Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Civilization: Revolution [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Laittakaas pelissä kutsuja, jos pelin omistatte. Niin voi vertailla tulostauluja kaverilistalla. Ja ehkä pelaillakkin kun ajankohta osuu yksiin :)

Nimi pelissä: XShava

Ihan pelattava, eilen 22 jälkeen rupesin pelailemaan ja 3 jälkeen piti luovuttaa ja mennä nukkumaan.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Joo saa lisäillä jälleen myös kun 100 kaveria on nykyään se maksimi ja ja sama nickki tietty pleikallakin.

Tarvitsee kyllä uskaltautua vähän pelaamaan tätä netissäkin, kun en ole vielä raaskinut mennä ottamaan nassuun :o
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Joo saa lisäillä jälleen myös kun 100 kaveria on nykyään se maksimi ja ja sama nickki tietty pleikallakin.

Tarvitsee kyllä uskaltautua vähän pelaamaan tätä netissäkin, kun en ole vielä raaskinut mennä ottamaan nassuun :o


Peli vaatii kutsun itse pelissä, ei ota kaverilistalta porukkaa.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Peli vaatii kutsun itse pelissä, ei ota kaverilistalta porukkaa.

oudosti minulla näkyy siellä XMB kaverilistani, tiedä sitten onko tämä jokin helpottaa ominaisuus että saa napsia pelin omistavat kivuttomammin CIV listalleen.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

oudosti minulla näkyy siellä XMB kaverilistani, tiedä sitten onko tämä jokin helpottaa ominaisuus että saa napsia pelin omistavat kivuttomammin CIV listalleen.

Ei minulla näy ainakaan. Ainut syy miksi sinulla voisi näkyä, elet pelannut aikaisemmin jotakin Gamespyn peliä ja samoin ne kaverit jotka ovat kaverilistallasi. Esim minun nimeä ei pitäisi civin kaverilistalta löytyä?
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Mulla ainakin tuli automaattisest kaikki psn friendit listalle jotka pelaa civiä , veikkaan että ne tulee kun on samaan aikaan niiden kanssa onlinessa tai jotain. Tai sitten muistan vaan väärin... :):confused:
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Muakin voi lisätä, mutta pleikka on nyt huollossa, joten harva tuskin pelaa tätä kauheesti sen jälkeen kun saan sen takas.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Itse tykkäsin demosta paljon ja oisin jo ostanutkin kyseisen pelin, mutta on tällä hetkellä loppu discshopissa. Mikäs tässä on kesto yleensä noissa matseissa kun onlinessa pelaa, meneekö montakin tuntia helposti?
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Mulla ainakin tuli automaattisest kaikki psn friendit listalle jotka pelaa civiä , veikkaan että ne tulee kun on samaan aikaan niiden kanssa onlinessa tai jotain. Tai sitten muistan vaan väärin... :):confused:

Juu no tämä voi pitää paikkaansa tai pelaa civiä samaan aikana.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Tähän jää todella koukkuun! Hitto, täähän kilpailee peliajasta sellaisten suurteosten kanssa kuten MGS4 ja BF:BC :eek:

Yökylässä käynyt kaverinikin jäi tähän koukkuun ja sanoi ostavansa pelin X0:lle. (Jep, Xboxille!)

Ärsyttää muuten, kun muiden maiden hallitsijat vaativat koko ajan rahaa, uusia teknologioita tai suuria henkilöitä rauhan takia. Ja usein vain vaivaiseksi viideksi vuoroksi! :eek: Miksei itse pysty tekemään noin. Ärsyttävää... :mad:
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Ärsyttää muuten, kun muiden maiden hallitsijat vaativat koko ajan rahaa, uusia teknologioita tai suuria henkilöitä rauhan takia. Ja usein vain vaivaiseksi viideksi vuoroksi! :eek: Miksei itse pysty tekemään noin. Ärsyttävää... :mad:
Pystyyhän. Senkus avaat vain diplomatia-dialogin ja alat vaatia mitä haluat. Ja ne jopa tarjoavat niitä pyytämättä vastineeksi rauhasta, jos vain pelkäävät sua tarpeeksi. Suuret armeijat vaan kehiin, niin alkaa muiden maiden puntti tutista. :D
Tosin ei välttämättä aina paras taktiikka, mutta toimii ainakin pelotteena. ;)
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Pystyyhän. Senkus avaat vain diplomatia-dialogin ja alat vaatia mitä haluat. Ja ne jopa tarjoavat niitä pyytämättä vastineeksi rauhasta, jos vain pelkäävät sua tarpeeksi. Suuret armeijat vaan kehiin, niin alkaa muiden maiden puntti tutista. :D
Tosin ei välttämättä aina paras taktiikka, mutta toimii ainakin pelotteena. ;)
Höh! Mulla vaan ei ole kertaakaan tullut noin, vaikka itse aloitan keskustelun. Silloinkin muiden maiden hallitsijat vaan hyppivät silmille.

