Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Juarez: Bound in Blood [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PurpleHaze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Juarez: Bound in Blood [PS3]

No mul meni yksinpelin paris about 20h, mut suurin osa ajasta kului ihan vaan maisemien yms tutkimiseen ja ihailemiseen! Välillä oli kyl niin hienot maisemat ettei voinut muuta kun jäädä paikoilleen ''tauolle'' aavikko helteeseen ja nauttia olostaan:)

suurin osa ajasta kului ihan vaan maisemien yms tutkimiseen ja ihailemiseen! Välillä oli kyl niin hienot maisemat ettei voinut muuta kun jäädä paikoilleen ''tauolle'' aavikko helteeseen ja nauttia olostaan:)

...kunnes iloinen "Dont leave your brother behind" kyltti lätkähtää ruutuun ja sitten juostaan hiki hatussa etsimään veljeä.

Pelissä on kyllä todella hienot maisemat, mutta näitä pikkuvikoja löytyy kyllä kanssa. Peli olis paljon parempi pienillä parannuksilla, esim. kunnon multiplayeri aulalla ja sillä, että veli ei kuolis/jäis jälkeen jos haluaa tutkia maisemia.

Mulla meni semmonen 7 tuntia läpimenossa, vaikka tutkin paikat ja kuolinkin kohtuullisen monta kertaa. Ootte hitaita :D

Niin, no se Dont Leave Your Brohter Behind kyl rajoitti niitä maisemien ihaliuja, on siinäkin veli joka ei nyt voi perässä kulkea! Ainut missä pystyi tutkimaan rauhassa oli ne muutamat hassut tehtävät jossa ei ollut velipoika mukana, eli ne vapaamuotoiset tehtävät! Siinä enimmäkseen tulikin niitä maisemia tutkittua. Hienosti ovat kyllä myös valaistuksen tehnyt, aavikko on ihan varjossa, kunnes aurinko nousee ja valaisee koko aavikon. Kyl siinä pääsi fiilikseen että ihan kun ois melkein oikeesti siinä ollut.

jos en nyt väärin muista niin mua siinä nettipelissä harmitti se ettei sillä loppupeleissä ollu mitään väliä voittiko vai hävisikö sun joukkue,piti vaan itelleen kerätä sitä rahaa..

No eipä siinä kyllä ollutkaan mitään merkitystä, kuhan vaan niitä pisteitä sai itelle. Sekä tietenkin jos halusi niitä mahtavia trophy pystejä saada, että voita 5 matsia in LAWMANS team ja 5 in OUTLAW team. Muuten ei tainnut mitään väliä olla!

No eipä siinä kyllä ollutkaan mitään merkitystä, kuhan vaan niitä pisteitä sai itelle. Sekä tietenkin jos halusi niitä mahtavia trophy pystejä saada, että voita 5 matsia in LAWMANS team ja 5 in OUTLAW team. Muuten ei tainnut mitään väliä olla!

Kyllä sillä jotain väliä on, koska tuolla ranking-listoilla sulla on se WIN/LOSE ratio.

Itse olen viihtynyt Juarezin nettipelissä jo monta kuukautta. Omistan kaikki aseet, ja olen saavuttanut kaikki nettipelin trophyt, mm. 1000K kerätty. Wild west legends ja Wanted ovat suosikkejani :) Loistava peli 9:n voisin antaa, ainut miinus on se että peli loppuu heti jos hosti lähtee. :o

Suosittelen kaikille :)

Red dead redemptionin odotuksen alla oli pakko joku länkkäri peli saada ja vissiin kaks tehtävää pelasin ja lopetin, ei ainakaan sillon uponnut sit tippaakaan ja lopetin. Nyt on ajotuolin teon jälkeen ajopelit kouluttanut niin paljon etten oo tätä jaksanu uusiks edes koittaa, ehkä hamaassa tulevaisuudessa tai sit jää hyllyyn pölyttyy, kattoo ny. Odotin toki länkkäri peliä enkä sisällissota peliä ja siks toi alku iski silmille niin ettei intoa riittänyt pelata yhtään kauempaa

Odotin toki länkkäri peliä enkä sisällissota peliä ja siks toi alku iski silmille niin ettei intoa riittänyt pelata yhtään kauempaa

Ensimmäinen tehtävä vaikuttaa sisällissodalta, se on totta :D Mutta lähes kaikissa muissa maissa sun pitää ratsastaa hevosella, käyttää lassieta, ampua vihollisia länkkärikylissä.

Se hämää vähän se eka maa.. Oot heikkohermonen jos et ekaa maata pidemmääle osaa pelata, en voi muuta ku ihmetellä sun logiikkaas :rolleyes:

Ei ollu sillo ku peli postin tuli ni aikaa pelata sen ihmeemmin ja kun into loppu ni ei oo tullu sit uusiks koitettua kun on parempiakin pelejä hylly täynnä, välillä ku tulee mieleen et vois tota pelata ni sisään koneeseen menee joko gt5p, f1ce, ssv8, dirt2 tai joku muu ajopeli, mut kuten todettu, kattoo jos joskus jaksaa innostua, kyllä se tuolla hyllyssä oottaa :)

Tuo alku saattaa tosiaan antaa väärän kuvan. Vaan loistava peli muuten.
Normilla tuli vedettyä ja hardilla menossa uusi läpipeluu secrettejä etsiessä.

Olisin kyllä kaivannut hiiviskelytehtäviä 1osan tapaan vaan kyllä tuo räiskintäkin maittaa.
Moninpeliäkin tullut tahkoiltua aktiivisesti, tätä on nyt tullut tahkottua innokkaammin, kuin Killzone 2:sta. Jos porukkaa täältä tätä viela pelailee niin lisää vaan meikäläisen listoille.

Vieläkö kukaan pelaa tätä peliä? Itsellä tämä on yksi suosikkipeleistäni, joten välillä tulee tahkottua multiplayerissa. Jos peliseuraa löytyy niin lisätkää PSN: kebardi

Itse olen pitänyt pelirytmiäni COJ: Bound in Bloodin parissa tasaiseen tahtiin. Moninpeliä tulee silloin tällöin pelailtua ja on edelleen hyvin koukuttavaa!

Minulla tämä oli yksi ensimmäisiä PS3-pelejä, joita hankin. Muistan kun heinäkuussa 2009 löysin tämän VPD:n nettisivuilta ja marssin samana päivänä ostamaan sen. Hintaa oli peräti 67e, mutta jälkeenpäin ajateltuna tuo oli paras pelihankintani koskaan. Aluksi vedin yksinpelin läpi ja sitten testasin vähän multiplayeria, mutta se ei sytyttänyt ja peli jäi hyllyyn.. no siinä vierähti pari kuukautta ja yritin uudelleen.. aloin löytämään juonesta kiinni ja multiplayer kolahti kokonaan! Kaikki aseet on hommattu, mapit ja glitchit osaan ulkoa jne.

On sääli, että tämä on yksi pelihistorian aliarvostetuimmista peleistä! Moninpeli on erittäin viihdyttävää, jolla saa ajan kulumaan nopeasti. Pelissä ei pärjää räiskimällä niin kuin Codeissa, vaan vaatii taitoa! Mapit on niin suuret joten pitkien etäisyyksien takia vaaditaan enemmän ajoitusta, kuin tuuria.

Ylös Bottom