta puutetta :D Huomenillalla nettimatsit?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Muuten, tehoaakohan miinat koiriin? :confused: Pitäishän niiden kaiken järjen mukaan niin toimia, mutta mitenkähän on?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Muuten, tehoaakohan miinat koiriin? :confused: Pitäishän niiden kaiken järjen mukaan niin toimia, mutta mitenkähän on?

En tiedä pelistä mitään, mutta oikeassa maailmassa ei välttämättä ole koirilla painoa tarpeeksi, jotta toimisivat.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

En tiedä pelistä mitään, mutta oikeassa maailmassa ei välttämättä ole koirilla painoa tarpeeksi, jotta toimisivat.

No, pelissä ne on hyppymiinoja. Eli huonolla säkällä koira on liian matala kuollakseen räjähdykseen. Tosin tätä teoriaa epäilen. Täytyy kokeilla kohta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Defence ja Jooseppi, lisäsin teidät. Minun FC on 021644226325.

Oli periaatteessa muvat pelit, mutta minun pelit meni ihan päin p**settä. En tiedä miten, mutta sain aikaiseksi 28-4 saldon itselleni. Yksi peli aikaisemmin tein 20 tappoa ja 8 kuolemaa. Nyt Otj:n kanssa pelatessa ei kulkenut yhtään. Ihmeellisesti laski taso :mad: Oli pakko lopetta koska itutti aika paljon. Ratio laski ihan kummasti tän illan aikana.

Kokeilin ensimmäistä kertaa martydomia. Tuloksena 4 omaa tappoa. On se paska perkki. Ja sori Otj kun ammuin sinut tuon viimeisen pelin loputtua. En nähny kun liikahdit tulilinjalle :(

Edittiä: Ja kyllä muuten koirat delaa miinoihin. Hyvä niilläkin on ansoja rakentaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Defence ja Jooseppi, lisäsin teidät. Minun FC on 021644226325.

Kiva, lisään heti kun seuraavan kerran pelailen.

Edit: Paljonkos on teikäläisten levelit mun on 11. En oo viel paljoo ehtinyt pelaa ku tuli itse peli hankittuu lauvantaina.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

No, pelissä ne on hyppymiinoja. Eli huonolla säkällä koira on liian matala kuollakseen räjähdykseen. Tosin tätä teoriaa epäilen. Täytyy kokeilla kohta.

Anteeksi, mutta mitä :DD? Meinaatko että se miinan räjähdysvoima tappaa vain miinan korkeudella/korkeammalla tasolla?

Ja toisekseen, aika hurjaa jos meinaat tätä teoriaa koittaa, pitäisikö ilmoittaa virkavallalle... Murre parka ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Anteeksi, mutta mitä :DD? Meinaatko että se miinan räjähdysvoima tappaa vain miinan korkeudella/korkeammalla tasolla?

Ja toisekseen, aika hurjaa jos meinaat tätä teoriaa koittaa, pitäisikö ilmoittaa virkavallalle... Murre parka ;)

Tätä on jo testattu :D Ja juu, oikeassa elämässähän tuollainen hyppymiina hyppää noin metrin korkeuteen ja tuhovoima on todellakin aika horisontaalinen. Intissä jos sinulle on näytetty kuvia minkälaista jälkeä ne ihmiseen tekee niin ymmärrät.
Ihmisen torso ottaa eniten vahinkoa ja vaikutus on erittäin kuolettava. Kuvissa näkyy kuinka ihmiset ovat melkein katkenneet, vaikka itse miina ei kovin tehokas sinällään olekkaan.

Menipä OT:ksi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Oli periaatteessa muvat pelit, mutta minun pelit meni ihan päin p**settä. En tiedä miten, mutta sain aikaiseksi 28-4 saldon itselleni. Yksi peli aikaisemmin tein 20 tappoa ja 8 kuolemaa. Nyt Otj:n kanssa pelatessa ei kulkenut yhtään. Ihmeellisesti laski taso :mad: Oli pakko lopetta koska itutti aika paljon. Ratio laski ihan kummasti tän illan aikana.

Kokeilin ensimmäistä kertaa martydomia. Tuloksena 4 omaa tappoa. On se paska perkki. Ja sori Otj kun ammuin sinut tuon viimeisen pelin loputtua. En nähny kun liikahdit tulilinjalle :(

Edittiä: Ja kyllä muuten koirat delaa miinoihin. Hyvä niilläkin on ansoja rakentaa.

Joo, kyllä oli mukavat pelit. Ei pieni friendly fire haittaa. ;)

Koirat on minusta ikävä piirre pelissä. Pystyyköhän private matcheissa kieltämään koirat?

Kun saisi jonkunlaisen porukan kasaan, että voisi ottaa private matchiakin joskus. Kaikki COD:WaW Wii-pelaajat, laittakaapa friend codenne heti jakoon!

Pelaan itse nyt levelillä 19. Sotatantereilla nähdään!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Joo, kyllä oli mukavat pelit. Ei pieni friendly fire haittaa. ;)

Koirat on minusta ikävä piirre pelissä. Pystyyköhän private matcheissa kieltämään koirat?

Kun saisi jonkunlaisen porukan kasaan, että voisi ottaa private matchiakin joskus. Kaikki COD:WaW Wii-pelaajat, laittakaapa friend codenne heti jakoon!

Pelaan itse nyt levelillä 19. Sotatantereilla nähdään!

Itsellä level muistaakseni 26. Tänään illalla pelit pystyyn?
 
Ylös Bottom