Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu tää on osunnu itelleki mainiosti en oo pelannu codia paljon ennen tätä black ops 3 mulla on mutta en tykänny ollenkaan futuristiselta adhd räiskinnästäTämäkin tuli ostettua WW2 teema houkutteli ja uuden Bäfän julkkariin vie aikaa.
Yksinpeliä näin aluksi pelaillut ja yllättynyt kuinka hyvältä se vaikuttaa.
Juoni hyvä, äänet ja ulkoasu kunnossa. Eikä näyttäviä Hollywood kohtauksia puutu .
Moninpeliäkin testasin ja tuo uusi War muoto vaikuttaa hyvältä, kentät hiukan isompia ja tuo hyökkää ja puolusta systeemi toimii itselle.
Hyvä peli mentiin pilaamaan "kilpimiehellä"!
Kohta tulee varmaan rakettireput!
Ei helevata!
Joo sama mieltä , ei se edes mun mielestä ole kovinkaan hyvä enkä oikein ymmärä miksi ihmiset valittelevat siitäJoo ei tuo Calvary divisioona ole mikään omakaan suosikki, mutta pakko sillä on pelata sen verran, että saa prestigoitua sen koska haluan sen uuden smg:n minkä saa sen prestigen jälkeen. Sen jälkeen ei tule itse sitä enään käytettyä.
WARiin on tullut yksi kenttä per lisäsisältöpaketti. Saisi toki tulla enemmänkin, mutta vähän julkkarin jälkeen kausipassin ostaneena ei ole kaduttanut. Niin paljon on tullut kenttiä (ja muutenkin peliä) pelattua. Muihin pelimuotoihin on sitten tullut useampi kenttä per paketti. Sinänsä toki harmi että painotus on näin, kun itse pelaan käytännössä vain WARia.Season pass olis nyt -40% PS Storessa. Kuinkas paljon noista delsuista tulee lisää sisältöä (esim. WAR-pelimuotoon) ja onko tuon hankinta 29,95€ hintaan enää järkevää?
Onko nuo WAR-pelimuodot erilaisia verrattuna niihin perusversion kolmeen? Vai toistaako ne samoja juttuja?WARiin on tullut yksi kenttä per lisäsisältöpaketti. Saisi toki tulla enemmänkin, mutta vähän julkkarin jälkeen kausipassin ostaneena ei ole kaduttanut. Niin paljon on tullut kenttiä (ja muutenkin peliä) pelattua. Muihin pelimuotoihin on sitten tullut useampi kenttä per paketti. Sinänsä toki harmi että painotus on näin, kun itse pelaan käytännössä vain WARia.
Toistaa aika pitkälti samoja juttuja. Puolustetaan jotain paikkaa tai asiaa, kun vastustaja hyökkää. On myös tankin saattamista. Mahtuu sinne myös hävittäjillä lentelyä perinteisen ilmataistelun muodossa, mutta minusta se ei toimi niin hyvin. Siinä ei ole oikein selkeää puolustus vs hyökkäys asetelmaa.Onko nuo WAR-pelimuodot erilaisia verrattuna niihin perusversion kolmeen? Vai toistaako ne samoja juttuja?
Ja oliko vielä yksi lisäosa tulossa?
Sieltä se mahdollisesti viimeinen DLC tulee Xboxillekin. Viikko enää.