Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Ihan mielenkiintoista, mutta

Voihan tietysti olla että peli on jonkinlainen prekursori Castlevanioille ja tutut instassit puuttui sen vuoksi pelistä - selittyy sillä, että tapahtuu tavallaan kronologisesti tämän jälkeen. En kylläkään tiedä, että onko näillä peleille joku kronologinen järjestys ja mihin LoS sijoittuu, jos mihinkään. Jok'tappauksessa lähtisin ehkä enempi selittämään tapahtumia ihan puhtaasti tutuilla taivaan ja helvetin kliseillä, koska niin suoraan Saatanastakin puhuttiin. Mistä Gabriel tämän rituaalin tai yleisesti voiman sai ajaakseen Pirun Helvettihin? Helpointa olisi ajatella, että voimaa lainattiin jostain "yläkerrasta", ehkä jopa siltä nimenomaiselta enkeli-Gabrielilta. Tämä hetkellinen voiman lainaaminen olisi sitten vaikuttanut pelihahmo-Gabrieliin siten, että siunaantui kovasti elinpäiviä. Enkelin/taivaan mahti hetkellisesti kuolevaisessa ruumiissa, juu nou. Akut tuli ladattua.

Niin tai näin, toivon että kakkosessa pelataan tällä vamppiksella. Ehkä eniten sen vuoksi, että sykähti Legacy of Kainit mieleen, eikä se ole koskaan väärin! En kuitenkaan jaksa liikoja toivoa. Jos jostain saa olla varma niin siitä, että pelien juonilta ei kannata odottaa yhtään mitään.
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Rauhallisen tasoloikan määrä on yllättänyt. Odotin tiivistä taistojen tietä Ninja Gaidenin malliin, mutta suurimman osan ajasta olen juossut kauniissa maisemissa paikkoja tutkien. Toimiihan se näinkin, mutta alkuodotukseni osoittautui vääräksi. Välivideot ovat poikkeuksellisen komeaa katsottavaa. Muutenkin graafisesti peli kilpailee omassa asteikossani GOTY-tittelistä God of War III:n kanssa.
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Toiseksi viimeisessä chapterissa ollaan menossa. Ja on ollut ihan hauska pelata, peli on hienon näköinen ja kuuloinen (äänimaailma on hyvin luotu ja musiikki on hienoa, vaikka vanhoja Castlevania themejä ei kuullakaan). Ainut asia mikä pelissä rassaa on kontrollien epämääräisyys joissain kohdissa. Esimerkiksi kiipeily on joskus hankalaa kun kuvakulma on mitä sattuu ja jopa joissain puzzleissa menee homma pieleen kun ei homma oikein pelaa. Peliä olisi saanut vielä hioa kontrollien osilta. Tykkään myös siitä että peli on mukavan pitkä eikä lopu 5 tunnin pelaamisen jälkeen. :)
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Ihan mielenkiintoista, mutta

Voihan tietysti olla että peli on jonkinlainen prekursori Castlevanioille ja tutut instassit puuttui sen vuoksi pelistä - selittyy sillä, että tapahtuu tavallaan kronologisesti tämän jälkeen. En kylläkään tiedä, että onko näillä peleille joku kronologinen järjestys ja mihin LoS sijoittuu, jos mihinkään. Jok'tappauksessa lähtisin ehkä enempi selittämään tapahtumia ihan puhtaasti tutuilla taivaan ja helvetin kliseillä, koska niin suoraan Saatanastakin puhuttiin. Mistä Gabriel tämän rituaalin tai yleisesti voiman sai ajaakseen Pirun Helvettihin? Helpointa olisi ajatella, että voimaa lainattiin jostain "yläkerrasta", ehkä jopa siltä nimenomaiselta enkeli-Gabrielilta. Tämä hetkellinen voiman lainaaminen olisi sitten vaikuttanut pelihahmo-Gabrieliin siten, että siunaantui kovasti elinpäiviä. Enkelin/taivaan mahti hetkellisesti kuolevaisessa ruumiissa, juu nou. Akut tuli ladattua.

Niin tai näin, toivon että kakkosessa pelataan tällä vamppiksella. Ehkä eniten sen vuoksi, että sykähti Legacy of Kainit mieleen, eikä se ole koskaan väärin! En kuitenkaan jaksa liikoja toivoa. Jos jostain saa olla varma niin siitä, että pelien juonilta ei kannata odottaa yhtään mitään.

Jeppa jeppa. Kaikki on vielä hyvin avoinna ja mahdollisuuksia on mielettömästi. Mitä, jos Gabriel onkin tämän arkkienkelin reinkarnaatio ja Saatanaa kukistaessa imaisi pirun pahuuden itseensä karkoittaakseen tämän maan päältä ja täten lankeaa pahikseksi, Draculaksi. Perhaps.

