Yllättävän hyvin olen tässäkin pelissä rytmitajurajoitteisena pärjännyt loppujen lopuksi. Onneksi tuo grindaaminen on mahdollista, mikä antaa sitten paljon anteeksi sitä, että saan parryt kohdilleen varsin satunnaisesti. Itselleni ovat edelleen ajoituksen kannalta täysin mahdottomia sellaiset viholliset, jotka viivyttelevät tai tekevät sen iskunsa yhteydessä jotain ihme kesäjuhlaliikkeitä. Se viive tekee sen, ettei onnettoman rytmitajun kanssa ole mahdollista kuin hirveällä tuurilla saada ajoitusta kohdilleen. Onneksi on kuitenkin myös niitä vihuja, jotka viestivät äänellä tai jollakin merkillä, milloin se oikea ajoitus suunnilleen on. Noiden vihollisten kanssa on itsellänikin parryja mennyt jopa useampi putkeen kohdilleen. Normaalilla vaikeustasolla pelatessa siis näin. Ja siis tuntuisi, että normaalitaso on sitten kuitenkin ok kaltaiselleni rytmirajoittuneelle. Toki sitä grindausta on joutunut harrastamaan, jotta tällä vaikeustasolla on päässyt eteenpäin.
Alan olla varmaan pelissä jo loppupuolella, joten kyllä tähän joku koukku on päässyt muodostumaan. Silti on todettava, että taistelumekanismi on edelleen mielestäni varsin rasittava, ja muita ärsyttävyyksiä ovat edelleen tuo minimapin puute, kovin geneeriset ja itseään toistavat ympäristöt aina samojen alueiden sisällä. Tarinakin on aikamoisen outo ja sekava, eikä varsinaisesti itseäni juurikaan kiehdo. Mutta hyvinä asioina on pakko todeta, että musiikit ovat todellakin onnistuneita, ja grafiikka on kyllä myös sinänsä onnistunutta - erityisesti hahmojen osalta. Ja hahmot ovat muutenkin pelin parhautta. Aina ei dialogi sinänsä ole minua vakuuttanut sisällön puolesta, mutta hahmojen tunteet ja sympaattisuudet ovat kyllä todella välittyneet minullekin, ja koen hahmojen olevan kyllä pelin ihan parasta antia. Lisäksi hahmojen kehittäminen on ollut minulle varsin mielekästä puuhaa grindaamiseen kytkettynä. Tuo kun yleensä on juttu, joka hyvin rakennettuna minulle toimii roolipeleissä.
Ristiriitainen peli tämä on kyllä itselleni. Hieman ovat fiilikset peliä kohtaan kuitenkin menneet positiivisempaan suuntaan, joten nyt tuntuisi sellaiselta 7,5 tai jopa 8 arvosanan peliltä. Mestariteosta en tässä silti edelleenkään näe millään. Aivan liikaa huonoja ja suorastaan ärsyttäviä asioita pelissä kuitenkin on, vaikka varsin hyvääkin onneksi vastapainoksi.