Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps4 xone
Ite en kyl ymmärrä tota Barin nerffiä ja se että se on muka olevinaan ylivoimanen, kun 98% pelaajista juoksee sen PPPSPSPSH vai mikä sen aseen nimi onkaan, lonkalta vaa ja joskus tähtää jos pitää hieman kauemmas ampua, tappaa niin kotona kun puutarhassa. Joka toinen joka sut murhaa on just toi ase, harvemmin sitä Baria on näkynyt ennen nerffiä ja nyt.

Nuo kaksi ovatkin ne voimakkaimmat aseet ja pelaan itseasiassa molemmilla aika paljon =D Bar on kyllä todella voimakas ase tehonsa tulinopeutensa ja helposti hallittavan recoilinsa takia. Sillä kun pärjää hyvin smgtä vastaan läheltäkin. PPSH on lähes yhtä kova pyssy, mutta pitemmällä matkalla on sit sama vaikka rupeisi kiviä nakkelemaan. Homma on valmis, mutta näin sen toki pitääkin olla. Aseet kaipaavat toki vielä hienosäätöä, mutta pääosin ollaan melko hyvin balanssissa. Quickscopesta tekisi mieli nillittää taas ihan huolella eilisten S&D matsien jälkeen.
 
Mulla oli eilen ensimmäistä kertaa oikein kunnolla nykimistä ja paukkumista. Kyllä edelleen pelaamaan pystyi ja pärjäsikin ihan ok, mutta välillä tuli aika kummallisia kuolemia ja killcameja. Selkeimmin ongelmat huomasi kuitenkin siitä, että ukon liikkumisessä oli kuminauhaa havaittavissa. Onneksi WAR-pelimuodossa nuo ongelmat eivät niin haittaa, kun kuolemia ei lasketa. Voitettiin jopa meidän 3 hengen partylla suurin osa matseista, vaikka ehkä itse enemmänkin huutelin, että missä viholliset on ja kaverit sit ampu. :D
 
Eilen sain pelin ja siitä lähtien pelannu. Tän parin päivän aikana yrittäny pelata, mutta en vaan milään saa nautintoa tän pelin pelaamisesta.
Codeja pelannu ja ostanu joka vuosi Cod 4:sta lähtien. Kaikki codit tähän asti maistunu enemmän tai vähemmän, mutta nyt tuli stoppi.

Ehkä eniten hermoja kiristää pelin nettikoodi. Välillä peli nykii ja paukkuu ihmeellisesti, tai sitte se perus että ammut vihua ensin, mutta kuolo korjaa siitä huolimatta.
Kun on tottunu pelaan Battlefieldia ja muita nettiräiskintöjä joissa näitä nettiprobleemoja vähemmän tapahtuu, voi vaan ihmetellä miksi kaikkien näiden vuosien jälkeen CoDi on jääny kehityksessä jälkeen.

Ja toinen josta en henkilökohtaisesti tykkää on mappien suunnittelu. Tuntuu että on miljoona reittiä josta vihu pystyy ampumaan selkään, en vaa tajua miten näitä mappeja pitäs pelata että sais vihujen reiteistä jotain käryä. Ja sitten sen kaikkien rakastamata gustav cannon joka tuli viime sessiossa 4 kertaa putkeen, huoh.
Myös jotenkin vaikuttaa siltä että näitä mappeja on todella vähän verrattuna aikasempiin sarjan peleihin.

Makuasioita nämä on, varmasti tästä pelistä tykkää jos on CODeista pitäny taukoa. Tälläselle veteraanille joka oikeesti odotti tältä pelitä "back to roots" settiä tai henkistä jatko-osaa COD World At War:lle, niin väkisellä tässä pettyi.
3 vuotta oli niillä aikaa tehdä tästä hieno peli, mutta se ei vaikuta siltä.
 
Nettikoodi on kökkö ja mappeja on vähän ja laatu ei niin hyvä, ei ole pelkästään makuasia.

