Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

Tietääkö kukaan tästä? Order 100 lmg kills, palkintona piti olla Heroic Bari mutta eipä näköjää tullu mitään siit challengest kun tein sen?
 
Tietääkö kukaan tästä? Order 100 lmg kills, palkintona piti olla Heroic Bari mutta eipä näköjää tullu mitään siit challengest kun tein sen?

Onko se tuo tämän päiväinen challenge? Jos on niin sadasta LMG taposta ainakin mulla ilmoittaa boxilla saavansa Heroic Brenin.
 
Onko se tuo tämän päiväinen challenge? Jos on niin sadasta LMG taposta ainakin mulla ilmoittaa boxilla saavansa Heroic Brenin.
Ahaa, taisin siis katsoa vaan väärin bar ja bren :D kyl mä sen sain. Muutenki bar on rifle. :)
 
Nyt siellä olis tarjolla Heroic BAR. Uudet challenget tulee taas ilta kahdeksalta.
 
Onko täältä ketään ostanu noit DLC mappeja? Onko mistään kotosin, ite en oo raaskinu ostaa kun BO3 ainaki ei päässy enään suoraan pelaamaan niit mappeja omalla playlistillä, sen jälkeen kun uuden dlc lista poistettiin valikosta. Infinites taitaa olla nykyään "only dlc maps" lista mut tässä näköjään pääsee war machinea pelaa eikä sitä ekaa. Kuin hyvin noi on normi mappikierros ne dlc 1 mapit?
 
Onko täältä ketään ostanu noit DLC mappeja? Onko mistään kotosin, ite en oo raaskinu ostaa kun BO3 ainaki ei päässy enään suoraan pelaamaan niit mappeja omalla playlistillä, sen jälkeen kun uuden dlc lista poistettiin valikosta. Infinites taitaa olla nykyään "only dlc maps" lista mut tässä näköjään pääsee war machinea pelaa eikä sitä ekaa. Kuin hyvin noi on normi mappikierros ne dlc 1 mapit?
Kyllä ne sieltä välillä tulee. Waria lähinnä pelaan ja se yksi DLC mappi, joka siellä nyt on normikierrossa mukana tulee ehkä kerran tai kaksi kymmenestä. Tiedä sitten miten peli jaottelee pelaajat lobbyihin sen mukaan kuka on ostanut DLC:n ja kuka ei. Jos mukana on yksikin pelaaja, joka ei omista DLC:tä, niin arvatenkaan mappia ei tule ollenkaan. War-pelimuodon vähäiseen mappivalikoimaan nämä uudet kentät ovat joka tapauksessa mukava lisä.
 
Jotakin tekisi mieli pleikkarilla vähän räiskiä niin olisiko tästä siihen?
Onko multissa vielä pelaajia ja ilmeisesti on aika tuttua COD - huttua? Onko mitään sellaista mikä pistää niin paljon irvistelemään ettei pystyisi pelaamaan? Jos tämän 20e saisi niin kannataisiko ostaa?

Ei ole hetkeen tullut codeja pelattua.
 
Jotakin tekisi mieli pleikkarilla vähän räiskiä niin olisiko tästä siihen?
Onko multissa vielä pelaajia ja ilmeisesti on aika tuttua COD - huttua? Onko mitään sellaista mikä pistää niin paljon irvistelemään ettei pystyisi pelaamaan? Jos tämän 20e saisi niin kannataisiko ostaa?

Ei ole hetkeen tullut codeja pelattua.

Kyllä multissa löytyy pelaajia WWII:ssa. Pleikkarilla löytyy itse asiassa BO3:kin vielä hyvin peliseuraa ja Infinitessäkin löytyy, mutta vähän hitaammin. TDM:ssä löytyy pelejä vielä Ghostissakin, mutta AW tuli hankittua valitettavasti Xboxille, joka on ollut jo jonkin aikaa lähes kuollut.
 
