Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

Menee jäähylle tämä paska, ei mitään mieltä pelata kun peli kusee nIin pahasti. Viholliset näkee minut 1-2 sekuntia ennakkoon ja omat panokset menee sitten läpi jos ehdin ampumaan. Pelikelvotonta kuraa, toivottavasti saisivat pikkuhiljaa korjattua tämän sotkun jota peliksikin kutsutaan.
 
Menee jäähylle tämä paska, ei mitään mieltä pelata kun peli kusee nIin pahasti. Viholliset näkee minut 1-2 sekuntia ennakkoon ja omat panokset menee sitten läpi jos ehdin ampumaan. Pelikelvotonta kuraa, toivottavasti saisivat pikkuhiljaa korjattua tämän sotkun jota peliksikin kutsutaan.
Mitään tämän tyyppistä ei ole itsellä tullut vastaan. Pelaatko pleikalla vai xboxilla? Millainen yhteys sinulla on käytössä?

Omassa pelaamisessa kohtaamiset vihollisen kanssa tuntuvat ihan reiluilta: paremmin liikkuva ja ampuva, ja/tai ensin nähnyt yleensä voittaa. Suurimmaksi osaksi olen pelannut War-pelimuotoa, joten en osaa siitä sanoa kuolemien ja tappojen suhdetta, mutta jonnekin 25-40 tapon väliin per erä yleensä lukema päätyy. Noin tuhat tappoa näyttäisi olevan muiden pelimuotojen puolella yhteensä ja siellä kdr 1.48. Eli jonkin verran enemmän tulee kuitenkin tapettua kuin kuoltua.

Täytyy toki myöntää, että jos kokisin samanlaisia tilanteita kuin toveri Tsuikkeli, niin varmasti jäisi peli täälläkin tauolle.
 
Ainakin boxin puolella tulee melkein joka pelissä tilanteita, että äijästä menee läpi ja välillä on semmosia lagipoukkoilioita mihin ei osu millään ku singahtelee miten sattuu. Jostain kumman syystä tätä silti tulee hakattua ja kirottua
 
Pleikalla, 50/10M kaapeli suoraan konsoliin ja NAT 1.

Riippuu vähän matsista, ei ne kaikki niin kauheita ole mutta harvemmin se hyvin toimii. Vaikea sanoa missä vika sitten tarkemmin on. Käsittääkseni ei vaikuta suurimpaan osaan pelaajista, mutta silti aika moni siitä tuntuu kärsivän.
 
Viimeksi muokattu:
Semmosen oon ainakin huomannut että usein kun kuolee eikä pärjää, niin silloin menee miehistä kudit läpi ja vastuksilla on yhteysetu.
 
Erittäin hyvä tarina. Tavallisesti Codien tarinan läpäisyn jälkeen ei ole tullut sellaista fiilistä, että nyt saavutti jotain - sen koki enemmänkin vain suorituksena. Nyt jäi hyvä mieli, onnistumisen tunne ja lopputekstien vyöryessä ruudulle kylmät väreet valtasivat selkäpiin. Hymyilytti. Arvostan tällaista pelisuunnittelua todella paljon, sopivassa suhteessa kaikkea - haastetta, tiukkoja tilanteita, elokuvamaisia sankaritekoja, draamaa, pientä turhautumista vaikeissa kohdissa ja lopulta se helpotus sekä onnistumisen tunne.

Tasosuunnittelusta ja niiden pienistä yksityiskohdista:

Sniikkailutehtävissä on hieno tunnelma. Hurjan toiminnan keskellä tällaiset ovat oikein tervetulleita. Yllättävät tilanteet täydentävät hienosti kokonaisuutta ja heroic actionit ovat paljon parempi vaihtoehto kuin pelkät tylsät kerättävät jutut. Lyhyestä lento-osuudesta todella isot pisteet pelattavuuden osalta, sillä peli tarjosi automaattisesti kontrollien kääntämistä juuri oikein päin. Toisinaan checkpointit olivat varsin hankalissa kohdissa, mikäli henki lähti ja joutui palaamaan sellaisen luokse. Voin vain kuvitella, millaista meno on veteran-tasolla avoimissa taistelukohdissa, kun regularillakin joutui vääntämään aika lailla ja piti opetella suhteellisen paljon oikeita taktiikoita ja viholliset saattoivat pahimmillaan laittaa Danielsin kerralla kylmäksi.
 
