Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt kun asiasta mainitsit niin Revolutioniin oli tullut tänään päivitys versioon 1.01, kokoa 35mb, juuri latailen. Kokeilen kuumeisesti ottaa selvää mitä päivitys mahtaa paikkailla.
EDIT: Viralliset sivut eivät ainakaan vielä tarjonneet vastausta. Otetaanpa itse selvää onko pelin bugeja tai hitautta korjattu.
Mitäs iloo tosta päivityksestä ny niin ku oikein oli? minä nii mitää huomannu.
OT: Tuli myös eilen perille ja mun kuoressa oli Ruotsin postin leima eli se oli postitettu Ruotsista, palautusosoite oli kuitenkin UK:ssa! Unohdin katsoa päivämäärän, epäilen, että oli vasta viime viikon lopulla lähteny Ruotsin postista. Oliskohan niillä joku kimpparahti pohjoismaisille tilauksille, jotka sitten postitaan Ruotsista....Tulihan se vihdoin tänään luukusta. Onneksi, nimittäin sateiselle pyykkipäivälle tämä on täydellinen geimi.
Tulihan se vihdoin tänään luukusta. Onneksi, nimittäin sateiselle pyykkipäivälle tämä on täydellinen geimi.
Kyl ihmettelin itsekin,kun teknologia kehittyy hiton kovaa vauhtia.Se ei vielä itseäni niin haittaisi mutta kyrsii,kun rupeaa olemaan keksinnöt/ihmeet yms. tehty niin sitten pitää himmailla,että saa pelata vielä.Peli,kun loppuu kuin seinään palatsin valtaamisen(jahka niitä on liuta vallattu) tai muun ihmeen keksimisen jälkeen. Eihän tää nyt näin sais olla.
Mutta silti peli koukuttaa mukavasti En ole saanut vielä selvyyttä game of the weekkiin..Miten se nyt eroaa perusyksinpelistä? Toisekseen taisin pelata moista mutta en saanut tallennettua mitenkään?
Onko kukaan sitä mieltä, että kehitys (teknologia) menee liian nopeasti eteenpäin? ja jos ei itse kehitä niin vastustaja tulee höyrylaivalla omaa puista kaljuunaa upottamaan.
Olisi kiva juuri taistella tykein ja musketein pidempää. esim. jos valikoista saisi teknologian loppumaan esim. tykkejen keksimiseen.
Eniten arvostan sitä että teiden rakentaminen sujuu nykyään kädenkäänteessä, siinä missä ennen ne jäi helposti kesken (mikäköhän Civilization se Pleikkarilla oli, PC:llä kun en pelaa). Todella mukavasti kehitetty tätä peliä todellakin, ihan jäin koukkuun Kertaistumalla pelin läpäiseminenkin on hyvä pointti, itse en aina monimutkaisia suunnitelmiani muista seuraavana päivänä peliä jatkaessa.
Eniten arvostan sitä että teiden rakentaminen sujuu nykyään kädenkäänteessä, siinä missä ennen ne jäi helposti kesken (mikäköhän Civilization se Pleikkarilla oli, PC:llä kun en pelaa). Todella mukavasti kehitetty tätä peliä todellakin, ihan jäin koukkuun Kertaistumalla pelin läpäiseminenkin on hyvä pointti, itse en aina monimutkaisia suunnitelmiani muista seuraavana päivänä peliä jatkaessa.