Jotakin tekisi mieli pleikkarilla vähän räiskiä niin olisiko tästä siihen?
Onko multissa vielä pelaajia ja ilmeisesti on aika tuttua COD - huttua? Onko mitään sellaista mikä pistää niin paljon irvistelemään ettei pystyisi pelaamaan? Jos tämän 20e saisi niin kannataisiko ostaa?

Ei ole hetkeen tullut codeja pelattua.
Tässä on pelaajia vaikka kuinka. Tuossa viime viikolla, kun kaverin kanssa ihmeteltiin omia kuukausittaisia listasijoituksia, niin tuli samalla vilkaistua kuukausittaiset pelaajamäärät. Uniikkeja pelaajia oli jo siinä vaiheessa yli 2 miljoonaa toukokuulle. Minulla on tälle kuukaudelle kertynyt reilut 25 tuntia peliaikaa ja pyörin listan sijoilla 50 000 - 70 000. Sellainen 200 WAR-matsia pelattu tässä kuussa. Ei juuri enempää töiden ja perhe-elämän ohessa ehtisi. :) Tämä siis Xboxilla. Arvatenkin pleikkarilla on vielä tuplasti enemmän pelaajia. Peliseuran löytymisestä ei siis ole huolta.

Peli on tuttua entisaikojen CODia. Ei tuplahyppyä, eikä seinillä juoksemista. Löytyy kaikki perinteiset pelimuodot ja lisäksi WAR, jota en voi hehkuttaa tarpeeksi. WARissa hyökätään tai puolustetaan kuin Battlefieldeissä konsanaan, mutta CODin nopeatempoisuuden kera. Parasta on se, ettei kuolemia lasketa ollenkaan, jolloin porukka pelaa aika hyvin tiimin puolesta. Tämä tekee matseista kaikkea muuta kuin nurkassa kykkimistä.

Kannattaako siis ostaa 20 eurolla? Todellakin kannattaa. Itse maksaisin helposti tuplatkin, tai jopa täyden 60 euron hinnan. Saat siihen kaupan päälle vielä toiseen maailmansotaan sijoittuvan yksinpelin, jonka räiskii ihan mielellään kerran läpi.
 
  • Like
Reactions: Jiz
Draqonfly:n perustelun pohjalta kävin nappaamassa pelin eilen 25e hintaan ja vähän pääsin testaamaan multia ja pätkän singleä.
Yllättävän hyvin olin multissa heti mukana ja meno kyllä pitkästä aikaa taas maistui. Pätevältä vaikuttaa :)
 
Tullut tuossa nyt lätkytettyä CODia ja huomasin tuossa, että mitä pienemmällä tattien herkkyyttä pitää sitä tarkempaa ampuminen on.
Voi kuulostaa vähän itsestäänselvyydeltä, mutta kun pelaan FPS:t yleensä tietokoneella niin tateilla ole yrittänyt miimikoida hiiren käyttäytymistä, että voi "heilauttaa" tähtäimen kohteeseen ja tehdä pienellä liikkeellä tarkennuksia tähtäykseen. Tämän takia olen pitänyt herkyyden täysillä. No kokeilin laittaa herkkyyttä pienemmälle ja pelasin 6-8 herkkyydellä pitkän aikaa, mutta eilen testasin sitten herkyyttä 3. Jo rupesi tapahtumaan, vedin jonkun 30-3 rundin siinä pienessä kentässä konttien seassa. Toki sain murkulaakin sitten tiputettu taivaalta. Suuri herkkyys tuntuu jotenkin rikkovan auto aimin ja pienemmällä herkkyydellä voi siirtää tähtäystä kohteesta toiseen ja auto aimi osaa paremmin avustaa täyhtäyksessä. Suurella herkkyydellä tämä tuntui olevan mahdotonta samanlaisessa tilanteessa.


Olen siis pelannut aina "väärin" konsoleilla räiskintöjä.
 
