Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Civilization: Revolution [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Joo toi on ärsyttävintä mitä voi tapahtua, että vihu converttaa kaupunkisi omalle puolelleen...muurit kannattaa siksi heti rakentaa kun mahdollista niin toi converttaus ei onnistu mitenkään sen jälkeen.

Pystyykö sen siis tekemään itse jollakin systeemillä. Luulin että mun porukat aina kyllästyy ja vaihtavat sitten puolta automaattisesti.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Joo toi on ärsyttävintä mitä voi tapahtua, että vihu converttaa kaupunkisi omalle puolelleen...muurit kannattaa siksi heti rakentaa kun mahdollista niin toi converttaus ei onnistu mitenkään sen jälkeen.

Paitsi jos rakentaa sen yhden wonderin (ei muistu mieleen minkä) niin silloin ei muuritkaan auta.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Juu WP. Se mun yksi kaupungi taisi vaihtaa puolta tosta vaan, kun ei tullut mitään ilmotusta että olisit siihen hyökännyt? Se vaan hyppäsi sinun puolelle ja menetin kaikki kylän joukot. Se peli oli sitten siinä. :( Sitten lisäksi kaikki 3 tietokonetta kimpussa, niin ei siinä hirveesti mitään tehty. Ja muutama kyläkin hyppäs ranskan vallan alle.

Mä pelaan vaan Kojon kanssa enään :D (Siihen asti kun se oppii pelin)


Maksoin ranskalle että se hyökkäis ja merkkihenkilöllä sain yhden kaupungin sulta
Ja siinä kaupungissa oli jotain eliitti archereita :D

Kun olin hyökännyt siihen kaupunkiin olin menettänyt kolme armeijaa onneksi sain sen merkkihenkilön

Kanttii pelata minun kanssa lupaan olla tuhoamatta maatasi

Hyvä peli oli (ainakin minulle)
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Pystyykö sen siis tekemään itse jollakin systeemillä. Luulin että mun porukat aina kyllästyy ja vaihtavat sitten puolta automaattisesti.

Ei sitä suoranaisesti pysty itse tekemään. Mutta siihen voi vaikuttaa kasaamalla rakennuksia jotka nostavat kulttuurin tuottoa. Sitten kun oma kulttuuri on viereistä kylää huomattavasti suurempi vaihtaa kylä puolta.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Maksoin ranskalle että se hyökkäis

Köh, Ranska vei 6 kaupungista 5. Ja sitten mulla luki lopussa että Ranska voittikin.


ja merkkihenkilöllä sain yhden kaupungin sulta
Ja siinä kaupungissa oli jotain eliitti archereita :D

No ilmankos se kaupungi hävisi ja kaikki joukot meni sen sileän tien. Ja tän jälkeen ei mitään ollut tehtävissäkään, kun juuri kaikki joukot tähän kylään raahannut.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Miksi et suostunut rauhaan?

Jos kerran hyökätään ja viedään kylä, niin viimeiseen mieheen hyökätään silloin takasin :D

Ei tossa tosiaan ollut enään mitään tehtävissä, kun ne mun joukotkin meni kylän mukana. Niin rauha olisi pitkittänyt vaan peliä turhaan. Varsinkin kun tietokone vaati jotakin Teknologiaa koko ajan tai hyökkää.

PS: Niin ja ärsyttävintä tässä pelissä on se, että hyökätään ja viedään kylä. Sitten heti tarjotaan rauhaa.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Tietokonee vaati multakin kokoajan jotain kanttii aina antaa ne teknologiat
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Jos kerran hyökätään ja viedään kylä, niin viimeiseen mieheen hyökätään silloin takasin :D

Ei tossa tosiaan ollut enään mitään tehtävissä, kun ne mun joukotkin meni kylän mukana. Niin rauha olisi pitkittänyt vaan peliä turhaan. Varsinkin kun tietokone vaati jotakin Teknologiaa koko ajan tai hyökkää.

PS: Niin ja ärsyttävintä tässä pelissä on se, että hyökätään ja viedään kylä. Sitten heti tarjotaan rauhaa.

Pyysin rauhaa ennen kuin vein sen kylän
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Mikä on handicap?
Nettipelissä

Pelaisko kukaan civii netissä tänä iltana?
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Mä pelaan vaan Kojon kanssa enään :D (Siihen asti kun se oppii pelin)
:D

Tuo on vaan niin aikaa vievä peli että kun lomat on lusittu, jää peliaikakin todennäköisesti aika vähiin. :( Satunnaisia sessioita. Mutta pikkuhiljaa opetellaan. :)
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Pelaako kukaan civiä tänään netissä?

Mulla taitaa olla kova maine civissä kun ei ole pelaajia
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

:D

Tuo on vaan niin aikaa vievä peli että kun lomat on lusittu, jää peliaikakin todennäköisesti aika vähiin. :( Satunnaisia sessioita. Mutta pikkuhiljaa opetellaan. :)

Civ IV se vasta aikaa vievä onkin. Juuri siitä syystä moninpelikokeilut ovat jääneet yhteen ainoaan. Civ Rev on kyllä monin kerroin nopeatempoisempi ja siksi kiinnostaiskin kokeilla jossain välissä moninpelinä. Olen vain kuullut että PS3 version moninpeli ei oikein toimi. Minkäslaisia kokemuksia täällä on ihmisillä?
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

GotW

Tää Game of The Week on kyllä hieno lisä aiempiin civeihin nähden.
civfanatics.com sivustolla hyvät keskustelut esim hakkeroinnista. Tuolta sivustolta löytyy pirusti muutakin tietoa, toki roskaa ja huonoja postauksia myös. Suosittelen vilkaisemaan.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

No tässä pari vinkkiä miten saa pelin aloitettua hyvin - erittäin tärkeää alottaa rivakasti:

Rakenna aina heti alkuun 2 tai 3 warrioria siten, että vaihdat workerien asetuksen Customiksi (defaulttina Balanced), ja siirrät molemmat workereista metsäruutuihin, jotta saat 4 producitonia vuorossa. Sitten kun nuo warriorit on tehty, niin minulla on tapana siirtyä tuottamaan pelkästään ruokaa kunnes kaupunki on kasvanut kerran. Ensimmäiselle kaupungille hyvä paikka on mielestäni sellainen, jossa on kolme asiaa: pääsy merelle, 2 metsäruutua ja 2 ruohoruutua. Myös kukkulan päälle on hyvä rakentaa jos mahdollista, koska siten saa 50% bonuksen puolustaessa. Ja vastaavasti kannattaa välttää kukkuloiden viereen rakentamista, jottei vastustajat saa ilmaista 50% bonusta kaupunkiin hyökätessä.

Kannattaa yrittää saada pikaisesti 100 kultaa kasaan, jotta saa sen ylimääräisen settlerin. Sen jälkeen kun on 100 kultaa kasassa, on suositeltavaa aika huolettomasti käyttää kultaa kiihdyttääkseen kaupunkien kasvua tai tutkimusmatkailua esim. Galleyn muodossa.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Demoa kokeilin asenteella: "katotaas ny, että onko tää mistään kotoisin"..

Juma!aut@ sentään :D
Totaali ihastuminen peliin laakista.
Peli meni tilaukseen, ja toivottavasti tulee jo ens viikolla.
 
Ylös Bottom