Eivätkä tehneet tätä 3 vuotta, Activision kaiketi iski jarrua AW2:lle ja aloittivat sitten tämän joskus 1,5-2 vuotta sitten. Mikä selittää normaalia keskeneräisemmän pelin.
 
Eivätkä tehneet tätä 3 vuotta, Activision kaiketi iski jarrua AW2:lle ja aloittivat sitten tämän joskus 1,5-2 vuotta sitten. Mikä selittää normaalia keskeneräisemmän pelin.
Selittää osittain joo, mutta kyllä nettikoodin pitäisi olla kunnossa, kun ovat kuitenkin tehneet joka vuosi samankaltaisen pelin. Ei tässä ole kuitenkaan pyörää keksitty uudelleen.

Kovasti pelistä edelleen tykkään, mutta nyt viimeisimmän päivityksen jälkeen on minullakin alkanut näkyä pätkimistä, joka aikaisemmin loisti poissaolollaan. Tiedä sitten mistä johtuu. Partyssa pelaan nyt ja pelasin aikaisemminkin. Toki tuntuu, että nyt pätkii vähän kaikilla. Lähes yhtä hyvin pärjään, välillä jopa paremmin. Score per minute on ollut tasaisessa nousussa koko ajan.
 
Hhmmmm....tuota "paska nettikoodi" -virttä paukkuu jatkuvasti selvästi enemmän PS4 leiristä. On paukkunut jo julkkarista saakka, ei mulla ole ainakaan mitään aina ja jatkuvasti kaikkia ongelmia Xboxilla. Eikä Xbox kaveritkaan tästä marise kuin harvoin. Ihan yksittäisiä pelejä on ollut ja tunteja on takana jo kymmeniä. Vihut kyllä kuolee kun niitä ampuu. Itse kuolen kun pelaan huonosti/olen huono tai hidas. Olisi kyllä kiva päästä ihan itse kokeilemaan vertailun vuoksi Plesellä ja nähdä itse, en oikein tiedä mistä tämä jatkuva poru sikiää? Tottakai videopeleissä aina verkkoviive on, mutta tämä peli ei ole mitenkään erityisen huono nettikoodiltaan. Pikemminkin päinvastoin ihan sieltä parhaimmasta päästä on. Jos Pleikkarilla näin ei ole, on se valitettavaa. Lägäileminen ja paukkuminen tottakai tuhoaa kokemuksen täysin ja siinä ei auta sitten enää mikään ja hyväkin peli muuttuu sysipaskaksi samantein. Eniten rassaa ainakin Xboxilla vaan ne iänkaikkiset party ongelmat eli jos yli kaksi koittaa päästä partyyn niin ei vaan onnistu_ei vieläkään. Eilenkin käytettiin kallisarvoista peliaikaa siinä jumpassa ja se jos mikä on tämän pelin isoin vika Xboxilla atm.

Tänään kokeilin ekan kerran ikinä monaria jaetulta ruudulta Xbox One X ja 4K töllöllä, ai että sehän oli ihan mahtavaa. Unohdin tyystin että edes pelaan jaetulta ruudulta. Peli meni just about ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin jos olisin pelannut keskenäni koko ruudulta. Tuossa käyttötapauksessa lisäresoluutiosta on kyllä todella konkreettisesti hyötyä. Ihan tosi hyvä peli kyllä on, poislukien tuo partyn sakkaaminen.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilin huvikseni HC:ta, ja siellä kyllä pärjää paremmin koska ei tarvitse osua niin montaa kutia. Vihollisissa taas ei mitään eroa koska kuolen normipuolellakin 1-2 luotiin, kiitos lagin. Tai sitten HC:lla on paremmat serverit, tiedä häntä.