Tullut tuossa nyt lätkytettyä CODia ja huomasin tuossa, että mitä pienemmällä tattien herkkyyttä pitää sitä tarkempaa ampuminen on.
Voi kuulostaa vähän itsestäänselvyydeltä, mutta kun pelaan FPS:t yleensä tietokoneella niin tateilla ole yrittänyt miimikoida hiiren käyttäytymistä, että voi "heilauttaa" tähtäimen kohteeseen ja tehdä pienellä liikkeellä tarkennuksia tähtäykseen. Tämän takia olen pitänyt herkyyden täysillä. No kokeilin laittaa herkkyyttä pienemmälle ja pelasin 6-8 herkkyydellä pitkän aikaa, mutta eilen testasin sitten herkyyttä 3. Jo rupesi tapahtumaan, vedin jonkun 30-3 rundin siinä pienessä kentässä konttien seassa. Toki sain murkulaakin sitten tiputettu taivaalta. Suuri herkkyys tuntuu jotenkin rikkovan auto aimin ja pienemmällä herkkyydellä voi siirtää tähtäystä kohteesta toiseen ja auto aimi osaa paremmin avustaa täyhtäyksessä. Suurella herkkyydellä tämä tuntui olevan mahdotonta samanlaisessa tilanteessa.


Olen siis pelannut aina "väärin" konsoleilla räiskintöjä.

Mua hämää tässä asiayhteydessä sana "herkkyys", koska mielestäni jos sitä kääntää pienemmälle niin silloinhan lopputulos on "epäherkkä" ? :confused: En myöskään ymmärtänyt varsinaisesti miten tähtäin "heilautetaan" kohteeseen yhtään sen paremmin jos dead zonet on maximissa. Eniveis, tosiaan ilmeisesti dead zoneista puhutaan ja oletettavasti tyyliin 10 on isoin ja 0-1 pienen (herkin). Onneksi olkoon että olet löytänyt ja ennenkaikkea ymmärtänyt tämän asetuksen todellisen potentiaalin. Itse asetan sen aina kaikissa shoottereissa aluksi minimiin ja kokeilen "driftaako" tatit. (pelihahmo liikkuu itsekseen) Jos kyllä, niin pykälää isommalle ja toistetaan sama, kunnes pelihahmo ei enään liiku itsekseen. Vielä jos on jotain kontrol freekkiä tjsp. että on pidempi tatti, niin tällä tavoin saa mahdollisimman paljon vipuvartta ja sen myötä säätömahdollisuutta omaan tähtäykseen. ;)
 
Ei ole puhe dead zonesta vaan ihan sensitivity - säädöstä. Dead Zone määrittää sen millä alueella ei reagoida tatin liikkeeseen.

Eikös se niin mene, että kun herkkyyttää vääntää pienemmälle niin lopputulos on vähemmän herkkä, ei niin suuresti liikkeeseen reagoiva.
Olen siis yrittänyt aina väkisin pelata herkkyys maximissa eikä siitä ole tullut todellisuudessa yhtään mitään. Minulla on Nacon Revolution Pro 2 - ohjain ControlFreekin päällysillä ja Naconin asetuksissa sensitivity on "high", joten ohjain on mukavan herkkä jo valmiiksi verrattuna perusohjaimeen.
Nyt kun pienensin herkkyyttää niin tuo heilauttaminenkin onnistuu paremmin ja tarkemmin. Tähtäinhän heilautetaan kohteeseen eikä siirretä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Helmikuun 23. päivä postailin viimeksi statseja. Reilussa kolmessa kuukaudessa on tullut pelattua muiden pelien lomassa myös aika paljon CoDia.
Statsit näyttävät nyt tältä:
upload_2018-6-7_7-46-6.png

Helmikuun jälkeen peliaikaa on kertynyt kolme päivää ja pelattuja matseja 556. Headshotit ovat ohittaneet listattujen tappojen määrän (helmikuussa oltiin vielä muutama satanen jäljessä). Pelin sisäisen Combat Record -valikon kautta näkee muuten myös WAR-pelimuodon tapot, mutta ei edelleenkään kuolemia - hyvä niin. Tappoja näytti olevan kertynyt reilut 23 000. Voittoratio on myös hieman noussut ja Score per minute on vihdoin 300 pisteen paremmalla puolella. Kyllä statseja on vaan hauska seurata. :)

Seitsemäs Prestige-kierros on nyt menossa, joten helmikuussa postaamani fiilistelyt siitä, että nyt mennään Prestige-rundit päätyyn asti tuntuu edelleen pitävän vahvasti paikkansa. Muutama kierros enää ja sitten tavoittelemaan leveliä 1000.

