Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
15 dollaria löysin hinnaksi tuolle dlc-paketille, Suomen hinta varmaan aikalailla sama? 15 vitun dollaria karttapaketista jossa on 2 uutta karttaa, 1 remaster, 1 war- ja zombiekartta. Ei auta kuin toivoa ettei oma kaveriporukka aio ostaa tuota, muuten joutuu jatkossa pelaamaan yksin.
15 dollaria löysin hinnaksi tuolle dlc-paketille, Suomen hinta varmaan aikalailla sama? 15 vitun dollaria karttapaketista jossa on 2 uutta karttaa, 1 remaster, 1 war- ja zombiekartta. Ei auta kuin toivoa ettei oma kaveriporukka aio ostaa tuota, muuten joutuu jatkossa pelaamaan yksin.
Mistä sai Season Passin tohon hintaan?itse maksoin niistä 30 €
Mistä sai Season Passin tohon hintaan?
Eikö täällä ole muita jolla peli ei toimi ? Häviän 80% gunfighteista vaikka kuinka pre aimais nurkan takaa tulevaa vihua.
Haulikot ei tapa,snipu ei tapa SMG:eellä ei muuta saa aikaiseksi kuin hitmarkkereita.
Olen pelannut 40 tuntia tässä blops1 lähiaikoina ja sekin pelaa paremmin kuin tämä pelisarjan uusin.
Oon pettynyt että pelinjulkaisijat tahkoaa miljoonia ja taas miljoonia vuodesta toiseen mutta pelejä ei saa kuntoon.
Hyppimisellä on merkitystä varsinkin jos vastapuoli ei osaa juurikaan kohdistaa tähtäintä. Koomiselta se silti näyttää.^ Tuolla hyppimisellä on aika iso merkitys gunfighteissa, harmi kun ei ole skuffia niin olisi huomattavasti helpompaa. En ymmärrä miksi tässä pelissä ei ole bumber jumper nappi asetuksia, kuten MR Remasterissa ja sitä edeltävissä codeissa ollut.