No, Tank ja Artillery - Armyt siihen maahan niin eiköhän ne ala ruikuttamaan häntä koipien välissä rauhasta :D
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Ydinkärki toimii yllättävän hyvin keskustelun avaajana. Rauhaa sataa ovista ja ikkunoista. Tietty sit ku sen menee lasauttamaan ni tilanne muuttuu nopsaan...
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

tuo 1.01 päivitys kusi ainakin omaa peliä vaan enempi. Nyt ei päivity leaderboardit, vuoron vaihtumisen pugi vain paheni ja startin painamiseen liittyvä exploit fixikään ei auta enää.
Menee vähän hermot tuon bugin kanssa joka ei anna minun vaihtaa vuoroa, eikä mitään force end turn komentoa löydy.

tuo bugi tekee minun pelaamisesta lähes mahdotonta, suostu edes ensimmäistä vuoroa vaihtamaan.

Onko tästä tullut vielä suomalaista arvostelua?

http://www.gamereactor.fi/arviot/1307/Civilization+Revolution/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Ydinkärki toimii yllättävän hyvin keskustelun avaajana. Rauhaa sataa ovista ja ikkunoista. Tietty sit ku sen menee lasauttamaan ni tilanne muuttuu nopsaan...
Lasautin kerran, tai ainakin yritin.

Venäläiset alkoivat käydä hermoilleni kun hyökkäsivät koko ajan bombereillaan kaupunkeihini.

Sain Manhattan Projectin valmiiksi, joten pommitin heti ydinkärjellä Moskovaa.

Hieno lento, kohta Moskova tuhoutuu... mutta. Juuri kun kärki osuu maahan, peli tilttaa siihen. :mad:

Muutenkin peli meinaa aina tiltata tai ainakin lagaa ihan himona, kun esim. saat rakennuksen tai Wonderin valmiiksi.
 
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Lasautin kerran, tai ainakin yritin.

Venäläiset alkoivat käydä hermoilleni kun hyökkäsivät koko ajan bombereillaan kaupunkeihini.

Sain Manhattan Projectin valmiiksi, joten pommitin heti ydinkärjellä Moskovaa.

Hieno lento, kohta Moskova tuhoutuu... mutta. Juuri kun kärki osuu maahan, peli tilttaa siihen. :mad:

Muutenkin peli meinaa aina tiltata tai ainakin lagaa ihan himona, kun esim. saat rakennuksen tai Wonderin valmiiksi.

Paljon kuulee noista tilttausongelmista. Kummallista että mulla ei oo tiltannu tai jumittanut kertaakaan. Luulis sen olevan sama joka koneella, kun kerran sama peli ja alusta kyseessä.

Mä tein ekalla nuketuksellani sen mokan, että pidin omat valtavat armeijani piirittämässä viholliskaupunkia. No nehän tuhoutu kaikki siinä samalla :D

Viime pelissä yritin economy victorya ja en suostunut kaveeraamaan kenenkään kanssa. Jokainen AI tuli mun kimppuun höyryjyrän lailla melkein alusta asti. Meikä puolestaan suolti puolustusjoukkoja jatkuvasti kentälle. Tiede ei oikein kehittynyt mihinkään, kun sähkötkin keksittiin vasta 2000-luvulla, eikä tankkeja keksitty koskaan. Mutta ainakin puolustus piti ja economy-voitto lopulta tuli ;) Ei mikään hyvä taktiikka, mutta pidinpä periaatteeni että uhkauksiin ei suostuta koskaan. :) AI muuten tarjoaa rauhaa aika nopeasti, kun onnistuneen puolustuksen jälkeen lähdet vastahyökkäykseen. Jos vielä annat vähän niille pataan, niin voit itse vaatia pientä kompensaatiota rauhaan suostumisesta.
 
Ylös Bottom