Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clan Warsit

Vastaus: Clan Warsit

Ahkeraan sälli katseli tulostaulua. Olisikohan pitänyt sensijaan katsella karttaa missä ne muut on?

Tuota itsekin ihmettelin. Oikeasti, kuka hemmetti tuijottaa tulostaulua vähän päästä kesken pelin :confused:

Vilahti jopa kickvote ?!?!

Niin vilahti. En saanut selvää kenen seura ei heille kelvannut.

Lopun tuloslistat oli kyllä kivaa katseltavaa :D Lopun C-kaaoksessa sain kahdella kaasulla reilun 10 assistia :D Itse olin jo kuolleena, mutta ruudulla vilisi pitkään +3/5/6 ilmoituksia. Kaasu on kaveri kun itse sen ilmoille päästää :p Kaasunkestävyys on myös melko hyödykäs taito, sillä sen kanssa voi huoletta painella kaasupilveen eikä kuole samantien toisin kuin ilman kestokykyä. Riittää että niistää nenän lopuksi.
 
Vastaus: Clan Warsit

Onko meillä siis mitään kummempaa ennaltasovittua taktiikkaa kuin että puolustetaan yhtä kohdetta ja koitetaan pysyä kohteen läheisyydessä...?
 
Vastaus: Clan Warsit

Onko meillä siis mitään kummempaa ennaltasovittua taktiikkaa kuin että puolustetaan yhtä kohdetta ja koitetaan pysyä kohteen läheisyydessä...?

Kyllä on. SVERin sabo puolustuksessa puolustetaan A:ta ja muiden puolustuksessa B:tä. Hyökkäykset on asia erikseen, mutta niissäkin pyritään ottamaan kok voimalla toinen kirjain haltuun ja sitten osa menee toiselle kirjaimelle.
 
Vastaus: Clan Warsit

Kuten aikaisemmin lupasin, tässä hengennostatus video illan taisteluihin.
Eli vastoin (elder)Ramtoin ohjeita, tämä on video pelkästä tappamisesta:D

[video=youtube;OngypAmKiuM]http://www.youtube.com/watch?v=OngypAmKiuM[/video]
 
Vastaus: Clan Warsit

tämä on video pelkästä tappamisesta
Valehtelit. Kyllä siellä selvästi pläntätään myös. :p

Tuota Sharkonen tapposhowta kun on livenä nähnyt niin ei enää tämä antanut mitään uutta.
Sama kuin jos katselisi tanssiesitystä televisiosta strippibaarissa selkä tyttöihin päin.
Livenä paljon jännempää.
Hyvä pätkä on, sitten se mokakokoelma extroihin niin jo alkaa kiinnostaa.

Muista että tämä on minun mielipide.
Loistavaa että jaksatte kuvaa vääntää.
Tehkää sitä itsellenne, ei muille niin hyvä tulee.
Miettikää millaisia videoita itse haluaisitte nähdä muilta ja tehkää sen mukaan sitten.

Kaikkia ei voi miellyttää. Eikä tarvitsekaan. Kunhan olette itse lopputulokseen tyytyväisiä.

Ei muuta kuin hyviä Clan Wars pelejä. Muistakaa pitää hauskaa!
 
Vastaus: Clan Warsit

Netti pätkii oikein kivasti nyt. Ei päästänyt enää PSN:ään ja tännekin surffaaminen oli työn ja tuskan takana. Saas nähä suostuuko edes postaamaan tätä viestiäkään.

Rairai. Toivottavasti KEQ sai koko rahan edestä.
 
Vastaus: Clan Warsit

Tilaa on Clan Wars tiimissä, eli kaikki mukaan viimeistään nyt.
 
Vastaus: Clan Warsit

Netti pätkii oikein kivasti nyt. Ei päästänyt enää PSN:ään ja tännekin surffaaminen oli työn ja tuskan takana.