Itekki alkanut pelaamaan pelkkää HC:ta, kun huomasin, että oikeastaan aina voitan ne gun fightit, missä itse ammun ensin ja vastaavasti häviän, jos vastustajan refleksit toimivat paremmin. Huomattavasti reilumman tuntuista, kuin tuo 6x hitmarker-pelleily. :) Toki tuossa on miinuksiakin, kuten se, että oikeastaan aina kuolet yhteen kutiin, mutta otan mielummin sen, kuin tuon edellä mainitun 6x hitmarker, jonka jälkeen vastustaja pamauttaa Barilla sen kaksi kutia ja kuolet.
 
Itsellä ainakin pleikkarilla lagiset servut on vähentynyt huomattavasti päivityksen jälkeen. Kyllä niitä edelleen välillä tulee, mutta ei läheskään niin paljoa. Party ongelmat on myös helpottanut huomattavasti, mutta ei ne kyllä edelleenkään loista poissaolollaan. Ennen niitä oli lähes joka matsin yhteydessä nyt ehkä kerran tai kaksi kymmenestä. Compissa ei ole tullut ainuttakaan lagista matsia en tosin sitä kauheasti ole pelannut, koska harvoin yksin pelailen. HC serverien toiminnasta en voi sanoa mitään, koska en siihen koske.
 
Eilen alkoi itsellä ainakin PS4 tutut ongelmat. HQ oli taas tyhjentynyt, mutta yksin pelaaminen toimi netissä. Pari kaveria tuli onlineen ja partyn muodostamiseen meni ainakin tunti. Sen jälkeen kun party oli kasassa ei löytynytkään pelejä. Jätettiin haku päälle ja mentii pelaamaan HQ1vs1. N.30min kuluttua joinattii peliin(ehdittiin jo unohtaa koko haun päällä oleminen) ja pelattiinkin sitten pointe du hocia 4vs4 kun ei tullut enempää pelaajia.
 
Boxilla jotain ongelmia, hq tyhjä eikä pääse matseihin. Mitähän siellä taas on tapahtunut, yöllä toimi vielä normaalisti..
 
Eihän tuota war:iakaan voi enää pelata. Viimeset muutama päivä ollut täynnä pomppivia quickscopettajia...
 
Tulipa daily challengen ”pakottama” pelattua Team Deathmatchia että saa voiton tilille. Mapiksi Gustav Cannon ja voi pojat. Eipä ollut recon aircraftista hyötyä kun vastapuolella 6snipua, jotka ei näkynyt ollenkaan.

Onneksi olivat paskoja snipuja, sillä shovel primaryna statsit 16/8 kun vastapuolen paras pelaaja sai 15 tappoa. Kerran 3vihua kykki saman kukkulan takana ja rauhassa sai kaverit siitä lapioida pois :D
 
Mä taas toivon, että tulisi paljon snipuja vastaan (itse siis pelaan myös pääosin snipulla). On vaan yleensä helpoimpia vastustajia :D Yleensä kun pelaa jotain hardpointtia niin vastustajissa kolme ruiskua juokseen ympäri kenttää ja hp aika on 0:00 :D Itellä pyörii siinä 1min kummallakin puolen
 
Onko tuossa Zombi- modissa sama määrä prestigejä kuin perus pelissä?
On mut leveleitä on 45 per prestige.
Viel kun saisivat leaderboardit toimimaan zombissa niin olisin aika tyytyväinen. Toi tietysti jää nyppimään et hyvitys menetetyistä supply dropeista oli vain 10%.
 
Viimeksi muokattu:
On mut leveleitä on 45 per prestige.
Viel kun saisivat leaderboardit toimimaan zombissa niin olisin aika tyytyväinen. Toi tietysti jää nyppimään et hyvitys menetetyistä supply dropeista oli vain 10%.
Kiitos vastauksesta, kattelin itekkin vähän noita leaderbordseja ja näytti hiukka epämääräiseltä.
Mitä porukka on tykännyt tosta zombista, itse ainakin pelannut sitä enemmän kuin normi modia. :D
 
Ylös Bottom