Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Civilization: Revolution [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Hmph, olin voittamassa Game of the Weekkia vaikeimmalla vaikeusasteella jo vähän ennen 1000AD:tä, mutta tuli joku network errori, joka heitti main menuun. Olkoon sitten.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Helvatun hyvä peli, pari matsii tullu yksinpelissä pelattua. Aika säätämistä vielä et mitä kannattaisi tehä, mutta voitto on aina tullu. Välillä kyllä tökkii aika pahasti tuo peli
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Kuinka pitkään yksi normaali yksinpeli kestää, jos ei vedä millään maailmanennätysnopeudella?
Onko mahdollista että yksi peli kestäisi vaikka koko päivän?
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Kuinka pitkään yksi normaali yksinpeli kestää, jos ei vedä millään maailmanennätysnopeudella?
Onko mahdollista että yksi peli kestäisi vaikka koko päivän?

Ei todellakaan ellet maleksi noin tuntia joka vuorolla. Yksi peli kestää sellasella rauhallisella pelillä noin +2 tuntia tai alle. Tuskin menee yli 3 tuntiin ainakaan normaaleilla vaikeusasteilla.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Sellaiseen kolmeen-neljään tuntia tulee pelattua noita vaikeimman vaikeusasteen pelejä.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Pistinpä vähän vaikeusastetta ja otin sen toiseksi vaikeimman. Ei mulla nyt oikeestaan hätää siinä ollu, mutta kun mä rakentelin Sherman tankkeja niin muut lähettivät avaruuteen jo aluksia. Vielä on näköjään paljon opittavaa
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Ei mulla nyt oikeestaan hätää siinä ollu, mutta kun mä rakentelin Sherman tankkeja niin muut lähettivät avaruuteen jo aluksia. Vielä on näköjään paljon opittavaa

Juuri nämä on hauskoja Civilizationissa. Jotkut viidakkoheimot on vielä jouskari-aikakaudella ja itse jyräät ydinaseella, tai päinvastoin. :D:D
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Järkätäänkö XShava joku Civ Rev peli-iltama joku päivä? Mielellään pelaisin tuttujen kanssa tätä, tuntemattomat on ties minkälaisia quittailevia luusereita.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Järkätäänkö XShava joku Civ Rev peli-iltama joku päivä? Mielellään pelaisin tuttujen kanssa tätä, tuntemattomat on ties minkälaisia quittailevia luusereita.

Millon vaan sopinee. Itselläni aloitus menisi siihen 21-22 väliin. Tietty ongelmallista, kun peli saattaa sitten venähtää siitä etiä päin kivasti. Tuossa _Kojon ja Girderin kanssa Sunnuntaina pelattiin, niin 22 aloitus ja vikana lopettelin 04 aikoihin.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Huh, kuuden tunnin peli? Mahtoi olla todella tasaväkistä vääntöä jos noin pitkään kesti.

Torstai-iltana sopisi mulle noihin aikoihin. Sopiiko XShavalle? Muutkin tulkoo mukaan jos kynnelle kykenette, jos vaikka saataisiin täydet neljä pelaajaa.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Huh, kuuden tunnin peli? Mahtoi olla todella tasaväkistä vääntöä jos noin pitkään kesti.

No empä nyt tiedä, tekoäly voitti lopuksi :( Taidettiin vaan olla niin pihalla ja jotenkin ei lähtenyt niin hyvin heti homma käyntiin yksinpelissä. Ja suurin aika meni Girderin kanssa tapellessa.

Torstai-iltana sopisi mulle noihin aikoihin. Sopiiko XShavalle? Muutkin tulkoo mukaan jos kynnelle kykenette, jos vaikka saataisiin täydet neljä pelaajaa.

Mulle sopii Torstaina, aloitus 21-22 välillä. Yritän pojan nuijanukuttaa mahdollisimman aikaisin.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Meikäläinenkin voi yrittää tulla, olisi vaan hauska päästä testaan tätä myös onlinessa. Offlinessa on tullut vedettyä vasta pari kierrosta, eli turpaan siellä varmaan tulee, mutta oppiipahan vähän jotain. On noita aiempia tietty tullut pelattua, mutta ei niistä muista paljoakaan...
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Voin antaa kovia tipsejä voice chatin kautta, eka civ-peli kun tuli pelattua yli vuosikymmen sitten. Eli kannattaa saapua paikalle! :)
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Mitä tapahtuu jos joku lähtee kesken pelin tuleeko pelaajan tilalle tekoäly?
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

perhana muuten vois tulla tuohon peliin, mutta pitää herätä jo viiden aikaan aamulla töihin. No pitää yrittää joskus toiste sitten päästä mukaan
 
Ylös Bottom