Itsellä ollut samanlaisia ongelmia nyt 3 iltaa peräkkäin, ensin tulee 5:5 errori, sen jälkeen heittää ulos PSN:stä error viestin kera(joku 1:16 tai vastaava), ja sen jälkeen joutuukin reboottaa koko reitittimen, koska reititin sekoaa sen verran, että koneellakaan ei pääse nettiin. En ole vielä varma johtuuko se MAGista vai reitittimestä(pitää vielä kokeilla muita pelejä pelailla illalla).
 
Vastaus: Clan Warsit

Nehän pelit meni sit vallan mainiosti, joskus 1-2 jälkeen nukahdin sit aulassa odotteluun -> herään 4:15 kun olen onnistunut kaatamaan kaljat sohvalle. Otin sit pari tuntia klippiä matsista jossa seison vaan spawnissa ja pelin jälkeen statseja.

Pyydän anteeksi että näin sattui enkä ollut tekemässä tilaa muille pelaajille x]

-Z
 
Vastaus: Clan Warsit

Ei muuta kuin isot kiitokset kaikille eilen osallistuneille! Meillä tais jäähä aika paljon hampaan koloon varsinkin COQia vastaan!

KEQ matsi ois kyllä ollu voitettavissa vaan ukkiksen tippumisen jälkeen meni taas hetki härvätessä ja kulu turhaan aikaa ja tupakkaa ja porukkakin kerkes vähän hajota.

Kyllä sen nyt tässä huomaa miten tärkeä se JJ tossa on ja RJ:tä ois saanu olla vieläkin enemmän! melkein joka matsissa oli alkuun kaksi ryhmää ilman ryhmyriä.

Harjottelua meillä vielä piisaa!:rolleyes:
 
Vastaus: Clan Warsit

Sitten vaan uppamaan. :D

Joo en oo itekkään uskaltanu kattoa noita eilisillan klippejä että mitähän siellä nyt oikein on x) muutama tais mennä ainakiin silleen että nauhotuksen pistin pois päältä kun menin peliin ja nauhotus alkoi kun peli loppui x) Tosin onneksi näin taisi käydä vain harjoitusmatseissa/randomeita vastaan.

Johtuu tosin siitä että tietokone ja ps3 on kytketty samaan töllöön ja joudun aina välissä vaihtamaan kanavaa että näen missä mennään. Pelkkä enterin painaminen riitti kyllä tallennuksen aloittamiseen/lopettamiseen mutta näppis onnistui välillä valumaan johonkin sohvan väliin ja ei voinut tietää oliko se katkaissut/aloittanut nauhoittamisen omia aikojaan.

Illalla tosiaankin olisi tarkoitus tulla harjoittelemaan vielä tätä touhua mutta myöhään tuskin tulee pelejä vedettyä. Kuitenkin se 4:45 herätys vähän rajoittaa touhua jos ei aio täysin kuolleena töihin raahautua.

-Z
 
Vastaus: Clan Warsit

Eilisistä peleistä ei hirveästi jälkipolville jäänyt kerrottavaa. Taidettiin saada vain kolme klaanipeli koko aikana, jotka hävittiin kaikki. Kaksi kertaa putkeen COQ:lle ja kerran KEQ:ille. Varmaan yli puolet ajasta meni aulassa istuskeluun, kun odoteltiin matseja. Hieman turhauttavia klaani-illat näin vähäisellä klaani-määrällä ovat.

Itsellä peli jäätyi neljä kertaa illan aikana, mm. juuri KEQ-pelin alkaessa.

No, arvokasta kokemusta ainakin saatiin :p
 
Vastaus: Clan Warsit

Muista että tämä on minun mielipide.
Loistavaa että jaksatte kuvaa vääntää.

Kiitoksia palautteesta, sitä on aina mukava saada. Olen ihan yrittänyt pari kertaa olla vähän taka-alalla kameramiehen roolissa, mutta se kusahtaa aina nopeammin kuin alkaakaan. Joko nään punaisen pisteen kartassa tai kaatuneen toverin bunkkerilla ja ennen kuin huomaankaan olen keskellä rätinää ja pauketta ja sieltä ei saa enää yleiskuvaa mitenkään taltioitua :)

---

Se siitä ja vähän sanaa eilisistä peleistä. Tuloksenahan oli 3 peliä ja 3 häviötä. Kaksi kertaa COQ:lle ja kerran KEQ:lle. COQ:a vastaan molemmat pelit olisivat olleet voitettavissa ja vähän aikaan näyttikin, että kaikki on hallinnassa. Sen jälkeen vaan kuin ihmeen kaupalla pääsivät yllättämään meidät ja kummassakin pelissä c lähti melko heti a:n ja b:n räjähdettyä.

