Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clan Warsit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Clan Warsit

siis hä, se sama chat mikä viimeks? "Day of the dead" tai joku tollainen se oli. Sitten kai mun ei tarvii tehdä uutta chättiä.

Ja olenko mä siellä se joka määrää tahtia ja laskee?

Virallisesta topicista poimittu
"This is an informal Q^ compared to the previous two weekends. The chat will be the same as last time in the Day of the Dead"

sekä

"Most of everyone participating in the last event is on my friend's list... But please send the FR to : Deriwon (from KFS for Saturday the 19th)".

Eli sama chatti ja kohta sulle ystäväkutsuja satelee.. :)
 
Vastaus: Clan Warsit

Elikkä millon on seuraava Clan Wars? Päivämäärä ja kellonaika, niin osaa suunnitella (vaikka varapaikkoja taitaa enää olla jäljellä).
 
Vastaus: Clan Warsit

Elikkä millon on seuraava Clan Wars? Päivämäärä ja kellonaika, niin osaa suunnitella (vaikka varapaikkoja taitaa enää olla jäljellä).

Nyt lauantaina, onkohan se sitten 19.2.? Ja kello 23.00 taitaa virallisesti alkaa, aiemminkin saatetaan jotain saada aikaiseksi, riippuu koska muut klaanit saapuvat paikalle. Paikalla tarvitaan äijiä varmaankin taas tuonne kolmeen saakka. Eli nukkukaas lauantaina pitkään, että illalla jaksatte :D
 
Vastaus: Clan Warsit

Heppux, mä voin huolehtia nuo tilastot(ja eiköhän tosiaan melko moni muukin nuo muistane). Tai mikä parempi, ajatuksen tasolla tällä hetkellä ainakin, että ottaisin itse videokuvaa kaikista klaanimatseista. Tähän kuitenkin vielä ihan pieni ehtolause, sillä jos sd-kuvalla pelaaminen alkaa ärsyttämään liikaa voi olla, että nauhoitukset katkeaa. We'll see about that.
 
Vastaus: Clan Warsit

Heppux, mä voin huolehtia nuo tilastot(ja eiköhän tosiaan melko moni muukin nuo muistane). Tai mikä parempi, ajatuksen tasolla tällä hetkellä ainakin, että ottaisin itse videokuvaa kaikista klaanimatseista. Tähän kuitenkin vielä ihan pieni ehtolause, sillä jos sd-kuvalla pelaaminen alkaa ärsyttämään liikaa voi olla, että nauhoitukset katkeaa. We'll see about that.

Undermeit on mukana, luotan että meidän ainoa(?) HD-tason kuvaaja taltioi illan matsit, ainakin klaanimatsit. Pidä sä vaan kuvanlaatu HD:na ja pelaa, saadaan sustakin täysi hyöty irti, ettet ammuskele niitä pikselimössöjä :D
 
Vastaus: Clan Warsit

Ei ole taaskaan johtajistosta kuulunut mitään. Teen siis tarjouksen, josta kuka tahansa voi kieltäytyä :)

JJ - Ukkosenjumala. Tähän ei ole muuta vaihtoehtoa :D
RJ - Minä, Appura, Mappedd, JebaJeba. Tästä nelikosta kaikki varmaan hallitsee tarpeeksi hyvin, kaikilla tietääkseni on mikit vai olenkos väärässä?
Saadaan näin Deri ja Sharkonen niihin omiin hommiinsa. Jos kolmikolla jostain tuntuu epävarmalta, niin käydään harjoittelemassa sitten pikkasen? Kieltäytyäkin tietenkin saa ja muutkin joutunee taas ottamaan vastuuta, kun ryhmyrit kuitenkin tipahtelee välillä samaan ryhmään. Tällöin varmaan Deri ja Shark ainakin voinee ottaa vastuuta?
Ja on tuol varmaan monia muitakin, kunhan nyt nimesin henkilöt, kenen tiedän pelanneen pitempään ja ketkä on itselle tulleet "tutuksi".

