Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clan Warsit

Vastaus: Clan Warsit

Mielestäni olisi koittamisen arvoista, että kokeiltaisi enemmän kk:lla / haulikoilla pelaamista. Siinä on se selvä hyöty, että lataamista ei tarvitse murehtia läheskää niin paljoa ja mm herättäminen on tällä tavoin nopeampaa/helpompaa.

Ja hauskuus pelistä katoaa... Jos vähäänkään osaa ampua niin kk/haulikko kädessä pelistä menee mielenkiinto. Noh nämä on näitä mielipiteitä, syy miksi itsellä vain n. 1000 tappoa kummallakin asetyypillä.
 
Vastaus: Clan Warsit

Ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana, että en ole tulossa Clan Warsiin ensi lauantaina tai tulevaisuudessakaan tuolla nykyisellä aikataululla. Kokeilumielellä lähdin mukaan ja nyt se on koettu. Syynä aloitusajankohta.

Jos noi saadaan jossain vaiheessa puhuttua silleen, että alkaa viimeistään klo 21 paikallista aikaa niin sitten mukana. Vaatii kyllä enemmän eurooppalaisia klaaneja mukaan. Mutta tosiaan, toi kellonaika on se isoin kompastuskivi allekirjoittaneella.
 
Vastaus: Clan Warsit

Ja hauskuus pelistä katoaa... Jos vähäänkään osaa ampua niin kk/haulikko kädessä pelistä menee mielenkiinto. Noh nämä on näitä mielipiteitä, syy miksi itsellä vain n. 1000 tappoa kummallakin asetyypillä.

Tämä on totta randomeita vastaan ainakin, mutta uskoisin että klaanisodissa ei hauskuus katoa kk tapoillakaan :) Mutta siis ilman muuta kaikki pelaa millä aseella haluaa, tottakai. Tämä oli vain tälläinen ehdotus, jos joku haluaa kokeilla. KK käyttää samoja pointseja silti kuin ar. Itse ainakin kokeilen, onko minusta enemmän hyötyä joukkueelle kk-miehenä!

Edit: Hyvä video Uhka pelistä. Tuossa hyvin näkee kuinka muka toimivakin rintamamme tuhoutuu mystisesti hetkissä. Itse kiinnitin huomiota ainakin siihen, että objektilla ei ollut käytännössä yhtään miinoja tuolla pitemmällä pelissä ??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Clan Warsit

Tässä olisi ehdotus, kertokaa mitä mieltä olette??

Seuraavaan Clan Warsiin vois laittaa taktiikat uusiksi. (ainakin puolustuksen osalta). Mitä jos kokeillaan kahden kirjaimen puolustusta? 2 ryhmää molemmilla kirjaimilla. Toinen ryhmä kirjaimen sisällä (eli yläkerrassa ja konsolilla, katsoo taakse ja sivuille) ja toinen ryhmä kirjaimen ulkopuolella. Pelataan puolustus niin kuin ollaan aina pelattu. Ainakin [COQ] tietää jo meidän yhden kirjaimen taktiikan ja ne osaa käyttää sitä meitä vastaan.
 
Vastaus: Clan Warsit

COQ-matseissa saatiin viholliset pidettyä aisoissa aina tasan niin kauan, kunnes he tajusivat esim. kiertää koko voimalla takaa ja juosta suoraan kohteelle. He ehkä matkalla porasivat yhden puolustavan ryhmän läpi ja olivat suhtkoht hyvässä vahvuudessa kohteella, kun meillä oli kolme kokonaista ryhmää puolustamassa pisteitään jossain etulinjassa, eikä me enää ehditty saamaan kohdetta takaisin. Eli oikea ratkaisu olisi ollut heti vetäytyä koko voimalla kohteelle hiljaisen hetken jälkeen, kun ensimmäiset havainnot koukkaavasta vihollisesta oli saatu. Tai niinkuin KEQ, joka reagoi kyllä todella hyvin ja nopeasti muuttuvaan vihollisen painostukseen ja hyökkäyssuuntiin.

Pitäisi muistaa, että kun puolustetaan vain yhtä kohdetta, niin kohteen takaisinsaamisessa on aikaa ehkä se 10-15 sekuntia.
 
Vastaus: Clan Warsit

COQ-matseissa saatiin viholliset pidettyä aisoissa aina tasan niin kauan, kunnes he tajusivat esim. kiertää koko voimalla takaa ja juosta suoraan kohteelle.

