Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

On ne vaan parhaat mapit niissä sentään pystyy harrastamaan sitä oikeaa snipausta eikä mitään pikakiikari paskaa. Pointe Du Hoc ja London Docks on taas sellaisia mitä harvemmin itse suostun pelaamaan.
 
Itselle se pelityyli ei ole oikeen koskaan maistunut. Kukin toki pelaa tyylillään ja hyvä et kaikille löytyy jotain. Itse taas pidän pointe du hocista ja london docksista.

En tiedä onko muut huomannut sama, mutta nyt tullut jauhettua paljon mosh pittiä ja tuntuu et siel tulee paljon heikompi tasoisia lobbyjä aina vastaan, kun esim. vaikka hardpointissa tai dominationissa. Pelaajien lvlit on useasti paljon alhaisempia ja taitotaso myös huomattavasti heikompaa.
 
Itsekin tullut pelattua lähinnä iltaisin, 22-01 välillä. Mitä pidemmällä ilta etenee, sen paremmin tuntuu pelit kulkevan. War-pelimuoto edelleen ehdoton suosikki, mutta eilen oli pitkästä aikaa oikeastaan kaikki matsit tosi epätasaisilla joukkueille. Kaikki mapit, yhtä lukuunottamatta, päättyivät sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa saman joukkueen voittoon. Eikä tämäkään muuten mitään, mutta pelit olivat oikeastaan kaikki aikamoisia läpijuoksuja. Siinä ei ole oikein mukava pelata edes voittavalla puolella.
 
Itse pelaan nykyisin eniten HC Team Deathmatchia, jossa suosikkikenttäni ovat Saint Marie du Mont ja Carentan. Gibraltarista ja Gustav Cannonista pidän vähiten. Tammikuun 30. päivä on tulossa karttapaketti, jossa on 4 uutta kenttää, joista 1 on War-pelimuodolle. Myös uusi Zombie-kenttä on tulossa samassa paketissa.
 
Viimeksi muokattu:
Joo ei tätä voi pelata päivisin. Ihan turhahan noita vihuja on ampua kun eivät kuitenkaan kuole ja itellä lähtee nanosekunnissa henki. Ekat pari viikkoa maistu ja toimi hyvin. Nyt hyvä jos saa kymmentä tappoa per peli. Jotainhan tossa on oltava vialla. En minä nyt jumalauta ole noin huono.
 
15 dollaria löysin hinnaksi tuolle dlc-paketille, Suomen hinta varmaan aikalailla sama? 15 vitun dollaria karttapaketista jossa on 2 uutta karttaa, 1 remaster, 1 war- ja zombiekartta. Ei auta kuin toivoa ettei oma kaveriporukka aio ostaa tuota, muuten joutuu jatkossa pelaamaan yksin.
 
15 dollaria löysin hinnaksi tuolle dlc-paketille, Suomen hinta varmaan aikalailla sama? 15 vitun dollaria karttapaketista jossa on 2 uutta karttaa, 1 remaster, 1 war- ja zombiekartta. Ei auta kuin toivoa ettei oma kaveriporukka aio ostaa tuota, muuten joutuu jatkossa pelaamaan yksin.

Samaa hintaahan ne on pyytäneet jo vuosia. Olisi kyllä jo aika päästä eroon noista maksullisista kartoista, varsinkin kun pelit julkaistaan nykyään niin keskeneräisinä.

Olisi kiva itsekin kokeilla toimiiko yöllä paremmin, mutta ei oikein ole mahdollista. Päivisin on tosiaan melko lagista, enkä usko että tuo hirveästi tulisi korjaantumaan.
 
15 dollaria löysin hinnaksi tuolle dlc-paketille, Suomen hinta varmaan aikalailla sama? 15 vitun dollaria karttapaketista jossa on 2 uutta karttaa, 1 remaster, 1 war- ja zombiekartta. Ei auta kuin toivoa ettei oma kaveriporukka aio ostaa tuota, muuten joutuu jatkossa pelaamaan yksin.