Ja tuossa 32 listassa on nyt bebbedox viimeinen, mutta huomioikaamme, että ltUrban on sielt varannut paikan itselleen, mikäli on paikalla. Turban varmaan voi sitten vetää myös JJ:n tai RJ:n roolia, hallitsee molemmat. Toisaalta, eiköhän sielt taas muitakin tipahda pois, syystä tai toisesta.
Tietenkin, jos joku tahtoo RJ:nä toimia, niin ilmoitusta, tietenkin asia otetaan huomioon. Itsekin valmis luopumaan RJ:n paikasta, ei se itselläkään ihan putkeen viimeksi mennyt.. COQ-tappiostakin täytynee osa ottaa omalle niskalle, en tarpeeksi aikaisin käskyttänyt omaa ryhmää kohteelle.
 
Vastaus: Clan Warsit

Ja tuossa 32 listassa on nyt bebbedox viimeinen, mutta huomioikaamme, että ltUrban on sielt varannut paikan itselleen, mikäli on paikalla. Turban varmaan voi sitten vetää myös JJ:n tai RJ:n roolia, hallitsee molemmat. Toisaalta, eiköhän sielt taas muitakin tipahda pois, syystä tai toisesta.

Kyllä nuo johtajan hommat käy. En keneltäkään paikkaa vie, tulen aulaan sitten kun mahtuu. Siis jos ylipäänsä olen konsolin äärellä.
 
Vastaus: Clan Warsit

RJ - Minä, Appura, Mappedd, JebaJeba.

Juu tuo vaan passaa ja voin myös valmistautua ottaa JJ paikan JOS ukkis tipahtaa tai sattuu jotain muuta hassua! Toivotaan ettei näin käy mut valmistaudun siihen kuitenki! Tulen pelaa nuo pelit loppuun asti.:D

Otetaan muutama harjoituspeli lauantaina ennen alkua. Ihan hyvä ois varmaan kaikille.

Latailkaahan kaikki mikkinne tappiin!
Tässähän alkaa tuntua siltä kun ois sotakomennukselle lähtö lauantaina... :rolleyes:
 
Vastaus: Clan Warsit

RJ - Minä, Appura, Mappedd, JebaJeba.
Kyllähän tuo passaa. Koko perjantain olen kuitenkin varattu (Vanhojen tanssit + jatkot), mutta lauantaina olen kyllä valmiina johtamaan. Harjoituspelejä voi sitten ottaa illalla ennen klaanimatsien alkua, jos saadaan kaikki kasaan tarpeeksi ajoissa.
 
Vastaus: Clan Warsit

"Most of everyone participating in the last event is on my friend's list... But please send the FR to : Deriwon (from KFS for Saturday the 19th)".

Eli sama chatti ja kohta sulle ystäväkutsuja satelee.. :)

Selvä juttu. Lisäilen porukkaa sitten sinne. Mutta tuossa ei lue että minä olisin se kuka siellä määrää/laskee. Nimittäin se menee sit siihen että siellä kaikki laskee ja kyselee ja ym. No kattoo ny miten se sit menee. :) (Viimeksi ainakin Darkjudg3s hoiti kaikki laskut ja kuulutukset.)

Laitan tuonne foorumilla viestiä sille Darkjudg3s-tyypille että ilmoittaa kaikille että minä lasken...
 
Vastaus: Clan Warsit

Itsekin valmis luopumaan RJ:n paikasta, ei se itselläkään ihan putkeen viimeksi mennyt.