Sen takia jokaisessa squadissa olisi hyvä olla kaksi hahmoa, joilla on mukana motion detector täysillä taidoilla. Helpottaa spottaamista kummasti, ja punaiset pisteet näkyy myös muiden kartalla ml. PL:n.
 
Vastaus: Clan Warsit

Se squadi joka puolustaa B:n oikeaa reunaa/BC väliä Darienissa, pitäis oikeastaan jokaisen lätkästä 2 kleikkaa raunioille/metikköön spawnin ja C:n väliin. Se peli minkä itse kerkesin pelata, niin huomasin, että kun lähdimme jahtaamaan spawniraunioilta koukkaavia, juoksi meille määrritellystä puolustuspaikasta toinen joukkio suoraan B:lle.
 
Vastaus: Clan Warsit

Ensi lauantain iltamiin ilmoittautuneita klaaneja:

Valor
KEQ​

Raven
COQ
<3
^D^ (highly unlikely)​

S.V.E.R.
$vA
KFS
R*S​
 
Vastaus: Clan Warsit

Sen takia jokaisessa squadissa olisi hyvä olla kaksi hahmoa, joilla on mukana motion detector täysillä taidoilla. Helpottaa spottaamista kummasti, ja punaiset pisteet näkyy myös muiden kartalla ml. PL:n.

Itsellä kun on motion sensor (+täydet boostit) enimmäkseen mukana oon miettinyt että toimiikos se jos ns. halvaantuu eli näkeekö tiimi kartallaan vihuja niin kauan kun paikallani makailen? Varmaankaan ei, olis kai liian hyvä... Onkos muuten jotain tietoa miten kauas MS 'näkee', koko tutkan alan vai vähemmän?
 
Vastaus: Clan Warsit

Itsellä kun on motion sensor (+täydet boostit) enimmäkseen mukana oon miettinyt että toimiikos se jos ns. halvaantuu

Käsittääkseni aika, jonka pisteet kartalla näkyvät sekä kuinka kaukaa vihut nähdään, perustuu yksinomaan tuohon taitoon. Jos kuolet, niin sitä ennen havaitsemasi vihut näkyvät kartalla, mutta tuskin havaitsee enää uusia ennenkuin sinut on nostettu ylös.

New “Extended Tracking Duration” skill increases the amount of time a detected enemy is tracked on the mini-map and CNI
New “Improved Motion Tracker” skill increases the range an equipped Motion Tracker gear item detects enemy movement
 
Vastaus: Clan Warsit

[video=youtube;N957u3v0aEk]http://www.youtube.com/watch?v=N957u3v0aEk[/video]

Tässä toinen KFS vs COQ -matsi.

Köh.. Oli hieman syrjäisempi asema, joten mitään suoritusmatsia ei kuvaajalta nähdä (ja niiden varsinaisten tilanteiden kuseminen johtui tietysti tuurtuneisuudesta!) ;)

Pakko myöntää, että pelin puolivälissä se "tyyntä ennen myrskyä" -ilmapiiri tuotti allekirjoittaneelle kylmiä väreitä.

YouTube — FrenchCorp
Mikäli kiinnostaa, niin tuolta löytyy pelejä COQ:n näkökulmasta.
 
Vastaus: Clan Warsit

joo ne tais viedä tuon darion networkin B:n yhtäaikaisella hyökkäyksellä kahdesta suunnasta. 2 ryhmää vasemmalta edestä ja 2 ryhmää oikealta takaa.

ja liekkö tuo hyökkäysjärjestys suoraan tiedossa. ensin kaukaa vasemmalta ja sit kaukaa oikeelta. ei paljoa miettineet mitä kautta hyökätä.

aika paljon antaa ideoita katsomalla vastustajan pelaamana näitä matseja.
suosittelen kaikkia katsomaan tuon matsin COQ:n näkökulmasta.

-Z
 
Vastaus: Clan Warsit

Jos nyt näyttää siltä että ei saada 32 pelaajaa täksi illaksi kokoon, niin kaikki halukkaat ketkä on online klo 21 eteenpäin ->, ovat tervetulleita Clan Wars klaaniaulaan. Avaan aulan klo 21 aikoihin. Pelataan parit harjoitukset alkuun ja odotellaan porukkaa.

Participating Saturday, 26.2.2011:

* KEQ

* COQ
* <3
* Cry
* ^D^ (will Q with whatever they have)
* PFB (late at night)

* $vA
* KFS
* R*S
* BHD
 
Vastaus: Clan Warsit

Nyt siis kaikki ketkä vain pääsee mukaan TÄNÄÄN. Kokemisen arvoinen mahdollisuus päästä mukaan klaanitaistoihin.
Ei tarvitse tuijottaa niihin tilastoihin tai omaan leveliin, mukaan vain!
Klaaniaulassa kyllä asiat selitetään eikä ole vaikeita.
 
