Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Civilization: Revolution [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Tulihan se vihdoin tänään luukusta. Onneksi, nimittäin sateiselle pyykkipäivälle tämä on täydellinen geimi. :)
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Nyt kun asiasta mainitsit niin Revolutioniin oli tullut tänään päivitys versioon 1.01, kokoa 35mb, juuri latailen. Kokeilen kuumeisesti ottaa selvää mitä päivitys mahtaa paikkailla.

EDIT: Viralliset sivut eivät ainakaan vielä tarjonneet vastausta. Otetaanpa itse selvää onko pelin bugeja tai hitautta korjattu.

Mitäs iloo tosta päivityksestä ny niin ku oikein oli? minä nii mitää huomannu.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Mullakin on ongelmia sen Game of the weekin kanssa. Pelasin sitä äsken ensimmäistä kertaa Warlordilla ja voitin noin 1700 ADssa ja se ei löydä mua vaikka mun pitäisi olla top 5:ssä.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Tulipas vedettyä Kingillä kaikki eri victoryt läpi. Hyvää lämmittelyä, pitää testata tota game of the weekia huomenissa vaikka. :)
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Voitin juuri ensimmäisen kerran Ranked free for all:in. Rating ei noussu, mutta se voi johtua siitä huoltokatkoksesta. Toivottavasti noi rankit päivittyis vielä...
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Tulihan se vihdoin tänään luukusta. Onneksi, nimittäin sateiselle pyykkipäivälle tämä on täydellinen geimi. :)
OT: Tuli myös eilen perille ja mun kuoressa oli Ruotsin postin leima eli se oli postitettu Ruotsista, palautusosoite oli kuitenkin UK:ssa! :eek: Unohdin katsoa päivämäärän, epäilen, että oli vasta viime viikon lopulla lähteny Ruotsin postista. Oliskohan niillä joku kimpparahti pohjoismaisille tilauksille, jotka sitten postitaan Ruotsista....
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Tulihan se vihdoin tänään luukusta. Onneksi, nimittäin sateiselle pyykkipäivälle tämä on täydellinen geimi. :)

Mulle tuli kanssa. Kerran tuli pelattua läpikin jo. Eipä voinut Civ4:n saatuani sanoa samaa ;) On tuo vaan aika rankalla kädellä karsittu versio siitä, mutta juuri täydellinen moninpeliin ja vähän kevyempään strategiaelämykseen :) Ensivaikutelma oli siis kovasti positiivinen jopa näin Civ4 fanin näkökulmasta.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Onko kukaan sitä mieltä, että kehitys (teknologia) menee liian nopeasti eteenpäin? ja jos ei itse kehitä niin vastustaja tulee höyrylaivalla omaa puista kaljuunaa upottamaan.

Olisi kiva juuri taistella tykein ja musketein pidempää. esim. jos valikoista saisi teknologian loppumaan esim. tykkejen keksimiseen.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Kyl ihmettelin itsekin,kun teknologia kehittyy hiton kovaa vauhtia.Se ei vielä itseäni niin haittaisi mutta kyrsii,kun rupeaa olemaan keksinnöt/ihmeet yms. tehty niin sitten pitää himmailla,että saa pelata vielä.Peli,kun loppuu kuin seinään palatsin valtaamisen(jahka niitä on liuta vallattu) tai muun ihmeen keksimisen jälkeen. Eihän tää nyt näin sais olla. :confused:

Mutta silti peli koukuttaa mukavasti:) En ole saanut vielä selvyyttä game of the weekkiin..Miten se nyt eroaa perusyksinpelistä? Toisekseen taisin pelata moista mutta en saanut tallennettua mitenkään?
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Game of the week ei oo eilis illasta mulla vieläkään päivittyny, mutta se free for all näköjään päivitty, koska nousin sijalle 85 Leaderboardeilla. :)
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Kyl ihmettelin itsekin,kun teknologia kehittyy hiton kovaa vauhtia.Se ei vielä itseäni niin haittaisi mutta kyrsii,kun rupeaa olemaan keksinnöt/ihmeet yms. tehty niin sitten pitää himmailla,että saa pelata vielä.Peli,kun loppuu kuin seinään palatsin valtaamisen(jahka niitä on liuta vallattu) tai muun ihmeen keksimisen jälkeen. Eihän tää nyt näin sais olla. :confused:

Mutta silti peli koukuttaa mukavasti:) En ole saanut vielä selvyyttä game of the weekkiin..Miten se nyt eroaa perusyksinpelistä? Toisekseen taisin pelata moista mutta en saanut tallennettua mitenkään?

Game of the week on joka viikko uusiutuva asetelma, jossa kaikki pelaajat pelaavat samaa jaksoa jossa kaikki pelaavat samalla maalla samoja vihollisia vastaan samasta paikasta. Loppusijoitus listalla perustellaan näkymättömillä pisteillä (minulla ei ole kyllä hajuakaan miksi pisteitä ei näytetä) joista yleensä se suurin pisteen antaja on aika.