Ja et muuten missään nimessä luovu. Mielestäni meidän nro 1 rj:tä. Omaat kokemusta sekä KFS:n puolelta, että KEQ:n puolelta ja olet pelannut enemmän klaanipelejä kuin me muut yheensä. COQ peli meni johtajiston osalta täysin hanskaan, mutta mitä voi odottaa ensimmäiseltä klaanipeliltä, jossa jo jj tipahtaa alkukättelyssä pelistä pois. Itsekkin odottelin kiltisti ryhmäni kanssa jossain aivan muualla kuin pitäisi, vaikka järki sanoi koko ajan, että tuolla meidän kuuluisi olla. Hukkaan se peli ei silti mennyt, nyt ollaan kaikki huomattavasti viisaampia, miten klaanimatseja ei kuulu pelata.

Undermeit on mukana, luotan että meidän ainoa(?) HD-tason kuvaaja taltioi illan matsit, ainakin klaanimatsit.

Undermeitiltä kuittaus tähän, jos tosiaan olet valmis klaanimatsit nauhoittamaan, niin pystyn itse unohtamaan nuo nauhoitusaikeet. Toivottavasti olet valmis nauhoittamaan, tuotat nimittäin ylivoimaisesti parasta videolaatua .

kun ryhmyrit kuitenkin tipahtelee välillä samaan ryhmään. Tällöin varmaan Deri ja Shark ainakin voinee ottaa vastuuta?

Ilman muuta. Laitan aina rj natsat päälle jos ryhmässäni ei ole valmista rj:tä, sillä homma on minulle entuudestaan tuttu ja osaan taktiikkamme ja kartat ulkoa. Tku10yessin mainitsemat henkilöt voisivat toimia tosiaan niinä pelaajina, jotka pitävät rj natsat päällä, ja muut rj:t sitten tapauskohtaisesti niihin peleihin, jossa rj:t menevät arvalla samaan ryhmään. Uskaltaisin puhua jo Derin puolestakin, että hän on myös valmis vaikka aina jj tehtäviin asti, jos tilanne tämän vaatii.

Lauantaina sitten kentille hauskaa pitämään. Sekä puolustus, että hyökkäysvoitto on saavutettu ja mm. )b( kaadettu. Olipa vastus siis kuka tahansa, ei lähdetä nöyristelemään eikä ylimielisinä prässäilemään vaan tarjotaan laadukas paskamyrsky oli vastassa sitten kuka tahansa!

Edit:
Darkjudg3s hoiti nuo kaikki laskut ja kuulutukset
Ja juuri darkjudg3s ei pääse lauantaina paikalle. Hän juurikin on hoitanut aina ennen nämä, ja häneltä kysyin yksityisviestein, että saadaanko KFS vetämään juttua, kun hän ei nyt pääse. Pyysin häntä myös tekemään aloitustopiikin, jos tämä hänelle passaisi ja hän sen tekikin. Sen jälkeen kysäsi KFS:ltä kontaktihenkilön vetämään klaani-illan ja tähän tehtävään annoin sinun nimesi. Olet the master tämän illan osalta siis :)
 
Vastaus: Clan Warsit

JJ - Ukkosenjumala. Tähän ei ole muuta vaihtoehtoa :D
RJ - Minä, Appura, Mappedd, JebaJeba. Tästä nelikosta kaikki varmaan hallitsee tarpeeksi hyvin, kaikilla tietääkseni on mikit vai olenkos väärässä?

Viimeksi turhan monta kertaa kävi niin että pelin alussa ei ollut yhdessä ryhmässä RJ kun niihin oli vaan hakenut neljä (pari joutui samaan ryhmään.) mielummin vielä pari lisää vois laittaa tuohon tehtävään etta saadaan varmasti joka ryhmään RJ.

(koska tiedän miten siinä käy kun mun ryhmässä ei ole RJ, arvatkaa kuka siihen laitetaan silloin) mielelläni en haluaisi.
 
