Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Canis Canem Edit / Bully

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 4571
  • Aloituspäivämäärä
P

Poistettu jäsen 4571

Guest
Kuinka moni hankkii kyseisen pelin

latinankielinen nimi tarkoittaa "koira koiran syö"

tässä linkki Bully


Peli siis on GTA:n tekijöiltä ja siinä ollaan koulussa ja voi valita ollakko kiusattujen vai kiusaajien puolella siinä on eri opet ja oppilaat (gta tyyliin siis pomot)

ja valvoja oppilaat (aka kytät)

Luvassa varmaan ihan hyvä GTA tyylin peli sillä erolla että se tapahtuu koulussa, mä ainaki ostan, kuin moni muu on hankkimassa?
 
Vastaus: Bully (Canis Canem Edit)

Pieni oikaisu: Peli on kyllä Rockstarilta, mutta sen on tehnyt Rockstar Vancouver (Kanada), eikä GTA-sarjasta tunnettu Rockstar North (Skotlanti, Britannia), joka GTAIII:n aikaan tunnettiin vielä nimellä DMA Design.
Rockstar Vancouver oli ennen Barking Dog Studios, jonka historiasta löytyy mm. Xboxin Transworld Skateboarding.

Siinä taas vähän historiaa.:)
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Kylähän tuo olis tarkotus hankkia kun ei jaksa alkaa vielä uudempiin konsolihankkeisiin panostaa. Ja kyllähän tätä peliä on odoteltu. Aina ollut mielessä tehdä tällänen peli (skool daze)
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Ainoa itseäni kiinnostava seikka tässä pelissä on musiikki, joka on Mike Pattonin käsialaa. Patton fanina soundtrack on pakko hankinta, kun ei viitsi peliä ja PS2:sta hommata tuota varten.
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Suosittelen kaikille jotka pitää GTA tyylisistä peleistä, tähän jää koukkuun, ite oon ollu jälkässä jo varmaa 10 kertaa:D
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Olen melkein pelin ihan alussa ja heti olen jumissa. Tehtävässä nimeltä "Save alige" (Tai jotain) Kun tehtävä haetaan kirjastosta ja HIEMAN isokokoisempi nysverö alkaa seurata minua. Ensin "tapan" kolme muuta kiusaajaa ja menen kouluun sisälle. Siellä tämä isompi kaveri pitää viedä vessaan koska hänellä olisi tarve näyttää anakondaa.
Mutta en ymmärrä miten ja minne vessaan hänet pitää viedä?? Onko kenelläkään tietoa asiasta. AUTTAKAAA!!!!
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Oon ostamassa! Suurena GTA-fanina tuo on pakko-ostos :D Ruokala täti ja liikanmaikka ovat kyl aika klassisii :D
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Hyvältä vaikuttaa n. tunnin pelailun jälkeen. Pitkälti GTA:han tämä joka suhteessa on, mutta naamioituna eri asuun. Enkun tunnitkin vaativat kielitaitoa, ei mene pelailu ihan hukkaan kukkahattutädinkään näkökulmasta ;) Mulle tuli ainakin olo että olispa kiva mennä takaisin yläasteelle ainakin vähäksi aikaa. Siinä mielessä pelin aiheuttama kohu on ollut turhaa, tämähän pikemminkin innostaa käymään koulussa kuin houkuttelee lintsaamaan. Luulisin. Ainakin mikäli peli olisi sallittu alaikäisille... :rolleyes: edit: Joo olihan se K16, kannen mukaan ainakin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

CCE vaan paranee mitä pidemmälle pelaa. Kaikki on kuin GTA:ta, mutta paremmin tehtynä. Mukaan on sekoitettu myös Harry Potteria ja viimeinkin toimintapeli missä ei tarvitse tappaa ihmisiä. Eilen kaupunki avautui lähes kokonaan, menin fillarikauppaan ostamaan maastopyörän ja ajelin sitten huvipuistoon, jossa tekemistä riittää. :) Tuntuu hassulta käyttää sanaa 'peli' CCE:n yhteydessä, se kun sisältää niin paljon tekemistä ja minipelejä että ei rahojaan voi tällä osa-alueella paremmin sijoittaa (tosin, tyttöystävä osti tän mulle, kun vähän vihjasin :D <3).
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Willennium sanoi:
CCE vaan paranee mitä pidemmälle pelaa. Kaikki on kuin GTA:ta, mutta paremmin tehtynä. Mukaan on sekoitettu myös Harry Potteria ja viimeinkin toimintapeli missä ei tarvitse tappaa ihmisiä. Eilen kaupunki avautui lähes kokonaan, menin fillarikauppaan ostamaan maastopyörän ja ajelin sitten huvipuistoon, jossa tekemistä riittää. :) Tuntuu hassulta käyttää sanaa 'peli' CCE:n yhteydessä, se kun sisältää niin paljon tekemistä ja minipelejä että ei rahojaan voi tällä osa-alueella paremmin sijoittaa (tosin, tyttöystävä osti tän mulle, kun vähän vihjasin :D <3).
Tuollaisen vaimokkeen kun jostain löytäisi!:D Ainut mitä on jäänyt kaipailemaan, on
skool dazen, sekä toisen C64:n pelin sisältämiä koulutunteja, joissa sai aiheuttaa yleistä pahennusta ampumalla opettajaa ritsalla, sekä vetämällä tuoleja toisten oppilaiden alta, niissä tunti olevansa luokan armoton pahis.
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

:p
Niin, itsekin odotin että oppitunnit olisi toteutettu hieman eri tavalla... Eipä tuo nyt kauheasti menoa ole kuitenkaan haitannut :) Jatkuvasti on taas tullut uusia juttuja, n. 20% läpi... Mm. nyrkkeily 1st person -kuvakulmasta :)
 
Stop doing that to yourself, stop doing that to yourself

Pääsin parisen tuntia testaamaan ja GTA-sarjan ystävänä pidin kovasti. Ilme oli sopivan toimiva, ja etenkin ruudunpäivitys rullasi reilusti vaikkapa San Andreasin vastaavaa sulavemmin. Ympäristö tuntui todella monipuoliselta, sopivan kokoiselta ja oli täynnä kaikenlaista tehtävää. Varmaan enemmän ja miellekkäämpää puuhaa kuin GTA:issa loppujen lopuksi?

Erityisesti miellytti todella koukuttava taistelusysteemi. Vähän kuin sai GTA3:ssa pesarin ensimmäistä kertaa käteen vuonna 2001... No, CCE:n vastustajien heittelyn, maassapotkimisen, vastaanpyristelyn ynnä kaiken muun toivoisi näkevän GTA:ssakin näin hyvin toteutettuna. Vahingonmallinnus vain puuttuu, ehkä PS3:lla sitten - yliopistojatko-osassa. (Ehkä mun ei pitäisi pelata tällaisia pelejä? :rolleyes:) Onneksi kaikkia ei saa hakattua, vaan vain oman kokoisiaan. Muutenhan lähtee kytät perään.

Wedgies! Adult harassment! Heeh... Muutenkin huumoripuoli hauskuutti.
 
Vastaus: Canis Canem Edit (ex-Bully)

Kyllä on muuten peli kestänyt hyvin aikaa, PS4 uudelleenjulkaisua tullut nyt pelattua 3 päivää ihan 24/7, suoritusprosentti on semmoinen 85 ja kohta puoliin on platina, aivan loistavalta tuntuu peli mekaniikoiltaan ja graaffisestikkaan ei paha vaikka on nyt PS4 graffoihin tottunut.

Omasta mielestä edelleen Rockstarin paras peli:)
 
Ylös Bottom