KEQ oli valmistautunut iltaan vahvistusjoukoin muista klaaneista, ainaka zulu flokista ja contraban PRO:sta oli tukena. Muutaman kerran b oltiin saada vallattua, mutta muuten kyllä saatiin selkäämme. Hienoa oli nähdä, miten nopeasti he siirtelivät rintamaa puolustuksessa, tähän meidänkin pitäisi päästä.

Pelien vähyys edelleen kuitenkin se suurin harmi, varsinkin alussa meillä taisi kolme kertaa jäädä peli välistä huonon jonotuurin takia.
 
Vastaus: Clan Warsit

tervehdys kaikille!! käsittääkseni tänään on 18.00 alkaen jotain matseja ja ilmottautumiset on jo tehty? eli pippaloihin ei pääse enään mukaan? eli ei kannata tulla clan lobbyyn. mutta jos tilaa on viestiä vaan. en ole kyllä vieläkään saanut hommattua sitä mikkiä mutta ainakin kun olen pelannut teidän kanssa niin hyviä vinkkejä vihulaisista on tullut mikkien kautta eli kiitos siitä!!!!!.

t.henkka
 
Vastaus: Clan Warsit

tervehdys kaikille!! käsittääkseni tänään on 18.00 alkaen jotain matseja ja ilmottautumiset on jo tehty? eli pippaloihin ei pääse enään mukaan? eli ei kannata tulla clan lobbyyn. mutta jos tilaa on viestiä vaan. en ole kyllä vieläkään saanut hommattua sitä mikkiä mutta ainakin kun olen pelannut teidän kanssa niin hyviä vinkkejä vihulaisista on tullut mikkien kautta eli kiitos siitä!!!!!.

t.henkka

Tänään on ihan tavallinen peli-ilta, eli kaikki mahtuvat mukaan.
 
Vastaus: Clan Warsit

Halusin tänään vaihtelua ja päätin ottaa tamsenin pois käytöstä ja vaihdoin sen kk:n. Täytyy sanoa, että tämä on aivan loistava peli. Peli alkoi 24 putkella ja loppu statsitkin oli jtn 46-6 sabossa. Pari kertaa kävin putsaamassa objektin kavereitten kirjaimelta nappipohjassa ja tappoja vain sateli. No miten tämä nyt liittyy clan warssiin.

Huomasin keqqia vastaan, että huomattavan moni käyttikin juuri kk:ta. Mielestäni olisi koittamisen arvoista, että kokeiltaisi enemmän kk:lla / haulikoilla pelaamista. Siinä on se selvä hyöty, että lataamista ei tarvitse murehtia läheskää niin paljoa ja mm herättäminen on tällä tavoin nopeampaa/helpompaa.

Tänä iltana on oiva tilaisuus kokeilla pelaamista näillä raskailla ei vaimentamattomilla aseilla. Huom sensor jammer voi silti olla load-outissa. Olet näkymätön kartalla aina siihen asti, että laukaiset ja sen jälkeen häviät vihun tutkalta melko nopeasti taas pimentoon.
 
Vastaus: Clan Warsit

[video=youtube;RmkczjyHet4&hd=1]http://www.youtube.com/watch?v=RmkczjyHet4&hd=1[/video]

Jep, eli poikkeuksellisesti sain jotain ulos :)
Tuossa siis ensimmäinen matsi COQ vastaan kokonaisena.

Kantsii mennä tuonne youtuben puolelle kattelemaan, sieltä se löytyy HD:na.

EDIT: upotettu paremmin
 
Ylös Bottom