Vastaus: Clan Warsit

Hoblaa meikäläinen voi lähteä mukaan tuohon SD paskan tuottamiseen. Eli meikäläisen panostus tuskin on niin suuri että pikselimössö ei siihen paljoa vaikuta ;)

Eli voin olla ottamassa videoklippiä peleistä, kunhan kukaan ei vaan sit rupee vittuilee paskasta pelaamisesta mikäli halutaan koko matsit nähtäväksi ;D

-Z
 
Vastaus: Clan Warsit

@ Tku + Haaso:

Vehkeeni ovat tällä hetkellä uhkalla(myös osallistumassa peleihin), mutta katson, että ottaa kuvaa :).
(Suunnitelmissa vetää Clan Warsia pleikat vierekkeäin)
 
Vastaus: Clan Warsit

Eikö sovittaisi täällä nyt jo ennakkoon sekin asia että miten saadaan pidettyä tuo 32 pelaajaa kentällä koko ajan.

Eli jos nimi on listalla ensimmäisen 32 joukossa niin silloinhan on etu oikeutettu kentälle (itse myöhästyin kun oli juuri ainoa päivä kun en ole seurannut foorumia :( ).

Mutta entä loppu porukka eli varasijalla olevat puuttuvien pelaajien täyttäjät.
Eli jonkun pitäisi varmaan ottaa hoidettavakseen se että aina matsin loputtua katsoo että ensinnäkin ettei klaani chatissa odota varsinaisella listalla olevia päästäkseen peliin, jos odottaa niin pitää lähettää yksi mies joka ei ole varsinaisella listalla "harjoitus leirille"

Samoiten myös kentälle haluavat jotka eivät ole 32 ensin ilmoittautuneen joukossa odottaisivat chatissa ja jos kutsu käy niin käynnissä oleva harjoituspeli päätetään välittömästi ja siirrytään riviin.

Ja tuosta chatissa jonottamisesta johtuen ainoastaan peliin haluavat ja tuo chat vahti ja varamies olisivat chatissa ettei se täyttyisi.

Olisiko tuossa perus periaate, korjatkaa, lisätkää, täydentäkää
 
Vastaus: Clan Warsit

Muuten samaa mieltä, mutta jos varsinaisella listallaolija ei ole mukana alusta asti, niin voi voi -> varasijalle putoaa. Muuten homma menee siihen, että kaikki ilmoittautuvat "varmuuden vuoksi" ja lista on täynnä alle tunnissa...

Oikeastaan järkevämpää olisi poistaa koko ilmoittautumislista ja nopeat syövät hitaat meiningillä eteenpäin. Nytkin tuo lista on täyttynyt alle 10h:ssa (10:07-19:53) eikä kaikilla ole aikaa päivystää foorumia 24/7...

Lisäksi kannattaisi tehdä uusi "KFS clan wars chätti", niin tuossa nykyisessä voisi nuo varamiehet harrastaa "pettureiden" (KFR ja KFV) kanssa mm. yhteislähtöjä sekä kysellä kuinka paljon aikaa jäljellä 'harjoituspelissä', niinkuin muinakin iltoina.

"KFS clan wars chättiin" ilmoittaudutaan huutamalla omanimi ja vahti + varamies kutsuvat sieltä ilmoittaumisjärjestyksessä mukaan kun tilaa tulee. Oikeastaan tuolta chatistä voisi sen jälkeen poistua ja kutsuu tulee privalla -> kaikki halukkaat pääsevät ilmoittautumaan jos odottajia on enemmän kuin 16. Kaikesta häröilystä ko. chätissä putoaa automaattisesti listan viimeiseksi -> turhat 'LOL' huutelut hankaloittavat vahdin/varamiehen hommia.

Homma toimisi siis seuraavasti:
1. Uusi chat pystyyn (tämä olisi suositeltavaa joka tapauksessa)
A) osallistuja tulee ennen ilmoitettua pelin alkamisaikaa
2a. Jos groupissa on tilaa -> joinaa sinne
2b. jos ei ole tilaa -> huuda nimi chättiin -> jää odottamaan kutsua
B) osallistuja tulee ilmoitetun ajan jälkeen
3. huuda nimi chättiin -> jää odottamaan kutsua
 
Vastaus: Clan Warsit

Vedetään nyt ainakin tämä kerta vielä tällä samalla tyylillä, eli listalla olevat on etusijalla. Menisi ehkä vähän ''tappeluksi'' noista pelipaikoista. Katotaan miten tulevaisuudessa sitten toimitaan. Menisi aika perseelleen jos kaikki vaan pyrkisivät rynnimään aulaan jossa on yksi paikka vapaana.

