Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tästä tullut vielä suomalaista arvostelua?
Joo saa lisäillä jälleen myös kun 100 kaveria on nykyään se maksimi ja ja sama nickki tietty pleikallakin.
Tarvitsee kyllä uskaltautua vähän pelaamaan tätä netissäkin, kun en ole vielä raaskinut mennä ottamaan nassuun
Peli vaatii kutsun itse pelissä, ei ota kaverilistalta porukkaa.
oudosti minulla näkyy siellä XMB kaverilistani, tiedä sitten onko tämä jokin helpottaa ominaisuus että saa napsia pelin omistavat kivuttomammin CIV listalleen.
Mulla ainakin tuli automaattisest kaikki psn friendit listalle jotka pelaa civiä , veikkaan että ne tulee kun on samaan aikaan niiden kanssa onlinessa tai jotain. Tai sitten muistan vaan väärin...
Pystyyhän. Senkus avaat vain diplomatia-dialogin ja alat vaatia mitä haluat. Ja ne jopa tarjoavat niitä pyytämättä vastineeksi rauhasta, jos vain pelkäävät sua tarpeeksi. Suuret armeijat vaan kehiin, niin alkaa muiden maiden puntti tutista.Ärsyttää muuten, kun muiden maiden hallitsijat vaativat koko ajan rahaa, uusia teknologioita tai suuria henkilöitä rauhan takia. Ja usein vain vaivaiseksi viideksi vuoroksi! Miksei itse pysty tekemään noin. Ärsyttävää...
Höh! Mulla vaan ei ole kertaakaan tullut noin, vaikka itse aloitan keskustelun. Silloinkin muiden maiden hallitsijat vaan hyppivät silmille.Pystyyhän. Senkus avaat vain diplomatia-dialogin ja alat vaatia mitä haluat. Ja ne jopa tarjoavat niitä pyytämättä vastineeksi rauhasta, jos vain pelkäävät sua tarpeeksi. Suuret armeijat vaan kehiin, niin alkaa muiden maiden puntti tutista.
Tosin ei välttämättä aina paras taktiikka, mutta toimii ainakin pelotteena.
Onko tästä tullut vielä suomalaista arvostelua?
Lasautin kerran, tai ainakin yritin.Ydinkärki toimii yllättävän hyvin keskustelun avaajana. Rauhaa sataa ovista ja ikkunoista. Tietty sit ku sen menee lasauttamaan ni tilanne muuttuu nopsaan...
Lasautin kerran, tai ainakin yritin.
Venäläiset alkoivat käydä hermoilleni kun hyökkäsivät koko ajan bombereillaan kaupunkeihini.
Sain Manhattan Projectin valmiiksi, joten pommitin heti ydinkärjellä Moskovaa.
Hieno lento, kohta Moskova tuhoutuu... mutta. Juuri kun kärki osuu maahan, peli tilttaa siihen.
Muutenkin peli meinaa aina tiltata tai ainakin lagaa ihan himona, kun esim. saat rakennuksen tai Wonderin valmiiksi.