Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War (Wii)

Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Jatkanpa yksinpuhelua. Olipa hurjat matsit, tein oman enätykseni: 38 tappoa ja 4 kuolemaa. 18 pistin putkeen ukkoja pinoon. Sattu todella monta hyvää matsia peräjälkeen, tyyliin n. 30 tappoa ja kuolemia alle 10 joka pelissä. Statsit ja levelit nousi aika huimaa tahtia, nyt olen levelillä 35. Enää kaksi leveliä ja saan käsiini yhden (IMO) parhaista aseista mitä pelissä on, eli saksalaisten rynnäkkökiväärin. MP40:sellä olen tykännyt muuten pelata , mutta siinä on jo kaikki mahdolliset saavutukset kerätty. Paitsi ne hankalimmat headshot-pystit, ne on todella hankalia..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

kello 21 ja 22 välissä olen tulilinjoilla, eli pelit pystyyn silloin ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Vihdoinkin sain koneen toimimaan...
Sain tämän pelin sunnuntaina ja 34 levelille olen jo kerennyt :D
Fkoodi: 4983-8727-2426
Viivotin tuon niin on helpompi laittaa :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Pärjään parhaiten tämmöisellä classilla: Primary: Gewehr telescopic sightilla, side arm: Tokarev, kranuja en jaksa laittaa... Perkit: Bouncing betty, Camouflage ja Second chance. Martydomia ei sen takia, että HC modessa sillä tappaa liikaa omia :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Ostin mohh2 sillon kun se tuli ja nettipeliä oon räiskiny jonkun verran, nyt mietin että onko kannattavaa ostaa waw, jos omistaa jo mohhin? Ja kysyn vielä että onko wawissa parannettu ohjattavuutta sitten medal of honorin? Koska mohhissa kun joku ampui takaapäin niin ohjaus tökki jos yritti kääntyä nopeasti yms.

Ja vielä sanon loppuun etten omista wii zapperia.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Ostin mohh2 sillon kun se tuli ja nettipeliä oon räiskiny jonkun verran, nyt mietin että onko kannattavaa ostaa waw, jos omistaa jo mohhin? Ja kysyn vielä että onko wawissa parannettu ohjattavuutta sitten medal of honorin? Koska mohhissa kun joku ampui takaapäin niin ohjaus tökki jos yritti kääntyä nopeasti yms.

Ja vielä sanon loppuun etten omista wii zapperia.

Pelit ovat sen verran erilaisia ohjausta lukuunottamatta että ehdottomasti on WAW ostamisen arvoinen. Itseasiassa WAW on kaikipuolin parempi ja eroaa nettipelissä laajuudellaan, muokattavuudellaan ja tekniselta toteutuksellaan Mohhista parempaan suuntaan. Itseasiassa ei ole mohhia yhtään ikävä. :)

Mainitsemaasi bugia ei ole wawissa, tosin jos joku pääsee selkään ampumaan niin henki siinä lähte.. :p

Edittiä: Rohkea lisätty kaverilistaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Pelit ovat sen verran erilaisia ohjausta lukuunottamatta että ehdottomasti on WAW ostamisen arvoinen. Itseasiassa WAW on kaikipuolin parempi ja eroaa nettipelissä laajuudellaan, muokattavuudellaan ja tekniselta toteutuksellaan Mohhista parempaan suuntaan. Itseasiassa ei ole mohhia yhtään ikävä. :)

Mainitsemaasi bugia ei ole wawissa, tosin jos joku pääsee selkään ampumaan niin henki siinä lähte.. :p

Edittiä: Rohkea lisätty kaverilistaan.

No sitten pitää varmaan ostaa se, mohhiin kyllästyin jo melko nopeesti.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Pääseekö joku pelaamaan codia netissä, vai onko serverit oikeasti alhaalla? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Pääseekö joku pelaamaan codia netissä, vai onko serverit oikeasti alhaalla? :confused:

En päässyt yöllä kokeilemaan, mutta nyt ei ainakaan ole mitään vikaa

Edit: Tai ei tuo nyt ihan yö ollut... Katsoin vähän väärin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Siitä alkaa olemaan liian kauan aikaa kun viimeksi ostin pelin wiille. Alkaa tuntua siltä, että tämä codi on pakko-ostos, joten etteköhän pian minustakin peliseuraa saa :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

itel ei nyt oo tullu pelattua ku olen tota uutta guitar heroa pelaillu! huomenna vois vaihteeksi laittaa codin koneeseen ja pelata!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Onko kukaan kiinnostunut huomen illalla pelaamaan!? Tänäänkiin voin ruveta pelaan jos vaan kerkeen!?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Onko kukaan kiinnostunut huomen illalla pelaamaan!? Tänäänkiin voin ruveta pelaan jos vaan kerkeen!?

Voisin tulla myöskin huomenna pelaamaan. Mutta miksi lähdit jokaisen kiekan jälkeen pois?
Kun pelattiin niin tein myös K/D ennätykseni joka on +31
 
Ylös Bottom