Yksitellen ostettuna karttapaketti tuntuu kalliilta. Noita paketteja on luvattu yhteensä 4 kappaletta ja itse maksoin niistä 30 € eli yhden hinnaksi tulee 7,50 €, joka tuntuu paljon kohtuullisemmalta. Tosin mieluummin olisin minäkin maksamatta mitään karttapaketeista, mutta näinhän tämä nykyisin menee.
 
Haha tyttöystävän siskonpoika sai tän lahjaks ja ollaan pelattu partyssa tätä. Ihanaa kun tulee alle 30lvl vastustajia kokoajan vastaan xD
 
Kampanja läpi veteranilla ja tykkäsin tuosta todella paljon (eliminaattorin striimi vakuutti mut, että tämä kannatti ostaa)

Moninpelissä tulee turpiin ihan kunnolla, mutta en ikinä olekkaan ollut huvä näissä codeissa :D
 
TuplaXP ja Tupla WeaponXP viikonloppu edessä multiplayerissä sekä nazi zombi pelimuodoissa.

 
Hei tehdään peli joka myy tilastollisesti eniten maailmassa joka vuosi, ja pistetään kesähessut tekemään itse peli niin säästetään kuluissa. Laitetaanko tupla xp? -ei uskalla, kun menee joka kerta rikki... -No kokeillaan? -kokeillaan nyt sitten.

Error code xxccx.z.cc..xx.. PELI EI OLE PELATTAVISSA
 
Tänään piti käydä pitkästä aikaan räiskimässä koska tupla expat, maistu jopa ihan hyvältä meno ja jopa war pelimuotoa tuli pelattua :D vaan edelleen vain yksi kappale voi tämän pelin tunnariksi yhä kun katselee toisten pelaamista:

 
^ Tuolla hyppimisellä on aika iso merkitys gunfighteissa, harmi kun ei ole skuffia niin olisi huomattavasti helpompaa. En ymmärrä miksi tässä pelissä ei ole bumber jumper nappi asetuksia, kuten MR Remasterissa ja sitä edeltävissä codeissa ollut.
 
Eikö täällä ole muita jolla peli ei toimi ? Häviän 80% gunfighteista vaikka kuinka pre aimais nurkan takaa tulevaa vihua.

Haulikot ei tapa,snipu ei tapa SMG:eellä ei muuta saa aikaiseksi kuin hitmarkkereita.

Olen pelannut 40 tuntia tässä blops1 lähiaikoina ja sekin pelaa paremmin kuin tämä pelisarjan uusin.

Oon pettynyt että pelinjulkaisijat tahkoaa miljoonia ja taas miljoonia vuodesta toiseen mutta pelejä ei saa kuntoon.
 
Eikö täällä ole muita jolla peli ei toimi ? Häviän 80% gunfighteista vaikka kuinka pre aimais nurkan takaa tulevaa vihua.

Haulikot ei tapa,snipu ei tapa SMG:eellä ei muuta saa aikaiseksi kuin hitmarkkereita.

Olen pelannut 40 tuntia tässä blops1 lähiaikoina ja sekin pelaa paremmin kuin tämä pelisarjan uusin.

Oon pettynyt että pelinjulkaisijat tahkoaa miljoonia ja taas miljoonia vuodesta toiseen mutta pelejä ei saa kuntoon.

Ettei sulla nyt ole joku hirvee input lag? =D
 
^ Tuolla hyppimisellä on aika iso merkitys gunfighteissa, harmi kun ei ole skuffia niin olisi huomattavasti helpompaa. En ymmärrä miksi tässä pelissä ei ole bumber jumper nappi asetuksia, kuten MR Remasterissa ja sitä edeltävissä codeissa ollut.
Hyppimisellä on merkitystä varsinkin jos vastapuoli ei osaa juurikaan kohdistaa tähtäintä. Koomiselta se silti näyttää. :)

Olen säätänyt omaan Elite-ohjaimeen niin että hyppää ja menee maihin lisäliipaisimista. Olen huomannut että dropshottaus on huomatttavasti tehokkaampi taktiikka kuin hyppiminen. Molemmat on taistelun tiimellyksessä hölmön näköisiä, mutta kyllä niistä taktista etua saa. Toki edelleen molempia vastaan on helppo taistella kunhan on valmis liikuttamaan tähtäintä ampuessaan.
 
Ylös Bottom