Menee jäähylle tämä paska, ei mitään mieltä pelata kun peli kusee nIin pahasti. Viholliset näkee minut 1-2 sekuntia ennakkoon ja omat panokset menee sitten läpi jos ehdin ampumaan. Pelikelvotonta kuraa, toivottavasti saisivat pikkuhiljaa korjattua tämän sotkun jota peliksikin kutsutaan.

Lag compensaatio ja sitte vielä toi SBMM :) Sen kyllä huomaa samantien kun yhteydet on ns omalla puolella. Ukkoo kaatu ku heinää ja sit taas kun peli vittuilee on hiton vaikee saada edes kymmentä tappoa.
 
Kokeilin huvikseni HC:ta, ja siellä kyllä pärjää paremmin koska ei tarvitse osua niin montaa kutia. Vihollisissa taas ei mitään eroa koska kuolen normipuolellakin 1-2 luotiin, kiitos lagin. Tai sitten HC:lla on paremmat serverit, tiedä häntä.
 
Onhan tässä selkeesti välillä jotain yhteysongelmia, välillä selkeesti tuntuu luodit osuvan paremmin, välillä sit taas roiskii kuinka paljon tahansa tuntuu että mitään ei tapahdu ja itte kuolee parista laagista. Mutta kun tilastoja kattoo niin ollaan kuitenkin plussan puolella, ei todellakaan paljon mutta hieman, joten kyllä enimmäkseen tulee niitä onnistuneita pelejä kun niitä rage quit raivohuuto pelejä. WAR on myös pelimuoto mitä enimmäkseen tule pelattua, siitä kun ei mitää tappoja/kuolemia tilastoihin kerry. Yleensä kun muita muotoja pelaa niin vaihtelee paljon, välil on reilusti plussalla, sit on tasoissa ja välillä miinuksella.

Aikoinaan muistan kuitenkin kun pelasi cod4sta tai mw2sta, sitä kun pelasi ja oppii niin kyllä siel enimmäkseen sit myös pärjäsi kun osasi peliä ja mappeja, tässä taas vaihtelee niin laidasta laitaan että joko on vanhentunut tai yhteysongelmia, todnäköisesti molempia.

Eihän se prestige paljoa merkkaa, mut kuitenkin kun ite menen jo prestige seiskassa niin välillä sit joku level 11 biistaa kun viimeistä päivää. Että joko on uus acco tai sit vastassa on joku jäätävä beasti, ite kun tolla levelillä opettelin vasta pitää ohjainta kädessä. Et välillä ei kyllä tunnu ihan täysin reilulta kaikki tappelut.
 
Juu, vaihtelevaa on menestys tässä pelissä.

Itsekin tule Waria enimmäkseen pelattua, ja parhaimmillaan onkin hyviä ja tiukkoja vääntöjä molemmin puolin. Oispa vaan mappeja enemmän, tekis mieli melkein ostaa season passi sen takia.
 
Se vaihteleva menestys on todnäk juuri näiden mappien syytä. Pienet mapit ja joka paikkaan pääsee viittä eri reittiä, niin on vaan tuurista kiinni mistä näistä viidestä eri suunnasta ammutaan ja kerkeekö reagoimaan
 
Eihän se prestige paljoa merkkaa, mut kuitenkin kun ite menen jo prestige seiskassa niin välillä sit joku level 11 biistaa kun viimeistä päivää. Että joko on uus acco tai sit vastassa on joku jäätävä beasti, ite kun tolla levelillä opettelin vasta pitää ohjainta kädessä. Et välillä ei kyllä tunnu ihan täysin reilulta kaikki tappelut.