Eli jos jollain sattuu tulemaan loistava aika ja peli päättyy ennen 0AD:ta vaikka niin voi olla että vielä 100ad:n pelaajat ovat yläpuolellasi. Kenties useamman kaupungin, tai teknologian tai vain suureman kultuuri ja populaation osalta.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Onko kukaan sitä mieltä, että kehitys (teknologia) menee liian nopeasti eteenpäin? ja jos ei itse kehitä niin vastustaja tulee höyrylaivalla omaa puista kaljuunaa upottamaan.

Olisi kiva juuri taistella tykein ja musketein pidempää. esim. jos valikoista saisi teknologian loppumaan esim. tykkejen keksimiseen.

Kehityksen nopeus riippuu ihan siitä paljon sitä paljon sitä teknologiaa itse tuottaa per vuoro...jonka voi tarkistaa painamalla R2. Eri rakennusten tekeminen nostaa sitä ja sit kaupunkien valikoissa sit voi valita, että etsiikö kultaa vai tiedettä.

Toi on netissä varsinkin paha jos jää kehityksessä jälkeen reilusti vastustajista....koska lopulta vastustaja hyökkää itse tankeilla kun sulla puolustamassa jousimiehiä...vaikka tossa pitäis jo löytyy niitä modern infarity tyyppejä jotka on tehokkaampia puolustamaan :D

btw. Muistakaa hyökätessä et hyökkääville uniteilla on myös puolustus samassa ruudussa...näit näkee netissä usein et lähetään isolla tankki joukolla tuleen toisen kaupunkia pommittamaan ja kun vuoro loppuu ja jäädään sihen kaupungin ulkopuolelle odottelemaan niin tankit ja muut raskaammat kalustot on yleensä tuhottu seuraavassa vuorossa jos sieltä ei löydy puolustavia joukkoja.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Ideahan on siinä että joko kehitetään teknologiaa tai sitten kehitetään joukkoja ja viedään muilta kaupungit ja teknologiat.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Hah, pelasin eilen ekan kerran läpi ja oli kyllä vähintäänkin koomisen hauska roundi. Mulla oli kolme hemmetin isoa kaupunkia, missä oli niin kovat puolustukset ettei kukaan pääse hyökkäämään (sota oli koko maailmaa vastaan ja kaikki tunki laivoja, tankkeja, ym. hyökkäykseen vaikka mulla oli ydinaseet :D). Sota kesti about 800 vuotta (!) ja voitto päättyi economic victoryyn.

Tuntuu kyllä siltä, että peliin on tehty juuri sopivat yksinkertaistamiset. Pelaaminen on vaivatonta eikä mitään pikkuasioita tartte näpräillä niin paljoa kuin ennen, ja silti meininki on tarpeeksi monipuolista. Koukkuun tähän jää :o
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Eniten arvostan sitä että teiden rakentaminen sujuu nykyään kädenkäänteessä, siinä missä ennen ne jäi helposti kesken (mikäköhän Civilization se Pleikkarilla oli, PC:llä kun en pelaa). Todella mukavasti kehitetty tätä peliä todellakin, ihan jäin koukkuun :) Kertaistumalla pelin läpäiseminenkin on hyvä pointti, itse en aina monimutkaisia suunnitelmiani muista seuraavana päivänä peliä jatkaessa.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Eniten arvostan sitä että teiden rakentaminen sujuu nykyään kädenkäänteessä, siinä missä ennen ne jäi helposti kesken (mikäköhän Civilization se Pleikkarilla oli, PC:llä kun en pelaa). Todella mukavasti kehitetty tätä peliä todellakin, ihan jäin koukkuun :) Kertaistumalla pelin läpäiseminenkin on hyvä pointti, itse en aina monimutkaisia suunnitelmiani muista seuraavana päivänä peliä jatkaessa.

Civilization2 julkaistiin playstationille ja oli kuulemma ihan hyvä käännös kaikenlisäksi.
Nykyään jos haluaa tuota ilmaiseksi koittaa niin tähän löytyy FreeCIV joka on ainakin linuxille ja windowsille sekä Mac os x:lle. FreeCiv perustuu Civilization2:sen pelimoottoriin, mutta muutoksia ja päivityksiä on tietysti tehty.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Eniten arvostan sitä että teiden rakentaminen sujuu nykyään kädenkäänteessä, siinä missä ennen ne jäi helposti kesken (mikäköhän Civilization se Pleikkarilla oli, PC:llä kun en pelaa). Todella mukavasti kehitetty tätä peliä todellakin, ihan jäin koukkuun :) Kertaistumalla pelin läpäiseminenkin on hyvä pointti, itse en aina monimutkaisia suunnitelmiani muista seuraavana päivänä peliä jatkaessa.

CIV3 ainakin tarvi tehdä tiet itse...tällä uudella systeemillä menee aika nopeesti :)...mut vanha systeemi anto taas vapauden tehdä sitä tietä minne halusi ja usein ennen sotaretkeä vihun kaupunkiin tein tietä sinneppäin niin ei mennyt liian monta vuoroa kuljettaa niitä joukkoja.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Hmp, voitin Deity vaikeusasteella Game of the Weekin vuonna 1760AD, turhaa tuli pelattua kun unohdin ettei nuo leaderboardit päivity.
 
Ylös Bottom