Käykäähän ilmoittautumassa listaan, niin pääsette varmennin pelaamaan ja voitaisiin saada toinenkin aula käyttöön.
 
Vastaus: Clan Warsit

Vedetään nyt ainakin tämä kerta vielä tällä samalla tyylillä, eli listalla olevat on etusijalla. Menisi ehkä vähän ''tappeluksi'' noista pelipaikoista. Katotaan miten tulevaisuudessa sitten toimitaan. Menisi aika perseelleen jos kaikki vaan pyrkisivät rynnimään aulaan jossa on yksi paikka vapaana.

Käykäähän ilmoittautumassa listaan, niin pääsette varmennin pelaamaan ja voitaisiin saada toinenkin aula käyttöön.

Samaa mieltä.

Ja mielestäni jatkossakin tämä järjestely on paras, 32 ensimmäisenä ilmoittautunutta pääsee mukaan. Eihän siinä ole järkeä että ei ole mitään listaa etukäteen, ja ennen pelejä ei voida olla varmoja että saadaanko edes sitä 32 nimeä. Ja vaikka tulisikin se 32, niin miten se käytännössä onnistuisi? Joku perustaisi aulan tiettyyn aikaan ja ensimmäisenä ehtineet pääsevät peleihin?
Eihän silloin voisi olla varma että pääseekö edes asian hyvin osaavat JJ ja RJ:t mukaan.

Nykyinen järjestely taitaa olla paras.. Mutta tämä nyt oli oma mielipiteeni:)
 
Vastaus: Clan Warsit

Samaa mieltä.

Ja mielestäni jatkossakin tämä järjestely on paras, 32 ensimmäisenä ilmoittautunutta pääsee mukaan. Eihän siinä ole järkeä että ei ole mitään listaa etukäteen, ja ennen pelejä ei voida olla varmoja että saadaanko edes sitä 32 nimeä. Ja vaikka tulisikin se 32, niin miten se käytännössä onnistuisi? Joku perustaisi aulan tiettyyn aikaan ja ensimmäisenä ehtineet pääsevät peleihin?
Eihän silloin voisi olla varma että pääseekö edes asian hyvin osaavat JJ ja RJ:t mukaan.

Nykyinen järjestely taitaa olla paras.. Mutta tämä nyt oli oma mielipiteeni:)

Kyllä tämä on ihan asiallinen järjestely. Hyviä pointteja erityisesti varmuus 32 täyttymisestä sekä johtajien paikallepääsy.
Tietysti jos saadaan kaksi täyttä tai 32 ja 16 tai 24 pelaajan osastot, niin mikäs siinä.

Näissä clan warseissa kuitenkin painotus on hieman enemmän tuloksen puolella kuin normi peli-illoissa, joissa ei näitä epävarmuuksia tarvitse huomioida ja auloja tehdään ja tasataan väkimäärän mukaan.

-E-
Ja Haasolta yksi hyvä pointti lisää. Foorumin ympärillehän tämä rakentuu, eli säännöt, ohjeet ja tiedotukset ym. löytyy ensisijassa täältä jos on epätietoisuutta. Ei tässä nyt kuitenkaan jatkuvaa foorumilla päivystämistä vaadita. Tästähän oli jo keskustelua heti viime lauantaisen jälkeen ja jos paikan ensisijaiselle listalle haluaa, niin seuraa sitten pari päivää vähän tiiviimmin. Ja vaikkei nyt nimi listalta löytyisikään, niin illansuussa vaan peli tulille; varmasti ennemmin tai myöhemmin rupeaa väki vaihtumaan.
 
Ylös Bottom