Ihan hyvänoloisia päivityksiä. Eritoten jyvälle nostamisen aikoihin kiinnitetyt huomiot lämmittävät mieltä. Aseluokkien tulisi olla selkeästi erilaiset käyttää ja toivon mukaan tämä vähän korostaa sitä. Lisäksi quickscopetuksen nerffaaminen on jees.
Itselle on nyt menossa neljäs prestige-kierros ja tupla expat tuo mukavan buustin. Ei haittaa yhtään. On meinaan maistunut niin hyvältä, että saattaa olla ensimmäinen Codi, jossa vedän prestiget päätyyn asti. En olisi ikinä uskonut kahden (jopa kolmen) edellisen Codin jälkeen, että pelisarja onnistuisi vielä uudelleen.
Täällä tosiaan menty pääasiassa WAR-pelimuodon parissa. Se vaan toimii parhaiten kun Kill/Death -ration tuijottelijat loistavat poissaolollaan. Tilanne on parantunut koko ajan, kun jengi on tajunnut ettei WARin tappoja ja kuolemia tilastoida samalla tavalla kuin muissa pelimuodoissa. On älyttömän hienoa kun joukkueet puhaltavat yhteen hiileen ja taistelevat voitosta ihan tosissaan. Edelleen tulee matseja, joissa esim. vastustajalla on viisi kuudesta pelaajasta snipuja, jotka pakittelevat puolustuksessa aina kun hyökkäävä joukkue vähänkin etenee. Tämä tarkoittaa yleensä aikamoista läpijuoksua. Onneksi tällaiset tilanteet ovat vähenemään päin.
Tykkään ihan sikana. Moninpelien ykkönen tällä hetkellä, IMO. Kakkospaikasta kisaavat Battlefield 1, Star Wars Battlefront 2 ja PUBG. Peliajat vaan ovat murto-osia WWII:n peliajasta.
Sain vihdoin voittorationkin nostettua reilusti ykkösen paremmalle puolelle. Pitkään mentiin voitto-tappio-voitto-tappio rytmillä. On mukava seurata muutenkin omien statsien kehitystä. Score per minute on ollut kovassa nosteessa voittojen ohessa.
Tylsästi
https://my.callofduty.com painottaa tappoja ja kuolemia, mutta onneksi sieltä löytyy muutkin tilastot. Tässä tämän hetkiset omat:
Tilastot näyttää tosiaan kuolemien ja tappojen osalta vähän oudoilta, kun tuo ei listaa WAR-pelimuodon tappoja ollenkaan, mutta headshotit sitten listaakin.