Pienen levelin kaverit, jotka pelaa hyvin, on varmasti ainakin osa sellaisia, jotka ovat vääntäneet kaikkia Codeja viimeisen 10 vuoden aikana. Vaikka mapit ei heillä ehkä ole niin hyvin hallussa, mutta muuten ampuminen jne. on pysynyt ennallaan, niin ei se taito mihinkään uuden painoksen myötä katoa. Varsinkin näin alussa leveli ei oikein kerro mitään. Ai että kun jostain näkisikin kaikkien Codien yhteenlasketun peliajan :)
 
Pienen levelin kaverit, jotka pelaa hyvin, on varmasti ainakin osa sellaisia, jotka ovat vääntäneet kaikkia Codeja viimeisen 10 vuoden aikana. Vaikka mapit ei heillä ehkä ole niin hyvin hallussa, mutta muuten ampuminen jne. on pysynyt ennallaan, niin ei se taito mihinkään uuden painoksen myötä katoa. Varsinkin näin alussa leveli ei oikein kerro mitään. Ai että kun jostain näkisikin kaikkien Codien yhteenlasketun peliajan :)

Sitä se varmasti on, itellä kun on ollut codeista 3 vuoden tauko niin kyllä huomasi että on ruosteessa.
 
Hyviä päivityksiä ainakin suurimmaksi osaksi. Bar on edelleen pelin kovin ase ja tuo rekyyli muutos ei sitä juurikaan heikentänyt. Primed nerffi oli ymmärrettävä, mutta olisiko se pitänyt tehdä vasta, kun flinchiä olisi muutettu. HQ on jopa toiminut. itsellä ei ole lagia ollut tosin en ole kuin jokusen pelin kokeillut yksin. Täytyy illemmasta kokeilla jos peli vihdoin toimisi groupissa niinkuin sen kuuluisi!
 
Tosi ikävästi tehty noi checkpointit yksinpeliin. Veteranilla kun pelaa niin useampi checkpoint tulee sellasessa kohtaa, missä kuolee aika suurella todennäköisyydellä. Eli kuolet jatkuvasti uudestaan koska checkpoint tulee n. sekunti ennen kuolemaa.. Ainoana ratkaisuna aloittaa kenttä uudestaan.

Olen siis pelannut normaalilla pelin läpi ongelmitta.
 
En nyt tiedä oliko suht huonoja pelaajia eilen liikentees, mutta lähes koko ilta oli hyviä pelejä, tappelut reiluja eikä tullut näitä että sekunnissa kuolee. Sekä vihdoin se ikuinen musta ruutu on poissa ja porukas peli taas toimii.
 
Hyviä päivityksiä ainakin suurimmaksi osaksi. Bar on edelleen pelin kovin ase ja tuo rekyyli muutos ei sitä juurikaan heikentänyt. Primed nerffi oli ymmärrettävä, mutta olisiko se pitänyt tehdä vasta, kun flinchiä olisi muutettu. HQ on jopa toiminut. itsellä ei ole lagia ollut tosin en ole kuin jokusen pelin kokeillut yksin. Täytyy illemmasta kokeilla jos peli vihdoin toimisi groupissa niinkuin sen kuuluisi!

Ite en kyl ymmärrä tota Barin nerffiä ja se että se on muka olevinaan ylivoimanen, kun 98% pelaajista juoksee sen PPPSPSPSH vai mikä sen aseen nimi onkaan, lonkalta vaa ja joskus tähtää jos pitää hieman kauemmas ampua, tappaa niin kotona kun puutarhassa. Joka toinen joka sut murhaa on just toi ase, harvemmin sitä Baria on näkynyt ennen nerffiä ja nyt.
 
Itselle tulee riflleistä vastaan STG ehkä eniten, ei se BAR niin suosittu minusta ole. FG42 näkyy myös aika paljon.
 
  • Like
Reactions: Zod
Ylös Bottom