Aika näyttää. Itse kyllä jään mielenkiinnolla odottelemaan mitä DLC paketit pitää sisällänsä. Toivottavasti jotain merkittävää juonenkin kannalta, eikä vaan jotain extrasälää. Noh, viimeistään sitten jatko-osassa seleviää. Ties vaikka Alucardikin astuis kuvioihin jossain vaiheessa. :->

Biiseistä sen verran, että jos en ole väärässä niin LOS:in teemabiisin alussa on muutama sama sävel, ku Super Castlevanian Simon's Themessä :->
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Ihan mielenkiintoista, mutta

Voihan tietysti olla että peli on jonkinlainen prekursori Castlevanioille ja tutut instassit puuttui sen vuoksi pelistä - selittyy sillä, että tapahtuu tavallaan kronologisesti tämän jälkeen. En kylläkään tiedä, että onko näillä peleille joku kronologinen järjestys ja mihin LoS sijoittuu, jos mihinkään. Jok'tappauksessa lähtisin ehkä enempi selittämään tapahtumia ihan puhtaasti tutuilla taivaan ja helvetin kliseillä, koska niin suoraan Saatanastakin puhuttiin. Mistä Gabriel tämän rituaalin tai yleisesti voiman sai ajaakseen Pirun Helvettihin? Helpointa olisi ajatella, että voimaa lainattiin jostain "yläkerrasta", ehkä jopa siltä nimenomaiselta enkeli-Gabrielilta. Tämä hetkellinen voiman lainaaminen olisi sitten vaikuttanut pelihahmo-Gabrieliin siten, että siunaantui kovasti elinpäiviä. Enkelin/taivaan mahti hetkellisesti kuolevaisessa ruumiissa, juu nou. Akut tuli ladattua.

Niin tai näin, toivon että kakkosessa pelataan tällä vamppiksella. Ehkä eniten sen vuoksi, että sykähti Legacy of Kainit mieleen, eikä se ole koskaan väärin! En kuitenkaan jaksa liikoja toivoa. Jos jostain saa olla varma niin siitä, että pelien juonilta ei kannata odottaa yhtään mitään.

Täytyy kyllä todeta että peli ei alunperin ollut tarkoitus olla Castlevania. Ensimäisessä trailerissa ei ole sanaakaan koko sarjasta. Ja juoni ei sovi millään koko jatkumoon. Vaikka kuinka sorvaisi. :D
Reboot, reboot!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Mikähän tuo 110% Completion Achievementti oikein on? Ei Guugelista ensisilmäyksellä selvinnyt.
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Jostain muistan lukeneeni että tämä oli tarkoitettukkin olla sarjan reboot.
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Reboot reboot joojoo, mutta se ei tarkota sitä etteikö jatkossa nähtäisi samanlaista juonen kuljetusta niinku vanhassa CV sarjassa.
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Reboot reboot joojoo, mutta se ei tarkota sitä etteikö jatkossa nähtäisi samanlaista juonen kuljetusta niinku vanhassa CV sarjassa.

Juoni tai sen kuljetus ei ole kyllä varsinaisesti se juttu mitä itse kaipaa vanhoista Castlevanioista :D
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Reboot reboot joojoo, mutta se ei tarkota sitä etteikö jatkossa nähtäisi samanlaista juonen kuljetusta niinku vanhassa CV sarjassa.

Tarkoitan vain sitä että on turha olettaa että peli olisi jotenkin yhteydessä niihin vanhoihin juonikaariin. Tämä on ihan erillinen juttu. Pelin lopetuskin sen jo kertoo. :)
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

1000/1000

Todella kaksijakoinen peli. Laittakaapas sitä arvostelua niin pääsee lyttäämään. Achievementit lähinnä viitsimisestä kiinni, mutta tokkopa olisi tullut tehtyä jos kentät kestäisivät enemmän kuin sen 5-10 minuuttia.

Vaihtoon menee.
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Castlevania: Lords of Shadow - Reverie DLC eli Chapter 13 ilmestyi eilen PS3:selle, mutta X0:n julkaisusta ei vielä tietoakaan.

Alla videota PS3 version ensimmäisestä 10 minuutista:
[video=youtube;OtOSJjdIgyk]http://www.youtube.com/watch?v=OtOSJjdIgyk[/video]
 
Vastaus: Castlevania: Lords of Shadow [X360]

Ainakin boksille tuo myöhästyi jonkun ongelman takia. Menee kyllä aika naurettavaksi, kun ensin se myöhästyy kuukaudella ja sitten justiinsa julkaisun aikoihin ilmoitetaan, että myöhästyy lisää.

No, kaippa se on tämmöstä tämä pelibisnes. :D
 
Ylös Bottom