Uudehko Ground War: War -pelimuoto on ehdoton suosikki. Kyllä tämän hetkisissä WARin kentissä mahtuu helposti 9 vs. 9 temmeltämään. Saadaan kunnon rähinät aikaiseksi.
 
Helmikuun 23. päivä postailin viimeksi statseja. Reilussa kolmessa kuukaudessa on tullut pelattua muiden pelien lomassa myös aika paljon CoDia.
Statsit näyttävät nyt tältä:

Hmm, hämmentäviä lukuja omaani verrattuna, erityisesti nuo tappomäärät. :eek:
 

Liitetiedostot

  • cod.PNG
    cod.PNG
    62,6 KB · Lukukerrat: 13
Hmm, hämmentäviä lukuja omaani verrattuna, erityisesti nuo tappomäärät. :eek:
Tosiaan tuo sivu ei listaa WAR-pelimuodon tappoja ollenkaan. Siksi vain reilu 1700 tappoa, mutta kuitenkin yli 2200 headshottia. WAR-pelimuodossa myös tulee suhteessa enemmän tappoja kuin vaikka perinteisessä TeamDeathmatchissa. Tämä siksi ettei peli lopu tappojen määrään vaan objectiven onnistumiseen / epäonnistumiseen. Omat reilut 23 000 tappoa on tosiaan aika hyvin linjassa omien headshottien kanssa, kun vertaan vanhempiin CoD-peleihin. Noin joka kymmenes osuu päähän :)
 
Ei ole puhe dead zonesta vaan ihan sensitivity - säädöstä. Dead Zone määrittää sen millä alueella ei reagoida tatin liikkeeseen.

Eikös se niin mene, että kun herkkyyttää vääntää pienemmälle niin lopputulos on vähemmän herkkä, ei niin suuresti liikkeeseen reagoiva.
Olen siis yrittänyt aina väkisin pelata herkkyys maximissa eikä siitä ole tullut todellisuudessa yhtään mitään. Minulla on Nacon Revolution Pro 2 - ohjain ControlFreekin päällysillä ja Naconin asetuksissa sensitivity on "high", joten ohjain on mukavan herkkä jo valmiiksi verrattuna perusohjaimeen.
Nyt kun pienensin herkkyyttää niin tuo heilauttaminenkin onnistuu paremmin ja tarkemmin. Tähtäinhän heilautetaan kohteeseen eikä siirretä ;)

Okei. Ymmärsin siis ihan väärin. :D Pääasia kuitenkin että löysit itsellesi mieluisat asetukset millä tippuu hyvin porukkaa.
 
Okei. Ymmärsin siis ihan väärin. :D Pääasia kuitenkin että löysit itsellesi mieluisat asetukset millä tippuu hyvin porukkaa.

Joo huomattavasti hauskempi pelata kun saa porukkaa niitattua :)
Eilen nostin senssiä lisää kun rupeaa tottumaan taas tattien vatkaukseen ja lihasmuisti paranee.
Kyllä tää tästä, joka ilta on tullut vähintään tunti pelattua :D
 
Tuli hommattua tää codi lopulta kun sotapeliä etsin, ja kyllä kannatti: tulee mieleen WAW n.10 vuoden takaa. Suosikkipelimuotona SD ja hardcoressa on aitoa menoa. Muutama suomalainen tullut vastaan mutta harvemmin SD:ssä, saa kutsua kaveriksi/partyyn jos tarvitsee täyttöä, käytössä ps4 ja nimimerkillä Riben_
 
Ylös Bottom