Vastaus: Clan Warsit

Joo ehdottomasti kannattaa lähteä mukaan, on kyllä mahtava meininki. Muistaa vaan kuunnella ja totella ryhmyrin käskyjä niin hyvin ne matsit menee =)
Jos ei tiedä missä on kyseinen sijainti johon käsketään mennä niin silloin seuraa vaan omaa ryhmää.

Itse alottelen tässä grillikauden ja illalla sit mukana menoissa jo alkuillasta. Käsi on vähän temppuillut viime aikoina (luultavasti jännetuppitulehdusta tuloillaan) niin mukana menoissa hieman vammaisena (jota kyllä olen aina ainakin henkisellä tasolla kuten moni on sen jo entuudestaan huomannut).

Eli ehdottomasti kokemisen arvoinen tapahtuma kyseessä! hieman tiukempaa kuria mutta toiminta on varmasti taattua eikä ole tylsää! (paitsi klaaniaulassa odotellessa seuraavan matsin alkua kröhöm)

-Z
 
Vastaus: Clan Warsit

Avaan aulan klo 21 aikoihin. Pelataan parit harjoitukset alkuun ja odotellaan porukkaa.

Tulen itse paikalle vasta puoli yhdentoista aikaan, joten älkää hätääntykö, olen kyllä siis tulossa. Jos taas 32 pelaajaa on tuolloin jo täynnä, jään rannalle nuolemaan näppejäni ja odottelemaan, josko jossain vaiheessa mahdun liittymään remmiin.
 
Vastaus: Clan Warsit

Katsoin noita COQ vs. Me matseja ja aika paljon unohdetaan viedä tappo loppuun asti. Ainahan sieltä jossain vaiheessa joku tulee ja nostaa ylös.

Parhaassa tapauksessa noilla pikku jutuilla hävitään koko peli.

Itsekään en puhdas pulmunen ole eli kyllä jää porukkaa kitumaan liikaa jalkojen juureen.

Jos tänään koittais tuotakin osa-aluetta parantaa ;)
 
Vastaus: Clan Warsit

Voitaisiin kyllä jatkossa tehdä pari eri taktiikkaa jo valmiiksi hyökkäykseen sekä puollustukseen. Hyökkäyksissä meni aivan liian kauan aikaa taktiikoiden tekemiseen.
Kun kokoonnumme jonnekin ryhmänä, älkää ampuko aseella jossa ei ole vaimenninta!
 
Vastaus: Clan Warsit

Tuossa yhteen nippuun kokoontumisessa kesti aivan törkeän kauan, eikö viesti kulje? No joo, itsellä olisi yksi vaihtoehtoinen taktiikka esim. tuohon Syr Daryan hyökkäykseen, ainakin KEQ vastaan. Onnistuessaan toimiva taktiikka, epäonnistuessaan vain ajan hukkaa, tähän tarvittaisiin todellakin yhdenaikaisuutta ja nopeaa toimintaa ja tuuria.

Eli vaikka kuinka tyhmältä tämä kuulostaakin, kun KEQ puolustaa Syr Daryassa A:ta, 1 squadi jää A:n spawnille odottamaan, että 3 muuta käy hakemassa B:n ja miinottaa kohteen ja sen ympäristön täysin.
Sitten katsellaan junaradan A:n puolelle, että onko KEQ ryhmittynyt sen laidalle ottamaan meitä vastaan(tämä on tärkein asia tässä), jos vaikuttaa siltä niin kaikki B:llä olijat 2 tyyppiä lukuunottamatta tekevät itsemurhan piilossa KEQin katseilta.
Käytännössä kaikki menevät piiloon yhtäaikaa=näyttää siltä, että lähdetään liike kannalle jostain suunnasta, ja kaikki(paitsi 2) tekevät sitten itsemurhan, kaikki spawnaa A:lle ja lähdetään 30 tyypin voimin A:lle vasemmasta laidasta.
Parhaassa tapauksessa siis yllätetään KEQ housut kintuista= A saadaan haltuun massalla, KEQit lähtevät B:lle päin puolustamaan sitä, kuolevat toivottavasti useaan miinaan, jotka hidastavat B:lle kulkua, C auki ja sitten katsotaan mitä käy.

Näin teoriassa.
 
Ylös Bottom